Skoči na vsebino

Vse o vzmetenju


YZFgeorge

Priporočene objave

Kaj pa je z njimi??

Naslov teme "vse o vzmetenju" ergo kako pa kaj za SM(KTM 660 2004) -teza voznika cca 85+ nekaj(odvisno kdaj :kva2: )

Gidl strokovnjak ve kako pa kaj,samo odvisno kako velika poslovna skrivnost je to?? a ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsaj vprasaj tako, da bo razvidno kaj bi rad. :whistle:

Q: "kaj pa za SM?"

A: "ja, v redu, obstaja."

tako nekako je tvoje vprasanje. ce te zanimajo tocne nastavitve moras pa malce vec povedati; lastna teza (kar si ze povedal), preferenca nastavitve (trdo, splosno, mehko), podlaga na kateri najvec vozis, mislis s tem po cesti ali po pisti, katere komponente imas vgrajene itd itn.

se ti malce dozdeva da to ni tako preprosto podrocje?

skrivnost ni nobena. ce se malce ukvarjas z nastavitvami (dokler niso specificne za posamezno pisto, vremenske razmere, voznika in motor) se lahko vsak dokaj hitro nauci tistih nekaj basic "prijemov". dalje je pa stvar osebne preference nastavitev in volje sprobavanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me najbolj splosna nastavitev vzmetenja spredaj in zadaj za dirke DP.Kaksne so piste nekateri vedo.Nisem konkurenca nikomur tako da bom vesel vsakega pametnega nasveta tudi od drugih tekmovalcev.

Vgrajene komponente so serijske(ze opisan model motorja)

Zanima me tudi kakane so spremembe za offroad piste.Kaj spremeniti ce oddrsava sprednje kolo,kaj ce prevec dviguje sprednji del,ce je motor prevec nemiren v globokem nagibu.

Rad bi izvedel kako nastaviti v osnovi , da bom potem z malimi spremembami lahko dosegel kar bi mogoce rad.

Hvala vsem za pomoc in nasvete

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkr je meni znano so vzmetenja za DP več ali manj predelana oziroma zamenjana. Predvsem zadnji amortizer, ki kljub nastavitvi maksimalne trdote rad "štamplja" pri vstopu v ovinek.

Vilce se da rešit z drugim oljem.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Prosim za pomoč okoli vzmetenja. Imam Yamaho xj 900 diversion, 2002.

Prejšnji lastnik je bil precej lažje postave od mene. Moja teža 105 kg + spremljevalka cca. 55 kg + 3 kovčki.

V dolgih hitrih ovinkih imam občutek da motor rahlo "plava". Malce trša nastavitev vzmetenja bi mi bila bolj po godu.

Sedaj sta na prednjih amortizerjih tri zareze od zunaj, zadnji amortizer pa je na 7, kar po navodilih je max trdota.

Poiskusil sem prednja amortizerja zatisniti na 1 zarezo, vendar se je hod vilic skrajšal in po občutku so mehkejše, kar je ravno nasprotno od zapisanega v navodilih.

Prosim za pomoč, oz. kam naj se obrnem, ker pri tehniki nisem ravno domač.

