Skoči na vsebino

Honda NT 700 V Deauville


Kölm

Priporočene objave

zakaj že morajo tourerji in uporabni motorji grdo zgledat?

Močno upam, da bodo pri Hondi oblikovalca novih modelov ruknli na cesto :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri temle mopedu je bolj problem podhranjen agregat, kot pa oblika.

Meni se tudi to zdi pri tem motorju največji kiks :slap:

To je le tourer motor se pravi 2 osebi + prtljaga :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

premalo ccm za tourerja, vsaj 750 bi lahko bil, sicer pa :topic: za mene, me ne zanima sploh, samo izrabljam priliko da :SS po hondinih pamtnih načrtovalcih in dizajnerjih :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri temle mopedu je bolj problem podhranjen agregat, kot pa oblika.

Hm, za osebo z veliko prtljage in še več km.. zadostuje..seveda za potovanja in ne za prehitevanje v škarje.. Toda o (uporabnosti -prostornini) stranskih kovčkov pa upam ,da napišete še kakšen stavek ali dva..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Estetika - vsak po svoje gleda.

Kubatura - verjetno niso vsi cepljeni na litrske zverine, da bi jih rabli. Eni uporabljajo motor zgolj za navadno prevažanje od A do B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oblika kr mal na Pan-European potegne. Kar sploh ni slabo. :OK:

Samo kubaturo bi pa lahko malo bolj konkretno povecali. Vsaj na ene 750 kubov. :) Da bi dala kaj zivljenja od sebe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi za zacetnika za prve 2 leti pa tud za kakega ne prevec dirkasko razpolozenega motorista cisto dovolj.

Meni tudi in sploh ni tako grda kot nekateri pravite. Ja no, vsi imamo svoje okuse .) Za mene prav v redu motorinček :D

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Kdo slučajno ve, če se tele stranske kufre da na ''ajnc-cvaj'' dol vzet, ko greš z njim na šiht-recimo... In ravnotako na hitr gor namontirat, če greš v Črno Goro za en teden...

Je na tem forumi sploh kdo, ki vozi tak motor? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo slučajno ve, če se tele stranske kufre da na ''ajnc-cvaj'' dol vzet, ko greš z njim na šiht-recimo... In ravnotako na hitr gor namontirat, če greš v Črno Goro za en teden...

Je na tem forumi sploh kdo, ki vozi tak motor? :hmm:

Mislim da se jih ne da. Ga imajo v TC-ju raztavljenega pa se pozanimaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadevo smo na Motosvetu testirali.

Kovčki so integralni, se jih ne da sneti. Kovčka sta tudi med sabo povezana (luknja pod sedežem za daljše predmete, mogoče šotor). Če bi jih nekako snel, bi potem zelo čudno izgledalo. Sicer pa zelo uporabna in prijazna mašinca...

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2849

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...
Kdo slučajno ve, če se tele stranske kufre da na ''ajnc-cvaj'' dol vzet, ko greš z njim na šiht-recimo... In ravnotako na hitr gor namontirat, če greš v Črno Goro za en teden...

Je na tem forumi sploh kdo, ki vozi tak motor? :hmm:

Kot so ti že odgovorili se kufrov ne da odstraniti z malo domišlije in žilice pa se izdela potovalka oblikovana po kufrih in je stvar rešena za prenos vsebine.

Tudi na tem forumu smo vozniki tega motorja jaz ga imam od konca maja in mi je pridelal skoraj 12K brez problema res pa je agregat podhranjen, No kar pa se tiče voznikov pa smo zelo blizu tebe štirje lastniki (17-34 km od Cerkna) tega motorja in smo se tudi že srečali mislim da v Logu- Cerkljanska (Gačnik ). Mislim, da imam prav. Kakorkoli te bom poskusil naslednjič ko se bomo srečali pozdraviti z obema rokama, če ne bo na ovinku... da si boš motor za mirno vožnjo lahko ogledal.

LP Brane :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oblika kr mal na Pan-European potegne. Kar sploh ni slabo. :OK:

Samo kubaturo bi pa lahko malo bolj konkretno povecali. Vsaj na ene 750 kubov. :) Da bi dala kaj zivljenja od sebe.

Za potovalca se življenje začne pri vsaj 1000ccm in navor vsaj nad 10 N/m vse pod tem je samo matranje, delo in šaltanje. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri temle mopedu je bolj problem podhranjen agregat, kot pa oblika.

Ja, oblika sploh ni napačna. Ampak agregat je podhranjen, da je joj. Zdaj si pa zamisli, da greš prehitevat pri 100km/h s sopotnico pa kupom prtljage. Neki podobn pojav lahko vidimo po avtocestah, ko tovornjak prehiteva pred seboj vozeči tovornjak s 1km/h več. Tako, kot ste rekli: minimum 750ccm in 70KM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Prav zanimivo je branje, da je agregat podhranjen. Seveda, za vse tiste, ki želite zelo dinamično vožnjo, pa saj ta motor ni temu namenjen. Jaz sem prevozil s svojim skuterjem 39 konjev tudi Črno Goro, pa je redkokdaj trpel.

