Skoči na vsebino

Suzuki GSR 600


rebel

Priporočene objave

danes vidu mašino na bencinski črpalki. sm se prpelu od zadej, sm prva mislu da je MV Agusta :eek: . Motor je totalno hud. Zgleda ful masivno (v primerjavi s cbf ali banditom), tista dva izpuha sta pa pika na i. Meni je hudo lep, sigurno favorit, pa še cena ni astronomska...upam, da se bo do naslednje sezone našu kakšen rabljen za primerno ceno :doze:

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

zelo všečen motorček...lep ni kej......kakšne informacije iz prve roke??? razmišljam o motorčku......in mi je skoz bolj všeč.... ;) je to dober motor za začetnika???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo všečen motorček...lep ni kej......kakšne informacije iz prve roke??? razmišljam o motorčku......in mi je skoz bolj všeč.... ;) je to dober motor za začetnika???

Lep, moderen, 6 prestav, vodno hlajen, elektronski vbrizg motorja, srednje zavarovanje.. no ja bi šlo tudi za prvi motor.. mogoče te bo motilo edino to, da nekih super hudih hitrosti nebo mogoče konstantno držat - nad 130 kar fejst že piha (ampak ker gre za začetek, to nebi smela bit ovira).

Vzdrževanje pa verjetno kot pri vseh motorjih tega razreda - vsakih 6000km (al pa 1 let) po ene 150-200€ (redni servisi, da nebo pomote, brez kakih verig al pa gum).

Popravljeno . Popravil xopy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep, moderen, 6 prestav, vodno hlajen, elektronski vbrizg motorja, srednje zavarovanje.. no ja bi šlo tudi za prvi motor.. mogoče te bo motilo edino to, da nekih super hudih hitrosti nebo mogoče konstantno držat - nad 130 kar fejst že piha (ampak ker gre za začetek, to nebi smela bit ovira).

Vzdrževanje pa verjetno kot pri vseh motorjih tega razreda - vsakih 6000km (al pa 1 let) po ene 150-200€ (redni servisi, da nebo pomote, brez kakih verig al pa gum).

hvala...pa mogoče kdo ve kje bi se ga dal vidt v sloveniji??? pozna kdo koga k ga ma???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi v Suzukijevih štacunah :winkiss:

Tri tedne nazaj so jo, pri Panigazu, v Kranju, še imeli v salonu. Čudovit motorček, sem se moral še enkrat probat vsest gor in ugotoviti, da po telesnih merah krepko presegam ta motorin :cry:

Najbolje, da jih prej pokličeš in se poskušaš dogovoriti za poskusno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi v Suzukijevih štacunah :winkiss:

Tri tedne nazaj so jo, pri Panigazu, v Kranju, še imeli v salonu. Čudovit motorček, sem se moral še enkrat probat vsest gor in ugotoviti, da po telesnih merah krepko presegam ta motorin :cry:

Najbolje, da jih prej pokličeš in se poskušaš dogovoriti za poskusno vožnjo.

jst sm velika 176, bi bla težava???? a res so jo meli...joojj....res bi rada vidla tega motorčka.... :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm velika 176, bi bla težava???? a res so jo meli...joojj....res bi rada vidla tega motorčka.... :wub:

poglej - tema je namenjena čemu resnejšemu, ne pa vzdihovanju nekega deklička ob misli na vožnjo z GSR 600

too much to ask?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej - tema je namenjena čemu resnejšemu, ne pa vzdihovanju nekega deklička ob misli na vožnjo z GSR 600

too much to ask?

ne....ampak me res zanima...žal.....ne mislim sma na vožnjo...ampak resno razmišljam o nakupu......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo premali. Boš vsaj lepo z nogami dosegla do tal, kar je velika prednost, posebaj pri začetnikih zaradi manevriranja na mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Lep pozdrav!

