Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


5R

Priporočene objave

Pozdravljeni! Sem lastnik tenerejke XTZ 660 letnik 93. Vprašanje pa je sledeče....motor ne polni baterije - kateri deli elektronike so vključeni v to?

 

Hvala za odgovor in LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alternator preveriš tako, da pomeriš upornost navitij med posameznimi kontakti in seveda proti masi. Nikjer ne sme biti kratkega stika posebej ne proti masi. V slučaju, da so merjene vrednosti normalne pomeriš napetosti brez priklopljenega regulatorja (reglerja), ko je motor prižgan. Izmenična napetost mora bit večja od 40V pri cca 2500 o/min.

Tudi regulator lahko preveriš, če je v stiku...

 

Takole je zgledal "pogorelič" na mojem motorju (stik proti masi in medovojni stik) napetosti pa na vseh treh navitjih 25V (trifazni genetator) regulator je bil OK. Nov pa s poštnino 150€.

 

post-7865-0-21984200-1421058865_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Najbrž bi se dalo. Originalna črpalka na 660-ki je sicer podtlačna membranska črpalka. Lahko jo preizkusiš zelo enostavno. Na podtlačnem priključku poskrbiš za "pulzirajoč" podtlak in na strani kjer črpa vidiš, če prečrpava gorivo. Pred tem lahko preveroš membrane vendar bodi pazljiv, da jih med razdiranjem ne poškoduješ. Lahko, da je samo zamašena ali pa zagozdena z umazanijo iz tanka za gorivo.

 

 

post-7865-0-30654500-1426411242_thumb.jpg

post-7865-0-67801400-1426411249_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole približno izgleda razdrena podtlačna črpalka (slika je iz neta in ni prav za 660-ko). Oznacil sem ti na kaj bodi pozoren.  To sta enosmerna membranska ventila, ki skrbita za črpanje goriva. V primeru, da se eden ali oba "zagozdita" črpalka ne deluje. Seveda ne pozabi tudi na membrano, ki zaradi podtlaka "ustvari silo za črpanje".

post-7865-0-63123900-1426411665_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari motorji (endure) so tudi že imeli take rešitve

 

Kako to mislš, stari motorji?! :angry:

 

 

:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"stara" XTZ660Tenere je "mazalce" imela pa gumijasta manšeta je bila preko kompletnega ročičevja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vidim, da si dodal merilnik napetosti (12,1V). Slaba izkušnja (pogorel alternator, regulator) ali zgolj informacija, bo zjutraj "kresnila" ali ne.

 

Za Beduro pa :notworthy: :worship: .

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Voltmeter je preventiva in dober pokazatelj kas se dogaja s porabo.

Števec sem pa menjal garancijsko, ker je prišla vlaga noter, tako da prištej še 10kkm.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Alternator preveriš tako, da pomeriš upornost navitij med posameznimi kontakti in seveda proti masi. Nikjer ne sme biti kratkega stika posebej ne proti masi. V slučaju, da so merjene vrednosti normalne pomeriš napetosti brez priklopljenega regulatorja (reglerja), ko je motor prižgan. Izmenična napetost mora bit večja od 40V pri cca 2500 o/min.

Tudi regulator lahko preveriš, če je v stiku...

 

Takole je zgledal "pogorelič" na mojem motorju (stik proti masi in medovojni stik) napetosti pa na vseh treh navitjih 25V (trifazni genetator) regulator je bil OK. Nov pa s poštnino 150€.

 

 

Tudi pri meni je problem s polnjenjem akumulatorja. Kje se pa ta nesrečni regler nahaja pri tenerejki. Malo sem že gledal, pa ga na hitro ne najdem da bi premeril, kar je Mina predlagal. Je dosti razdiranja, da se pride do njega?

Popravljeno . Popravil Vodnar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proda kdo XTY 660 tenere? proti koncu te oz. na začetku druge sezone?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

imam en problem. Pri menjavi olja se mi je polomil vijak kjer se spusti olje. Problem je pa v tem, da vijak ni navaden, ampak je bil z zunanje strani nanj pritrjen kabel, v notranjosti je pa nekakšna plastična puša z vzmetjo. In če pogledam v notranjost motorja lahko tudi vidim neko kroglico. Se morda komu sanja kakšna bi bila funkcija tega vijaka? Z servisa so mi poslali tudi katalog sestavnih delov, in tega vijaka ni gor, kar pomeni da ga logično ne morem naročit in oni mi tudi ne morejo pomagati. 

