Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

pred 32 minutami, interista pravi:

Pozna kdo kakšno spletno stran kjer imaš vodiče v stilu kako zamenjati žarnico in podobno ?

DIY - do it yourself

to je okrajšava naredi sam pol pa google ... saj veš ...

http://lmgtfy.com/?q=diy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pogooglal vse, pa se tudi zgodi, da kakšno stran zgrešiš, za to pa raje vprašam. Poleg tega me zanima, ali je še kakšna druga opcija za prvo pomoč razen tiste, da odstraniš tiso orodje, ko daš stransko plastiko dol. V primeru, da nimaš nobenega zadnjega kovčka ali pa tank torbe ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, interista pravi:

Sem pogooglal vse, pa se tudi zgodi, da kakšno stran zgrešiš, za to pa raje vprašam. Poleg tega me zanima, ali je še kakšna druga opcija za prvo pomoč razen tiste, da odstraniš tiso orodje, ko daš stransko plastiko dol. V primeru, da nimaš nobenega zadnjega kovčka ali pa tank torbe ?

 

Tudi če odstraniš orodje, gre prva pomoč zelo na tesno tam not. Kakšna tank torba je najbolša in najmanj moteča rešitev na KLE-ju.

img_3329.jpg?w=921&h=690

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nakup tank torbe (in zadnjega kovčka) je vsekakor v planu, me pa zanima če kaj težijo za prvo pomoč na tehničnemu (pač, da zaradi tega ne bi opravil tehničnega pregleda). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nakup tank torbe (in zadnjega kovčka) je vsekakor v planu, me pa zanima če kaj težijo za prvo pomoč na tehničnemu (pač, da zaradi tega ne bi opravil tehničnega pregleda). 

 

Jaz sem prvo pomoč (prisiljeno) kupil pri njih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 5. 2016 at 13:13, interista pravi:

Nakup tank torbe (in zadnjega kovčka) je vsekakor v planu, me pa zanima če kaj težijo za prvo pomoč na tehničnemu (pač, da zaradi tega ne bi opravil tehničnega pregleda). 

 

Za tehničnega jo daš pa v nahrbtnik in če jo že moraš pokazat jo imaš pri sebi ko si na motorju.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni, danes sem se odločil, da naredim kratko turo z motorjem, saj je pred kratkim prestal servis (menjava olja, oljnega filtra, zračnega filtra, svečk,..), pa se je ta predčasno končala...

V nizkih obratih mi je motor ugašal tako, da sem ga med vožnjo in na semoforjih moral držati na visokih obratih, Motor tudi ni hotel takoj užgati po tem ko je ugasnil. Pri pospeševanju se je tudi čudno obnašal (beri: cukal). Ko mi je zadnjič pred domom (5 km) spet ugasnil, sem opazil, da je pod motorjem luža in da puščam sled za sabo, kaj pa je bila ta tekočina pa nevem (bencin??).

Bi lahko bilo, da servis ni bil opravljen korektno ali  da je mogoče kakšna mehanska napaka. Pred servisom teh problemov ni bilo!

Za vsako pomoč se zahvaljujem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prebral cel forum 2x pa ne vem, ali nisem našel ali sem le spregledal, na koliko pumpate gume na temu motorju. Gume so namenjene vožnji po asfaltni cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

pozdravljeni, pred kratkim so mi nepridipravi ukradli omenjeni motor, zdaj sem ga dobil nazaj z izčupanimi žicami :-S

mi lahko da kdo kak napotek, kako dam kontakt preko žic, da ga bom lahko spravil domov, potem se bom pa spravil ponovne povezave s ključavnico.

Barve so prikazane na spodnji sliki, probal sem različne kombinacije, lučka pa kar ne zasveti, mogoče manjka še masa?

Akumulator je v redu.

 

LP, Matej

20160913_183019.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala, za povezavo na shemo, čeprav bi še zmeraj potreboval bolj praktičen nasvet.

Če prav razumem shemo, potem je zame konkretno pomemben del sheme v rdečem kvadratku.

Imamo 5 žic, katere moram potem povezat skupaj, da bom dal kontakt na motorju.

Nebi rad, kar nekaj na pamet dela, da ne uničim akumolatorja.

Katera žica je tista, ki je pod GY žico v shemi, pa ni označena?

Hvala,

LP, Matej

 

wire.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, MotoMate pravi:

hvala, za povezavo na shemo, čeprav bi še zmeraj potreboval bolj praktičen nasvet.

