Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Ozzie

Super Tenere klub

Recommended Posts

ravni

Nisem našel nič podobnega glede vzdrževanja ST-jke pa bom kar tukaj vprašal:

Ali je že kdo na SUTER TENERE-jki kontroliral luft na ventilih in kakšne rezultate je mel. Jaz sem moje danes meril in imam na sesalnih ventilih vseh in na prvem in na drugem batu lufta 0,10 mm predpisan v knjigi pa je 0.15-0.20mm. Ali je to premalo in zakaj je tako malo lufta, zaradi obrabe bi miral luft biti večji. Na izpušnih ventilih pa mam komaj 0.25mm. :hmm:

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rock-46

Pozdravljeni,

Tudi sam sem si omislil se Super tenere 660, prvi vtisi voznje so zadovoljivi, res da malo svoh ampak ok, sej bo za uzitke voznje.

Imam pa en problem in sicer pri polzu za obratomer, mi ne fukncionira obratomer in mi tudi tam pri zajli ko gre ven iz celindra( polza ) malo rosi olje...

Nisem se podiral, niti nic gledal , mi je prodajalec povedal, da je baje polz zanic in da se zamenja pa bo ok, mogoce kak nasvet oz. je kdo ze imel tak problem.

Kaj vec o voznji vam povem v naslednjih tednih :whistle:

LP;Rock-46

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noise

Nisem našel nič podobnega glede vzdrževanja ST-jke pa bom kar tukaj vprašal:

Ali je že kdo na SUTER TENERE-jki kontroliral luft na ventilih in kakšne rezultate je mel. Jaz sem moje danes meril in imam na sesalnih ventilih vseh in na prvem in na drugem batu lufta 0,10 mm predpisan v knjigi pa je 0.15-0.20mm. Ali je to premalo in zakaj je tako malo lufta, zaradi obrabe bi miral luft biti večji. Na izpušnih ventilih pa mam komaj 0.25mm. :hmm:

Ne vem če ni tole Climber že počel.... pošlji mu PM ali pa mail na climber@motosvet.com ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Nisem našel nič podobnega glede vzdrževanja ST-jke pa bom kar tukaj vprašal:

Ali je že kdo na SUTER TENERE-jki kontroliral luft na ventilih in kakšne rezultate je mel. Jaz sem moje danes meril in imam na sesalnih ventilih vseh in na prvem in na drugem batu lufta 0,10 mm predpisan v knjigi pa je 0.15-0.20mm. Ali je to premalo in zakaj je tako malo lufta, zaradi obrabe bi miral luft biti večji. Na izpušnih ventilih pa mam komaj 0.25mm. :hmm:

LP

Pri dohc se obrabljajo sedeži ventilov, posledično ventil bolj "noter" leze in se luft manjša. Ker se to zelo počasi dogaja, je potrebno manj pogosto kontroliranje in nastavljanje kot pri sohc ali ohv.

0.10 in 0.20 je še v redu, tako mi je rekel mehanik in fzr 1000, ki ima isti tip ventilov, ima ravno take tolerance. Pri svoji sem imel 3 ventile 0.08 ostale 0.10, izpušni so bili v redu. Tako da sem samo nekaj sesalnih nastavil in je bilo v redu.

Čez ene 10kkm bi blo pa fajn malo nastavit.

Pozdravljeni,

Tudi sam sem si omislil se Super tenere 660, prvi vtisi voznje so zadovoljivi, res da malo svoh ampak ok, sej bo za uzitke voznje.

Imam pa en problem in sicer pri polzu za obratomer, mi ne fukncionira obratomer in mi tudi tam pri zajli ko gre ven iz celindra( polza ) malo rosi olje...

Nisem se podiral, niti nic gledal , mi je prodajalec povedal, da je baje polz zanic in da se zamenja pa bo ok, mogoce kak nasvet oz. je kdo ze imel tak problem.

Kaj vec o voznji vam povem v naslednjih tednih :whistle:

LP;Rock-46

Super tenere je 750ccm ;)

Verjetno je polž ali zobnik posnet. Vse se da zamenjat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravni

Noise

Hvala za nasvet!

Simonsi

Sem še malo čaral po mašini potem sem pa opazil tale drsanje po odbični gredi pa me je ful zaskrbel in mislim, da je 0.10 res premal, če ne bi blo premal ne bi bilo tistega drugega drsanja. :hmm:

Ne vem, če se vidi ampak je malo nad bregom odmične. Ne vem če mora tisto drsanje biti tam! :glare:

[attachmentid=66269]

post-9108-1143392251_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravni

No ne vem če se vidi sem zdej označu. Ali je to tehten razlog za podlagat ventile oz. za iti na 0.15-0.20mm?

