Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 660 Tenere (91-99)


5R

Priporočene objave

Brez zamere!

Ampak, če nestrokovo negdo šari po agregatu se ga potem vsi mehaniki izogibajo. Po navadi slišiš besede-pelji tja, kjer so se otroci učili mehanike.

Na koncu boš nekaj podobnega tudi slišal...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi dal kakšno slikico bi bilo lažje. Torej eni motorji se obrabljajo tako da se plac med odmično in ventilom manjša pri drugih se veča. Ponavadi imaš cel šop merilnih lističev. Če imaš odmično v "nulti" poziciji ( ne smeš gledat črtico na glavni gredi anpak na odmični) probaj usaj nek listič dobit tja umes. Usaj tisti 0.05 bi moral it. 

Iz youtuba in manuala se da marsikaj naučit, če ti res ne gre, zaupaj mehaniku (kir je zaupanja vredn pa ne vem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, discover0709 pravi:

ne vem jst sm vrtel, vrtel, vrtel ploščice sploh ne moreš dat vmes. Neka fora mora bit ali se pa sploh ne meri tako

Tak komplicirano pa spet ni 

Motor mora mora met neko nulo

Ktm jo ima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4t enovaljnik ima vsaki drugi obrat motorja "pravo" ZMT. Najlažje je vrtet motor s slamco ki jo vtakneš v glavo namesto svečke in tik preden se začne spuščat veš da si na zmt. Obenem gledaš kako odmična odpira ventile in tik za tem ko se sesalni zaprejo in bat pride na vrh si na pravi zmt za nastavitev ventilov. Sicer pa zlowdi manual pa mal naštudiraj, ni raketna znanost je  pa treba it po postopku; še to - nabavi si od motion pro al kej podobnega - merilne lističe z ročajem, in ko meriš mora bit sila s katero listič drsi vmes približno taka kot da bi odlepil lepilni trak s koluta ;)

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, discover0709 pravi:

ne vem jst sm vrtel, vrtel, vrtel ploščice sploh ne moreš dat vmes. Neka fora mora bit ali se pa sploh ne meri tako

Če ventili niso bili še nikoli štelani je možno tudi da so ventili tako tesni, da ti merilni listič ne gre med odmično gred in ventil. Tako je bilo, ko sem nekaj mesecev nazaj štelal ventile na BMW-ju F 650. Sesalna ventila nista imela popolnoma nič zračnosti in ni šel noben listič vmes.

V tem primeru je potrebno najprej zamenjat podložke za tanjše in sicer do te mere, da se sploh pojavi zračnost med ventilom in odmično gredjo. Potem, ko lahko izmeriš zračnost pa lahko šele točno naštelaš. Če se pa pri tem motorju ventili ne nastavljajo s podložkami ampak z maticami potem je pa še lažje, ker ti ni potrebno odmontirat odmičnih gredi kot pri menjavi podložk. Vsekakor če so ventili pretesni jih je potrebno oddaljit od odmičnih gredi do te mere, da zračnost ustreza predpisani toleranci.

Se pa pred tem res 100% prepričaj, da so glavna gred in odmične gredi v pravi legi in pa MAŠINA MORA BIT OBVEZNO HLADNA, nikoli se tega ne počne pri ogreti mašini!

 

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem se normalno peljal z motorjem vse je bilo ok. do blokade se je normalno zvrtel potem pa kar ne vem zakaj spet začne trokirat na cca. 5000 obratov.

Ventili po moje nimajo nič s tem, vplinjač je očiščen, pa ne more bit enkrat da dela drugič sej noben ne spreminja nastavitev.

Na eni tuji strani sem bral da zna tuljava delat probleme. Kako se preveri tuljavo baje se meri upornost???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, motom pravi:

Z merjenjem ne bos nic videl, ker se upornost spremeni ko je tuljava pregreta in takrat nagaja... ko se ohladi pa spet normalno dela.

Obstaja trik ... s pištolo (fenom) za vroč zrak segreješ tuljavo in potem zmeriš :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj me zanima. Ali je barva za motorje kej drugačna od barve za avtomobile da ne more vsak ličar barvat? verjetno je mislil da nima barvne lestvice ali kode barv za motorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

sem čisto svež na sploh na moto svet forumu, tudi lastnik motorja sem šele od avgusta letos (narjenih okoli 2k km z mojim motorjem - nisem ziher če avtošolski kilometri štejejo :D )

Torej, kot ste verjetno uganili sem si omislil Yamaho XTZ 660 Tenere (letnik 98) in me nekako mučita dve zadevi:

 - ko motor dlje časa stoji, potem noče vžgat normalno (nazadnje je kar verglala v prazno, pa ni vžgala, potem me je začelo skrbet za akumulator, pa sva jo s sosedom malo potisnila po cesti in je vžgala. potem je tekla normalno brez težav, tudi ko sem parkiral pred trgovino je normalno vžgala ko sem šel naprej) ... torej zanima me: kaj je lahko vzrok tega, in kaj lahko nardim, da bo normalno vžgala ko dlje časa stoji (pač brez da bi jo moral tiščat okoli, ker za to rabim pomoč :) )

 

