Skoči na vsebino

Kawasaki KLE 500


BRANE

Priporočene objave

Sem lastnik KLE 500, letnik 2002. Pri obratih od 2000 pa nekje do 4000 mi nagajajo vibracije v smislu tresenja (po mojem neka plastika ali podobno) :BUA:

. Pri višjih obratih pa tresenje neha in motor laufa normalno. :OK:

Zvok vibracij je dokaj neprijeten, pa me zanima, če je to normalno za ta motor, al je treba kak vijak privit,... :?

Zanima me tudi, ker sem še bolj svež lastnik KLE, na kolk obratov ga lahk privijem, ter kako vedet kdaj je motor dovolj ogret???

Hvala za nasvet.

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod 3000 obrati nimaš kaj iskat ker motor je tam neuporaben, zato tudi trese. Ogret za tiščanje tam po 15minutah kar se pa privijanja tiče kar pogumno dokler vleče, mu vsekakor bolj pašejo višji vrtljaji kot nižji

LP

LEteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolega jo išče in glede na to, da ima KLE taki mali tank, išče naj varianto... Kje si jo nabavo.... je bla magnetna al navadna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče kdo tank torbo na KLEju ?????

Veliko izbiro tank torbe imaš v trgovini LUIS v Grazu, moraš pa paziti pri nakupu, saj je veliko torb na magnet. Na KLE pa je tik ob rezervoarju plastika zato ob nakupu najprej torbo poskusi nastaviti na tank in šele nato se odloči.

:afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem lastnik KLE 500, letnik 2002. Pri obratih od 2000 pa nekje do 4000 mi nagajajo vibracije v smislu tresenja (po mojem neka plastika ali podobno) :BUA:

. Pri višjih obratih pa tresenje neha in motor laufa normalno. :OK:

Zvok vibracij je dokaj neprijeten, pa me zanima, če je to normalno za ta motor, al je treba kak vijak privit,... :?

Zanima me tudi, ker sem še bolj svež lastnik KLE, na kolk obratov ga lahk privijem, ter kako vedet kdaj je motor dovolj ogret???

Hvala za nasvet.

:worship:

KLE se pri obratih, ki jih navajaš res trese, najlepše se pelje med 5000 in 6000, komot pa ga priviješ do 8000, več pa mislim da za njegove zmogljivosti ni primerno. :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JA res je da ne smeš nabavit preširoke tank torbe ker potem te le ta ovira če hočeš krmilo zasukat v skrajno lego. Naj gre ta tvoj kolega v Louisa ali HG in naj na motorju proba katera bi ustrezala.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLE se pri obratih, ki jih navajaš res trese, najlepše se pelje med 5000 in 6000, komot pa ga priviješ do 8000, več pa mislim da za njegove zmogljivosti ni primerno. :afro1:

Hvala za nasvet, ampak zakaj samo do 8000 obratov, saj ma rdeče polje šele pri 11000 obratih. :?

Kaj je pa z ostalimi 3000 obrati od 8000 do rdečega polja?

A nima KLE najvišjo moč nekje pri 8500 obratih? :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 8000 obratih šele začne "debela dama peti" :naughty:

Kolikor pač ima glasa :blush: :blush:

Ti samo navijaj, nima kaj bit

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko boš dosegel tisto maksimalno moč boš čutil, če ga boš hotel zavrteti še naprej je občutek tak kot da bi ti kdo priprl bencin .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj KLE vlece vse do 10.000 obratov. Potem pa ne vlece vec, se pa zavrti do 10.500 ko se peljem, ce ga pa navijem na mestu pa do 11.000 rpm. Masina je narejena da se vrti, zato kar pogumno.

Lp Matjaz

:OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce ga pa navijem na mestu pa do 11.000 rpm. Masina je narejena da se vrti, zato kar pogumno.

Lp Matjaz

:OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvet, ampak zakaj samo do 8000 obratov, saj ma rdeče polje šele pri 11000 obratih. :?

