Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

fak jst mam tut probleme z vzmetenjem. sploh prvim fedrom. motor je husa cr 125 letnik 93. zdi se mi kot da ima prvi levi feder lufta naprej-nazaj. in ob tem se spušča vn še ole, lahk daso še aki semeringi v kurci pa tesnila al pa kj takga. dejte povedat kam dat to poservisirat za čim majn dnarja in da bo naredu vredi da se bom lahko čimprej vozu. pa mogoč kako okvirno ceno kolk bi to pršlo

thnx

najboljše in poceni je da sam to nardiš, če znaš -al pa kdo ki ga poznaš pa se mal spozna na te stvari -zadnja možnost je servis

vilce razkopaš-(ni nobena znanost) vzameš dol semeringe in jih zamenjaš z novimi, pazi da jih ne poškoduješ, še novo olje in je stvar rešena

cena z oljem ne bo niti 7.000sit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je problem, mal sm skeptičen glede tega. pa tut sam si niti nebi upo. mogoč bi kakga kolega motokrosista poklico. problem je v tem da nevem če so samo semeringi. desna vilca je ok. samo leva ma pa lufta naprej-nazaj - to nevem če je semering. strokovnjaki povejte ka bi lahko to blo. gidl, yzfgeorge in drugi pomagite

Popravljeno . Popravil mazek26
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je problem, mal sm skeptičen glede tega. pa tut sam si niti nebi upo. mogoč bi kakga kolega motokrosista poklico. problem je v tem da nevem če so samo semeringi. desna vilca je ok. samo leva ma pa lufta naprej-nazaj - to nevem če je semering. strokovnjaki povejte ka bi lahko to blo. gidl, yzfgeorge in drugi pomagite

Semeringi in vodilne puše....to pomeni materiala za cca 10.000 in pa dela za en krak cca 6.000 ( v delo je všteto olje in pa drobni potrošni material), se pravi cca 16.000 za popravilo enega kraka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fak jst mam tut probleme z vzmetenjem. sploh prvim fedrom. motor je husa cr 125 letnik 93. zdi se mi kot da ima prvi levi feder lufta naprej-nazaj. in ob tem se spušča vn še ole, lahk daso še aki semeringi v kurci pa tesnila al pa kj takga. dejte povedat kam dat to poservisirat za čim majn dnarja in da bo naredu vredi da se bom lahko čimprej vozu. pa mogoč kako okvirno ceno kolk bi to pršlo

thnx

K langusu ga pel! Men je za to zaračunal 16K( noovi semeringi, pa novo olje+del)! :D :P

Popravljeno . Popravil gas gas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm qrc to. nimam tulk dnara :) bomo zrihtal ko bo samo lev se mi zdi da je bolj sfukan ko desn. pr desnem se mi zdi samo da spušča ole pr levm pa še luft. jao v kurci je to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ko malo prebiras tu in tam lahko opazis veliko napisanega glede vzmetenja. Ker povsod pise kako "enostavna in preprosta" je nastavitev angl. static sag-a, sem se odlocil, da ga tudi jaz pomerim na moji hondici. Opazil sem, da naj bi bil glede na priporocila mnogo prevelik (namesto 3 cm tja do 5 cm). Zadnji blazilec se je pustil lepo nastimati, toda ko sem pa zelel "utrditi" se sprednjega se je pa zalomilo. Ko sem zategoval se sprednjo vzmet ni prislo do nobenega ucinka. Tudi po vec obratih (beri dve zarezi nizje (vidna samo se ena zareza) ... tisti, ki imate hondo cbr600 98, veste o cem govorim ... no ja mogoce tudi ostali ... :rolleyes: ) je bilo sprednjega sag-a se vedno okoli 5 cm. :angry:

Zelo lepo bi prosil, predvsem tiste, ki imate to hondo doma, ce mi lahko kdo pove kaksen ima sprednji sag ter pri koliko vidnih zarezah.

