Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


Fazer03
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

pred 23 urami, gaso65 pravi:

Louis.de, SW-Motech Evo, LED lučke so ja. Dobr svetijo. Sem se dokončno odločil po primerjalnem testu v eni od revij. Ja, in majo clo E oznako, da ni problemov na tehničnem (ali pa policaji v tujini).

Sw moteh lucke EVO obstajajo dve varianti. Katere si vzel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, direkt z potrdila naročila:

10035281 | Led-Nebelscheinwerfer-Kit Evo Sw-Motech

Dejansko sem bral teste, gledal izjave, videote ipd, kupil sem ene kitajske prej za malo denarja, pa je ena kmalu začela rdeče svetit ... pa sem rekel, da probam z enimi pravimi. Ključni moment je bila primerjava meglenk v eni od lanskih MotorradNews revij, ko so se te lučke najbolje odrezale.

Mam pa doma še na lageru ene kitajke mal bolj močne, če te Motechove ne bodo zadostovale za nočno vožnjo. Rad bi videl mal več, še posebej na ovinkih, ker tele lučke od Honde ne svetijo tut mal ne vstran, da bi videl v ovinek. Ja, tele Motechove meglenke majo okoli 275 Lumnov, une kitajke majo pa 7800 .... naredijo sicer dan, ampak za nasprotivozeče čist za zaslepit, pa ne bi jest to. Sicer bi jih povezal tako, da bi delale samo takrat, ko delajo dolge luči, ampak vseeno ... ne bi rad mel koga na vesti.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, gaso65 said:

Sicer bi jih povezal tako, da bi delale samo takrat, ko delajo dolge luči, ampak vseeno ... ne bi rad mel koga na vesti.

Jaz sem svoje zvezal preko lastnega stikala in releja, da delujejo neodvisno od ostalih serijskih luči. Rele je v bistvu samo zato, da mi daje tok samo kadar je motor na kontaktu oz. prižgan. Da se ne bi kdaj kdo našel in mi pritisnil stikalo, ko je motor parkiran in bi lučke praznile baterijo.

Sem pa o tej vezavi "gnjavil" na AMZS in na Centru varne vožnje, kjer so rekli, da morajo biti dodatne meglenke vezane tako, da se ob vklopu dolgih luči avtomatsko ugasnejo. Ampak jaz sem zvezal pa malo po svoje. Če bo na tehničnem gnjavil, bom pa ... v bistvu ne vem. Se bom takrat s tem ubadal.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pri nastavitvi ventilov je potrebna demontaza sveck da lazje nastimas bat v TDC tako da je menjava "usput" ,no vsaj pri meni je tako;) Cena pa seveda skrivnost :D

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje ste dali zmontirat števec prestav? Je kakšna ugodna varianta? Pa ne mi rečt naj sam zmontiram, ker bom demoliral cele lušine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si kupu indikator prestav ??? imaš samo za zmontirat ???in kakšen indikator si kupu če si  ???? Imaš o Indikatorjih temo : Motociklizem Oprema Električni deli Prikazovalniki prestave med voznjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Racka11 

Ob 16. 2. 2019 ob 8:15, Racka11 pravi:

Jaz sem svoje zvezal preko lastnega stikala in releja, da delujejo neodvisno od ostalih serijskih luči. Rele je v bistvu samo zato, da mi daje tok samo kadar je motor na kontaktu oz. prižgan. Da se ne bi kdaj kdo našel in mi pritisnil stikalo, ko je motor parkiran in bi lučke praznile baterijo.

Sem pa o tej vezavi "gnjavil" na AMZS in na Centru varne vožnje, kjer so rekli, da morajo biti dodatne meglenke vezane tako, da se ob vklopu dolgih luči avtomatsko ugasnejo. Ampak jaz sem zvezal pa malo po svoje. Če bo na tehničnem gnjavil, bom pa ... v bistvu ne vem. Se bom takrat s tem ubadal.  

 

10035281 | Led-Nebelscheinwerfer-Kit Evo Sw-Motech

Imam enake meglenke, tudi homologiral sem jih (vpis v kartonček).

Lastno stikalo bo za meglenke v redu. Daljinke (dodatne dolge) pa morajo biti vezane na dolge (vklopijo/izklopijo se hkrati z dolgimi lučmi).

 

LP Dejan

Popravljeno . Popravil deytz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, jebela saj sploh ne vem ali imam meglenke ali dodatne dolge luči!? Pač svetijo vredu, višino snopa pa moram še nastavit na garažnih vratih.

Fantje, še točno 8 dni in grem na registracijo svojega prvega motorja!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Ris said:

Imam vprašanje: zakaj močno škrtne ko prestavim iz N v 1? Ali pa je občutek kot bi prestavil brez sklopke.

Normalen pojav, mislim da pri večini motorjev. Vem da R1, Fazer, Hornet in seveda CBF škrtnejo. Morda je to namenoma tako narejeno?. Važno je, da ne škrta med ostalimi prestavami, takrat bi bil problem. 