Kaj je pa z ostalimi 3000 obrati od 8000 do rdečega polja?

A nima KLE najvišjo moč nekje pri 8500 obratih? :doze:

Jaz govorim o vožnji. Seveda, če je potreba gre tudi več. Treba je poslušati motor in boš slišal, kateri obrati so primerni. :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih izkušnjah se KLE-ju šele začne "dogajati" pri nekje 7500- 8000 obratih, zato kar pogumno "gasa". :naughty:

Kot je nekdo že omenil, motor je narejen da se vrti in KLE se rad zavrti. :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vceraj sem ga mal stisnil do cca 10000 obratov, pa je dosegel 180 km/h. Do 160 km/h dobi motor v kratkem času, pol pa počasnej nabira. Ma pa največjo moč nekje pri 7500 obratih. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne jemlji števca preveč resno, kajti kaže cca 8% peveč. :blush:

Pa na samo KLE, kar precej motorjev ima podobo odstopanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kako je kaj z vzdržljivostjo motorja v KLE 500 - koliko kilometrov je relano pričakovati ob normalnem vzdrževanju - kakšne so izkušnje .

Ali lahko kdo napiše kakšni so servisni intervali za ta motor - kdaj so veliki servisi? - mogoče kakšna literatura?

Koliklo količina prevoženih km vpliva na nakup motocikla - do katerih km se splača kupiti?

Hvala za odgovore.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kako je kaj z vzdržljivostjo motorja v KLE 500 - koliko kilometrov je relano pričakovati ob normalnem vzdrževanju - kakšne so izkušnje .

Ali lahko kdo napiše kakšni so servisni intervali za ta motor - kdaj so veliki servisi? - mogoče kakšna literatura?

Koliklo količina prevoženih km vpliva na nakup motocikla - do katerih km se splača kupiti?

Hvala za odgovore.

LP

Glede vzdržljivosti, je motor že dokaj preizkušen, je vzdržljiv! če motor vzdržuješ kot je treba, ti bo tudi motor zvest, mislim da km niso bili nikoli problem, več ga voziš, raje te ma. Servisni intervali so na 6000 km, večji servisi na 18000 ali po potrebi! Če je motor vzdrževan, servisna knjiga, tudi na oko lep, ga malo preizkusi in kupi, ne bo ti žal, če ne rabiš dirkalnika, je prav primeren, meni se dopade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo sem poizkušal koliko ima moj KLE max. hitrost... in sem ugotovil - 145 km/h!!!

Kaj je sedaj to? :?

V glavnem moje vprašanje - kaj je lahko tu narobe?

1. Ali KLE končno hitrost doseže v peti ali šesti prestavi?

2. Kakšne hitrosti ste dosegali z njim? Pa ne z brega ali v prostem padu...

- s kovčkom?

- s sopotnico?

3. Je že imel kdo podobne probleme?

Aja - najprej sem pomislil, da imam mogoče "zaprto varijanto (25 kW)" - vse OK,

(prometna, homologacija, v šesti pri 5000 obratih 100 km/h...)

da bi pa števec premalo kazal pa tudi ne verjamem...

Sej gre KLE drugi teden na servis, samo 145 je pa res nekam malo... :zzz: :hmm:

Popravljeno . Popravil jupiter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš da bo bol letel kup drug motor :slap: KLE gre maksimum 160km pa še to z vetrom v hrbet :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jupiter: V tvojem KLEju je še noter blokada.... jaz sem jo iz mojega odstrano in je dosegel cca 180 (pa ne po klancu navzdol) v glavnem šel je mimo BMWja 650 ki ma končno pri 170...

na servisu bojo tak vedli, ki je blokada in ti jo lahko odstranijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes je šel KLE na servis - najbrž gre res za blokado - nazaj pa ga dobim v sredo dopoldne in takrat bom tudi več vedel.

Bom napisal...če slučajno koga zanima... :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!