Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kölm

Moto Guzzi Norge 1200

Recommended Posts

Noise

Zanimivo, ne-guzzi oblika...

Edited by Noise

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kölm

MOTORCYCLEDAILY:

Moto Guzzi Tourer Rumored for Milan Debut

Rumors are swirling that Moto Guzzi will introduce a tourer at the Milan Motorcycle Show next week. It is expected to be based on the venerable two-valve, v-twin, although displacement may be increased to approximately 1,200cc. We will have another report after the Milan show opens.

MOTORBOX:

Anteprima: Moto Guzzi Norge 1200

Adesso che si è definitivamente svegliata, la Guzzi non perde un colpo. Dopo Breva e Griso a Milano vedremo la Norge, nome storico per una turistica a tutto tondo. Motore 1200, carenatura integrale e una dotazione completissima per rientrare a testa alta nel segmento delle granturismo.

Per ora una foto e poco più, ma questa Guzzi Norge è senz’altro destinata a riscaldare non poco il cuore dei Guzzisti amanti dei grandi viaggi. Una moto che in tanti aspettavano da tempo, dopo che una fantomatica GT si era affacciata all’Intermot del 2000 per poi sparire nel nulla. Un’epoca lontana per Moto Guzzi che ultimamente si è abituata a mantenere ciò che promette. Non a caso il debutto su strada della nuova Guzzi che vedremo all'Eicma è annunciato per Marzo 2006. Intanto il nome: Norge. È lo stesso della Guzzi che nel 1928 compì una autentica impresa partendo da Mandello per raggiungere Capo Nord, una avventura epica per il tempo.

Nome beneaugurante, quindi, che la Norge condisce con una linea moderna e piacevole e un bella dose sostanza. Non è una Breva rivestita, perchè la Norge cambia tutto e cambia anche nella cilindrata. Il bicilindrico a V di 90 con raffreddamento ad aria cresce fino a raggiungere i 1200 cc e quindi dovrebbe anche aver migliorato le sue prestazioni. Di serie ABS, borse e regolazione elettrica del parabrezza. La Norge sarà presentata ufficialmente il 15 Novembre all’Eicma, dopo quella data saremo in grado di darvi ulteriori notizie.

Za enkrat..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

nepovešene joške v vesoljski opremi?

miriše na rave party..

Share this post


Link to post
Share on other sites
jupiter

Meni takole na uč zgleda ok.

Kardan, Guzzijav V v potovalniku. Zakaj pa ne... Tko k bemflnov bokser v raznih potovalnikih :grupni:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vulcan

Meni se zdi zelo podoben FJR od spredaj? :hmm:

Oblika je definitivno dobra in tudi sedež veliko oblublja.

Samo kako se bo pa kaj mehanski del obnesel? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdrawc

Lepo, všečno... :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA

Pa še tehnični podatki.

ENGINE

Type 90° V-Twin, 4 stroke

Cooling system Air cooled

Displacement 1,133 cc

Bore and stroke 95 x 80 mm

Compression ratio 9,6 : 1

Valve gear 2 overhead valves moved by light alloy push-rods

Exhaust valve maximum lift: 106° B.T.D.C. of overlap

Inlet valve maximum lift: 104° A.T.D.C. of overlap

Maximum power over 65 KW (90 CV) at 7,500 rpm

Maximum torque over 95 Nm at 6,800 rpm

Fuel system Weber-Marelli electronic fuel injection with stepper motor control

Starting Electric

Ingition inductive discharge, digitally controlled, electronic twin spark ignition

Exhaust system stainless steel, 2 in 1, with tree ways catalyser and Lambda probe oxygen sensor

Homologation Euro 3

TRANSMISSION

Gearbox 6 speed

Internal ratios 1^ 17/38 = 1 : 2.235

2^ 20/34 = 1 : 1.700

3^ 23/31 = 1 : 1.347

4^ 26/29 = 1 : 1.115

5^ 31/30 = 1 : 0.967

6^ 29/25 = 1 : 0.862

Lubrication Splash

Primary drive helical gears, ratio 26/35=1 :1.458

Final drive CA.R.C. Compact Reactive Shaft Drive; double universal joint with floating bevel gear, ratio 12/44 = 1:3.667

