Skoči na vsebino

Honda NT 700 V Deauville


Kölm

Priporočene objave

  • 4 let pozneje...

Ali ima kdo na tem motorju tank torbo? Sliši se čudno ampak na cbf sem nabasal precej več robe. Givi Maxia in velike stranske torbe. Tukaj imam 46 l kufer + bočne in bi rad imel še tank torbo, ampak moja stara torba ne paše gor, ker je tank na vrhu manj ploščat. Ne mislim kakšnega 3 - 4 l peder tošla ampak malo večjo torbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zdravo,

1 mesec in 2 dni sem v vašem klubu :)

y4m24jnoIvBIsH8nvj1vXX9jBdXu8ZORgBbnjaNq

y4m3cIjI5V2p4CH1bZhIfgIXnhTa6PQWdDPye2q_

l 2006, 50kkm, ABS

 

Po enem letu pavze se nisem mogel upreti in sem se ponovno vdal želji. Vedno so me pritegnili potovalni motorji. Od vedno mi je želja R1200RT (ne me linčat, priznam). Gledal sem letnike 07,08, imajo pa cene še vedno ulala visoke, tako da sem se potem ozrl nazaj na Hondo. Ožji izbor je bila Pan European, CBF1000 (prenovljena), v širšem krogu ga Deauville, NC750x, CBF600, stara CBF1000...

no, na koncu je padla Deauvillka. Prej sem prebral celotno temo, tako da sem vedel kaj približno lahko pričakujem.

 

me pa je vseeno res presenetil agregat. Prej sem imel (dve) CBF600 in roko na srce se se mi je vsaj na začetku te menjave od CBFke bolj dopadel. Sem pa sedaj po par sto kilometrih tega malo spoznal, se mu prilagodil in sedaj nekako gre :) . Obrati tam med 4k in 6k so mi nekako najuporabnejši za vozit.

Moti me še malo vizir. Če ga imam v spodnji legi mi piha za vrat, v zgornji me pa nervira ker gledam skozi in mi nekako ni.

Je pa ogromen plus prostor. Sam ima še razširjene stranske kovčke in je zakon. Res gre veliko prtljage.

Pa brezanje z zadnjo je tudi užitek ker se tukaj izkaže ta kombiniran sistem (na CBFki tega nisem opazil v taki meri) kjer motor pri bremzanju z zadnjo lepo počepne. 

 

To je to na hitro, upam samo da me bo varno peljala;)

 

lp,

peter

 

 

 

Popravljeno . Popravil Motocaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvoja zgodba je zelo podobna moji in v tej temi sem pred meseci že jamral predvsem zaradi švoh agregata. Medtem sva prevozila precejšen del jadranke,  vključno z ovinkom na St. Jure,   čez Bosno,  okrog Balatona, malo po avstrijskih in italijanskih prelazih in je bilo super. Še vedno pa je ta motor kompromis in bi raje imel marsikaj drugega. Imam še sto drugih hobijev in mulce pri koritu. Sicer pa tudi žena ni zadnji model pa sem zadovoljen z njo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ta motor je že kar v redu velika in težka krava. Sem pa opazil, da pritegne kar dosti pozornosti. Vsi komentirajo velikost pa zanima jih koliko kubikov ima ker je tako velik. Da se izognem odgovoru pokažem še kardan :D sledi tretji WAW

 

Motor je res en kompromis, ampak za dobre 3k€ ponudi (skoraj) izgled in uporabnost ta velikih potovalnikov, ABS, in (upam) zanesljivost. Meni osebno je to, da ima že vgrajene kovčke ogromen plus ker lepo zgledajo, te ne ovirajo, pa pač so, pri ostalih ST motorjih moraš po večini dokupovat kar zna še lepo udarit ceno po nakupu. Izpostavil bi še levi in desni prostorček pod krmilom, ki lepo služita za dokumente, denarnico, avtocestne listke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Motocaster pravi:

Ja, ta motor je že kar v redu velika in težka krava. Sem pa opazil, da pritegne kar dosti pozornosti. Vsi komentirajo velikost pa zanima jih koliko kubikov ima ker je tako velik. Da se izognem odgovoru pokažem še kardan :D sledi tretji WAW

 

Motor je res en kompromis, ampak za dobre 3k€ ponudi (skoraj) izgled in uporabnost ta velikih potovalnikov, ABS, in (upam) zanesljivost. Meni osebno je to, da ima že vgrajene kovčke ogromen plus ker lepo zgledajo, te ne ovirajo, pa pač so, pri ostalih ST motorjih moraš po večini dokupovat kar zna še lepo udarit ceno po nakupu. Izpostavil bi še levi in desni prostorček pod krmilom, ki lepo služita za dokumente, denarnico, avtocestne listke.

 se strinjam, ampak že stara dilema je zakaj nima 20 KS več. zakaj nima vsaj agregata od cbf 600? sigurno je nek tehten razlog, sicer bi to že naredili. nisem opazil, da vzbuja pozornost, me pa na jadranko veliko motoristov ni odzdravilo, a so mislili, da sem na skuterju?:angryrant1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Snecer pravi:

Devilke ne delajo več, a ne?

