Skoči na vsebino

Super Tenere klub


Priporočene objave

Ozzie

Ali si potem zdej ti taglavni ( No.1) Super tenere kluba!! :)

bit ta glavni si pa ravno ne upam :whistle: ... sploh ker je to kar odgovorna naloga, ki se je trenutno ob delu in finančnih škripcih res ne upam privoščiti... (najprej štalca....)

Tako, da sem za furo, sem za, ampak za šefa pa "zdajle" ni variante. Saj pa tud ni mus da imamo tuki enga "šefa", se bomo že po ameriškem eksportu nr1 (beri demokratično) zmenil...

Evo pa še mojo fotko iz začetka oktobra...

:OK:

post-3804-1129888897_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ozzie

Sodeč po krajih kjer se voziš, če že ne šef pa vsaj predlagatelj fur. :OK:

Ta se mi zdi kar uredu, kje je to?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tam kjer ni policajev - v hribih - tale je pod krvavcem....

Ozzie

Sodeč po krajih kjer se voziš, če že ne šef pa vsaj predlagatelj fur. :OK:

Ta se mi zdi kar uredu, kje je to?

LP

post-3804-1130158508_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da je ST narejena za makedam. Po makedamu se je meni najbolj v užitek vozit. Dober makedam mislim.... Za kolovoze ipd je pa pretežka krava...

Tako, da asfalt - "čimbolj zvite ceste" so na drugem mestu po užitkih....

Ja, asfalt je zame hitro prehiter - do Jezerskega je še ok, pa že tu je kar mal prehitro....

Ni ga čez dober makedam. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo

Spomladi se vam vrjetno pridruzim s tenerejko, pa me mal zanima, ce lahko kdo napise koliko je kej povprecna poraba, in pa bistvene razlike med 660 in 750.

Mislim jo imeti samo izkljucno za potovanja(niti ne predolga), in majhne hitrosti, ampak vecinoma dva gor in kovcki.Za hitre voznje je drug motor, ce lahko prosim malo svetujte...ali 660 ali 750 itd..

LP;Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater ste me sprovocirali s teneretkami :kva2:

sem spet šel sline cedit na avtonet

pregledni makadamski ovinki, malo navzgor, :OK:

to sem imel najraje.

Navzdol po mehkem makadamu pa se men tud ni dopadlo.

Drugače sem se vozil 95% po asfaltu s sopotnico, in ne morem rečt, da bi bila ST prepočasna. Nikoli nisem imel problema dohitevat cestačev.

Kadar sem bil razpoložen sem jo vozil med 7 in 8k obrati, poraba je pa bila temu primerna, do 10 litrov.

Umirjeno pa je pila okoli 7, prejšnjemu lastniku kolegu pa še manj.

Edino motilo me je to, da je med nogami široka(vrstni 2cilinder+auspuff), enkrat sem si zvinil desni gleženj ker sem šel preblizu skale.

Zelo zadovoljen sem bil z bremzami.

750ka(super tenere) je vrstni dvocilinder(iz tega so potem naredili 850 za TDMko) in ima 69 konjev, 660ka pa je encilinder z 48 konji.

Primerjat ju ne morem, ker 660ke nisem vozil. Če 750ko primerjam s tastarim KLRjem(isto 48 konjev), se 21 konjev razlike fejst pozna.

Pri starejših teneretkah(samo 660kah) so pokale špice na zadnji felgi, to je treba pazit pri nakupu. Ne vem pa, a je pri novejših to odpravljeno.

Pri super teneretkah pa se ne sme šparat pri nakupu ketne.

Moje mnjenje: če si cestaš(divjak :hmm: ), potem 750ko.

Jaz sem bil divjak, izven naselij sem vozil 130-140, če je cesta dopuščala. s 660 bi bila bolj kriza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja. kar se tiče vožnje po makadamu, se strinjam z Ozzie-m in Stenere-jem je pa odvisno tudi kako maš ST-jko obuto. Jaz jo imam isto kot Ozzie, kolk se je dal videt na sliki - Dunlop-ke, če se ne motim so te gume 80/20 ali 70/30, kar pomeni prva številka vožnja po asfaltu/ vožnja po makadamu. Samo razmerje ti pove kolk je guma za kaj. Jaz uživam v cesti, ki je vijugava pa vseeno ali je asfalt ali makadam. Je pa res (kakor je Ozzie napisal) za kolovoze ipd. je pa res malce preteška. Pa ne da ne bi šla, sam rabiš moč da ukrotiš "hudiča".