Če prav razumem shemo, potem je zame konkretno pomemben del sheme v rdečem kvadratku.

Imamo 5 žic, katere moram potem povezat skupaj, da bom dal kontakt na motorju.

Nebi rad, kar nekaj na pamet dela, da ne uničim akumolatorja.

Katera žica je tista, ki je pod GY žico v shemi, pa ni označena?

Hvala,

LP, Matej

 

wire.jpg

Kolikor se jaz razumem v elektriko, ni pod GY ( mislim da je to grey - siva ) nobene žice. Ker je konektor 6 polni, je pač samo označen pol, ki ni priključen na nobeno žico. dejansko imaš samo 5 žic živih na 6 polnem konektorju.

Lahko pa da se motim :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, HD-Dyna pravi:

Kolikor se jaz razumem v elektriko, ni pod GY ( mislim da je to grey - siva ) nobene žice. Ker je konektor 6 polni, je pač samo označen pol, ki ni priključen na nobeno žico. dejansko imaš samo 5 žic živih na 6 polnem konektorju.

Lahko pa da se motim :blush:

Imaš prav. Se ne motiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kljub shemi še zmeraj ne vem, kako zvežem žice skupaj, mimo ključavnice.

Cilj je, da lahko dam kontakt samo z žicami in lahko odpeljem motor domov, zdaj ga imam v garaži od kolega, kjer nimam glih vedno dostop.

Rabim, podoben pristop, kot ga je imel tisti, ki mi ga je ukradel pred tednom dni :-P

LP, Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če lahko vprašam, kako si ga pa nazaj dobil oz. še boljše, če imaš voljo celo zgodbico napisat :P 

Upam, da ti ga uspe usposobit, bom malo poguglau 

P.S.

Za ta star KLR 650 pravijo rdečo in belo žico združit za kontakt. Zna bit enako za KLEmburo

Popravljeno . Popravil sebar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že prej en post napisal, ko sem se ga spravil iskat, ampak na kratko:

Ukraden iz sobote na nedeljo v garaži pod blokom v Ljubljani, zjutraj poklical policijo, naredili so sicer zapisnik,

ampak mi niso dali glih nekega upanja. Malo smo se organizirali objavili na FB in v okolici bloka plakate.

Naslednji dan dobim nabim, da je bil podoben motor viden, pokličem policiste in čez uro dobim potrditev, da je bil moj :-D

nesmeh do ušes, sledilo je samo še šlepanje z gurtno čez skoraj celo Lj do garaže :-)

Sicer je prišel kar zdelan nazaj, ampak še zmeraj prepoznaven, ne znam si predstavljat kaj bi bilo, če bi ga isti lastnik imel še nekaj dni 8-|

Upam, da mi lahko kdo iz izkušenj pomaga za zgornji problem, sem mislil, da je to splošno znano :-)

Al se pa vsi bojijo napisat, da nebi bli sumljivi ;-)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sodeč po shemi bi obe bele skupaj morale prižgat pozicijsko (park), za zagon pa belo na rjavo ( W in BR ) .. potem pa z štarterjem pognat .. glede na to, da imaš dve beli, mora na eni bit +12v .. preveri z multimetrom, če ga imaš kje pri roki ..

tako pač jaz razumem .. da me nebi kdo preganjal, če se bo kje kaj vžalo .. ;)

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni.

A mi lahko kdo pove kaj lahko pričakujem pri motorju z 55000km (zamenjava sklopke, verige odmične gredi, porabo olja, itd)? Nikjer nisem zasledil kdaj naj bi se veriga odmične menjala.

Lp, Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, 5ERR pravi:

Pozdravljeni.

A mi lahko kdo pove kaj lahko pričakujem pri motorju z 55000km (zamenjava sklopke, verige odmične gredi, porabo olja, itd)? Nikjer nisem zasledil kdaj naj bi se veriga odmične menjala.

Lp, Peter

Pri realnih km in rednem vzdrževanju ne rabiš pričakovat nič , razen tankaj in vozi .

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je rekel @Kmet2.

Cca 4 leta nazaj smo na mednarodnem KLE srečanju govorili s tipom, ki je imel takrat na KLE-mburi okrog 110kkm pa je samo enkrat ventile pogledal in to je to. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Se da za ta motor dobiti kakšen slip on od leo vince ? Obrnil google po dolgem in počeš, pa nobenega konkretnega podatka ne najdem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!