 - druga zadeva: s sprednjih vilic na levi strani mi kaplja olje (opazil šele zdaj ko dlje časa stoji v garaži, tak da očitno ne teče ful, drugače bi že med sezono kaj videl). Servise sem delal ko sem kupil pri motoservis Primec na viču v ljubljani ampak me zdaj malo skrbi, ker majo od 15.11.-15.12 kolektivni dopust in nekak dvomim, da mi bo uspelo motor spravit na servis pred tem oz da mi ga bodo sploh vzeli. Tak da me zanima, če kdo lahko priporoči kak servis v okolici Ljubljane ali še bolj Vrhnike, lahko je tudi kak domači mojster, samo da bi mi tole vilco pogledal. Aja pa dodatni bonus je, če lahko pride motor iskat na dom, ker sem že odklopil akumulator in zaključil sezono, pa tudi moja oprema je bolj poletne narave in ni prijetno se vozit pri trenutnih temperaturah...

 

Za vsake informacije hvala vnaprej :)

Matija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, pertocanecJr pravi:

Pozdravljeni,

sem čisto svež na sploh na moto svet forumu, tudi lastnik motorja sem šele od avgusta letos (narjenih okoli 2k km z mojim motorjem - nisem ziher če avtošolski kilometri štejejo :D )

Torej, kot ste verjetno uganili sem si omislil Yamaho XTZ 660 Tenere (letnik 98) in me nekako mučita dve zadevi:

 - ko motor dlje časa stoji, potem noče vžgat normalno (nazadnje je kar verglala v prazno, pa ni vžgala, potem me je začelo skrbet za akumulator, pa sva jo s sosedom malo potisnila po cesti in je vžgala. potem je tekla normalno brez težav, tudi ko sem parkiral pred trgovino je normalno vžgala ko sem šel naprej) ... torej zanima me: kaj je lahko vzrok tega, in kaj lahko nardim, da bo normalno vžgala ko dlje časa stoji (pač brez da bi jo moral tiščat okoli, ker za to rabim pomoč :) )

 

 - druga zadeva: s sprednjih vilic na levi strani mi kaplja olje (opazil šele zdaj ko dlje časa stoji v garaži, tak da očitno ne teče ful, drugače bi že med sezono kaj videl). Servise sem delal ko sem kupil pri motoservis Primec na viču v ljubljani ampak me zdaj malo skrbi, ker majo od 15.11.-15.12 kolektivni dopust in nekak dvomim, da mi bo uspelo motor spravit na servis pred tem oz da mi ga bodo sploh vzeli. Tak da me zanima, če kdo lahko priporoči kak servis v okolici Ljubljane ali še bolj Vrhnike, lahko je tudi kak domači mojster, samo da bi mi tole vilco pogledal. Aja pa dodatni bonus je, če lahko pride motor iskat na dom, ker sem že odklopil akumulator in zaključil sezono, pa tudi moja oprema je bolj poletne narave in ni prijetno se vozit pri trenutnih temperaturah...

 

Za vsake informacije hvala vnaprej :)

Matija

Problem in rešitev iz prvega odtavka je že bil opisan v tej temi PREIŠČI!

Puščanje vilic je pa splošni problem in ni vezan le za ta tip motorja (pač leta). Sledi menjava tesnil najman, mogoče tudi vodil, če so prekomerno obrabljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

poomotoma sem v tole temo združil dve temi in sicer

XTZ660Tenere in XT660Z tenere. Za napako se opravičujem, bom poskusil v najkrajšem času vrniti zadeve na svoje mesto.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
On 24. 1. 2017 at 3:48 PM, DAMI34 said:

poomotoma sem v tole temo združil dve temi in sicer

XTZ660Tenere in XT660Z tenere. Za napako se opravičujem, bom poskusil v najkrajšem času vrniti zadeve na svoje mesto.

 

Se že kaj ve, kaj je z izginulo temo XT660Z ? Pogrešam ves tisti know-how, ki je bil notri.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, sm fighter pravi:

Se že kaj ve, kaj je z izginulo temo XT660Z ? Pogrešam ves tisti know-how, ki je bil notri.

Hvala.

vse je tu:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Hvala za link, sam kokr js vidim je to vse za plačat:(  Neki sm brskal po googlu pa ne najdem nič takega za dol potegnit.

Popravljeno . Popravil 5ERR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Hello skupina 

Mam eno situacijo .. kupil tenere 660 .l97 , 50.ooo km .. narejena generalka ..  po 300 km je začela malo kadit ..in potem čedalje bolj ..nazadnje pa kot mrzel 2Taktn motor..  prejšni lastnik zatrdil ..da je vse zamenjal ..bat..obročki ..tesnila..tefloni .. motor smo odprli,bat zgleda nov , toleranca bat cilinder ..kot mora bit.. 

Kaj zdej nardit ? 

 Motor je  na začetku čisto normalno deloval.. užigal ..pospeševal .. tud malo ne kadil ... potem pa ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker  Yamaha Super Tenere 750 nima svoje teme, oziroma je jaz ne najdem, bom kr tule...

Zanimivo. Motor zgleda popolnoma nov. Portugalsko ne znam nič- Številke pa poznam. Motor je letnik 1994, zgleda pa kot iz trgovine. Zanimivst, ima jermen namesto verige. Lepo za pogledat.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!