Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Znanec misli kupit nov Kawasaki KLE 500. Ni glih začetnik.

Prosim za vaše mnenje.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale tema ostaja SAMO za KLE 500.NOBENIH primerjav ali predlogov ali podobnih smeti tukaj.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima 100 kg tak kot jaz, naj raje za kako TDMko pogleda, to mu je ednia slabost, da ma samo 50 KM. res edina. Sicer dva diska spredaj nebi bila slaba, ampak se da s sopotnico vred tudi CBR 900 RR po ovinkih auspuhe kazat (sicer voznik ni ne vem kaki mojster, ma pa 3x vec KM).

Pa odvisno za kaj misli imet moped. Za furat v sluzbo, boljsega ni.

Lazje se je za pelat, kot z APNko. Poceni vzdrževanje, mala registracija (letos 33 cukov), tudi cez kako gradbisce ceste in podobnim se komot zapeljes z njim itd. Tudi po sodru in gozdnih poteh se mu poznajo enduro geni, NI za po avtocesti naganjat (doseze skromnih 185 po mojem cajgerju), s sopotnico sva bila ze tudi z njim na morju (pol pa trda rit, tak kot povsod), masina me se ni na cedilu pustila (TOK, TOK, TOK !!!), porabi cca 6-7,5 l, kolko pac navijes gasa, pa ne trese se tak kot drugi v tem razredu, ki imajo po en cilinder, ponavadi 600 kubni, ki te stane vec, da ti pa manj.

V bistvo 500 kubni cestak namontiran na enduro stel in kolesa.

IMHO motorcek za met, ce ne mislis postavljat rekordov, pa ce si vsestransko nadarjen, (al pa zmeden in zbegan) pa ne veš, al bi si zbral prasni makadam al pa razbeljen asfalt. Imajo pa rabljeni neverjetno fantasticne cene.

Ce se kaj napisi in vprasaj.

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo dober motor, japoncem je dobro uspelo združiti cestaka z enduro.

V ovinke gre za enduro super.

Mašina je 1a sicer je pa motor že vsaj enajst let isti in znan po svoji vzdržljivosti.

Poraba pri meni je maks. 5.5l/100km olje ne pije nič!

Je dokaj okreten in vsaj zame ima dosti moči tudi če sta gor dva komada.

Glede na ceno cca 1.300.000,00 SIT je motor vreden tega denarja, predvsem če pogledamo konkurenco ki je občutno dražja.

Res pa je da rabljeni hudo dobro držijo cene.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ga lani hotela kupit, pa so mi povedali da jih sploh več ne delajo. Pol so mi pa TA prodali. A pol jih še delajo al kaj?

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA še jih delajo.

Tudi na Imotu je bil razstavljen model 2002, ki je enak kot vsi dosedaj le napis KLE je drugačen.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez kak teden ali dva (odvisno od guzve v sluzbi) boste lahko slisali El Barto Mark II auspuh na KLEju napopan. Tale bo pa resnicno grmel..tehnični je ze mimo.

Ma kdo idejo, kje bi poceni dobil sprednji del auspuha od cilindrov do lonca???

LP, ElB.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Čez kak teden ali dva (odvisno od guzve v sluzbi) boste lahko slisali El Barto Mark II auspuh na KLEju napopan. Tale bo pa resnicno grmel..tehnični je ze mimo.

Ma kdo idejo, kje bi poceni dobil sprednji del auspuha od cilindrov do lonca???

LP, ElB.

Na zadnji strani revije Motorist je bla včas reklama z enim modrim trajkom gor. Tam ti najbrž tudi te cevi lahko naredi. Če hočeš bit pa še fensi, pa še kromat neseš.

Verjetno bom tudi za yamaho ke nesel narest zadvo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Na zadnji strani revije Motorist je bla včas reklama z enim modrim trajkom gor. Tam ti najbrž tudi te cevi lahko naredi. Če hočeš bit pa še fensi, pa še kromat neseš.

Verjetno bom tudi za yamaho ke nesel narest zadvo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

me prov zanima kolk kle lahko poka

nisem še nikol slišu, pa verjem da bi rad

"byte" mi dust

Poka la ne poka..... , niti ni vazno. Prav lep zvok pa ima Kle z wings-ovim loncem. Sem ga videl vceraj na treningu varne voznje pri Policiji. Resnicno lep zvok.

