Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

Občutki so taki, da mi še sedaj piska v ušesih od auspuha :) Morm si ene čepke nabavit.

Zjutraj sem mel 10 krogov najprej težave, ker mi je ob vsakem odpiranju na ravnem streslo balanco. Na ciljni al pa proti zagrebškemu sploh nisem mogel odpret gas, takoj je začel drmat. 2x ni bilo daleč od padca. Pol ti tresenje še razširi zavorne ploščice in zgubiš zavore. Res fajn bit brez bremz pred zagrebškim al pa na konc ciljne. Kriva je bila guma. D209 GP. Sam stran od te gume, to je za ubit.

Pol smo zamenal na D211 in se je zabava začela :) Časi okoli 1:40, nisem hotel pretiravat in že prvi dan razbit moped.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo kdo šel dol v kratem pa je iz LJ ali okolice bi ga prosil, če lahko dvigne oddajnik za lap timer, ki sem ga pozabil na škarpi.

Mi gremo dol na Grobnik v soboto sicer smo iz Goriške ampak v ponedeljek grem v Ljubljano.Če ti odgovarja meni ni problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj je bil super dan za dirkanje...

Jup, prou luštno je blo :worship: , pa čeprov sem se šla bl premikajočo se oviro na progi kot kj drugega (čistlesenašepress) . Musklfibr mam pa glih tko :blush:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zjutraj sem mel 10 krogov najprej težave, ker mi je ob vsakem odpiranju na ravnem streslo balanco. Na ciljni al pa proti zagrebškemu sploh nisem mogel odpret gas, takoj je začel drmat. 2x ni bilo daleč od padca. Pol ti tresenje še razširi zavorne ploščice in zgubiš zavore. Res fajn bit brez bremz pred zagrebškim al pa na konc ciljne. Kriva je bila guma. D209 GP. Sam stran od te gume, to je za ubit.

D209GP samo zadnja ali obe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kriva je bila guma. D209 GP. Sam stran od te gume, to je za ubit.

Tole nou držal veš........teh gum sm jaz kr neki predrajsal pa ni blo težav, nasprotno men so ble super...... to je blo neki narobe z gumo :hmm: a nisi ti to neki prek eBay-a kupu??? Vprašanje kaj ti pošljejo..........kar za tam ni več dobro :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole nou držal veš........teh gum sm jaz kr neki predrajsal pa ni blo težav, nasprotno men so ble super...... to je blo neki narobe z gumo :hmm: a nisi ti to neki prek eBay-a kupu??? Vprašanje kaj ti pošljejo..........kar za tam ni več dobro :(

Hmm, vprašanje je v keterem lagerju se je ta guma cvrla pa kako je bla sploh skladiščena, ker DOT sigurn ni prov nov. Preko interneta pa itak dobiš najlažje "mačka v žaklu". :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Občutki so taki, da mi še sedaj piska v ušesih od auspuha :) Morm si ene čepke nabavit.

Zjutraj sem mel 10 krogov najprej težave, ker mi je ob vsakem odpiranju na ravnem streslo balanco. Na ciljni al pa proti zagrebškemu sploh nisem mogel odpret gas, takoj je začel drmat. 2x ni bilo daleč od padca. Pol ti tresenje še razširi zavorne ploščice in zgubiš zavore. Res fajn bit brez bremz pred zagrebškim al pa na konc ciljne. Kriva je bila guma. D209 GP. Sam stran od te gume, to je za ubit.

Pol smo zamenal na D211 in se je zabava začela :) Časi okoli 1:40, nisem hotel pretiravat in že prvi dan razbit moped.

209 GP imajo zelo dober grip, ampak kot je bila hiba Dunlopovih dirkalnih gum več kot 20 let, ki bile na ravninah rade nemirne dokler niso začel uporabljat N-TEH tehnologije. Pr 600 in 750 še to ni bilo tako očitno kakor pri 1000 pri katerem si moral imet res dobro nastavljen motor in ujet pravo temperaturo asvalta. Prav zarad dunlopa in njegovih "posebnosti" se je v panoniji smrtno ponesreču moj dober prijatelj in motosvetovec Nikoleta , ker v ciljni žal ni več mogel umirit Suzukija 1000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam dve zadnji, rabljeni, pravljeni za na Marof,

ker sem bil opozorjen, da na Grobniku je s serijskim podvozjem

zadnja nemirna (ugibam: trda karkasa in ne kot sedaj pri 211GP z N-TEC karkaso, ki mi deluje mnogo mehkejša).

