Skoči na vsebino

Yamaha YZF 750


kovcek

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...

pozdravljeni.

Ker nisem zasledil na forumu te teme bi sedaj zastavil to vprašanje za motor yamaha yzf 750 R, letnik 93.

Zanima me poraba olja. Trenutno ima porabo cca 3-4 dcl na 400km, tip olja pa je motul 15w 50, motor deluje enkratno nobenih takih problemov, rečeno pa mi je bilo da imajo ti motorji serijsko napako in da imajo zaradi tega tudi večjo porabo olja.

hvala za odgovor in LP

Matjaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej tvoja poraba olja znaša skoraj liter na 1000km. To je še za Yamaho veliko. :hmm:

Poglej, če ti kje slučajno olje spušča, ali je airbox zelo masten in pa če ti kaj plavo kadi ko fajn obrate naviješ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni.

Ker nisem zasledil na forumu te teme bi sedaj zastavil to vprašanje za motor yamaha yzf 750 R, letnik 93.

Zanima me poraba olja. Trenutno ima porabo cca 3-4 dcl na 400km, tip olja pa je motul 15w 50, motor deluje enkratno nobenih takih problemov, rečeno pa mi je bilo da imajo ti motorji serijsko napako in da imajo zaradi tega tudi večjo porabo olja.

hvala za odgovor in LP

Matjaž

Torej tvoja poraba olja znaša skoraj liter na 1000km. To je še za Yamaho veliko. :hmm:

Poglej, če ti kje slučajno olje spušča, ali je airbox zelo masten in pa če ti kaj plavo kadi ko fajn obrate naviješ?

To je za Yzf motor normalno (večja toleranca bat-cilinder).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne kadi plavo in nikjer ne pušča, kot sem že rekel motor dela odlično me pa moti ja to da porabi skoraj več olja kot bencine, ja nimamo kaj, ma saj samo da šiba.

in kaj bi bilo če bi dal noter recimo 20w50, eni so mi rekli da naj provam samo vseeno mislem da ni dobro stavit tako gosto olje noter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam v fzr1000 motula 25w50, pa je poraba 2-4dl na 1000km. Rajši ne upam pomislit kolko bi bila poraba če bi dal 10w40 :blush:

Probaš lahko z gostejšim oljem in mogoče z menjavo tesnil ventilov, za kaj več je pa treba vložiti dosti denarja in dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

No danes sem končno sprobal tudi ta motor, 10km, pa bi lohka 3 strani napisal o tem. Skratka čist moje mnenje- motor me je razočaral (prva yamaha ko sem jo vozil). Ima dober položaj sedenja, je udobna, menjalnik cool, stabilnost je odlična, agregat pa je katastrofa. Vrti se enakomerno iz nizkih vendar pri 8000 nič ne butne kot zxr- sploh nima izbruha moči. Mogoče tudi zato ker ima 83.000 km. Tudi zvrti se manj kot zxr-elektrika more bit čist prefukana. Kar pa se tiče kvalitete pa pravi, da se ni še čist nič pokvarilo, tud olja še dokaj malo popije. Skratka če bi malo bolj šla jo takoj vzamem pa tud cena je še dokaj nizka. Sam če bi yamaho, bi skor raje mel fzr1000 s kakšnim dobrim auspuhom, za r6ko/1ko pa nisem pripravljen tolk dat, ker so precenjene- za ta denar raj ninja9. Še ena pomanjkljivost pa je, da ma motor čist zgrešen dizajn, brez veze za primerjat z fzr al pa zxr, sam to ni tolk bistveno. Če bi porihtal agregat bi bil čist v redu motorček, sam nisem pa pripravljen spet 1000eur dat...Cena za motor je 1000eur, drugače pa se ne prodaja, ni naprodaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No danes sem končno sprobal tudi ta motor, 10km, pa bi lohka 3 strani napisal o tem. Skratka čist moje mnenje- motor me je razočaral (prva yamaha ko sem jo vozil). Ima dober položaj sedenja, je udobna, menjalnik cool, stabilnost je odlična, agregat pa je katastrofa. Vrti se enakomerno iz nizkih vendar pri 8000 nič ne butne kot zxr- sploh nima izbruha moči. Mogoče tudi zato ker ima 83.000 km. Tudi zvrti se manj kot zxr-elektrika more bit čist prefukana. Kar pa se tiče kvalitete pa pravi, da se ni še čist nič pokvarilo, tud olja še dokaj malo popije. Skratka če bi malo bolj šla jo takoj vzamem pa tud cena je še dokaj nizka. Sam če bi yamaho, bi skor raje mel fzr1000 s kakšnim dobrim auspuhom, za r6ko/1ko pa nisem pripravljen tolk dat, ker so precenjene- za ta denar raj ninja9. Še ena pomanjkljivost pa je, da ma motor čist zgrešen dizajn, brez veze za primerjat z fzr al pa zxr, sam to ni tolk bistveno. Če bi porihtal agregat bi bil čist v redu motorček, sam nisem pa pripravljen spet 1000eur dat...Cena za motor je 1000eur, drugače pa se ne prodaja, ni naprodaj.

Ti prav res iščeš stare kripe da jih potem rihtaš?