Eintopf schmeckt immer!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA še jih delajo.

Tudi na Imotu je bil razstavljen model 2002, ki je enak kot vsi dosedaj le napis KLE je drugačen.

LP

Leteči

Ja ja pol pa rečejo da je dodelan in izboljšan za leto 2002!Pol pa svizec zavija čokolado!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel KLE-ja pred tremi leti (letnik '93). Za solo vožnjo je kar OK, če pa sta na njem dva potnika, mu očitno pohaja sapa. Sicer je nezahteven za vožnjo in vzdrževanje, cenovno ugoden. Motor dobro oživi v višjih obratih (kar sicer ni ravno lastnost enduro motorja), sprednje kolo bi bilo lahko 19 namesto 21 col, klas je čudno kovinski.

Mene je lepo prevažal, zamenjal sam ga pa zaradi pomanjkanja konjev (kupil Bandita 600).

Definitivno pa je dobra izbira za prvi motor.

Lp, Pjotr.

Samo brez panike, pa dol z moje žene!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLE je soliden cestni enduro: udoben, dokaj okreten in zanesljiv. Moč pa tudi ni problem: ker je mašina praktično identična GPZ-jevi, zamenjaš tistih par delov in imaš 60 konjev, kar za tak motor ni tako malo. Če dobiš ohranjen primerek za pametno ceno, se vsekakor splača.

Uzdaj se u se i u svoje kljuse!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja IGGY sam blem je v tem da se pol motor še bol vrti in zgubi še tistega nekaj prepotrebnega navora v nikih obratih!Za dirkat pa kar primerno!Ej en kolega si je naredil KLE-ja v supermoto z močnejšimi vilicami od xy in motorno frizuro od GPZ-ja!Je pa motor treba sedaj gnat v zelo visoke vrtljaje!Sam z zlatim okvirjem hudo zgleda!

Za umerjeno potovanje pa je KLE več kot primeren motor (oddaljenost od tal!)!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nov agregat... se ti najbrž ne splača. Rabljen prej.

Pejt mal po italiji pogledat...

Agregat je isti kot na GPZ500S, EN500, er-5.

Poizkusi dobiti od GPZ500S.... nekje 60-100kSIT pri nas... v italiji... 10-50kSIT. Malo za pošnofat po odpadih. Vse te zadeve majo EX500 mašino.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Na zadnji strani revije Motorist je bla včas reklama z enim modrim trajkom gor. Tam ti najbrž tudi te cevi lahko naredi. Če hočeš bit pa še fensi, pa še kromat neseš.

Verjetno bom tudi za yamaho ke nesel narest zadvo.

LP

Tega na zadnji strani motorista zelo dobro pozna Viragica, pa brez zamere Viragica.

Sonce naj sveti vsak dan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ja jest pa glih zdej ravno končujem z izpitom za kat. A, pa bi rad kakšnega cestnega endurca nabavu, za začetek kej starejšega tko da mav filling dobim. KLE 500 mi dost dobr zgleda, tud kakšen starejši letnik, zanima pa me kulk jih je kej v Sloveniji pa če se ti motorji kej dost prodajajo. A bi se ga splačalo kupit v Italiji ali Avstriji mogoče. PA kakšne so kej cene.

Kaj bi vi še priporočali kot alternativo k KLE-ju, mogoče KLR650- verjetno ni glih prov za po cesti pa za relacije.

ER

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole...jaz sem si pred dobrim mesecem nabavil KLE 500 (star 3 leta prevozenih 13000km). Kaj naj recem? So far so good. Tud v Elisi so mi ga pregledal zamnejal olje, svecke... in rekli da naj ga samo vozim :)

To je moj prvi vecji motor in mi je kar vsec, da ni ne vem kako mocan. Ko sem hodil po trgovinah sem gledal tud Honde TA ampak so precej drage (tudi rabljene). TA pac nudi vec. Meni je pa zmanjkalo "spage" (beri denarja). Tako, da se bom sezono ali dve fural s KLE-jem potem pa presaltal na kaj bolj izpopolnjenega.

FLAYO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ojla flayo, kulk pa si dal zanjga, pa a si ga prek salamonca kupu, pa če si kej za še starejšimi letniki gledal mogoče, a jih je kej dost v SLO.. tm v rangu 500 kSIT.

Najlepša hvala za odgovor.

ER

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!