Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
YZFgeorge

Vse o vzmetenju

Recommended Posts

sesir
pred 23 minutami, krucymucy pravi:

Ej @DAMI34 poglej kaj pravijo svedi. 

Preload = ride height

Bo slo? 

 

20181222_175023.jpg

Ka tej oni vedo ko niso na MS,bi se lohk se kaj naucili...od nekaterih...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 urami, krucymucy pravi:

Ej @DAMI34 poglej kaj pravijo svedi. 

Preload = ride height

Bo slo? 

 

20181222_175023.jpg

seveda gre, men je to že jasno, ti samo kavasakiju pa yamahi pojasni, da ne znajo pisat navodil. :P

Aja, pa srečno vožnjo, pa naj ti odlično fedrira :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
levcek84

Zdravo. Imam Z750 l. 2007 in mi pri hitrosti nad 50 km/h začne tresti belanco, tako da jo ne smem spustiti. Ko sem dal menjati semeringe, me je mehanik opozoril, da imajo vilice le še malo lufta in so že kar znucane, čeprav ima motor šele 24.000 km. Verjetno je to tudi razlog za tresenje. Je pa mehanik naredil spodnji posnetek vilic, a žal kot laik ne vem kaj gledam. 🙂 Zanima me, če je možno vilice samo obnoviti ali je potreben nakup novih. In če jih je možno obnoviti, ali poznate koga, ki to opravi kvalitetno in ugodno?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorty

Ne vidi se dobro ali je ta flek na začetku posnetka olje ali je poškodba materiala. Če gre za poškodbo materiala je res zanimivo zakaj je do tega prišlo. 24k km? 🙄 Ne bi pa rekel da to povzroča tresenje, kvečjemu bi lahko poškodba materiala povzročila puščanje olja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
4 hours ago, Snečer said:

da leve bolje voziš

Ubistvu desne bols, sam sm na levih uporabu pregrob smergl papir. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
solorider
Ob 25. 8. 2019 ob 18:19, ukica pravi:

Ubistvu desne bols, sam sm na levih uporabu pregrob smergl papir. 

To se meni vidi, da leve veliko lepse, ker je vidnost v ovinek dobra v desnega pac bolj na grobo in je vidna razlika. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
Ob 25. 8. 2019 ob 18:19, ukica pravi:

Ubistvu desne bols, sam sm na levih uporabu pregrob smergl papir. 

Ta guma je pregreta, kot se vidi je že vijolčasta ... postala bo trda in drseča ter se bo začela lupit ;)

premehka guma za na jadranko in tišat :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
53 minutes ago, Kugelschreiber said:

Tole mi bol na faljeno trdoto liči. 

Bravo! 

Res je! Guma je bila premehka, ter malo prevec pumpana.. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

4 my friend @krucymucyo terminih, ki jih uporabljamo pri nastavljanju vzmetenja, v privih 3 minutah...da se bova bolje razumela, celo experti uporabljajo določene izraze... :P

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Meni je to povsem jasno. Ti si pa le daj na repeat.

Tole sem ti prilepil pred kakim letom.

Quote

S preloadom se nastavlja samo visino motorja oz. pravilen sag.

Pri obremenitvi na mestu je pravilen sag 30% skupnega hoda vzmetenja nizje od polno iztegnjenih vilic oz. nihajke.

Ce je hod spredaj in zadaj 100mm, se nastavi sag na 70mm. (75mm na cestaku, 65mm na enduri)

Obremenitev na mestu se steje voznik v opremi, prtljaga, goriva pol rezervoarja, sovoznica, medvedek na zadnjem sedezu ...

Za boljse razumevanje

Teza motorja je vedno enaka. Vzmet je pod enako tezo vedno enako obremenjena, torej je tudi dolzina vzmeti enaka. Pri zategovanju preloada se motor dvigne, vzmet je enake dolzine, zakaj je motor visji?

Ja ker je se je spremenila pozicija bata v blazilcu.  
 


Sedaj smo pocasi na kompresiji.

Bom probal razloziti cimbolj enostavno.

Motor imas samo na blazilcu. Vzmeti nimas.

Ce imas kompresijo odprto, bo motor padel hitro do neke mehanske omejitve.

Ce imas zaprto, bo padel pocasneje, ampak se vedno se bo posedel do neke mehanske ovire.

 

Rebound je pa obratno.

Blazilec je se vedno brez vzmeti, dvignes motor in spustis nihajko.

Rebound odvit nihajka pada hitreje.

Rebound privit nihajka pada pocasneje.

Glejte na to kot na nek ventil s katerim omejujes pretok medija. (olja, zraka, snopsa...)

 

Upam da bo komu pomagalo pri lazjem razumevanju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 40 minutami, krucymucy pravi:

Meni je to povsem jasno. Ti si pa le daj na repeat.

Tole sem ti prilepil pred kakim letom.

 

številke te bodo čist ubile, abčutki so važni abčutki :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
29 minutes ago, DAMI34 said:

številke te bodo čist ubile, abčutki so važni abčutki :P

 

V preloadu ne obcutis razlike. Nikakrsne.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 urami, krucymucy pravi:

V preloadu ne obcutis razlike. Nikakrsne.

