Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
CPU

Aprilia 650 Pegaso Trail

Recommended Posts

CPU

Tudi Pegaso 650 Trail ima Yamahin-Minarellijev enovaljnik s 50 KM. Podobna je motociklova osnovna oprema. Dodali so različne ščitnike, ki varujejo mehaniko pred lažjimi terenskimi avanturami.

Trail ima spredaj 19-palčno platišče, zadaj pa 17-palčno ter seveda enduristične pnevmatike. Cena bo precej podobna ceni Pegasa 650 Strada

Men je tale zadeva zelo všeč, bomo vidl kako se bo na cest pa terenu obnašala. Bomo še počakal mal, kako se bo kej prodajal, čeprav je pa še vseen Aprilia, kljub temu, da ma Yamahin motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
CPU

Še mal slikc :blush:

Mal mi na BMW vleče, ampak to ni nč hudga... :love1:

Edited by CPU

Share this post


Link to post
Share on other sites
XDR

Hm....

Zadeva zgleda zanimiva. Jo že kdo probal vozit? Jaz bi tudi :yea2:

Čeprav sem bolj na cruserjih, mi je tale mrcinica kr všeč.

Mogoče (kolko vidim na sliki) manjka še en zavorni disk na sprednjem kolesu. Po moje bi blo boljše

Share this post


Link to post
Share on other sites
kovach

sam zakva mate (večina) neki prot apriliajam? men tut usi u šol kao jajca pa to,sam js sm zdele naredu cca 1200km u dobrmu mescu pa mi use lepo dela :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kovach

se oproščam,post biu namenen u drugo temo, :slap: u uno od rxv al kva je že :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
robberrt

hmm tale strehca sprednja mi sploh ni všeč, no ja spominja me na včasih imeto yamaho DT 50 MX, ki je imela full dolgo strehco pa 20cm na sprednjo gumo, verjetno je pa za kakšen meste motor pa mal za okol čist ok zadeva tale TRIAL.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roadracer
hmm tale strehca sprednja mi sploh ni všeč

Mislm da ta strehca izhaja iz besede Trail! Sicer osebno bi se raj odloču za trail kot strada! Ker je bolj podobnih lastnosti kot moj trenutni pegaso!

LP :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar
sam zakva mate (večina) neki prot apriliajam? men tut usi u šol kao jajca pa to,sam js sm zdele naredu cca 1200km u dobrmu mescu pa mi use lepo dela :OK:

Najprej jih naredi 12000. Potem šele bo na mestu govoriti o (ne)opravičenosti očitkov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kovach

ja sej tut to res, da je usen premau kilometrou da bi lahk kej govoru sam usen,velik jih ma kr neki predsodk da so jajca,js sploh ne vem če m jih bo ratal tok nardit,če bo kej keša bi si raj še mx 125 prvošu pred avtom :OK: ,bomo vidl drgač pa tale moja prou supr motorčk,sam k mi tts vn meče iz auspuha :? ,bo treba dt not motul če bo kej drgač :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi
,sam k mi tts vn meče iz auspuha :?

Premočna mešanica ali pa ga premalo tiščiš :D

:topic: , afkors :trance_33_sleep:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kovach

simonsi hehe ja sej sm upazu da k jo tišim da ni tok ola uzun ja,sam k nism take narave da bi jo skoz tišu :P bo že

Share this post


Link to post
Share on other sites
Avatar
simonsi hehe ja sej sm upazu da k jo tišim da ni tok ola uzun ja,sam k nism take narave da bi jo skoz tišu :P bo že

Vem da je tole off topic, sam vseeno. 1200 km v enem mesecu in to se ti zdi veliko? No ja, razen če je narejenih izključno po terenu. Ker jaz naredim okrog tisoč na mesec s kolesom, seveda spomladi in poleti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kovach

ja no,recimo da je dost, nimam izpita zto .) jih je ''tok'' mau,po terenu se furam sam majo tle usi neki cestake al pa supr moto tko da ni drušne za po terenu :BUA:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kovach

lahk,ja pravm da nimam izpita in zato se ne vozim na daljše relacije ker se bojim policajev,zato imam tako malo kilometrov,saj se vozim le na krajših razdaljah recimo jaz preserje-pa do blatne brezovice( ponavad najdalš tura),za po terenu pa nimam nobene družbe ker jih ima večina cestne motorje(RS,supr moto husa pa rieju) pa sem potem sam za po terenu :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
tom

no tudi jaz sem danes postal lastnik aprilie pegaso trail. prvi občutki po 50 prevoženih km so zelo dobri. za mojih slabih 180 cm ravno dovolj velik, zelo lahkoten za vožnjo, kaj več pa bom lahko povedal ko se začne nova sezona.

Share this post


Link to post
Share on other sites
obad
no tudi jaz sem danes postal lastnik aprilie pegaso trail. prvi občutki po 50 prevoženih km so zelo dobri. za mojih slabih 180 cm ravno dovolj velik, zelo lahkoten za vožnjo, kaj več pa bom lahko povedal ko se začne nova sezona.

In kako kaj gre tale Aprilia po pol leta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Killroy

Bi bilo fajn mal vč zvedt ja - me kr mal mika tale Aprilia B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tom
In kako kaj gre tale Aprilia po pol leta?

V tem pol leta sem prevozil 5000 km, tako da sem motor dokaj dobro spoznal. Sam agregat je enak kot na yamahah xt660, le da je aprilia s svojim izpušnim sistemom še malce več izstisnila iz njega. Najbolj uporabno območje za vožnjo je tam med 4000 in 6000 vrtljaji. Nad 6000 mu moči že pojenjajo, kar pa je pod 3000 v večji predstavi pa začne motor cukat, kar pa je normalen pojav pri enovaljnikih.

Sama lega na cesti je zelo dobra, prej sem vozil er-5 in v primerjavi z njim je tudi pri vožnji v hitrejše, daljše ovinke pegaso nudi boljši občutek in nihanja v ovinkih sploh ni zaznat. Čeprav so gor gume, ki so delno namenjene tudi vožnji po nezahtevnem terenu v ovinkih dbro držijo, tako da gre tudi do tačk, ki so dokaj visoko postavljene.

Motor je paktično igračka za vsakodnevno uporabo in tudi daljše vožnje. Je zelo lahko vodljiv in tudi zavore se mi zdijo dovolj dobre in nudijo dovolj občutka varnosti. K zavoram bi dodal samo še ABS, pa rahla zamera gre k zadnji zavori, ki ob močnejšem pritisku nastopalko hitro blokira.

Vetrobransko steklo nudi dovolj dobro vetrno zaščito tam do hitrosti 100 km/h, pri višjih hitrostih pa imajo lahko malo višje rasli vozniki težave z butanjem vetra v glavo. To bi se verjetno dalo rešit še z malo višjim steklom.

Sama drža na motorju je dovolj udobna za voznika, kot tudi za soptnika (tačke so nameščene dovolj nizko), tako da tudi daljše ture ne predstavljajo prevelikih naporov. Sama poraba goriva pa se giblje tam med 5 in 6 litrov na 100 km.

Če sem še na kaj pozabil ali koga še kaj zanima pa kar vprašajte.

Edited by tom

Share this post


Link to post
Share on other sites
Killroy

Tole me sam zanima -kolk je kej placa pod zicem(recimo za prvo pomoč pa to)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!