Vse ostale pa za morebitno razlago tega pojava in ce kaj je oz. delam narobe. :hmm:

Hvala. :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm qrc to. nimam tulk dnara :) bomo zrihtal ko bo samo lev se mi zdi da je bolj sfukan ko desn. pr desnem se mi zdi samo da spušča ole pr levm pa še luft. jao v kurci je to

Ne se matrat... Štango vmes zašvasaj pa bojo enak delala oba kraka... Matrejala cca 200 sit z elektrodo "jadranko" od jeseniške železarne vred...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fak jst mam tut probleme z vzmetenjem. sploh prvim fedrom. motor je husa cr 125 letnik 93. zdi se mi kot da ima prvi levi feder lufta naprej-nazaj. in ob tem se spušča vn še ole, lahk daso še aki semeringi v kurci pa tesnila al pa kj takga. dejte povedat kam dat to poservisirat za čim majn dnarja in da bo naredu vredi da se bom lahko čimprej vozu. pa mogoč kako okvirno ceno kolk bi to pršlo

thnx

K langusu ga pel! Men je za to zaračunal 16K( noovi semeringi, pa novo olje+del)! :D :P

V trzicu je mehanik Rozman. Sem slisal da ti kar poceni zrihta amortizerje. Baje 12000 zamenjava semeringov pa olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V trzicu je mehanik Rozman. Sem slisal da ti kar poceni zrihta amortizerje. Baje 12000 zamenjava semeringov pa olja.

to bo cena za delo in olje...semeringi so posebej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem začel malce več razmišljati o amortizaciji Fat Lady. Valkyrie ima spredaj upsidedown Showine vilice, ki so zelo OK za dimenzijo problema 340 kg teže. Čaka me zamenjava olja. Ker pa zadeva nima pipice za izpust me čaka podiranje sprednjega konca.

Večji problem pa predstavljata zadnja amortizerja, ki sta očitno Honda original in s katerima prav "srečen" nikoli nisem bil (trdo kot kamen, če pa omehčam motor zadaj počepne). Ker bo motor ostal pri hiši in ker mislim z njim najahat še vsaj kakšnih 100 kkm razmišljam o zamenjavi s čem bolj spodobnim. Ameriški kolegi si pomagajo s Progressive suspension izdelki, ki so pa v Evropi še večje bele vrane kot Valkire same. Zato in pa ker sem čisti tehnični analfabet v tej smeri poprošam poznavalce za mnenje o smeri zamenjave (progresivno vzmetenje?) in kaj se na trgu dobi za power krujzerje. Voziva se oba z Lady in s po 30 kg prtljage (340 kg motor+180 kg žive teže z opremo in prtljago). Po avtocestah in vukojebinah.

Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Zato in pa ker sem čisti tehnični analfabet v tej smeri poprošam poznavalce za mnenje o smeri zamenjave (progresivno vzmetenje?) in kaj se na trgu dobi za power krujzerje. Voziva se oba z Lady in s po 30 kg prtljage (340 kg motor+180 kg žive teže z opremo in prtljago). Po avtocestah in vukojebinah.

Nahitro sem pogledal na Ohlinsov site, pa ne ponujajo nic konkretnega za tvoj motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po guideu za Hondo ga res ni, univerzalni za cruiserje je model 36 K, ki pa ni nekaj posebnega (v tehničnem smislu). Raziskujem še WP, ki ima twine za oldie. Progressive suspension je pa uvoz iz ZDA (nakrmiš še državo), za kvaliteto pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma semeringi se dobijo standardni al je to kako specijalno sranje?

Niso standardni, so narejeni samo za tesnenje na vilicah.

Progressive suspension je pa uvoz iz ZDA

Kar se tiče robe za amortizerje in sploh same nastavitve amortizerjev iz Amerike vas moram opozorit da se vam v večini primerov zna zgodit da stvar ne funkcionira. Zakaj? Amerika je drug svet, tam so omejitve čist drugačene, ceste so ravnejše in niso tako zavite kot doma, folk pa ima totalno drugačen način razmišljanja. To so moje izkušnje kar se amortizacije tiče čez lužo.

