Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Fazer03

Honda CBF 1000

DAMI34

Message added by DAMI34

Recommended Posts

vulcan

Premalo agresivna zgleda.

Je cisto taka kot tamale CBF-ke.

V glavnem kr neki. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagaya
Premalo agresivna zgleda.

Je cisto taka kot tamale CBF-ke.

V glavnem kr neki.  :(

mislim da je blo gih na francoski strani zapisano da je bistvo litraša da je majhen in po merah zelo blizu 600tici..... :naughty:

in ni kr neki samo zato ker je majhen ..ne morejo bit vsi motorji narjeni za tiste ki hočejo ogromne litrske krave...mogoce je pa honda s tem mopedom ciljala na drugo publiko kot jo ma Varadero..

kje pa piše da morjo bit vsi litraši ogromni in goveji? :doze:

Edited by Nagaya

Share this post


Link to post
Share on other sites
duhec

Ma dobro folk kaj vam je? :blink: A imaste raje 102Nm navora na 9000rpm al 97Nm (ZE :klicaj: ) na 6500rpm??

Pri takih enduro/potovalnih rabis navor, ne konje na x0.000 obratih. :doze:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bajsi

Ne vem po čigavo pogačo so se namenili?! Mogoče res TDM :? vsaj po izgledu in moji laični domnevi po namembnosti :hmm: Mislim pa da bodo švabeki kupovali zadevo, njihov trg kar požira sport turerje ki so poceni in nezahtevni za vzdrževanje - moja predpostavka glede na to da uporabljajo znane komponente ki so rahlo detunane in trimane na nižje ležeči navor

LP Bajsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
strom

Manka spodna plastika za mal bl komot pelat....

staramo se, jebiga...

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frips

Nekaj slikic:

par109lk2rv6dc.th.jpg par112qi2lm6zj.th.jpg par131ih8zi6tw.th.jpg par141yz3gz4df.th.jpg par151ed6oi8ht.th.jpg

Hubraum 998 ccm

Max. Leistung 75 kW (102 PS) bei 8.000 min-1

Max. Drehmoment 97 Nm bei 6.500 min-1

Abmessungen (LxBxH, in mm) 2,176 x 827 x 1,175

Radstand (in mm) 1.483

Sitzhöhe (in mm) 795 (+/- 15mm)

Tankinhalt 19 Liter

Bereifung vorn: 120/70ZR17

hinten: 160/60ZR17

Trockengewicht 220 kg (ABS-Version: 228 kg)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

dva rroorraa

vsaj eden, ki se drži tradicije :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gizmOkak

Ne bom reku d je grda, ma tudi lepa ni nevem kolk...

Je pa uporabno območje max navora in moči tko ku je duhec omenu :OK: na 6500 97Nm je pa pohvale vredno :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
na 6500 97Nm je pa pohvale vredno :worship:

Odvisno od teže motocikla in menjalnika ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
Je pa uporabno območje max navora in moči tko ku je duhec omenu :OK: na 6500 97Nm je pa pohvale vredno :worship:

No ja, no. Tko noro impresivno pa spet ni.

Speed triple 2002-2004 - max navor: 100@5100. vir

Speed triple 2005 - max navor: 105@5100

Share this post


Link to post
Share on other sites
duhec
No ja, no. Tko noro impresivno pa spet ni.

Speed triple 2002-2004 - max navor: 100@5100. vir

Speed triple 2005 -  max navor: 105@5100

Dave, lahko nas farbajo kot hocejo, ma stirivaljnik ne bo nikoli tri/dvovaljnik. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagaya

honda CBF 1000

se neki malega

o lej link na motomanijo dela...na motorista pa ne :)

le kako je to mogoce :)

Edited by Nagaya

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

CBF 1000

Ni dobra, ni lepa, premajhna, nikakve barve, "prešvoh".... :SS

Ja, kva bi pa rad?!

Eni se samo malo preveč pamentne delate, da bi izgledal pomembni!

Iz določenih komentarjev, pridejo do izraza samo vaše potrebe. Barva je barva; Stvar okusa, je rekla opica, k'je drek žrla! Če vam ni všeč, jo pač ne boste kupili. Ne motorja, ne barve! To pa še ne pomeni, da je motor "out"! Vsak zadovoljuje svoje potrebe. Normalno, s svojim denarjem. Upam, da ne na osnovi prepotentnih dokazovanj do "sosedov"?

