Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Živjo.

 

Imam malo težavo..izgubil oz odpadla mi je stranska ključavnica za odstranitev plastike (dostop do akku) http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-KLE250-Anhelo-KLE400-KLE500-A1-A2-A3-A4-A5-A6-Lock-Tool-27016-5210-NOS-/271236699559?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3f26f795a7&vxp=mtr

 

Ravno zdaj imajo tudi v Elisi kolektivni dopust..Kje bi lahko to še dobil?

 

Hvala

Flok.si 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala..Bom pogledal. Je kakšna varijanta ,da bi kdo lahko dal kakšne mere..kake velikosti cilinder? 

 

Hvala

 

Poizkusi v velenju pri yogi-ju. Jaz sem do sedaj vse dele za mojega KLE-ja tam iskal, in tudi vedno dobil. Mere ti pa lahko jaz pregledam, samo povej katere rabiš!

 

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet me je pozitivno presenetil ta stroj. S sopotnico in prtljago(skupaj 230kg) sva se v petek zjutraj odpravila od Metlike preko Karlovca - Plitvička jezera - Knin - Šibenik. Glede na težo brez problema čez ovinke in hribčke. Ob 11 uri kot da bi se po žerjavici vozil, ampak brez pregrevanja tudi pri manjši hitrosti, ventilator se je prižgal šele v Šibeniku v daljši koloni. Poraba v povprečju 5,3. Za nazaj sva šla direkt po avtocesti. 140km/h čez vse hribčke, nikjer do konca rabil pritiskat plina. Poraba je narasla na 7,4. Glede na to, da sem večkrat zasledil, da ima motor nosilnost do 180 kg, se je super vozil. Pogrešal sem samo višjo šipico, original mi nabije veter direktno sred vizirja na čeladi.

 

Res, da mi je v Šibeniku začel puščati semering na prvem amortizerju, ampak za to krivim leta in veliko offroad prašnih poti in ne teže.

 

Zadnje težke(mislim da so bili nekje iz druge svetovne vojne :D) kovčke sem zamenjal za roll torbe, ki sem jih pritrdil z trakovi kar na zaščitne cevi mašine. Tudi nad tem sem bil presenečen, da se je zelo dobro obneslo.

 

post-29181-0-42224400-1375798833_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Če koga zanima imam doma za pordati nekaj delov za KLE-ja. Zaenkrat sem našel:

1. Originalno belanco, nepoškodovana, ni zvita ali kaj podobnega.

2. Originalno zaščito za roke, nepopraskani saj sem jih vzel z motorja tokoj ko sem ga dobil

3. Givi Maxia 52l kovček, prehajam samo na mehke stranske torbe zato mi je kovček odveč

4. SW-Motech Enduro Tank torba, uporabljena 14 dni letos zato nevidim razloga za nabiranje prahu na polici, več o torbi tukaj

 

Več info na zs.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Meni se je to spomladi velikokrat zgodilo in v večini primerov so bile svečke. Drugače pa probaj še odpreti bencin na PRI če je mogoče težava z dotokom goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je to spomladi velikokrat zgodilo in v večini primerov so bile svečke. Drugače pa probaj še odpreti bencin na PRI če je mogoče težava z dotokom goriva.

Aha, potem je potrebna menjava svečk? Ali je dovolj, da jih samo očistis?

A je možno tudi, da je kaj narobe z vplinjači?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je to spomladi velikokrat zgodilo in v večini primerov so bile svečke. Drugače pa probaj še odpreti bencin na PRI če je mogoče težava z dotokom goriva.

 

Evo to je bilo to, odprl bencin na PRI in motor jr vžgal iz prve. Očitno ni bilo goriva.

 

Hvala za odg.

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Živjo

 

Mam podoben problem.

 

Od žene motor (KLE 500) je stal vsaj 2 leti. Letos sem zamenjal akumulator in olje in probal zadevo zalaufat. desni cilinder dela, levi pa noče. Iskra na svečkah je (zamenjal svečke med seboj)

Frgazarje sem vzel dol, spucal levega v nulo, sedaj levi dela samo pod zaugom. drugače ga zamori. Kaj je lahko še narobe. Zamenjal sem tudi dijafragme v frgazarjih (med sabo) pa še vedno dela samo desni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej če kje (na prirobnici med fergom in cilindrom) vleče zrak. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

A se mogoče ve, če se prodaja kakšen KLR??

 

Lep pozdrav

 

Na avt0.net imaš 5 KLR-jev, drugače pa vprašaj v KLR temi boš imel več uspeha kot pa v KLE 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej če kje (na prirobnici med fergom in cilindrom) vleče zrak. 

Ok bom pogledal.

Ker tole me pa zdej že zelo jezi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Najceneje bos dobil na kaksnem e-bayo ampak vprasanje kvalitete. Pomoje se splaca investirat malo vec v verigo in zobnike in nabaviti kvaliteten komplet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav. Kje bi dobu najcenejši verigo za 06 letnik? Hvala...

 

Jst bi se na tvojem mestu obrnil na uporabnika @Leteči; se splača ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

lep pozdrav sem nov na forumu in se malo zanimam za primeren motorček kategorije a2, kle mi v useh pogledih ustreza imam pa vprašanje a ma sprednje vilice oljne ali plinske? pa še enkaj spletne strani majo zelo različne podatke o končni hitrost,kolikšna je realna končna hitrost in pa potovalna hitrost,ter na koliko vrtljajih je,v mislih imam starejši model če se ne motim do leta 2004?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Očitno ti ne ustreza po končni hitrosti, če te podatek, ki ni povsod zapisan enako tako moti. To je pač motor, ki spada v kategorijo enduro in ni najbolj pomembna končna hitrost. Lastil sem si ga tri leta in max kar sem vozil je bilo po števcu 150km/h. Tista potovalna pa je brez problema za navadne ceste tudi z nekaj prtljage. Zadnji modeli 05 in 06 so imeli "samo" 45konjičev zaradi okoljevarstvenih zahtev. Če ti drugače motor ugajaga le kupi, ker ti bo za benar, ki ga boš odštel nudi precej užitka. Pazi le da ne bo "zmahan". Motor je nezahteven enostaven in preizkušen. Kot sem že enkrat zapisal LBB - Lo Budget Bike.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pretrd? Niti ne, preozek pa je ja :)

Pa kot pravi MiNa, končna ne zanima nobenga, potovalna pa je zame komot 130-140 (računaj da imam povišano šipo + vario spojler), tudi ko imam gor vse tri kovčke in boljšo polovico. Z navadno šipo pa računaj bol v rangu 110-120km/h. Vedno lahko greš več, samo začne pihat :P

Pa pri 100km/h si na slabih 5000 obratih :)

Če se ne nameravaš vozit po brezpotjih pa le poglej za kakšno hondo nc700x :) Če imaš budget seveda.
Za 1500-2000€ pa dvomim da lahko prekosiš KLEmburico v A2 kategoriji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!