Po dolgem času sem se odločil,da si kupim motor, in sicer gledam Suzuki GSR-600 nekako se mi zdi,da se dobi še največ od motorja glede na Hornet 07,Yamaha fz6n,Kawasaki ER6n.

Glede na najdeno na tem forumu,(bore malo razen če nisem spregledal kakšno temo med iskanjem) me zanima če ima kdo tak motor?

Zanima me kakšne izkušnje imate z tem motorjem,predvsem me zanimajo dobre in slabe lastnosti.

Pa malce me skrbi menjalnik,ker v nekaterih testih so zapisali,da je menjalnik od GSXR-ja pri temu pa pravijo,da se rad zatika ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Po dolgem času sem se odločil,da si kupim motor, in sicer gledam Suzuki GSR-600 nekako se mi zdi,da se dobi še največ od motorja glede na Hornet 07,Yamaha fz6n,Kawasaki ER6n.

Glede na najdeno na tem forumu,(bore malo razen če nisem spregledal kakšno temo med iskanjem) me zanima če ima kdo tak motor?

Zanima me kakšne izkušnje imate z tem motorjem,predvsem me zanimajo dobre in slabe lastnosti.

Pa malce me skrbi menjalnik,ker v nekaterih testih so zapisali,da je menjalnik od GSXR-ja pri temu pa pravijo,da se rad zatika ipd.

V italiji je to najbol prodajen naked....Je pa menda močnejši kot ja navadeno v podatkih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep je ja, ampak, mene ni preprical! :rolleyes:

Ne bit sramežljiv,ti kar utemelji zakaj te ni prepričal gsr,in zakaj si vzel, kar pač si namesto gsr-ja vzel :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bit sramežljiv,ti kar utemelji zakaj te ni prepričal gsr,in zakaj si vzel, kar pač si namesto gsr-ja vzel :)

res zanimivo niti enga ni ki bi imel ta motorček :unsure: mislm čudno vse skup...

pa do sedaj videla smo enega..le zakaj jih je tako malo??

nekej me zanima se ga da zablokirati na 25kw???

no če ne drgač vam bom jst drugo leto(ja vem šele :closedeyes: ) kaj povedala iz prve roke .) upam da nism dj kej prekmal rekla :grrr :D

na odarjevi strani sm vidla hudo kombinacijo črno-rdečega z rdečimi felgami.....hudoo noro zgleda :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bit sramežljiv,ti kar utemelji zakaj te ni prepričal gsr,in zakaj si vzel, kar pač si namesto gsr-ja vzel :)

Pelji Hornetko, pelji GSR-a, boš sam videl. Sem motorist, z zelo malo izkušnjami, ampak kar mi paše, odgovarja, to pa vem. Zame je Hornetka lepše vodljiva, lažje vodljiva, močnejša v nizkih obratih torej prožnejša, tudi močnejša v visokih obratih, in prehod ni tako brutalen kot pri GSR, velik sem 192 cm položaj sedenja mi na Hornetki bolj ugaja...

Meni osebno je Hornet tudi lepši, ampak to pa je zdaj že stvar okusa!

Ne vem, poskusi oba, pa boš videl!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelji Hornetko, pelji GSR-a, boš sam videl. Sem motorist, z zelo malo izkušnjami, ampak kar mi paše, odgovarja, to pa vem. Zame je Hornetka lepše vodljiva, lažje vodljiva, močnejša v nizkih obratih torej prožnejša, tudi močnejša v visokih obratih, in prehod ni tako brutalen kot pri GSR, velik sem 192 cm položaj sedenja mi na Hornetki bolj ugaja...

Meni osebno je Hornet tudi lepši, ampak to pa je zdaj že stvar okusa!

Ne vem, poskusi oba, pa boš videl!

Ja no, moje mnenje je pa ravno obratno...

Vozil sem oba in tudi tako, da sem presedel iz enega na drugega za čim boljši občutek razlik...