Hvala vsem in srečno vožnjo

Toncek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Jaz imam pa en resen problem s sprednjimi vilicami. Motor je pegaso 650 (marzochi USD 40mm vilice). Pred dvema tednoma je praktično čez noč nastal problem z vzmetenjem. Ob počasni vožnji je bil občutek spredaj kot, da bi bilo sprednje kolo odvito. Potem sem opazil olje na enem kraku vilic in sem se odločil zamenjati semeringe (na obeh krakih nove). Podatka o tem kakšno olje naj bi bilo v vilicah v servisni knjigi ni bilo (piše samo kako zmešati 5W in 20W, da dobiš željeno gostoto) ker pa sem skupaj z progresivnimi fedri dobil 7.5W olje sem se odločil, da dam notri 10W olje. Dobil sem podatek, da mora biti 140mm zraka od vrha vilic. Dam vse skupaj in motor se pelje bolje vendar pri hitrosti nad 140km/h zaćne na vrhu nihati levo/desno. Potem sem našel DIY način menjave olja na internetu in ugotovil, da sem pozabil pompati bat pri menjavi olja tako, da je sigurno ostalo v vilicah nekaj zraka (torej po vsej verjetnosti nista imela oba kraka enako olja). Nato sem se odločil sprazniti vilice do zadnje kaplje olja ker pa sem imel občutek, da ne gre ven čisto vse sem vlil notri cca. 0.5dcl bencina in pumpal bat. Potem je šlo ven vse. Ker sistemu merjenja višine olja nisem več zaupal sem nalil v vsak krak natančno enako količino (4.3dcl) olja 10W. Dam vse skupaj vendar je ob počasni vožni še vedno slab občutek spredaj. Ker mi gre vse skupaj počasi že na ku.>c se odločim probati ektrem in dam notri 15W olje. Potem dvignem še rebound na zadnjem amortizerju in komresije in motor se začne peljati kot pesmica. Jeah zmaga, končno! Malo morgen po enem tednu mi ta nastavitev razgoni nov semering. Ker sem slučajno imel še en rezervni semering dam notri še tega in ponovno 10W olje vendar je spet isto sranje. do 50km/h gre ob vsaki zalivki / jarku / popravljenem alsfaltu motor po svoje pri 5-10km/h pa ne veš ali imaš kolo še ali gre že v drugo smer.

Zanime me nekaj stvari:

- ali sem z bencinom uničil ventile v vilicah?

- ali se v SLO kdo ukvarja samo z vzmetenjem (kdo, kje)

- ostale konstruktivne ideje

P.S. vežaji na križu so brezhibni

LP, FalcoR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si vilice kaj dol jemal? Poglej če so vrhovi v križih poravnani.

Zgleda da imaš različno dušenje v vilicah. Pol ti pa motor sam sem pa tja zavija, še posebej pri nizkih hitrostih. USD še nisem šraufal, ampak zadeva ni tako preprosta kot pri klasičnih. Če imaš service manual bi lahko sam popravil

zadevo. :hmm:

Za kakšnega serviserja vilic, ti bo pa kdo drug pogledal, pa v tejle temi mislim da jih je ene par omenjenih.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vzmetenje... vzmetenje... vzmetenje...?

Bilo je davno...

Spaček, poslikan in napol razpadel, se je vozil po slovenskih cestah.

Vsak ga je pogledal s prezirom. Na njegovem zadnjem delu vozila je pisalo:

"Ne smej se, morda je tudi tvoja hči, že preizkusila moje vzmetenje"!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Konkretno vprašanje za voznike Hond CBR 600 (F, FS) od letnika 2001 dalje:

Kakšno nastavitev blaženja uporabljate na Grobniku? Kakšno nastavitev na drugih stezah? Zanima me opis, kot npr. naslednji: "...za hod vilic odtegneš 1,25 obrata od maksimuma..." in tako dalje...

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sportriderjeve :P

(konkreten opis na http://www.sportrider.com/bikes/146_susp_settings/#honda :))

sam vozim na prvih nastavitvah ki so tam opisane (jih imam od vsega začetka), vendar sem zdajle ko sem iskal link videl da za Metzeler gume predlagajo drugačne nastavitve, tko da bom probal tud te (imam Pirelli, naj bi ble podobne gume...).

Sam sem probaval neki experimentirat pred časom in prestavljat po svoje vendar brez uspeha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sportriderjeve :P

(konkreten opis na http://www.sportrider.com/bikes/146_susp_settings/#honda :))

sam vozim na prvih nastavitvah ki so tam opisane (jih imam od vsega začetka), vendar sem zdajle ko sem iskal link videl da za Metzeler gume predlagajo drugačne nastavitve, tko da bom probal tud te (imam Pirelli, naj bi ble podobne gume...).

Sam sem probaval neki experimentirat pred časom in prestavljat po svoje vendar brez uspeha.

pr teh nastavitvah je men ful čudn ker nikol ne piše za katero težo voznika nej bi ble ,kar se mi zdi pomemben podatek pri nastavljanju vzmetenja.

mislm da je na začetku dobr mal šart pa experimenterat dokler ne prideš do dobrga filinga pol pa pustiš tko kot je, kot pravi HONDA;don't fix if ain't broke.