 

o pa jo, sploh ko s prstki cepetaš po tleh :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
5 hours ago, DAMI34 said:

o pa jo, sploh ko s prstki cepetaš po tleh :P

 

Zato ker je trse ali ker je visje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 minutami, krucymucy pravi:

Zato ker je trse ali ker je visje?

a to je pa druga muska, ampak ja prid k meni bom dal na 1 strička, pa boš pritisnil mopetk k tlom in videl koliko sile rabiš, potem pa na 2 strička s kuferčiči in ga ne boš tako lahko pritisnil k tlom.

Višje pa je itak.

Štos je bil samo v poimenovanju, poglej video na 2.10 pa 2.30 o več energije in manj energije, pa izrazih ki jih uporablja in o tem da zaradi teh izrazov lahko inžinirji ponorijo in začnejo scat povsod :P

Mislim, da izraz "stršati" ali "zmehčati" zelo jasno tolmači. Sam pogledat je potrebno.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
1 hour ago, DAMI34 said:

a to je pa druga muska, ampak ja prid k meni bom dal na 1 strička, pa boš pritisnil mopetk k tlom in videl koliko sile rabiš, potem pa na 2 strička s kuferčiči in ga ne boš tako lahko pritisnil k tlom.

Najprej razišči kakšne vzmeti imaš, linearne ali progresivne, da ne bo reveč prerekanja po nepotrebnem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, XTR pravi:

Najprej razišči kakšne vzmeti imaš, linearne ali progresivne, da ne bo reveč prerekanja po nepotrebnem...

ne rabm :P Kruci že ve, o čem je govora

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
On 8/25/2019 at 12:59 PM, ukica said:

No da slislim MS, kaj je narobe s tole nastavitvijo.

Rebound je bil ze zmanjsan. 

E209D29B-D1D7-4E07-95C0-5980664240A4.jpeg

 

On 8/27/2019 at 1:43 PM, maus said:

Ta guma je pregreta, kot se vidi je že vijolčasta ... postala bo trda in drseča ter se bo začela lupit ;)

premehka guma za na jadranko in tišat :P 


A povem nekaj smesnega?

Tale guma je prezivela se dve Jadranki.. pa se eno bi/bo da pride na indikatorje.

Kaj delam narobe? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 urami, ukica pravi:

 


A povem nekaj smesnega?

Tale guma je prezivela se dve Jadranki.. pa se eno bi/bo da pride na indikatorje.

Kaj delam narobe? :) 

prepočasen si :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 12 urami, ukica pravi:

A povem nekaj smesnega?

Tale guma je prezivela se dve Jadranki.. pa se eno bi/bo da pride na indikatorje.

Kaj delam narobe? :) 

Super .. veseu sm zate :P

Dokler ne greš v maline, delaš vse prav ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • tomash
      Groza, zdaj pa še Jerry Springer show pa smo. Kar ne morem verjet in res, Albert Einstein je imel prav /Samo dve stvari sta neskončni: vesolje in človeška neumnost, ampak za vesolje nisem povsem prepričan./
    • sergini
      Kolikor vidim iz fotk se je ta nesreča zgodila vzdolž hale A2, ko se zavije k kristalni palači, oziroma najbrž je šleper zavijal proti IKEI. Tukaj ni semaforjev in je najbrž kamion predtem prehitel kolesarko (ugibam), ampak ker je večji.....lahko zavije pred vsemi. Verjamem pa, da se včasih kakšnega kolesarja ne vidi, ker je hiter kot strela. Tudi mene je včeraj skoraj ena mična naložila na havbo (isto v btc), ker je mogla lubiju poslat sms, da prihaja iz službe (spet ugibam). Ampak pred krožnim+prehod za pešce+prehod za kolesarje=ne brskaj po telefonu, sploh s pogledom v naročje. Kot je že rekel kolega, vozit se je treba tko, kot da te ne vidijo in pazit nase, brez zanašanja na druge. Srečno!
    • tomash
      Konec meseca malo na Jadran. Pozna kdo kakšno dobro lokacijo, kje v Dalmaciji? Da je kakšna bolj majhna hiška po možnosti kamnita, s pogledom na morje in da je blizu kakšna fajn gostilna. Ene tri dni se bi potikala tam doli in iščem kaj fino fajnega. Drugače bova pa sproti že kaj našla, bi bilo pa fajn če bi kdo priporočal kako pravo dalmatinsko lokacijo. Hvala.
    • Snečer
      Letos manjša sprememba. Gremo pogledat Veliki Zvon  na skrajni SZ konec Slovenskih dežel Po zemljevidu Petra Kozlera iz 1852, ko ceste še ni bilo. https://www.dlib.si/stream/URN:NBN:SI:img-RKLLJ45G/29671995-115b-4b9e-b722-d87a304c4d8d/IMAGE zemljevid 47Mb
    • SMregistracija
      Zdravo. Mene tudi zanima kako gre to v Sloveniji... namreč če se ne motim se da registrirat KTM EXC modele, potem ko dodaš še vse potrebne stvari nanj...amapk kako gre to pri recimo kawasakiju kxf ali kateri drugi znamki, če seveda dam vse kar je potrebno na njega (supermoto gume, luči, smernike, itd). Hvala v naprej.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!