Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

Če nimam druzga dela, razvedrila, punce.............in nisem non-stop žejen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=rWyCY-AG3N4

moj prvi mesec lastništva kateregakoli cestnega motorja, za katerega sem pustil maturantski izlet. A z dvema utrujenima potnikoma.

Na 1:57 padel z mopedom pri 100 km/h po ravnem spolzki cesti. Ovinek 2:31 je asfalt 'ogledalo gladek', tudi krščen.

Tam je ob dežju skoraj vsakič ali en avto ven ali karambol...A v suhem smo ga šli z boljšim avtom 90.

1:35 je bila modra zaseda, ubežala s sopotnikom (moped!) kot senca. Tu se je n-krat dirkalo od mopedov naprej, po zadnjem, sprednjem, na počez, 200. Tu so srne, medvedi, pa tud oštarija na konc.

Na manu so boljši pogoji, grobnik pa eni pravijo da je kamnodrom. Me JE sram bedarije pisat ampak na forumu mora biti tudi to-

ko vsi vse vedo- mogoče tudi jaz nekaj čeprav samo iz spominov ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseeno pa se opravičujem da sem spet za računalnikom 'zabluzil', šel iz teme, zgubil kontrolo in se prestrašil..

Tema naj se vrne v kontekst- pač nisem mogel drugače razložit koliko mi motor, vožnja in čast na tem področju pomenijo,

v bistvu sploh ne znam :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseeno pa se opravičujem da sem spet za računalnikom 'zabluzil', šel iz teme, zgubil kontrolo in se prestrašil..

Tema naj se vrne v kontekst- pač nisem mogel drugače razložit koliko mi motor, vožnja in čast na tem področju pomenijo,

v bistvu sploh ne znam :closedeyes:

Superca, lepo, da je strast prisotna :OK: Sicer ne vem, zakaj se še nisi zapeljal po pisti, če je taka strast do motorjev. Prebral par postov, pa se kar strinjam z ostalimi: najprej probat, potem pa govort. Đabe 1:50, z mal treninga gre 1:45, s poznavanjem ovinkov in specifike piste + dobro nastavljen motor (vzmetenje, pnevmatike) 1:40... vse, kar je pod tem, je pa drug svet. To so moje osebne izkušnje.

Pa še nekaj je: nekateri so dol skoraj vsakih 14 dni, pisto odpelejo "v miže" :D tako da z njimi se je težko kosat ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej RHonda bo tud prve par krogov mižov :D

Če bo prišlo do tega svetega dogodka, da ga bo strast prevzela, in bo malo manj nakladal, ter se več vozil (po pisti)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je ta tema tako ali tako zašla.

Ali potrebuješ pri prečkanju meje za prikolico še kak dokument (račun ali podobno)?

Tretjo tablico imam, prikolica je pa sposojena od prijatelja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da je ta tema tako ali tako zašla.

Ali potrebuješ pri prečkanju meje za prikolico še kak dokument (račun ali podobno)?

Tretjo tablico imam, prikolica je pa sposojena od prijatelja.

Potrdilo, da ima prikolica opravljen tehnični pregled oz. da še velja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrdilo, da ima prikolica opravljen tehnični pregled oz. da še velja.

Ja, pa homologacijo od prikole je tut fino s sabo imet... naj ti da vse papirje, ki jih ima ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem preveril. Vsake 4 leta je potrebno opraviti tehični pregled, stane cca 27€. Na osnovi številke prikolice so pogledali v bazo ali je registrirana.

Ker ni, jo bom zdaj peljal do njih, da to opravim.

S seboj ne potrebuješ ne računa, ne homologacije, niti ni treba biti lastnik, da jo opraviš tehničnega in registracijo kot oni temu rečejo.

Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda, da rabiš papirje za prikolco imet s sabo, mene enkrat kmal čez ne bi pustil, ker pač nisem vedel, da jih ima oče spravljene v predalu in da sploh obstajajo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tehnični in homologacija morata biti zraven. Preveril še na drugih inštancah.

Hecno, kako na vsakem tehničnem dajejo drugačne informacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Superca, lepo, da je strast prisotna :OK: Sicer ne vem, zakaj se še nisi zapeljal po pisti, če je taka strast do motorjev. Prebral par postov, pa se kar strinjam z ostalimi: najprej probat, potem pa govort. Đabe 1:50, z mal treninga gre 1:45, s poznavanjem ovinkov in specifike piste + dobro nastavljen motor (vzmetenje, pnevmatike) 1:40... vse, kar je pod tem, je pa drug svet. To so moje osebne izkušnje.