So pred ca 5 leti na Grobniku vozili spredaj 209GP (ker drži)

zadaj pa Michelin (kateri tip ne vem), ker ne opleta.

Vozile so se na GSX-R 1000).

Tale R6 s številko 120 pa ne verjamem, da bi imela povsem serijsko podvozje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole nou držal veš........teh gum sm jaz kr neki predrajsal pa ni blo težav, nasprotno men so ble super...... to je blo neki narobe z gumo :hmm: a nisi ti to neki prek eBay-a kupu??? Vprašanje kaj ti pošljejo..........kar za tam ni več dobro :(

Hm, nevem, mogoče. DOT je bil 07. Takoj ko sem prišel dol s piste in vprašal vulkanizerja, kaj bi to lahko bilo, je ustrelil, da je zadnja guma. "Treskavica" ji pravijo. Načeloma iz ovinka lahko pospešuješ kolikor te je volja, obraba je presenetljivo majhna, ampak ko na ravnini odpreš, je pa katastrofa. Sploh nisem mogel odpreti gasa do konca, če je bil motor vzravnan. Sigurno je tudi to vplivalo, da še nimam stabilizatorja krmila, ki bi zagotovo umiril sprednji del, ampak vseeno.

Imam dve zadnji, rabljeni, pravljeni za na Marof,

ker sem bil opozorjen, da na Grobniku je s serijskim podvozjem

zadnja nemirna (ugibam: trda karkasa in ne kot sedaj pri 211GP z N-TEC karkaso, ki mi deluje mnogo mehkejša).

So pred ca 5 leti na Grobniku vozili spredaj 209GP (ker drži)

zadaj pa Michelin (kateri tip ne vem), ker ne opleta.

Vozile so se na GSX-R 1000).

Tale R6 s številko 120 pa ne verjamem, da bi imela povsem serijsko podvozje.

Za na Marof bi znalo biti čisto vredu. Tresti mi je začela samo pri povsem zravnanem motorju pri hitrostih nad 170 km/h (pred zagrebškim in po ciljni). Motorja sploh nisem mogel spravit čez 210 km/h.

Če govoriš o moji R6, je zadnje vzmetenje serijsko, sprednje pa wilbers. Prvo sem pomislil na to, da sem pozimi nekaj narobe skup sešraufal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NAsvet iskušenih za 209gp je preprost. Sam balance se ne držat, drgač pa leti :)

Pa se to,z koleni dobro stisnit rezervoar ......... pa pun gas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Občutki so taki, da mi še sedaj piska v ušesih od auspuha :) Morm si ene čepke nabavit.

Zjutraj sem mel 10 krogov najprej težave, ker mi je ob vsakem odpiranju na ravnem streslo balanco. Na ciljni al pa proti zagrebškemu sploh nisem mogel odpret gas, takoj je začel drmat. 2x ni bilo daleč od padca. Pol ti tresenje še razširi zavorne ploščice in zgubiš zavore. Res fajn bit brez bremz pred zagrebškim al pa na konc ciljne. Kriva je bila guma. D209 GP. Sam stran od te gume, to je za ubit.

Pol smo zamenal na D211 in se je zabava začela :) Časi okoli 1:40, nisem hotel pretiravat in že prvi dan razbit moped.

Ves kako pravjo,ce strelec ne zadane tarče je kriva puška,če pa ne znaš plavati,pa so krive kopalke...........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj sem se potem na D211 peljal povsem normalno?

Jaz res ne vidim užitka v tem, da moraš na vsaki ravnini držat tank in samo čakati kdaj te bo zmetalo, poleg tega pa tvegati nevaren padec. Vozim zaradi užitka, ne pa zaradi tega, ker bi rad bil Rossi, ki obvlada vsakršne pogoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj je bilo super na Grobniku,TINA je pa nazaj dokazala,da je carica :hooray: :notworthy: .V open pa,če se ne motim je zmagal nemec z Hondo 1.32 :D .

Popravljeno . Popravil DXR16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

......madonca sam tale team " Albreht - Katrašnik" pa ma enih mopedov !! :)

...res jih je kar nekaj ja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes je bilo na Grobniku eno lepo športno popoldne.Vsega skupaj 30-40 motorjev.Lepo smo se navozili in celi domov prispeli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!