:glare: :hmm:

[attachmentid=66271]

post-9108-1143393691_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

pri svoji na to nisem bil pozoren, ampak še nisem videl odmične, ki bi bila samo na grebenu obrabljena. Če si pravilno zmeril in ti vroč brez problemov vžiga, se jaz ne bi preveč sekiral.

Lahko pa daš 0.05 tanjše ploščice, da boš lažje spal :P

Pa hladilno tekočino daj novo, ko imaš že vse zdrto :D

Edited by simonsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravni

pri svoji na to nisem bil pozoren, ampak še nisem videl odmične, ki bi bila samo na grebenu obrabljena. Če si pravilno zmeril in ti vroč brez problemov vžiga, se jaz ne bi preveč sekiral.

Lahko pa daš 0.05 tanjše ploščice, da boš lažje spal :P

Pa hladilno tekočino daj novo, ko imaš že vse zdrto :D

Simonsi

Glej pri meni desno od tiste označene je od desnega cilindra greben in je spodaj čist neobrabljen. Ja vroč mi raje vžge kot mrzel.

Glede tega ali bom podlagal se bom mal še pozanimal oz. mogoče bo še kdo kaj napisal, povedal vglavnem še zbiram podatke, pol se bom pa odloču. :hmm:

Pa ne samo hladilno, vse tekočine, svečke...... tako da ko bo zrihtan bo v 0

Edited by dravni

Share this post


Link to post
Share on other sites
Climber

Halo ST jaši. Če kdo rabi knjigo o Stejki, jo lahko sname na tej strani super tenere, če ima počasno povezavo, jo pa lahko dobi tudi pri meni na CD-ju. Se a tudi kaj več zvedet na tej strani in tudi najti povezave na druge zanimive strani o ST-ejkah.

Toliko zaenkrat, med tem ko moja lubica stoji razstavljena na kose v delavnici. Iščem nov geštel, ki se je zlomil na zadnjem potovanju po Libiji ali pa bom privlekel kar celo ST-ejko kje iz tujine, za dele.

Lp Climber

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rock-46

Halo ST jaši. Če kdo rabi knjigo o Stejki, jo lahko sname na tej strani super tenere, če ima počasno povezavo, jo pa lahko dobi tudi pri meni na CD-ju. Se a tudi kaj več zvedet na tej strani in tudi najti povezave na druge zanimive strani o ST-ejkah.

Toliko zaenkrat, med tem ko moja lubica stoji razstavljena na kose v delavnici. Iščem nov geštel, ki se je zlomil na zadnjem potovanju po Libiji ali pa bom privlekel kar celo ST-ejko kje iz tujine, za dele.

Lp Climber

Cllimber mi lahko kako pomagas pri polzu za obratomer...ven mi tece olje in ne dela mi obratomer...Zajla je nova, gre se za 660 tenere...

LP;Rock-46

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravni

Halo ST jaši. Če kdo rabi knjigo o Stejki, jo lahko sname na tej strani super tenere, če ima počasno povezavo, jo pa lahko dobi tudi pri meni na CD-ju. Se a tudi kaj več zvedet na tej strani in tudi najti povezave na druge zanimive strani o ST-ejkah.

Toliko zaenkrat, med tem ko moja lubica stoji razstavljena na kose v delavnici. Iščem nov geštel, ki se je zlomil na zadnjem potovanju po Libiji ali pa bom privlekel kar celo ST-ejko kje iz tujine, za dele.

Lp Climber

Ja moja je tudi razstavljena in jo pripravljam za sezono. Mam to dol pobran so drugi trablni. Če imaš originalno podloško za ventile 178 katero vrednost vzameš 170 ali 180?????? :huh: Za kakšno ST-ejko gištel sory ne poznam.

LP Dravni

Edited by dravni

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravni

Ja moja je tudi razstavljena in jo pripravljam za sezono. Mam to dol pobran so drugi trablni. Če imaš originalno podloško za ventile 178 katero vrednost vzameš 170 ali 180?????? :huh: Za kakšno ST-ejko gištel sory ne poznam.

LP Dravni

Ufa sem videl napako. Še enkrat. :whistle:

Imam originalno podloško katera je bila na motorju in je dimenzije 178. Ali kdo ve kakšna je to mera oz. česa. V originalnih navodilih maš pa dane samo okrogle dimenzije 170, 175, 180,185.... No jaz imam vrednost kot sem že napisal 178 no in vprašanje, naj vzamem zgornjo vrednost 180 ali spodnjo 175.