Ker bom letos zamenjal motor sem si v AS Domžale sposodil 700 NT. Ima zelo dobro vetrno zaščito, motilo me pa je toplo pihanje od agregata, vem, da v hladnih dneh to paše. Najbolj pa so me motile vibracije in čuden zvok motorja.

Zanimivo, meni se sploh ni zdel podhranjen, haha. Je razlika s katerega zornega kota gledaš.

Poskusil sem tudi V stroma 650, slabša vetrna zaščita, boljši zvok in precej manj vibracij.

SCARABEO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav zanimivo je branje, da je agregat podhranjen. Seveda, za vse tiste, ki želite zelo dinamično vožnjo, pa saj ta motor ni temu namenjen. Jaz sem prevozil s svojim skuterjem 39 konjev tudi Črno Goro, pa je redkokdaj trpel.

Ker bom letos zamenjal motor sem si v AS Domžale sposodil 700 NT. Ima zelo dobro vetrno zaščito, motilo me pa je toplo pihanje od agregata, vem, da v hladnih dneh to paše. Najbolj pa so me motile vibracije in čuden zvok motorja.

Zanimivo, meni se sploh ni zdel podhranjen, haha. Je razlika s katerega zornega kota gledaš.

Poskusil sem tudi V stroma 650, slabša vetrna zaščita, boljši zvok in precej manj vibracij.

SCARABEO

Ne vem no-glede vibracij se mi je zdelo, da V-strom dosti bolj trese. Vibracije so spet ena stvar, ki jih vsak po svoje sprejema...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

več boste napisali o tem motorju ,raje vas bom imel :worship:

Udobje ali je vredu potovalnik za daljše ture, vzdržljivost,vodljivost itd.... V glaven ,res me vse zanima, je pa letnik 07, 17000 prevoženih ,cena 6500.

Lahko pa priporčate tudi kaj drugeg za takšno ceno, seveda na prvem mestu mi pa je udobje :)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ti svetujem iz prve roke, ga je imel oče zelo zadovoljen oziroma ,ga še ima in prodaja l.2006 22000km. Dober motor za daljša potovanja,dobra vetrna zaščita skratka motor za umirjeno vožnjo v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

več boste napisali o tem motorju ,raje vas bom imel :worship:

Udobje ali je vredu potovalnik za daljše ture, vzdržljivost,vodljivost itd.... V glaven ,res me vse zanima, je pa letnik 07, 17000 prevoženih ,cena 6500.

Lahko pa priporčate tudi kaj drugeg za takšno ceno, seveda na prvem mestu mi pa je udobje :)

Lp

Jaz sem šel lani z njim do Paga in nazaj, polno naložen, s sopotnico. Prijetno me je presenetila ciklista in lahkotnost vožnje, česar od težkega potovalnega motorja nisem pričakoval (no, obstajajo seveda tudi težji). Vetrna zaščita je OK, sprednji vetrobran pa je nastavljiv le ročno. Meni je najbolj pasal na najnižji točki da sem nekaj vetra vseeno dobil v čelado.

Stranski kovčki so super in notranja luknja, ki povezuje oba kovčka, je ravno pravšnja za manjši šotor. Ker z mojo sopotnico praviloma ne potujeva veliko naju je po 350 km vožnje kar primerno ožulilo, vendar pa je to bolj stvar navajenosti in kondicije.

Sem bil pa zelo razočaran nad agregatom. Pričakoval sem manj tresenja, agregat pa je na splošno zelo podhranjen. Vsako prehitevanje (recimo ko želiš na magistralki pri 80km/h prehiteti pred seboj vozeči avtomobil) je skoraj kot ruska ruleta. Prehitevanje tovornjakov in avtobusov pa je že adrenalinski šport. Mogoče gre tukaj tudi za mojo razvajenost, saj sta oba moja motorja za na cesto imela 98KM +.

Vozil sem recimo tudi SV650S in kljub temu, da ima podobno moč in zasnovo motorja (dvovaljnik), je bil precej bolj odziven, delno verjetno tudi zaradi precej nižje teže motocikla in se je dalo z njim zelo spodobno prehitevati.

Ob tem testu Honde Deauville sem tudi sam prišel do tistega famoznega zaključka o katerem se veliko piše na tem forumu: "100KM + 100NM". Za potovalni motocikel je to zagotovo prava kombinacija, ki pa seveda tudi stane.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... moja izkušnja s švohoto enaka; testno peljal lani, pri magistralnih hitrostih prijetna, udobna, lepo vozna, sama hvala ... nato lezu na Pavličevo sedlo (s sopotnico) ... katastrofa, komej s prvo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!