Resno, sej zarad mene kupi kar hočeš, samo me resno zanima zakaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No danes sem končno sprobal tudi ta motor, 10km, pa bi lohka 3 strani napisal o tem. Skratka čist moje mnenje- motor me je razočaral (prva yamaha ko sem jo vozil). Ima dober položaj sedenja, je udobna, menjalnik cool, stabilnost je odlična, agregat pa je katastrofa. Vrti se enakomerno iz nizkih vendar pri 8000 nič ne butne kot zxr- sploh nima izbruha moči. Mogoče tudi zato ker ima 83.000 km. Tudi zvrti se manj kot zxr-elektrika more bit čist prefukana. Kar pa se tiče kvalitete pa pravi, da se ni še čist nič pokvarilo, tud olja še dokaj malo popije. Skratka če bi malo bolj šla jo takoj vzamem pa tud cena je še dokaj nizka. Sam če bi yamaho, bi skor raje mel fzr1000 s kakšnim dobrim auspuhom, za r6ko/1ko pa nisem pripravljen tolk dat, ker so precenjene- za ta denar raj ninja9. Še ena pomanjkljivost pa je, da ma motor čist zgrešen dizajn, brez veze za primerjat z fzr al pa zxr, sam to ni tolk bistveno. Če bi porihtal agregat bi bil čist v redu motorček, sam nisem pa pripravljen spet 1000eur dat...Cena za motor je 1000eur, drugače pa se ne prodaja, ni naprodaj.

YZF 750r NE GRE? :eek: Jez sm ta motor vozil čist mal več k 10 kilometrov, (ene 100) pa se mi je zdelo, de me ponižuje, k se je meni že dogaaajalo, so bli števci še totalno neimpresionirani. poza na motorju obup brez primere....no, tel sm rečt, da zdrava YZF gre precej dobro, in zgleda tud fajn za svoja leta. jebačke USD vilce, šwinga ko od motoGp, šestbatne čeljusti...men se še zmer zdi killer. Spomladi je bla ena precej lepo ohranjena naprodaj v Elisi. je bla dana v račun.

Drgač pa je bil YZF serijski nadomestek za superbike specialko FZR750R OW-01. (OW-01 je bla strašna exota) kar uspešno so jo vozil Scott Russel, v WSBK je pripeljala Norija Hago, in pokopala Yatsumota Nangaia. ni pa nikol zmagovala. Yamaha je edina japonska znamka brez WSBK naslova.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je bil enkrat en celjan (dolga čupa) s črno yzf....tista je pa letela, r6ko je pojela za malico :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Jaz pa bi imel eno vprasanje...sicer imam yzf 750r, ta pa ima isti motor kot thunderace, samo z manj kubiki.

Skratka imam ta problem: ko spustim gas mi motor ne gre takoj na nizke obrate,ampak se neki cajta stoji "visoko",kot da bi dal lih malo gasa.

Znak je kot da bi vleku zrak,samo ne utegnem ugotoviti kje...

kolketorji so itak tako kratki da so fergazerji skoraj nalimani na cilindre!

Kak nasvet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zajle morajo gladko teči, pa mogoče še malo luft na ročici povečaj.

Če še kar ni dobro, se pa lahko lopute kam zatikajo ali pa ti ga zaliva v skrajnem primeru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zajle tecejo, pa tudi fergita sm lepo namazal sz WD40 kjer se je dalo.

Lopute zaprejo vse ...

Kaj pomeni da "bi mi ga zalilo"?Prevec bencina?Sej masino znam rihtat, samo kaj ko vsaka vas ima soj glas,pa vsak po svoje pove nekaj... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot prvič imata YZF1000R in YZF750R popolnoma različne agregate. Skupnega imata samo spodnji polovici ohišja motorja.

Imata različne menjalnike, različne sklopke, različno glavno in odmične gredi in različno glavo motorja in različne ventile poleg samo kubature :whistle:

To je samo v grobem razlika.

Kar pa se tiče simptomov, ki se pojavljajo na tvojem motorju pa ti nikakor niso znaki zalivanja. Le ti kažejo na kakšen "foušluft" ali pa prerevno zmes zrak-gorivo. Če se lopute zapirajo dobro, kakor si napisal, potem preveri obrabljenost in gladkost teka "šiberjev" (plastični batki v notranjosti uplinjačev) in nastavitev "pilotnih" vijakov. To naj bo 2,5-3 obrate od polno privitega; teh vijakov ne zateguj, samo približaj.

Če boš imel do šiberjev podrto preveri tudi dolžino vzmeti šiberja; original so 13cm.

Če motor po prostem teku teče v redu potem predpostavljam, da je nivo goriva OK.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede zalivanja sem imel parkat take simptome, ko igla v sliderju ni bila fiksan in je dobil preveč bencina, plovec ni tesnil ali pa je bil pilot vijak preveč odprt.

Imaš pa prav, najprej je treba poskrbet, da ves sesalni in izpušni sistem tesni, ker je to mnogokrat vzrok čudnega obnašanja, potem pa še fina nastavitev pilot jet vijaka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja,cudo vseh cudes:

zdaj mi ne dela vec tistega heca,da mi ne gre dol z obrati...ampak mi lepo poprda in skace ko startam z mesta,pa se fanj morem drsat s sklopko da se premakne,ce ne pa ziher crkne.

Prej tega ni delala!

Pa sem bil na harley v Villachu pa brez problemov!

To zimo bo treba dat v delo,ni kaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej da "zredcim" mesanico?Bomo probali...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so znaki nepravilnega delovanja različni, se ne ponavljajo, potem je težko rečt kaj naredit oz. je najprej treba odkriti vzrok težav, ne kr nekej šravbat pa drkat.

Nastavitve uplinjačev zaenkrat pusti pri miru.

Preveri VSE cevke in priključke za zrak, iberlauf, zategnjenost uplinjačev v gumice, stanje gumic, svečke pa "fajfce"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa so "fajfarce"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!