Skoči na vsebino

PRENOSI MOČI PREKO...


XDR

Priporočene objave

Valjda da rabiš ležaj ....

Ja samo ne kilskega - preberi mal nazaj! Fora je v tem, da ima BMW enojno zadnjo nihajko - logiš, da rabiš ležaj z velikim L = glej, koliko je plačal za novega (200 eur - z delom vred)!

Popravljeno . Popravil DrM - FJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ležaj ki se je poslovil, je imel dimenzije 120x85x18, torej zunanji premer je bil 12cm, kar je za ležaj že kar veliko(mislim, da res ni tehtal veliko manj kot kilogram).

Nalepka: kako misliš v paru? Gred je sicer rez dvakrat uležajena, vendar mali ležaj leži na drugi strani gredi in ni bil poškodovan. Zamenjati je bilo potebno le ta velik ležaj in tesnilni obroček(po domače semering).

post-689-1128924199_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še trapasto vprašanje za "ketnarje". Sem nov na motorju, imam BMW650GS, pa me zanima na koliko km in kako mažete in čistite ketno.

Ni trapasto vprašanje. Veliko že obstoječih pametnih odgovorov nanj pa ti podaril Iskalnik. Da ne bomo sedaj tukaj razpravljali še o verigi, ketnsprejih, zobnikih, pa potem posledično še o škornjih, gumah ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Nevem zato vprašam.

A je možno, da olje v mazalnem sistemu kardana pozimi zmrzne in ali lahko to posledično poškoduje mehanizme kardana.

Sicer vem, da olje DOSTI kasneje in pri nižjih temp. zmrzne kot recimo voda, ampak sem se z enim "serviserjem" pogovarjal in je rekel, da olje postane gostejše (kar je logično) in da lahko tudi zmrzne.

A bo to držalo? :hmm:

Hvala za odgovore že v naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če v avtu ne zmrzne, zakaj bi potem v motorju?

Ker ga je v kardanu veliko manjša količina kot v mašini avtomobila? :hmm: 1dcl olja hitreje zamrzneš kot pa 5 litrov. Right? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: :lol1:

Katera težka logika. Potem če bi bil avto izpostavljen temp. -20° recimo 20 ur bi olje lahko zmrznilo

Ne ni variante da zmrzne, je narejeno tako da ne sme. Zmrzne lahko le če vsebuje vodo, kar se zna zgodit če lastnik v 10 letih ni niti enkrat zamenjal olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. samo kako pa pride voda v zaprti sistem, takšen kot je kardanski? Pol pa že mora tudi tesnolo bit bolj ali manj zanič...

Ja vrjetno je tudi ta mehanik mislo na to - glede vode v krdanskem sistemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. samo kako pa pride voda v zaprti sistem, takšen kot je kardanski? Pol pa že mora tudi tesnolo bit bolj ali manj zanič...

Ja vrjetno je tudi ta mehanik mislo na to - glede vode v krdanskem sistemu.

Če je tesnilo - semering zanič itak opaziš, da je vse mastno od olja, ki leze ven in ga zamenjaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak, da ga zamenjaš. Ampak sej drugače pa tudi voda ne more prit not. HA?

Lahko pride notri že pri "polnjenju".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm.... ok, sej ni važno, v glavnem če si ful NEPREVIDN in nerodn pol se ti lahko zgodi, da zraven pride voda. Drugače pa skoraj ni šanse. Te pa tak ni panike, da bi se kaj zgodilo. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Malo berem tole temo ,preganjam dolgčas ,pa kakšne oslarije pišete .Da bi olje zmznilo,če bi bila voda not odkje pa naj bi prišla,edino možno bi bilo skozi defektno tesnilo ampak v tem slučaju bi najprej iscurelo olje(to bi ja vsak osel opazil) in verjetno nebi notri vodo nalil.Kar se tiče kardana ima veliko prednosti pred ketno(vse razen vožnja po zadnjem kolesu in malo je težje vse supaj),zato se pri super športnikih,in motorjih v nižjih cenovnih razredih in pri manjših kubaturah ne uporablja. Dosedaj sem imel tri motorje s ketno in zdaj sem kupil tretji motor s kardanom.Kardan je veliko dražji (samo zadnji del kardana (gava)stane za yamaho (900 Diversione,Virago 750 in 1100 in V-maxa 800 Eu).Ketna z obema zobnikoma stane 200 Eu.Še to bi poudaril pri kardanu je večja izguba moči pri prenosu kot pri ketni,zato proizvajalci radi hvalijo prenos s ketno ustvari pa je v končni fazi veliko več dela s ketno ( mazanje ,čiščenje ),da negovorim vsakič ko pereš motor najprej opereš šmir po feltni in motorju nato zamenjaš spužvo in šele nato lahko začneš s pranjem. Će se podaš z motorjem s ketno na daljšo pot obvezno vzemi samo kufre ker jih lahko opereš ,kakšne taške iz goratexa pa morajo v čistilnico.Preizkušeno lani v Guči. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!