Prav potiho je izginila, tako da sploh ne vem od kdaj jih ne delajo več. Pred časom se je pisalo o naslednici z agregatom od AT. Glede na bistven preskok v moči bo potrebno spremeniti celotno zasnovo, torej bojo obdržali samo ime, vse ostalo, verjetno tudi cenovni razred, bo pa novo.

Pri nas jih ni veliko, na nekaterih trgih je bila prodajno zelo uspešna. Taka kot je, je na ravni voznih lastnosti močnejših skuterjev, kar pa ni nujno pomankljivost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz osebno sem vedel za ta motor "od vedno", je pa zanimivo da ko sem povedal veliki večini moto kolegov kaj sem kupil so bili vsi začudeni, ker niso poznali tega modela.

 

Je pa zanimivo kako je pri pri Hondi (pri ostalih kot vidim je podobno) prav izginil ta segment ST in potovalnih motorjev. Včasih je bilo lepo pokrito: ST del CBFke (VFR ne štejem poleg ker se mi zdi veliko bolj sport kot tourer), potovalniki: Deauville, Pan European, GoldWing. Od vsega tega je ostal samo Goldwing. Ostalo filajo s temi "potovalno/cestnimi" enduro motorji, ki so trenutno kot vidim njpopularnejši segment (NC750x, Crossrunner, Crosstourer). Meni osebno ta koncept ne nadomesti prej omenjenih "odpisanih" modelov. Ne rečem da nebi z veseljem imel Crossrunnerja ali kakega Tracerja ampak vetrna zaščita je bolj tako tako, pa kovčki so spet napičeni če sploh so)

 

v glavnem za vse je pa kriv GS ki je (bil) v zadnjem času preveč popularen! fuj! :naughty:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Motocaster pravi:

Je pa zanimivo kako je pri pri Hondi (pri ostalih kot vidim je podobno) prav izginil ta segment ST in potovalnih motorjev. Včasih je bilo lepo pokrito: ST del CBFke (VFR ne štejem poleg ker se mi zdi veliko bolj sport kot tourer), potovalniki: Deauville, Pan European, GoldWing. Od vsega tega je ostal samo Goldwing.

ja sem tudi sam to opazil :? dejansko sta ostala (po mojem mnenju) le še dva (trije - Goldwing, ki pa mi nekako ne sede) "prava" potovalnika - BMW 1600 GTL in Yamaha FJR 1300 (tudi Kawasi GTR 1400 je "izginil"). Deauvilka je top motocikel, tudui sam se z veseljem vsedem nanj (če mi boljša polovica dovoli) ... Upam (in želim!) da se bo zadeva zopet obrnila in bodo tovrstni motocikli zopet na trgu, čeprav se bojim,  da bodo šli skupaj z našo generacijo v pozabo ...:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako ne najdem slike na netu. A drži, da ima ta motor povezana kovčka skoz in skoz? In če, kako velika je ta povezava? 

Popravljeno . Popravil sebar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, sebar pravi:

Nekako ne najdem slike na netu. A drži, da ima ta motor povezana kovčka skoz in skoz? In če, kako velika je ta povezava? 

Drži, ima povezavo. Bolj točno bo povedal kakšen lastnik, mislim da ima okoli 12 cm x 10cm - ravno za šotor :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je mogoče kakšna razlika pri Hondah NT 700 glede na letnik, razen da so starejši modeli še brez ABS? Zanima me glede modelov z ABS-om. Je kakšna razlika med letniki, kakšne izboljšave, kakšni dodatki itd...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej oznake NT, pa bo šlo. :)

pred 23 minutami, MiNa pravi:

Tule so podatki za NT700 modele 06-07, 08-09 in 10-11.

Hvala lepa. Uporabna stran.

Popravljeno . Popravil Fadil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Igi Pop pravi:

To je kot igrica “poišči 10 razlik”. A kdo kakšno najde?

JBG tak ti je to v življenju. Ne pade vse samo na krožnik.

@Fadil poglej še na MCN tam je nekaj zapisov uporabnikov pod Owner`s Review...

Ali vpiši v "iskalnik" Honda NT650 vs NT700.

Wikipedia je na drugem mestu... še največ je zapisanega tam kako se je NT-jka spreminjala skozi čas.

Veselo branje.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Fadil pravi:

Glede na prebrano, se NT700 ni kaj dosti spremenila, razen da so mu pri zadnjih modelih izboljšali vbrizg goriva.

https://www.autoevolution.com/moto/honda/nt/

So pa podatki različni glede teže. Nekje piše da je mokre teže 256kg (kar mislim da je točno), drugje pa 239kg.

 

Suha teža je 236 kg, mokra pa 239. Torej  3 kg olje, hladilna, zavorna. Če dodaš še bencin, si pa na 256?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!