Rock-46

Glede 660 ali 750 ni dvoma 750. Bolj je močen, boljši navor, XTZ-jka je rojena za to kar si napisal, vožnja na kratke ali dolge vožnje, vožnja za dva (ima dosti prostora), sedenje je idealno, kovčki pa gas.

Glede porabe se pa jaz sploh ne obremenjujem saj ali je motor narejen, da špara!, ko daš gas ne vpraša ali bo potegnila, zares potegne. Če pa misliš šparat se pač bolj umirjeno voziš pa je poraba okoli 5l, če ga tiščiš je poraba temu primerna, sej pri avtu je isto.

Uglavnem jaz še nisem na tržišču opazil bolj primernega motorja, vsaj zame, zato ostajam kar pri njej!!! :OK:

LP

Popravljeno . Popravil dravni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

750 ne zmanjka moči na odprtem, na AC gre tudi 200, dva diska, do roba gume gre ko šus, pa še masivna zgleda. Pa plavat začne pri dolgih hitrih ovinkih.

Pa velik rezervoar ima, 300+ km se da brez problema prepeljat.

Poraba od 6.3 (večinoma v 5. prestavi do 110) pa do 8,9l (nad 6.5k rpm).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. Jaz uživam v cesti, ki je vijugava pa vseeno ali je asfalt ali makadam. Je pa res

Točno tako. Zadnjo gumo sem znucal po robovih, to verjetno vse pove.

Gume sem imel dunlopke D604, zadnjih nekaj mesecev pa zadaj Metzeler enduro4. Z Enduro4 me je neobteženga(brez sopotnice) zadaj manj odnašalo na valovitem asfaltu kot z D604, drugih razlik pa nisem opazil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z Enduro4 me je neobteženga(brez sopotnice) zadaj manj odnašalo na valovitem asfaltu kot z D604, drugih razlik pa nisem opazil.

Hočeš povedati, da si se z gumo Enduro4 isto peljal po asfaltnih ovinkih kot z Dunlop-ko. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem s ST vsekakor zelo zadovoljen. To je delovni konj in lepa bejba hkrati. Zadnjič sem en teden vozil FZ6 in ko sem sedel na ST, je bil to pravi balzam za dušo. Lepo mehko, umirjeno. Žal jo moram prodati. Višja sila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo mehko, umirjeno. Žal jo moram prodati. Višja sila.

Polž moje sožalje :o ampak jaz bi premislil še velikokrat preden bi to naredil :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polž moje sožalje :o ampak jaz bi premislil še velikokrat preden bi to naredil :hmm:

Selitev, problemi z garažiranjem. Kaj storiti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Selitev, problemi z garažiranjem. Kaj storiti?

To se pravi zapuščaš ST-jaške in motoristične vode :unsure: . Jaz na srečo nimam več teh težav, ampak ko sem živel v bloku sem imel motor kar pred blokom.

Jaz bom uglavnem mojga gulu dokler mi pod ritjo ne razpade :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se pravi zapuščaš ST-jaške in motoristične vode :unsure: . Jaz na srečo nimam več teh težav, ampak ko sem živel v bloku sem imel motor kar pred blokom.

Jaz bom uglavnem mojga gulu dokler mi pod ritjo ne razpade :kva2:

Zaenkrat prodajam motor, kako bo z motorizmom v prihodnje pa bom še videl. Verjetno se bom en dan razjezil in... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat prodajam motor, kako bo z motorizmom v prihodnje pa bom še videl. Verjetno se bom en dan razjezil in... :naughty:

Tako se govori!! ampak ST-jka je le ST-jka.

Polž kaj misliš a tile ST-jaši ali so oni odjavili samo svoje motorje ali tudi internet :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako se govori!! ampak ST-jka je le ST-jka.

Polž kaj misliš a tile ST-jaši ali so oni odjavili samo svoje motorje ali tudi internet :hmm:

STjaši smo žilavi motoristi. Pomoje se vsi ostali STjaši vozijo tudi v tem mrazu in nimajo cajta nakladat tukaj po forumu. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yo

Jst bi pa prav lepo prasu, kere gume so priporocljive za na super tenere 750 l.93

Morm za kolega nabavt, zivi zelo zelo delec, pa tam glih ni gum na pretek....torej....kere gume, kera dimenzija se gre...itd...

Hvala...

Gugo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!