Moji moja občutki in poznanstva pa govorijo ravno obratno...suzuki gsr je veliko bilj prožen in že zelo kmalu začne vleči v primerjavi s hornetko ki do 12,000 obr/min skorajda ne mrdne...

Sama drža na motorju je tudi v prid gsr-u udoben širok sedež, z nogami se lepo objame tank za gorivo, širok prijem balance za boljšo stabilnost in občutek...

Pri hornet je pa tank za gorivo take oblike da se ne moreš ravno najbolje zasidrati, tekom vožnje sem skoz lezel naprej za kar je tudi kriva oblika sedeža in materijal le tega...

Kar se pa vodljivosti tiče moram pa reči, da je honda zelo vodljiva (lahkotna kot bi peljal kolo), no tudi gsr je vodljiv mogoče za odtenek manj vendar je to delikatna razlika...

Taka so pa moja spoznanja B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madonca pol je pa moja Horneta mal cudna k ze od 1K Rpm vlece :whistle: , mal cudn mi je tut zato, ce do 12 neb vlekla itak neb nikamor sla ker se do 13 zvrti vec pa ne ker pol ze dela bambambam (blokada) :whistle:

Zasidrat se da prav fino, samo mal bl naprej se drzis pa je, nic posiljena drza, in tut pr Horneti je siroka balanca posledicno sirok prijem, za boljso stabilnost in obcutek.....

Potem so pr Horneti boljse vilce, vsaj sprednje, boljse bremze, in nasploh boljse vozne lastnosti, ker ce temu ne bi bilo tako ne bi Horneta zmagovala na vseh testih med 600taki (nakedi), in verjetn tut cena ne bi bla kakrsna je prot drugim nakedom te klase.....

Ena in edina za moje pojme slaba lastnost tega motorja so ogledala......

In tut men je kukr je ze Demon reku Hornet veliko lepsi, ampak to je kot ze receno stvar okusa.....

To je moje skromno mnenje, ampak vsekemu svoje al kako ze.....

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madonca pol je pa moja Horneta mal cudna k ze od 1K Rpm vlece :whistle: , mal cudn mi je tut zato, ce do 12 neb vlekla itak neb nikamor sla ker se do 13 zvrti vec pa ne ker pol ze dela bambambam (blokada) :whistle:

Zasidrat se da prav fino, samo mal bl naprej se drzis pa je, nic posiljena drza, in tut pr Horneti je siroka balanca posledicno sirok prijem, za boljso stabilnost in obcutek.....

Potem so pr Horneti boljse vilce, vsaj sprednje, boljse bremze, in nasploh boljse vozne lastnosti, ker ce temu ne bi bilo tako ne bi Horneta zmagovala na vseh testih med 600taki (nakedi), in verjetn tut cena ne bi bla kakrsna je prot drugim nakedom te klase.....

Ena in edina za moje pojme slaba lastnost tega motorja so ogledala......

In tut men je kukr je ze Demon reku Hornet veliko lepsi, ampak to je kot ze receno stvar okusa.....

To je moje skromno mnenje, ampak vsekemu svoje al kako ze.....

Lp.

Casper...da te nekaj vprašam. Kako se (bi se ) peljal na Hornetki 600 "fantek" z 188cm in mal čez 90kg.Bi bilo še kaj prostora za sopotnico?

Pa če bi zadaj obesil še kufr...bi sploh šlo, ker Hornetka naj bi bila mal majhna.

Mislim, nočem bit kot Krpan na kobilici. Me razumeš??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kukr jz poznam HyTecha se bo sam vozu :P hehe....

Drgac pa bi ti to znou mogoce bols Demon povedat k mislm da ma neki cez 190cm.

Jz sm velik 171, mati nekje 167, in se je cez ceu Trst do Porotoroza, pa potem do Gorice z mano peljala brez problema in provtko brez problema je motor vleku, ker pac nism privrzenec kufrou ga nimam in s tem neb vedu kako je....