Clutch Dry

CHASSIS

Frame double cradle, in high tensile strenght tubular steel

Wheelbase 1.495 mm

Trail 120 mm

Steering head angle 64,50°

Steering angle 32°

Front suspension telescopic hydraulic fork with Ř 45 mm, preload adjustable

Front wheel travel 120 mm

Rear suspension single arm suspension progressive linkage, rear shock absorber adjustable in rebound ad pre-load (hydraulic)

Rear wheel travel 140 mm

Front brake twin Ř 320 mm stainless steel floating discs, four piston calipers

Rear brake single Ř 282 mm steel disc, 2 piston caliper

Wheels three spokes light alloy wheels, gravity casting

Front wheel 3.50” x 17”

Rear wheel 5.50” x 17”

Front tyre 120/70 ZR17”

Rear tyre

180/55 ZR17”

ELECTRICAL EQUIPMENT

Battery 12 V – 18 Ah

Voltage 12 V

Alternator 12 V – 540 W

DIMENSIONS

Length 2.195 mm

Width 870 mm

Height 1.125 mm

Seat height 800 mm

Ground clearance 185 mm

Front footrest height 377 mm

Dry weight 246 kg

Fuel tank capacity 23 litres

Reserve 4 litres

* Technical specifications of Norge 1200 may change without notice.

Edited by MARJA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kruse

Evo, se malo o drekpumpah

Con l'arrivo di Norge 1200, Moto Guzzi ritorna con pieno diritto nel segmento delle Gran Turismo, attingendo dalla sua storia il richiamo ad una delle moto che hanno scritto un capitolo significativo del marchio: G.T. Norge 500, la prima moto al mondo ad essere dotata di sospensione elastica posteriore, che compì un'impresa memorabile viaggiando da Mandello del Lario a CapoNord nel lontano 1928.

Norge 1200 è equipaggiata con un motore rinnovato, di cilindrata 1200cc, per un maggiore piacere di guida anche in coppia e a pieno carico, con ABS di serie e regolazione elettrica del parabrezza. La disponibilità sul mercato per la Norge 1200 è fissata per fine marzo 2006.

L'appuntamento con tutte le novità Moto Guzzi 2006 è fissato sul sito www.motoguzzi.it dalle ore 10.30 del prossimo 15 novembre, oppure presso lo stand Moto Guzzi ad Eicma (Padiglione 10 - Area L60).

Share this post


Link to post
Share on other sites
hajoktejn

Hudo dobr zgleda, jebat ga tud Jaguar je začel delat karavane, pa lahko tud Guzzi potovalnike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lasagna

Norge ali Falcone GT ali 1100 ali 1200 ali Guzzi Caponord ? Vsekakor je videti kot odgovor na molitve.

Bom počakal, da bo 5 let star.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DELPHI
Kakšna bo kaj cena ???

man spricht von 13'500 bis 16'000 Euro je nach Zubehör wie z.B. GPS, elektrischer Ständer, geheizte Lenkergriffe usw.

Lieferbar voraussichtlich ab März 2006

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kölm

man spricht von 13'500 bis 16'000 Euro je nach Zubehör wie z.B. GPS, elektrischer Ständer, geheizte Lenkergriffe usw.

Lieferbar voraussichtlich ab März 2006

Kar naj ga majo. Špagetarji nam očitno ponujajo bolj imena kot "motorje".

BMW vsaj nekako skuša opravičevati svojo draginjo, samo Agusta, Guzzi, Benelli, Mondial - to je pa le nateg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kristian

Ja motor je pravi. Cena je visoka ampak ne pretirana, saj ponuja kar nekaj opreme. Butična izdelava pa je bila vedno draga.

Meni ni bilo nikoli žal denarja, ki sem ga dal za Guzzija. Po treh letih me še vedno navdušuje in odločil sem se, da ga obdržim za vedno.