Sem še malo googla vpraša, ki pravil: gre za največji preskok, ker je vmes neutral, ki ga med ostalimi prestavami ni. Prav tako se pri prestavljanju v prvo prestavo srečata vrteči in nevrteči zobnik in tukaj nastane ta zvok. Evo. 

Popravljeno . Popravil Racka11
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Racka11 pravi:

Normalen pojav, mislim da pri večini motorjev. Vem da R1, Fazer, Hornet in seveda CBF škrtnejo. Morda je to namenoma tako narejeno?. Važno je, da ne škrta med ostalimi prestavami, takrat bi bil problem. 

Sem še malo googla vpraša, ki pravil: gre za največji preskok, ker je vmes neutral, ki ga med ostalimi prestavami ni. Prav tako se pri prestavljanju v prvo prestavo srečata vrteči in nevrteči zobnik in tukaj nastane ta zvok. Evo.

To razumem, vendar mi je čudno, ker se mi zdi, da je od menjave olja nenavadno glasno to škrtanje. Pa ne me vprašat kero olje je serviser nalil, ker ne vem. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Ris pravi:

To razumem, vendar mi je čudno, ker se mi zdi, da je od menjave olja nenavadno glasno to škrtanje. Pa ne me vprašat kero olje je serviser nalil, ker ne vem. 

 

 

Na računu je zabeleženo olje Belray.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je nalil priporočeno 4T 10W-30 in 3 litre s filtrom, potem ne bi smelo biti težav?. Bel-ray ojla sicer ne poznam, domnevam pa, da serviser ve kaj počne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/10/2019 at 7:27 AM, Ris said:

Na računu je zabeleženo olje Belray.

 Vpraši ga točno katero olje ti je dal notri.Lahko da si imel pred menjavo drugačno viskoznost olja 10-40 ali pa 10-30.Bi pa moral sam vedet kaj si imel v motorju pred menjavo. Jaz bi mu povedal predno je menjal olje hočem to in to olje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, spasku pravi:

 Vpraši ga točno katero olje ti je dal notri.Lahko da si imel pred menjavo drugačno viskoznost olja 10-40 ali pa 10-30.Bi pa moral sam vedet kaj si imel v motorju pred menjavo. Jaz bi mu povedal predno je menjal olje hočem to in to olje.

 

Vedno sem imel Castrol polsintetično. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, krucymucy pravi:

Meni se je 15W-50 bolje obneslo kot 10W-40.

Sam povem.

10-40 enkrat pa Repsolovo pa ni bilo vredu. Bom pa sedaj nabavil Castrol Grand Prix 10-40 in menjal. Ga imajo v Louisu.

https://m.louis.de/artikel/castrol-grand-prix-motorenoel-sae-10w-40-louis-edition-hc-synthese-4-liter/10038255?filter_article_number=10038255&list=ed9421c4df110e5866f4184f12a13528

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No, z mojo novo (staro) cbf1000a letnik 2008, sem naredil prvi  tank kilometrov, kar znese 232 km s 17,32 litra goriva. To pomeni, da je poraba 7,46 litra na 100 km. Meni se zdi to kar precej, pa bi vas vprašal koliko kaj vam pijejo mašince.

Je pa res, da sem za probo kar precej ožemal mašino (avtocesta 170 km/h non stop), Rakitna kolikor se da... ampak se mi vseeno zdi veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, a-lex pravi:

No, z mojo novo (staro) cbf1000a letnik 2008, sem naredil prvi  tank kilometrov, kar znese 232 km s 17,32 litra goriva. To pomeni, da je poraba 7,46 litra na 100 km. Meni se zdi to kar precej, pa bi vas vprašal koliko kaj vam pijejo mašince.

Je pa res, da sem za probo kar precej ožemal mašino (avtocesta 170 km/h non stop), Rakitna kolikor se da... ampak se mi vseeno zdi veliko.

To je normalno če si vozil tako kot si napisal. Na avtocestah poraba pri motorjih močno narašča glede na hitrost s katero se pelješ.

Popravljeno . Popravil brutal
Napaka v tekstu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni tako hudo, če se kolikor toliko normalno pelješ narediš 300 km s tankom, če pa sploh ne ožemaš pa verjetno še več... bo kar šlo.

Zanima me še, čeimate  tisti, ki se vozite sami kaj dodatno zategnjen zadnji amortizer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja mam, par klikov manj od maksimuma, ker mi je drugače premehak.

Glede porabe pa ... če sem priden in ne norim preveč, mam nekje okoli 5 porabe. Je pa res, da mam 1000F, ki ma šesto malo daljšo in par kil manj, kar pa pri mojih skoraj 100 kilah mislim, da nima veliko vpliva (pa ne moji ženi povedat, ker bom moral hujšat!).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!