če se ne motm je tvoj cajt na Grobniku 1.42 ,kar se zdi hudo dobr :worship:

a mislš da bi lahko z dod. nastavitvami še zbolšu cajt :hmm:

LP

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr teh nastavitvah je men ful čudn ker nikol ne piše za katero težo voznika nej bi ble ,kar se mi zdi pomemben podatek pri nastavljanju vzmetenja.

mislm da je na začetku dobr mal šart pa experimenterat dokler ne prideš do dobrga filinga pol pa pustiš tko kot je, kot pravi HONDA;don't fix if ain't broke.

če se ne motm je tvoj cajt na Grobniku 1.42 ,kar se zdi hudo dobr :worship:

a mislš da bi lahko z dod. nastavitvami še zbolšu cajt :hmm:

LP

seveda je teža pomemben faktor vendar se tolažim da sem nekoko po JUSu ;) in da so te nastavitve napisane glede na težo povprečnega šoferja (evropskega, ne ameriškega :D)

lih na začetku je najbolj problem nekaj šart po nastavitvah, ker nimaš občutka kaj si točno naredu in na kaj bo to vplivalo pri vožnji. Predvsem pa kot začetnik nimaš enakih časov krogov na pisti in ne moreš primerjat različnih nastavitev in kaj si z določeno pridobil/izgubil na času glede na tip piste oz. ovinkov.

Čas se bo dalo še spravit dol ko se bom še kej več nauču in z boljšimi bremzami, moja honda trenutno vleče kar dobr, tko da tukaj nisem hendikepiran.

So pa bremze že bolj na koncu (ok, vem da en teden pred tekmo ne bi smel takih stvari okol govort :D)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda je teža pomemben faktor vendar se tolažim da sem nekoko po JUSu ;) in da so te nastavitve napisane glede na težo povprečnega šoferja (evropskega, ne ameriškega :D)

lih na začetku je najbolj problem nekaj šart po nastavitvah, ker nimaš občutka kaj si točno naredu in na kaj bo to vplivalo pri vožnji. Predvsem pa kot začetnik nimaš enakih časov krogov na pisti in ne moreš primerjat različnih nastavitev in kaj si z določeno pridobil/izgubil na času glede na tip piste oz. ovinkov.

Čas se bo dalo še spravit dol ko se bom še kej več nauču in z boljšimi bremzami, moja honda trenutno vleče kar dobr, tko da tukaj nisem hendikepiran.

So pa bremze že bolj na koncu  (ok, vem da en teden pred tekmo ne bi smel takih stvari okol govort :D)

verjetno si me narobe razumel; sem mislu ko dobiš nov motor se mal poigraš

z vzmetenjem da vidš kaj in kako ti leži ,ko pa najdeš ugodno rešitev in se motor lepo pele ne pipaš več ,ne pa da kr naprej neki šarš ker se ti zdi da bi lahko še kej zbolšu. o začetnikih se pa strinjam B)

kar se pa tiče o govorjenju pred tekmo;The greates trick that Devil made was convinceing the world he didn't exist :devil:

Pridem navijat ,Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr teh nastavitvah je men ful čudn ker nikol ne piše za katero težo voznika nej bi ble ,kar se mi zdi pomemben podatek pri nastavljanju vzmetenja.

mislm da je na začetku dobr mal šart pa experimenterat dokler ne prideš do dobrga filinga pol pa pustiš tko kot je, kot pravi HONDA;don't fix if ain't broke.

če se ne motm je tvoj cajt na Grobniku 1.42 ,kar se zdi hudo dobr :worship:

a mislš da bi lahko z dod. nastavitvami še zbolšu cajt :hmm:

LP

Pri teh nastavitva raznih novinarjev,ponavadi ne pišejo toliko o teži samega šoferja(ki so ponavadi okoli 80-85kg)ker bi morali potem tudi upoštevati koliko litrov bencina je bilo v rezervarju ob idealni nastavitvi(teža samega motorja glede količine bencina pa lahko varira tudi do 18kg-poln/prazen)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri teh nastavitva raznih novinarjev,ponavadi ne pišejo toliko o teži samega šoferja(ki so ponavadi okoli 80-85kg)ker bi morali potem tudi upoštevati koliko litrov bencina je bilo v rezervarju ob idealni nastavitvi(teža samega motorja glede količine bencina pa lahko varira tudi do 18kg-poln/prazen)

do teh nastavitev sm jst bl skeptičen ker je zraven podanih premal informacij

pa še vsak ima svoj stil vožnje in išče določen filing na motorju

tko da verjamem da nastavitve ne morjo bit vsem všeč ,enim paše eno ,drugim pa drugo. 100 ljudi.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konkretno vprašanje za voznike Hond CBR 600 (F, FS) od letnika 2001 dalje:

Kakšno nastavitev blaženja uporabljate na Grobniku? Kakšno nastavitev na drugih stezah? Zanima me opis, kot npr. naslednji: "...za hod vilic odtegneš 1,25 obrata od maksimuma..." in tako dalje...

Hvala!

cbr 600fs z sport rider nastavitvami je šlo 1.40 po grobniku. Ga pa je razmetaval k hudič. Karkol sm pa probal mehkej nastavit ga je pa zvijalo....Tko da sem se vozil z njimi......Gume pilot race II

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno si me narobe razumel; sem mislu ko dobiš nov motor se mal poigraš

z vzmetenjem da vidš kaj in kako ti leži ,ko pa najdeš ugodno rešitev in se motor lepo pele ne pipaš več ,ne pa da kr naprej neki šarš ker se ti zdi da bi lahko še kej zbolšu. o začetnikih se pa strinjam B)

kar se pa tiče o govorjenju pred tekmo;The greates trick that Devil made was convinceing the world he didn't exist :devil:

Pridem navijat ,Lp

aha, ok, nov motor, se strinjam. Prej sem gledal iz mojega zornega kota, to pa pomeni nič izkušenj pri menjavi motorja ;).

:P Ok no, pa nič če ne verjameš glede bremz ;)

torej se vidimo dol ;)

cbr 600fs z sport rider nastavitvami je šlo 1.40 po grobniku. Ga pa je razmetaval k hudič. Karkol sm pa probal mehkej nastavit ga je pa zvijalo....Tko da sem se vozil z njimi......Gume pilot race II

sem vedu da mam še nekaj fore, dobro sekundo torej ;)

Glede na to da se da te sportriderjeve nastavitve še stršat si kdaj probaval v to smer? Sam sem enkrat probal pa mi na grobniku ni ležalo ker ga je še bolj razmetavalo na zaviranjih (slab asfalt)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha, ok, nov motor, se strinjam. Prej sem gledal iz mojega zornega kota, to pa pomeni nič izkušenj pri menjavi motorja ;).

:P Ok no, pa nič če ne verjameš glede bremz ;)

torej se vidimo dol ;)

sem vedu da mam še nekaj fore, dobro sekundo torej ;)

Glede na to da se da te sportriderjeve nastavitve še stršat si kdaj probaval v to smer? Sam sem enkrat probal pa mi na grobniku ni ležalo ker ga je še bolj razmetavalo na zaviranjih (slab asfalt)

Lohk ti sam povem da je bla razlika od 1.42 do 1.40 za mene ogromna. Se mi je zdel da se bi ubil če bi me vrgl. Je pa za taprave borce še verjetn rezerva. Jest nism upal.

Da bi šel na trše pa nism probal, ker je že tako motor kar letel čez grbine in sploh vzmetenje ni več sledilo asfaltu. Prej bi probal kej zmehčat. Pa sem prodal preden sem probal. Vse pa zarad kolega k mi je posodu gsx 750 za par krogov in sm vidu kaj pomeni dobro vzmetenje. Tretji krog sem peljal 1.45 s takšno lahkoto kot da se peljem z cbr 1.55.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

...in dodatno, kateri plin je v blažilniku? :hmm:

...ga naj napolnim sam,....morda z butanom???

rečte, prej ko naredim kako bedarijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno boš rabil nitrogen plin za blažilnik. Ko sem za svoj motor iskal serviserja za amortizerje pri nas, ma ti povem totalna žalost. Potem sem se za pomoč ter servisiranje obrnil na sledeč naslov WWW.WILBERS.DE. Res da je daleč, ampak hvala bogu za hitro pošto. Postavil sem jim sto vprašanj, dobil sto odgovorjev. Potem sem pri njih naročil par stvari.Sam sem bil z njihovo uslugo zelo zadovoljen.

Lp, Bizi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!