Viva Guzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Živjo. Neki je treba vedet. Da je bil Guzzi vedno cenjen motor in bo to tud ostal, da so stroški vzdrževanja majhni proti japoncem- govor je o rednih servisih, da ne bo pomote, pa da je stabilen in varen motor namenjen daljšim furam. Voznik na njemu ni nikoli preveč utrujen. Nova Breva 1100 ima zelo dober položaj sedenja za voznika in sovoznika, Norge pa naj bi bil samo malo bolj oblečen. Sicer se bo pa vse videlo ko pridejo testni motorji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rocky

Pa še tehnični podatki.

ENGINE

Type 90° V-Twin, 4 stroke

Cooling system Air cooled

Displacement 1,133 cc

* Technical specifications of Norge 1200 may change without notice.

Marja Triumphator, a ti gre na živce ali ti to misliš resno.

Saj vem, da samo pomagaš in vržeš gor tudi tehnične podatke. Kar lušna stvar ta potovalni špagetar. Saj vem, da nama še na misel ne pride, da bi jahala kaj drugega kot angleža. :OK:

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazekw8

Pozdravcek!

Men osebno se zdi tale Moto Guzzi prov fletna zadevca. Ima veliko opreme, pa še dokaj lepo izdelan in oblikovan izgleda. Ko bo na voljo kaksna testna fura, ga bom preizkusil!

Cena je mogoce nekoliko visoka, vendar kateri motor pa nima visoke cene, ko pride na plano!?

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
JoeFZ

Drugo leto ,če bo keš, bi menjal motor in mi je tale Norge zmeraj bolj všeč ker motor rabim predvsem za daljše vožnje.Upam da je na forumu kakšen lastnik da pove svoje mnenje ali pa ga je mogoče kdo le vozil.Ocene na testih so zelo dobre,opreme več kot dovolj,v dvomih sem le glede "italijanske" kvalitete in vzdrževanja.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
kajote

(tema je izginila, ali mene kaj rač. zafrkava - zato ponavljam)

Lp,

ta prodajalec - AVTO MIK d.o.o. - za relativno nizko ceno (cca 1000€ pod povprečjem prodaja) pravi, da podatki štimajo - na avto_netu za 4290€:

MotoGuzzi NORGE 1200 ABS 4.290 € 1200 ccm, 93 KM, 2 valjni, 4 taktni, Letnik: 2006 Starost: rabljeno 1.registracija: 6 / 2006 Tehnični pregled: 6/ Prevoženi km: 16394 Motor: 1200 ccm, 93 KM, 2 valjni, 4 taktni, Moč motorja: 69 kW / 94 KM Menjalnik: ročni menjalnik Kategorija: Tourer

po klicu - pravi, da še ni na zalogi, da bodo naslednji teden in da dobi pošiljko večih. Na vprašanje ali so od fizične osebe prizna, da so policijski,... in da GARANTIRA da so km (pod 20.000) realni - ter da bo to lahko dokazal....

ok, kje je torej catch - starost cca 6 let, le 20kkm, brezhibni... in policijski....

a kdo pozna tega prodajalca in kaj komentirati na podatke?

Drugač mi je pa simpatičen motorčič.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

meni se zdi 20.000 oz manj kot 3000 na leto za policijske skrajno čudno ampak ok, so možnosti. Lahko da so bili kaki protokolarni za spremstva velikih živin, lahko da so bili rezervni, lahko da.......

ker da bi v italiji en prometni policist naredil pod 3000 mi ni jasno, mislim da jih naši leteči naklepajo dosti več.

sicer ne vem kako do dokazal kilometre ampak OK, pusti se presenetit in javi kakšna zgodba se skriva zadaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
kajote

hm, kje bi kakega MG NORGE experta našel, da bi šel s sabo na ogled,... da pove s prve roke "filing"... ga plačam, no problem.... a lahko kdo koga svetuje.... :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   1 member

    • Bostjan L


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!