Pa še ko vidim PROGRESSIVE suspension in zraven še en kup lepih besed mi je slabo....sam mal poglejte Ameriške top shope in jasno vam bo kakšni bebci tam živijo in kaj vse kupujejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gidl,

Če si malce dlje bival v ZDA (kot sem sam) ti je jasno, da moraš hudo paziti kaj so zrnje in pleva. Mojstri marketinga so in v večini primerov je nivo tehnične robe na precej nižjem nivoju kot v Evropi. Tu se strinjam s tabo. Progressive suspension je edina kolikor toliko resna firma na področju vzmetenja, ki jo premorejo Američani in je temu primerno tudi fokusirana na v ZDA prodajane motorje. Tudi Valkyrie je v osnovi motocikel, ki je bil narejen za ameriški trg, vendar je izaradi izjemnega povpraševanja določene vrste motorističnih navdušencev bila prodajana tudi v Evropi (tistih, ki ne marajo v plastiko oblečene dnevne sobe na dveh kolesih in ne marajo šejkanja dvovaljnikov). Da bi bila smola še večja, je motor v načelu izjemno vozen. Kot sem že napisal je spredaj montirana Showina upsidedown vilica, ki več kot služi svojemu namenu, pri zadnjem vzmetenju pa je Honda šparala in pritaknila svoj lastni na tričetrt izdelek. In ta tričetrt izdelek bi rad zamenjal za kaj boljšega/kvalitetnejšega. Tisto, kar sem našel, da je narejeno za Valkyrie in kar sam menim, da od dotične firme najbolj paše je tole:

Progressive Suspension 440 IAS Series Cruiser Shocks

The 440 Series I.A.S.® shock represents a breakthrough in shock technology. It offers inertia sensitive damping, polished and anodized billet aluminum end covers, easy adjustable spring pre-load (no tools required), Progressive Rate springs (chrome finish) and a new limited lifetime warranty on the shock and spring. Standard Applications are recommended for bikes as sold new, excluding any bolt on accessories with rider weight under 200 lbs and limited passenger use. Heavy Duty applications are recommended for bikes with additional add on accessories, rider weight over 200 lbs, or passenger use over 50% of the time.

440_chrome.jpg

Cena je 400$.

Od Ohlinsa, katerega zastopnik si, sem našel model 36 K.

36 K

This is a 36 mm emulsion type of shock absorber for cruiser bikes like Harley Davidson and HD lookalikes. The cylinder head, the spring seat and the end eye are all of aluminium and the fairing covering the neat spring adjuster is machined from steel. The mounting points features rubber bushings and spring preload is adjusted with a clever little tool.

This cruiser shock features a high tech design wrapped in a high quality package out of the ordinary. There is not even a sticker on the shock, instead the Öhlins logo is eteched on the spring adjuster fairing!

mc_36k.jpg

Kolikor razumem, gre pri Ohlinsu za klasični plinsko/oljni blažilnik, medtem pa naj bi bil PS zvmetenje tole:

"What is I.A.S. technology you ask?

I.A.S. technology utilizes two separate rebound damping circuits to control chassis and wheel movement independently for the ultimate in stability and comfort.

I.A.S was developed for automotive use by Edelbrock using Ricor technology. Now refined by Progressive Suspension for motorcycle use. These 440 shocks are the only shocks to offer this level of performance."

Poprosil bi za čisto tehnično mnenje/komentar o zadevi. Pa še nekaj. Dolžina amortizerjev. PS se ponuja v dolžinah od 28 do 33 cm. Kako in po katerih markih naj zmerim dolžino originalnega amortizerja, ker ne bi nič višal/nižal zadnjega dela motocikla. In nenazadnje, kaj in če sploh kaj od Ohlinsa je sploh primerno za Valkyrie.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Eno vprašanje za fedr strokovnjake :D

Mam KLE-ja in prišel je čas za menjavo olja v vilicah, dosedaj sem zadeve od krosle nosli v poravilo drugim ko je pač spustil semering in mi je Gidl vse skupaj zamenjal in zrihtal kot se šika.

Sem pa take sorte da rad kaj pošraufam pa tudi če ne vem čist točno kak stvari grejo :D .

