Skoči na vsebino

Honda CBF 1000


Fazer03
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Sedež imam na najvišjo pozicijo (mi najbolj ustreza), visok sem pa 187cm. Za težo mi je pa nerodno napisat. Lahko pa na ZS ?. Jebela, no bom probal kam mi piha, samo da se sonce pokaže. Ne vem kdaj sem ga nazadnje videl.

Vizir, ki sem ga gledal je nekje 10cm višji od originala. Lahko bi si tudi sam naredil DEMO povišek in ga sprobal, preden naročim. Ali pa tudi ne. Da ne bo potem izgledalo na motorju kot poštarski vizir na njihovih scooterjih. Pa nič proti poštarjem. Jih imam rad, razen ko položnice nosijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Racka11 pravi:

Sedež imam na najvišjo pozicijo (mi najbolj ustreza), visok sem pa 187cm. Za težo mi je pa nerodno napisat. Lahko pa na ZS ?. Jebela, no bom probal kam mi piha, samo da se sonce pokaže. Ne vem kdaj sem ga nazadnje videl.

Vizir, ki sem ga gledal je nekje 10cm višji od originala. Lahko bi si tudi sam naredil DEMO povišek in ga sprobal, preden naročim. Ali pa tudi ne. Da ne bo potem izgledalo na motorju kot poštarski vizir na njihovih scooterjih. Pa nič proti poštarjem. Jih imam rad, razen ko položnice nosijo.

Imam za prodat povišan vizir, sem imel na svoji istega pa se je odlično obnesel, visok sem pa 184cm. Lahko se pripelješ ga bova zmontirala pa boš probal. lp Matjaž

https://www.avto.net/_2016mojavtonet/details.asp?id=14186784

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, kupil, prejel in zmontiral. Super je in mi niti ne izgleda poštarsko. Se pozna 10cm full! Je žena rekla, da ti centimetri res igrajo vlogo. Samo ona ni o vizirju govorila. JBG. Imam pač malega. 

Je pa nastala ena druga težava. Prej sem pri 80-90 nehal tiščat gas, ker je vse šumelo, zdaj pa sem se ulovil, da se pri 130 lahko peljem z pol odprtim vizirjem in vse mi nese čez glavo. To ni pa dobro fantje. CPP na prvem mestu. Bom spustil vizir raje malo nižje.

Skratka, če kdo okleva nakup povišanega vizirja da/ne, ga priporočam. Pa hvala članu "fwcabrio", da mi je še malo ceno spustil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No me veseli da si zadovoljen, res je čisto druga vožnja, če pa rabiš da te kdaj malo prepiha jo pa spustiš na spodnji položaj. Vidiš da centimetri nekaj pomenijo,pa ne verjamemo dokler ne probamo, tud naša to prav. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Imam priblem. Že drugo jutro zapored mi motor noče užgati. Včeraj sem prehitor spustil stikalo za užig. Potem ni nikakor hotel. Kot kaže, ga je "zalilo". Potem sem počakal 5 minut in s polnim plinom nekako užgal. Danes zjutraj pa sem samo virglal malce dlje in je užgal. Ali je kdo že imel tak problem. Svečke so bile menjane pred 12 tisoč na As domžale. Prve so zdržale 50 tisoč. motor ima 62 tisoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so svečke OK, potem je lahko težava v črpalki za bencin.

Lahko je tudi slaba kompresija (batni obročki, tesnilo glave motorja, zataknjeni ventil)

V priročniku pa sem zasledil, da je lahko PGM-FI sistem (modul) v napaki, ampak takrat bo prižgal rumeno lučko za motor na armaturki oziroma bo utripala ker je DTC v napaki, če ga prižigaš več kot 10s.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredil sem 200 km v enem kosu. Sedaj že tri preizkušam, vedno užge. Po mojem je zaradi kratkih relacij zapacalo svečke in ko ga enkrat zafrkneš, zalije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Na CBF 1000 moram zamenjati semeringe na prednjih amortizerjih. Razmišljam tudi o menjavi vzmeti za progresivne. Moram dodati, da imam 65 kg, večinoma sam na motorju, pa tudi vozim bolj "umirjeno". Ima kdo izkušnje z njimi? Je sploh smiselno menjati v mojem primeru.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha, ha , 65 kg sem mev jaz v 5. razredu OŠ, kako ti le to uspeva ob vseh pirih in mesu.