Se zahvaljujem za kakršenkoli odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo - servisni manual nabavi ce mislis sraufat motor sam.

Drugo - kot se ti verjetno dozdeva to ni vijak za izpust olja, ampak bypass ventil, ki skrbi za pravilen pritisk olja. Če si ga zlomil rabiš novega. 20151114_123511.thumb.jpg.1a1c51a1e2d8c0

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah, napaka, drugič bomo drugače to delali.

Hvala za odgovor, zdej je pa problem kje to dobit? Naslednji teden bom še kam poklical, ampak do sedaj nisem imel sreče, da bi kje imeli to.

aja, zakaj bi bil pa tisti kabel? ozemljitev?

Ima mogoče kdo tudi service manual?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje si ti "odšraufal" stikalo za "ler", ali stikalo za oljni tlak.

Pri 660 je menjava olja malo drugače kot pri klasičnih motociklih, ima namreč "suhi" karter olje pa v okvirju "geštelu". Med tankom in osjo krmila omaš vijak za kontrolo in dolivanje. Če se me boš držal točnih navodil v servisnih navodilih, kot ti je predlagal @hajoktejn, boš zaje...al motor.

Na hitro pa takole...

Stran7-6.thumb.jpg.78a3628a09ce32652e75e

Stran7-7.thumb.jpg.c18bb934e8e97b3aacff8

Stran7-8.thumb.jpg.96fd3451cec4c39d3b5f7

Stran7-9.thumb.jpg.658a66a1debd8c15cc8ca

Stran7-10.thumb.jpg.062098a2b06071569871

 

Ko boš točno ugotovil, kaj si Zje...al, pogledaš part listo, veš kakšna je kataloška stevilka dela, potem dobiš (kupiš) del v servisu Yamaha. Lahko pa tudi kaj rabljenega (ebay).

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha pooblaščen servis?

Delta team, če ni kdo bližje. 

Sicer pa drži kot je napisal @MiNa; nisem bil pozoren, da si napisal da ima kabel pritrjen gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uf, hvala za tista navodila. Zdej vem, da drugič ne se prehitro lotit stvari. Ko dobim nadomestni del se bom navodil točno držal.

Z delta team se bil pa 2 tedna v kontaktu, od tega enkrat dobil napačen del, zdaj pa smo ugotovili, da v katalogu tega vijaka sploh ni. Poslali so mi tudi skico in sem tudi sam preveril, ta vijak ni narisan. Bo treba zgleda klicat kam drugam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule imaš part liste za tvoj model motorja (predpostavljam da je prve generacije iz 90 let) nisi napisal. Točno si oglej kaj si polomil potem pa s tem "listom" v iskanje nadomestnega dela. "napamet" v tehničnih vodah ne prideš ravno daleč.

ps, daj sliko "vijaka" in kje v mašini je bil, da ne "tavamo v temi".

pps, tiste slike so iz uporabniških navodil, tam so opisane le osnove za vzdrževanje, kaj več je pa v servisnih navodilih.

Pa še popravek moje napake iz prejšnjega posta. Ta Yamaha nima stikala za kontrolo oljnega tlaka, tako da ja tisti vijak sigurno stikalo neutralnega položaja (4GY825401000  /cena cca 15€) "ler". Je pa to stikalo nad ispustnim čepom v karterju. Imaš pa še enega na okvirju "geštel" kot lahko vidiš na slikah.

Stikalo

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pozabil sem dodat, ta motor je letnik 1999. Spodaj bom pa priložil slike, morda moram še dodat, da je nad tem vijakom še eden, ki pa je v katalogu. Tistega, ki ga potrebujem pa v katalogu, ki so mi ga poslali pa ni.

Je možno, da je sestavni del tega vijaka tudi kroglica?

 

Message_1445870553232.jpg

20151115_152509.jpg

20151115_152523.jpg

20151115_152515.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem predvideval, to je stikalo prostega teka. Sem opisal že v prejšnjem postu.

Ni kroglica je poseben "čepek" ki poskrbi za kontakt, ko je menjalnik v neutralnem položaju "ler", takrat gori zelena lučka v amaturi.

"moli boga", da je padel na dno karterja in bo tam tudi ostal ali pa ga boš izpral z oljem, ko boš končno odvil vijak za izpust olja iz karterja (preglej še enkrat slike, ki sem jih prilepil).

Poglej malo na "tubi" kako izgleda "podrta mašina" ali pa vprašaj na kakšnem forumu kako in kaj.

Pokliči v Krško povej kodo, ki sem jo zapisal in problem bo rešen.

lp, Mirč

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!