Zdej me pa zanima kako zamenjati olje v vilicah, ker kot sem tukaj bral nekateri sami doma počnete take stvari. Zanima me procedura OK vilice bom že znal snet z mopeda toda kaj potem, spodaj imam nek vijak na vrhu pa kao nek ventilček (a je morda za spuščat zrak ven). A je potrebno cele vilce razkopat ali je to tak kot menjava olja v mašini da odšarufaš vijak zliješ olje ven čez drugo luknjo pa novega notri :D

KAkršne koli informacije so dobrodošle. Sej u bistvu zajebat nimam kej če pa zadeva ne bo funkcionirala bom pa spet okol Gidla skakal da bo odpravil moje napake :D

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me procedura OK vilice bom že znal snet z mopeda toda kaj potem, spodaj imam nek vijak na vrhu pa kao nek ventilček (a je morda za spuščat zrak ven). A je potrebno cele vilce razkopat ali je to tak kot menjava olja v mašini da odšarufaš vijak zliješ olje ven čez drugo luknjo pa novega notri :D

po mojih izkusnjah jih ni potrebno sneti (konkretno pri FJ 1200, VF 750 C, GSF 1200, KTM 620, XT 500 je tako). spodaj na vilicah je en vijak, s katerim spustis olje. zgoraj odvijes velik vijak (v bistvu cep) in vlijes potrebno kolicino olja. lahko prej tudi speres staro olje ven z npr. petrolejem, ne z bencinom. paziti moras koliko olja vlijes. nacini meritve so razlicni; kolicina ali visina olja.

to velja za konvencionalne vilice (olje in feder v vsaki cevi). pri cartridge sistemu je lahko drugacna procedura. seveda natancno prej poglej kako in kaj, da ne bo jok in stala potem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ze napisu da sm butelj :blink: ampak vseeno bom vprasu: Kako ves kdaj je treba olje menjat (a se to cuti al kako) in ce ga vozis na redni servis a to tam tudi za to poskrbijo al to spada pod posebne usluge in je to potrebno izrecno podati zeljo?

Pa se glede spuscanja zraka, to sem zasledil le pri endurah in kroskah, a pri turing, cestnih,..., se to ne pocne al sam zasledil nisem? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ze napisu da sm butelj :blink: ampak vseeno bom vprasu: Kako ves kdaj je treba olje menjat (a se to cuti al kako) in ce ga vozis na redni servis a to tam tudi za to poskrbijo al to spada pod posebne usluge in je to potrebno izrecno podati zeljo?

Pa se glede spuscanja zraka, to sem zasledil le pri endurah in kroskah, a pri turing, cestnih,..., se to ne pocne al sam zasledil nisem? :?

Menjal naj bi ga na 2 leti, naj bi ga na rednem servisu menjali.

Zrak sem spuščal pri krosli po vsaki vožnji. Ne vem kako je pa s tem tukaj. Ker že marsikaj je blo v tej temi napisanega o štelanju vzmetenja bolj malo pa o rednih servisih in podobnih osnovnih zadevah.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po mojih izkusnjah jih ni potrebno sneti (konkretno pri FJ 1200, VF 750 C, GSF 1200, KTM 620, XT 500 je tako). spodaj na vilicah je en vijak, s katerim spustis olje. zgoraj odvijes velik vijak (v bistvu cep) in vlijes potrebno kolicino olja. lahko prej tudi speres staro olje ven z npr. petrolejem, ne z bencinom. paziti moras koliko olja vlijes. nacini meritve so razlicni; kolicina ali visina olja.

to velja za konvencionalne vilice (olje in feder v vsaki cevi). pri cartridge sistemu je lahko drugacna procedura. seveda natancno prej poglej kako in kaj, da ne bo jok in stala potem.

Ja maš prav jih ni potrebno dol snemat.

Samo še nekaj????

Motor mora biti verjetno na centralnem stojalu, oziroma sprednje kolo dvignjeno od tal ali ne?????

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo nekaj slik sej veste kak pravijo da slika pove več kot 1000 besed

Tole je zgornji del vilic

post-4-1074707667.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je zgornji del ko odšraufaš tisti sivi pokrovček, spodaj je kao enk ventilček, a je to morda narejeno za spuščat zrak iz vilic????

post-4-1074707744.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!