Jaz sem mev cbf 1000 in imam ajde oko 110 kg (se ne vagam) pa nisem imel nobenih slabih občutkov glede vzmetenja.

Če je smiselno, se sam odloči, je pa vprašanje če je racionalno, odvisno koliko časa ga misliš imet.

Odločitev je pa itak tvoja. Malo se porediš, pa bo tudi menjava racionalna, ker boš vedel zakaj, ha, ha, malo za šalo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 8. 2019 ob 20:15, matjazhb pravi:

Na CBF 1000 moram zamenjati semeringe na prednjih amortizerjih. Razmišljam tudi o menjavi vzmeti za progresivne. Moram dodati, da imam 65 kg, večinoma sam na motorju, pa tudi vozim bolj "umirjeno". Ima kdo izkušnje z njimi? Je sploh smiselno menjati v mojem primeru.... 

http://www.carman-motosport.si/blog/uroseva-honda-cbf-1000f-z-vzmetenjem-wilbers-shimmy-efekt-je-skoraj-izginil.html

 

Čarman ima jeseni vedno akcijo, počakaj na oktober

Popravljeno . Popravil fico77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/24/2019 at 8:15 PM, matjazhb said:

Moram dodati, da imam 65 kg, večinoma sam na motorju, pa tudi vozim bolj "umirjeno".

Izmeri posed vzmetenja in glede na to ukrepaj. Pri 65 kilogramih teže voznika bi moralo biti serijsko vzmetenje dovolj zmogljivo za umirjeno vožnjo. Mehkobo pa lahko do neke mere odpraviš tudi samo z gostejšim oljem. 

  @fico77 manjka podatek o teži voznika, kar je bistveno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vse odgovore. Kot kaže bom dal noter Wilbers vzmetenje. Ko sem bral članek, ki ga je fico77 prilepil, sem se našel že v prvem odstavku. Sicer ima motor komaj 35 kkm vendar je le letnik 2008, kar tudi pomeni 11 let. Čeprav ne verjamem, vendar imam občutek, kot da je spredaj vedno mehkejši. Vozim ga dve sezoni in lani sem naredil cca 7 kkm. Glede na to, kako sem z njim zadovoljen bi še ga želel dolgo voziti in strošek menjave ni tako pomemben. Šlo je samo zato, če bom s progresivnim vzmetenjem dobil tudi boljše vozne lastnosti.

p.s. Nordkap pa me je kar nasmejal glede moje teže, čeprav s čelado in pirom bi tudi bilo par kil več. Tako pač je ... samo posledično pa mi vleče tudi bolje :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi deluje zelo lepo, mogoče bom šel gledat, če bom utegnil. Kolikor sem prebral temo, je edina hiba elektronika - navitje statorja če sem prav razumel? Sicer pa kot prebiram tudi temo tdm 900 je tam isto sranje ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

je že kdo menjal zavorne ploščice na CBF 1000 (verjetno že) in kaj ste dali gor (diski so še ok)?

Sprašujem, ker je na trgu (ebay...) poplava različne robe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, a-lex pravi:

je že kdo menjal zavorne ploščice na CBF 1000 (verjetno že) in kaj ste dali gor (diski so še ok)?

Sprašujem, ker je na trgu (ebay...) poplava različne robe.

Original, so se najboljše obnesle pa tudi cenovno je sprejemljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Ob 18. 1. 2020 ob 18:09, rudiz pravi:

ali ima kdo doma homologacijski list (TUW) za leo vince SBK slip on oval evo2 za Hondo CBF 1000 2008 SC58?

za SC64 imam 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!