Pa še nekaj je: nekateri so dol skoraj vsakih 14 dni, pisto odpelejo "v miže" :D tako da z njimi se je težko kosat ;)

A good one ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej RHonda bo tud prve par krogov mižov :D

Če bo prišlo do tega svetega dogodka, da ga bo strast prevzela, in bo malo manj nakladal, ter se več vozil (po pisti)

Še noben od teh "tahudih" MS rajderjev se ni nikoli tudi dejansko na pisti pojavil, tko da se tudi tale Rhondica ne bo. Pa čisto vsi imajo popolnoma isti izgovor, če ste opazili. (v garaži pa verjetno 49ccm3 :naughty: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

400 :) se pelje hitro, v kratkem bo narejen nov avspuh. Si ti to sposoben naredit za 4T motor? Jezik znaš obrnit, mogoče če bi šel na pisto bi ti ga z rezultatom zavezal?

Sama 'fovšija'

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

400 :) se pelje hitro, v kratkem bo narejen nov avspuh. Si ti to sposoben naredit za 4T motor? Jezik znaš obrnit, mogoče če bi šel na pisto bi ti ga z rezultatom zavezal?

Sama 'fovšija'

rh honda.......

malo se umiri pa se drzi teme prosim, ker nekaj v 3 krasne nabijas..........

tisti tvoj posnetek kao divjanja po vasi z starim tomosom 4 ni naredil vtisa na nas :grrr

aja kaj bos powerzo na tvoj super duper tekmovalni stroj montiral :xx:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

400 :) se pelje hitro, v kratkem bo narejen nov avspuh. Si ti to sposoben naredit za 4T motor? Jezik znaš obrnit, mogoče če bi šel na pisto bi ti ga z rezultatom zavezal?

Sama 'fovšija'

RHonda, res se malo umiri!!! Sej smo dojeli, da si motorist z dušo in telesom. Vse lepo in prav, samo ne nabijat kr neki v tri krasne, ker nimas ravno najbolj posrečenih izjav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj sem moral napisat, zdaj pa red, pogovor naj bo o pisti, nočem se z nobenim kregat,

pa me zanima če kdo ve kaj več, kdaj se bo to dirkališče kakorkoli obnavljalo itd..

O teh časih in rezultatih pa nima smisla več govort, ker je izguba časa- torej naj gre debata normalno naprej kot se spodobi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... v kratkem bo narejen nov avspuh. Si ti to sposoben naredit za 4T motor? ....

Slike, slikeeee :grim Da vidmo, kako to fantje "na robu" delajo.

Pista pa po mojem ne bo kaj hitro obnovljena, ker so baje spet dal koncesijo prejšnjim najemnikom za borih 14.000 HRK (ne vem točno, kje sem to prebral). Tko da bomo kar bolj na sever hodil. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se spet mal teme tiče ( končno) wallbash.gif pred 2 leti sem bil prvič na pisti s thundercat 600rr stock samo cel sistem od akrapoviča ( scorpion) sem imel gor in gume dunlop neki sportno potovalne (se nespomnim točno) surrender.gif odvozil sem z 1:55:xx...kar je za prvič več kot odlično vsaj za mene trance_25_naughty.gif sedaj imam pravi SS z odličnim stabilizatorjem za krmilo, in mislim da bi obiskal grobnik spet septembra seveda bi nataknil na mojo skokico d211 hard....pa me zanima če je konec septembra še dovolj toplo za "varno" vožnjo po pisti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se spet mal teme tiče ( končno) wallbash.gif pred 2 leti sem bil prvič na pisti s thundercat 600rr stock samo cel sistem od akrapoviča ( scorpion) sem imel gor in gume dunlop neki sportno potovalne (se nespomnim točno) surrender.gif odvozil sem z 1:55:xx...kar je za prvič več kot odlično vsaj za mene trance_25_naughty.gif sedaj imam pravi SS z odličnim stabilizatorjem za krmilo, in mislim da bi obiskal grobnik spet septembra seveda bi nataknil na mojo skokico d211 hard....pa me zanima če je konec septembra še dovolj toplo za "varno" vožnjo po pisti

Še bo dovolj toplo brez skrbi,pa tudi lepše se pelješ ,če ni hude vročine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... seveda bi nataknil na mojo skokico d211 hard....

To je govora o GP Racer? Tut po mojem mnenju bodo držale brez problema ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se spet mal teme tiče ( končno) wallbash.gif pred 2 leti sem bil prvič na pisti s thundercat 600rr stock samo cel sistem od akrapoviča ( scorpion) sem imel gor in gume dunlop neki sportno potovalne (se nespomnim točno) surrender.gif odvozil sem z 1:55:xx...kar je za prvič več kot odlično vsaj za mene trance_25_naughty.gif sedaj imam pravi SS z odličnim stabilizatorjem za krmilo, in mislim da bi obiskal grobnik spet septembra seveda bi nataknil na mojo skokico d211 hard....pa me zanima če je konec septembra še dovolj toplo za "varno" vožnjo po pisti

Če imaš v mislih 211 GP, potem Hard najbrž ne bo najboljša izbira, ker mojstri pravijo, da je to guma za temperaturo asfalta do 10°C, torej za pozimi.. Septembra bo najbrž vseeno topleje.

GP Racer pa ne vem kako se obnašajo..

Kar se samih temperatur tiče je konec septembra sigurno še ok, pa tudi kasneje, samo gume je treba prave zbrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!