LP

Dravni

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravni

Halo ST jaši. Če kdo rabi knjigo o Stejki, jo lahko sname na tej strani super tenere, če ima počasno povezavo, jo pa lahko dobi tudi pri meni na CD-ju. Se a tudi kaj več zvedet na tej strani in tudi najti povezave na druge zanimive strani o ST-ejkah.

Toliko zaenkrat, med tem ko moja lubica stoji razstavljena na kose v delavnici. Iščem nov geštel, ki se je zlomil na zadnjem potovanju po Libiji ali pa bom privlekel kar celo ST-ejko kje iz tujine, za dele.

Lp Climber

Climber

Ali si probal zašvasat gištel? Pa dej kakšno sliko, da vidmo kje je to počl!!

LP

Dravni

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Ufa sem videl napako. Še enkrat. :whistle:

Imam originalno podloško katera je bila na motorju in je dimenzije 178. Ali kdo ve kakšna je to mera oz. česa. V originalnih navodilih maš pa dane samo okrogle dimenzije 170, 175, 180,185.... No jaz imam vrednost kot sem že napisal 178 no in vprašanje, naj vzamem zgornjo vrednost 180 ali spodnjo 175.

LP

Dravni

V originalnih navodilih imaš tudi vse lepo razloženo. Malo poračunaj, pa bo .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravni

V originalnih navodilih imaš tudi vse lepo razloženo. Malo poračunaj, pa bo .)

Sem jih preštudiral, tudi dva, ki se ukvarjata z šravfanjem sem vprašal za nasvet, oba različna odgovora, odločitev je morala biti moja, zdej samo čakam na kose pa bomo videli kakšna je bila odločitev, potem pa še če bom zadevco tudi skupaj spravil.?! Bom povedal kako mi je uspelo. :cry:

Drugače pa zadeva zgleda takole.

[attachmentid=66501]

post-9108-1143656736_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rock-46

Fantje se par vprasanj.

1. kaj in kako preverit ce so glavne stvari na motorju Ok za daljso furo (beri dalmacija), recimo kot ste omenjali spice v feltni, olje, itd...

2. Koliko dejansko pripomore jeklena lajtunga za prvo bmrezo, na R1 jih imam in se mi zdi da je bolj obcutljiva bremza, se tukaj tudi pozna tako???? Da zamenjam...

3. Se kaksna stvar se posebaj rada okvari na tem motorju??? Malo me skrbi svecka, ker je enocelinder - nevem, nisem toliko mehanika...

4.Kako jo nastelat za 2 pa kufre da ob zadaj cimbolj visoka in trda....

Aja gre se zopet za tenere 660 in ne super tenere 750...

Sigurno bom se kaj prasal :)

LP;Rock-46

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravni

No in kaj si se zdaj odločil :closedeyes:

kako si pa dročnike ven dobil :naughty:

Ja odločil sem se, da bom šel v nastavitev kot jo predpisuje knjiga z manjšimi odstopanji bom rekel skoraj zlata sredina. Šel sem na razmak, vsaj poskušal sem itina 0,17mm predpisana je 0,15-0,20 za sesalne in za izpušne na 0,23 predpisana 0,20-0,25mm. Pri dveh ventilih pa ne morem priti do sredine tako da bom prišel ubistvu na spodnje dovoljene meje.

Dročnike pa samo ven potegneš brez probleba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravni

Fantje se par vprasanj.

1. kaj in kako preverit ce so glavne stvari na motorju Ok za daljso furo (beri dalmacija), recimo kot ste omenjali spice v feltni, olje, itd...

2. Koliko dejansko pripomore jeklena lajtunga za prvo bmrezo, na R1 jih imam in se mi zdi da je bolj obcutljiva bremza, se tukaj tudi pozna tako???? Da zamenjam...

3. Se kaksna stvar se posebaj rada okvari na tem motorju??? Malo me skrbi svecka, ker je enocelinder - nevem, nisem toliko mehanika...

4.Kako jo nastelat za 2 pa kufre da ob zadaj cimbolj visoka in trda....

Aja gre se zopet za tenere 660 in ne super tenere 750...