CBF 1000 = odličen motor! Všečen, zadovoljivo močan, do neke mere robusten in prikladen za populacijo "po puberteti". Če kdo mene vpraša, je super! Zato pa še ni rečeno, da bi ga tudi kupil. Ni pa za kupce, ki imajo "goveje" potrebe, najstnike in "strupe" ki kupujejo "cestne izstrelke". Ti bodo šli pač na svoje področje. S svojim denarjem. Ne moreš pa zato reči, da je motor "mimo".

Odličen je in prekleto se bo prijel na tržišču! "Tapravem"! Tam kjer vedo, kaj je racionalen nakup!

Po meni pljunite šele čez leto, morda čez dve, ko bodo tržni rezulzati povedali svoje, da ne boste imeli dvakrat istega dela!

To je TAPRAVA zadeva! Res pa je, da ne za vsakega kupca!

No, tudi jaz sem se "zlajal"! :fight2:

motorist "brez okusa"

P.S.

Arabec je šel čez puščavo, pa si je kupil "prevoz". Najprej je hotel Arabskega konja, nato kamelo, nazadnje pa je prišel do zaključka, da je lahko tudi osel najboljši. In še pri cvenku, je nekaj prišparal.

Pa je vseeno prišel čez puščavo!

"Podobnost" je zgolj naključna!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Lep motorček, če gre soditi po nezahtevnosti in voznih lastnostih manjše sestrice pa tudi zelo dober.

Meni je pa prav všeč ta barva, vsaj malo se razlikuje od ( dolgočasnih ) srebrnih in modrih. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Robert

Lep je, pa za take kot sem jaz dovolj "močan" .)

Pozdrav od Roberta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Alla
    • izibajker
      Ja,  točno si to opisal.  Bom dodal še naslednje: Trije uvozi/izvozi v kraj Jadranovo so v neposredni bližini, plus še eden ki gre v hrib. In vsi so od pumpe Lukoil v smeri proti Ri.  Ogromno prometa je tam, preglednost ni najboljša... Verjetno bi bilo najbolj "pošteno", če bi radar (ki bi meril promet v smeri proti Crikvenici) bil postavljen blizu markacije 1. Drugi radar (ki bi meril promet v smeri proti Rijeki) pa blizu markacije 4, tam pri Lukoilu.  V nedogled lahko razpravljamo kaj bi bilo prav in kaj ne, so radarji tam da jagajo ali umirjajo? Jaz težko verjamem, da vsi vozniki  (sploh pa motoristi) peljemo mimo markacij 1,2,3,4   60km/h, takoj pri Lukoilu pa "kar naenkrat" 100+. Se mi zdi, da marsikdo 100+ vozi že na relaciji 1-4. In nekatere izmed teh malo naprej ujame tisti famozni radar na pumpi. Krivica? Slučajno je tako naneslo, da tisti kraj precej dobro poznam. En kolega in družinski prijatelj (tudi motorist) je v Jadranovem permanentno živel 5 let ,od lani ima tam samo še vikend.  Parkrat na dan z avtom (delo, otroci, opravki...) v trikotniku Jadranovo - Crikvenica - Rijeka). Lokalni prebivalci vedo mnogo bolje od vseh nas skupaj tule na forumu, kako je bilo predno so postavili radarje in kako je sedaj...  In je v naših razgovorih to večkrat tudi komentiral. Na tistem odseku je bilo prej veliko nesreč, odkar so tam postavili radarje se je stanje izboljšalo....  
    • VS800
      A Štikle si dau dOL?
    • sergini
      Včeraj se je zgodila ena zelo zanimiva stvar na temo BCH. Malo preverite tisti, ki vas zanima ta segment....          
    • Zivnorc
      BUle bo fasu od Alle...a nis sliŠU   ...LOh bi dau žmigouc, če že prehitevAŠ
  • Similar Content

    • Tuono 007
      By Tuono 007
      Zanimajo me tehnični podatki za HONDO CBF 600.
      Ali bo možno motor kupiti tudi v Sloveniji. Cena !?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!