No odg. na tvoj vprasanje je....JA bi slo :) in tut sopotnica ne samo da bi mela plac, se uzivala bi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bom čist tko reku,verjamem,da zna bit Honda v nizkih obratih "mrtva",samo to ne pomeni,da nikamor ne gre,ampak,da v primerjavi s kakšnim drugim motorjem ne potegne tako kot ta "drugi" motor iste kubikaže.

Vem pri Hondi avtomobilu,ga imam, in če ni v obratih ni nič,zato sem pa menjal odmične gredi,za delovanje v low to mid rpm range,ker mi navijanje v obrate nekak ne sede,emšo pa to :naughty:

Cena tudi ne vem če je merilo za kvaliteto,se pravi,ker je Honda dražja,da je potem tudi boljša,sej je dobra v tem ni dvoma ampak...

Če pogledamo,da je Honda drazja,potem v primerjavi z GSR-jem bi lahko dali zraven tudi serijsko zadnjo strehco,ne pa,da jo je treba še doplačevat to se mi zdi bedno.Honda bi tudi lahko imela glede na to,da je že dražja, na merilniku v kateri prestavi imaš,ko se pelješ,to cenejši Suzuki GSR ima.Lahko bi imela tudi sprednjo nastavljivo vilco če je že dražja, v tem primeru Suzuki GSR jo ima, klasično ampak nastavljivo.

Vsak motor je v nečem boljši ampak,da bi bil pa v celoti pa nekak v tem segmentu 600cc niso take razlike,da bi en motor v celoti pomalcu konkurenco.

Casper pa Suzuki-ji tud niso tok na tleh kokr Hornetke..............no al pa še bojo :lol1: :P joke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Madonca pol je pa moja Horneta mal cudna k ze od 1K Rpm vlece :whistle: , mal cudn mi je tut zato, ce do 12 neb vlekla itak neb nikamor sla ker se do 13 zvrti vec pa ne ker pol ze dela bambambam (blokada) :whistle:

Zasidrat se da prav fino, samo mal bl naprej se drzis pa je, nic posiljena drza, in tut pr Horneti je siroka balanca posledicno sirok prijem, za boljso stabilnost in obcutek.....

Potem so pr Horneti boljse vilce, vsaj sprednje, boljse bremze, in nasploh boljse vozne lastnosti, ker ce temu ne bi bilo tako ne bi Horneta zmagovala na vseh testih med 600taki (nakedi), in verjetn tut cena ne bi bla kakrsna je prot drugim nakedom te klase.....

Ena in edina za moje pojme slaba lastnost tega motorja so ogledala......

In tut men je kukr je ze Demon reku Hornet veliko lepsi, ampak to je kot ze receno stvar okusa.....

To je moje skromno mnenje, ampak vsekemu svoje al kako ze.....

Lp.

Ja res je vsak ima svoje...

Sem hondaš in če bi bil že za katero stran bi bil seveda za hondo, govorim pa čisto nevtralno gledano...

casper7 si mogoče že peljal gsr...no ko ga boš boš videl kaj sem mislil stem da prej vleče. To ti tudi že pove podatek:

Honda hornet -63,5 Nm pri 10.500 vrt/min

Suzuki gsr -65 Nm pri 9.600 vrt/min

Sej pravim hornetka je špica motor(verjamem tudi da ti dobro sediš, se zasidraš..itd). Vendar če gremo v detajle bi jaz to izpostavil kar sem zgoraj napisal...

Da je hornetka zmagala na vseh primerjalnih testih ne drži, ker je na hrvaškem npr. isti primerjalni test zaključen z drgačnem vrstnem redom...

V slovenskem primerjalnem testu je pa zmagala za las pa še to je več ali manj pretehtala sama cena katero imajo "trenutno" v As domžale akcijsko in detajlček da ima gsr manj tekoči menjalnik v primerjavi z hornetko katerega se je treba navadit...

Kar se pa obolike tiče je pa stvar okusa, meni je najlepši SHIVER B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!