Sigurno bom se kaj prasal :)

LP;Rock-46

1. Dobro bi bilo da imaš vsaj osnovno knjigo od motorja tam ti vse piše, če ne ma moraš si nabavit ali to osnovno knjigo ali pa knjigo za kompletno vzdrževanje. Glede špic bodi previden, če jih boš kar tako zategoval boš zvil feltno. Preveri če je ravna feltna, vzameš flomaster ga prisloniš na vilce, medtem ko obračaš feltno počasi približuj flomaster in boš videl kje ti flomaster riše po feltni. Tam kjer imaš zarisano prvo preveri če so na tisti strani špice prešponane jih odpusti, če pa so razrahlane jih zategni na isti strani kjer imaš zarisano vendar na nasprotni strani feltne. Pa ko odteguješ ali zateguješ špice raje deli po četrt obrata pa večkrat ponoviš prej opisan postopek.

Olje valjda veš kje se preverja v mašini in zavorah. Če je premalo ali če je prestaro dopolni ali pa raje zamenjaj. Preveri hladilno tekočino, zdej ne vem ali ma tenere-jka zračno ali vodno hlajenje. Preveri lufte na sklopki, gasu, bremzah. Preveri našponanost verige, maži redno verigo jaz mojo na vsaka dva rezervarja približno na 500km. Glede svečk pa jih zamenjam na dve leti.Sej dalmacija ni tako dolga fura ne skrbet.

2. Glede jeklene lajtunge kaj pa vem za tenere 660 so tudi gumijaste uredu, jaz imam 750 ST pa imam tudi gumijaste pa bremze super primejo. Ne vem pa če tenerejki 660 rade pokajo te cevi, mislim, da ne, ker sta si ST in T dost podobna. ST ima dva diska T pa en.Če bi zavore več prijele bi bilo že nevarno, da blokira prva guma.

Glede 3. in 4. vprašanja pa ti ne bi znal odgovorit ker sta vprašanji preveč konkretni za tvoj motor bi ti moral kdo drug odgovorit najbolje tisti ki ima s tem motorjem izkušnje. Tisto kar sem ti pa v prvem in drugem vprašanju odgovoril je splošno in velja za vse motorje.

LP

Dravni

Edited by dravni

Share this post


Link to post
Share on other sites
ravni

Sem jih preštudiral, tudi dva, ki se ukvarjata z šravfanjem sem vprašal za nasvet, oba različna odgovora, odločitev je morala biti moja, zdej samo čakam na kose pa bomo videli kakšna je bila odločitev, potem pa še če bom zadevco tudi skupaj spravil.?! Bom povedal kako mi je uspelo. :cry:

Drugače pa zadeva zgleda takole.

[attachmentid=66501]

Operacija uspela pacijent preživel in še živi, danes sprobal :yea1: , moram rečt, da zdej veliko raje vžge kadar je mrzel.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

ne vem, kdaj in kje sem to prebral, ampak mislim, da je en tip jahal svojo super-tenerejko 40 ur skupaj in naredil kao dva kroga po Sloveniji v enem kosu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
HRC

Pozdravljeni !

Ko prebiram temo o YAMAHI SUPER TENERE ,si ne morem kaj,da še sam nekaj ne napišem.

Ta motocikel se mi je močno vtisnil v spomin,z ST sem prevozil nekaj čez 60000km in verjemite mi,da sem jo skozi te kilometre dobro spoznal.Bila je rdeče bela z modrosivo kombinacijo,prava lepotica,obuval sem jo v pnevmatike michelin t66,ki sem jim najbolj zaupal.Motor še danes zgleda lep-ta pravi enduro,ki žal izumira,fajn je velik rezervoar,ki dopušča vožnjo brez tankanja tudi do 300km.Motor sam je milina,ne crkne,mogoče včasih malo več spije ampak ne vpraša,ko stisneš gas.Motocikel je po moje dokaj enostaven za vzdrževanje,samo včasih te preseneti cena kakšnega dela.Dobro se je navaditi,popušćanju zavor pri bolj ostri vožnji ,recimo spuščanje iz kakšnega prelaza.Zadeva se da omiliti z montažo jeklenih cevi zavor.

Zvijanje okvirja v hitrih dolgih ovinkih,pa spremlja tudi bolj"žlahtne" motocikle z cevastim okvirjem-nič bat samo gas!V vseh teh kilometrih je bilo potrebno na novo previti le navitje elektrike,drugače pa je blo vse O.K.,kot singerca :worship: .Upam samo,da se še kje prevaža.

Sam sedaj vozim Varadera,motorja nista primerljiva,saj sta vsak v svojem času in dimenziji...

Par tekstov nazaj sem za sledil,da se štejete....ne vem sicer koliko vas je,ampak vsako ST na cesti sigurno opazim,saj se spoštljivo spomnim "svoje bivše" in lepih trenutkov z njo :wub: ,Yamahe Super tenere,da ne bo pomote.

Ljubitelji ST-ejk,kompliment vam in vašim dobrim strojem :beer2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!