Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 1400


Kölm

Priporočene objave

"First pictures: ZZR1400

These are the first official pictures of Kawasaki’s new ZZR1400.

The new bike has been redesigned from the ground up with new engine, chassis and radical new styling and Kawasaki claim it is their most powerful bike yet.

The firm also says they haven’t just concentrated on power, with the new chassis contributing to improved handling and the engine tuned to be ‘friendly’ enough for any rider. "

Vir: MCN

Iz vseh strani -> http://www.motorcyclenews.com/rm/320/113932.rm

Oblika :SS

post-8779-1126850452_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Kölm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na hitro je videti, kot da ponujajo klasični big-machine motor brez nekih tehničnih inovacij, zato bo verjetno cenovno dostopen in cenejši od kakih hi-tech BMWjev in morda kakšne naslednice Honde XX?

No, ajnšpric so mu verjetno že dali ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še par spy fotk..

DSCF0182.jpg

DSCF0191.jpg

Kawasaki has claimed that the new ZZR1400 is the most powerful Kawasaki ever and also the most powerful road bike ever. They have done so without providing us with the full specs, but with the ZX12R in mind we believe Kawasaki speaks the truth. The ZX12R has got 185bhp and the rumours from earlier this year spoke of 192bhp for the new ZZR. Expect monster torque from the new 1.352cc motor. It develops 10kgm of torque already at 2.000rpm and just continues through a wide rev-range. According to Kawasaki there is a delightful kick after 6 (000rpm) as well. The speedo is graded to 190mph. Bore x stroke is: 84x61mm. Kawasaki states that the ZZR1400 marks the start of a new engine generation...

Other details:

-ABS will be available.

-310mm petal brake discs with radial 4 pot calliper front and 250mm 2-pot rear brake. They are Nissin's which is a bit of a surprise (Kawasaki tend to use Tokico) It will be the very first bike with radial Nissin ABS brakes. That should stop the beast.

-Hydraulic clutch.

-Tyres: 120/70-ZR17 front and 190/50-ZR17 rear.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta zver ima v mašini tudi kontrarotacijsko gred za blaženje vibracij (tudi honda XX).

malo višja šipa in bo za na avtobahn :fredy:

vsekakor pa dober odgovor kawasakinja na naftno krizo :lol1:

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločam se med glomazno in zanimivo - beri drugačno kot XX ali K1200S po mojem je boljši od ZZR1200.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne skrivam simpatij do takšnih žvali :wub: Že ZZR 1200 deluje kot prijetno, doneče, skratka, ko si na njem bi skupaj kar poletela. Malo težje ga je ustaviti :o

Tale ta novi pa še več navora, še 22 kobil več, sicer tudi kakšna kilca več. Upam, da ga DKS čimpreje registrira. Bomo šli kakšen giro.

Ja imeti pa ne morem vsega.

LP Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spredi mi ni ušeč, ostalo zgleda kul. Samo ne vem kam nej bi se kej kufre namontiral. Avspuhi so nekam visok. Pol pa polno naložen, s kufri, un zadi tut ne vem kako bo čiču, skratka... težišče bo mal previsok. In to nej bi bil sport tourer. Jebat ga.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmogljivosti ZZR 1400 bodo primerljive z zmogljivostmi ZX-12R in Suzukijeve Hayabuse. Meja 300 km/h utegne biti celo presežena, gentlemanskemu dogovoru navkljub. moč? Vsaj slabih 180 KM!

Tole bi pa jaz imel!!! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luštna špilika, lepa kot vsi ZZR-i. Mogoče mi ne leže najbolj toliko število lučk spredaj. Koliko pa tehta ta japonček? Glede na 1.4 litre pa se mi res ne zdi prav nič strašnega, če ga bo poganjala konjenica s 180 ihahaji, čeprav bi jih bilo 150 več kot dovolj.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole bi bil pa lahko moj naslednji motor... :004

edino ne gre mi v račun kako se bo obnesel kot tourer... tale prednja šipca zgleda zelo minimalistično.

btw, v EU se bo prodajal kot ZZR, v ZDA pa kot Ninja ZX14R.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tole bi bil pa lahko moj naslednji motor...  :004

edino ne gre mi v račun kako se bo obnesel kot tourer... tale prednja šipca zgleda zelo minimalistično.

btw, v EU se bo prodajal kot ZZR, v ZDA pa kot Ninja ZX14R.

:hmm: Ja kaj je pol , a je ZZR , al je ZX ? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čisto cool motorček, čeprav jaz navijam da nebi 12-ko zanemarili in da bi imeli lepo asortima 10-ka za SS, 12-ka nekaj bol SST in 14-ka ST. potem pa da še meni sedmica pade in so vsi trije v garaži :grim

uh mokre sanje so fajn :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Ja kaj je pol , a je ZZR , al je ZX ? :hmm:

Kaj te muči?

Kot sem že napisal -- v ZDA bo ZX. Tam palijo na variante najhitrejši, najmočnejši.... in oznaka ZZR preveč asocira na kompromise...

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matrix powah!!! :D Škrge so zakon, sam spred lučke mi niso tolk.. Drgač pa dvojn ror, k vemo kaj to iz sebe sprav. Ritka je lušna, pravtako rori, tko da kr nice. Spredaj reža za intake kot pri ninji, k mi ne paše tolk, sam so jo kr dobr vdelal v design.

Bom najprej probu našparat za ZZR 250 pol bomo šli pa na 1400 ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sem se malo pozanimal zanj, pa pravijo da pride na trg marca 2006 in da zaenkrat še ni znano, kolikšno moč bo imel !!

Čakajo konkurenco ali morda kakšni homologacijski problemi za EU ?

Nestrpno čakam torej marec 2006 :wub: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če greste pogledat na www.kawasaki.com stran boste vidl da to ni zzr-1400 ampak ninja zx-14r, zdej nevem al je to pomota al bo pa res tako :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

polistaj par strani nazaj, pa boš videl kako je temu :)

oz. če se ti ne da listat...tuki maš en povzetek:

u evropi se bo prodajal kot zz-r 1400 u ameriki pa kot zx-14...ker američani bolj padajo na imena v stilu ninje :)...zato bo tudi nam dobro znani er-6f tam znan pod imenom ninja 650...ampak to je že druga zgodba :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda da spet mislijo naredit najhitrejši motor kot je bil zzr 1100. Sam sem imel zzr 1100, vozil pa tud zzr 1200. Mislim da bo ta model preveč sporten, vsaj kar se drže na motorju tiče in nekako ne bo več sporttouring motor kot sta bila njegova predhodna bratca. Prej bi bil nadomestek ninje dvanajstke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!