Skoči na vsebino

Moto Guzzi Norge 1200


Kölm

Priporočene objave

hm, kje bi kakega MG NORGE experta našel, da bi šel s sabo na ogled,... da pove s prve roke "filing"... ga plačam, no problem.... a lahko kdo koga svetuje.... :blush:

Jaz sem lani na kolesarski dirki imel MG Stevilio GT nova cena ca 12K+ ,Pri oceni bom kratek in natančen meni ga neprodaš tudi.če mi da prodajalec na novega 30% popšusta !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O prodajalcu ne vem nič, lahko pa ti povem nekaj o Norge-u. Sam sem ga nameraval kupiti. Vzel sem ga na test in mi je bil zelo vredu. Potem sem se odločil, da ga ne vzamem zaradi tega, ker je moja rekla, da desna sopotnikova stopalka nenormalno vibrira(nanjo je obešen izpuh). Ker je to ugotovila že po nekaj kilometrih si ne predstavljam, kaj bi bilo čez nekaj tisoč kilometrov. Mogoče bi se pa navadila :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lani na kolesarski dirki imel MG Stevilio GT nova cena ca 12K+ ,Pri oceni bom kratek in natančen meni ga neprodaš tudi.če mi da prodajalec na novega 30% popšusta !

ZAKAJ? Lahko je legitimno,... vendarle,... ZAKAJ?

Hm, edino zato ker ni BMW? Trenutno še pač nismo v stanju za BMWja - četudi malo po 1200GT varianti gledam.... še ne gre

Mogoče vprašaš tukaj http://www.motoguzzi-si.com/

sem se registriral, bom vprašal... hvala

desna sopotnikova stopalka nenormalno vibrira(nanjo je obešen izpuh).

hm, to bi pa lahko bil problem,.... mogoče pa je blo na tej kaj narobe,... al pa se da kako odpraviti... sem kar nekaj forumov prečekiral,... pa tega blema nikjer zasledil.... ja lahko pa je zelo moteče....

:smoke: al ji pa ne povem, pa mogoče ne bo skapirala..... :K

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, kje je torej catch

sem šel par italijanskih uvoženih policijskih pegasotov gledat. Fora je v tem, da so motorji zelo slabo ohranjeni za svoj letnik in kilometre, pa zaradi policijske opreme imajo drugačne kufre, če so gor pa roll bare in podobno. Lahko greš gledat, mogoče so tile guciji kaj boljš ohranjeni :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

pozdravljeni

ali je kdo lastnik tega motorja mogoče ni skrivnost kako je zadovoljen ali ima kakšne težave

hvala

jaz sem zelo zadovoljen z njim, pravkar sem naredil 2000 km po Srbiji , tudi po 800km na dan,napak ni bilo nobenih,in tudi drugače jih ni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Živjo,

 

Zanima me če ima še kdo kake izkušnje s tem modelom?

 

Sem čisti "Anti Italjan" tip človeka, vendar mi je točno ta motorček nekaj daleč najlepšega v moto svetu.. :)

 

Zanima me predvsem glede zanesljivosti,...pa neke zgodbe o uvoženih motorjih policije s previtimi km so full pogoste za te motorje zato je človek kar malo zbegan...

Popravljeno . Popravil Strat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

MotoGuzzi policijski IT je kdo delal preverbo kilometrov na servisu od omenjenega preprodajalca  ? 

Popravljeno . Popravil Offroader
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

To so večinoma iz Italije motorji mestnega redarstva. Pri nas pripeljani in porihtani. Ko sem se jaz zanimal ta tak motor so mi tako rekli. Tudi , da na kilometre garantirajo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 4. 2019 ob 21:34, bugy2004 pravi:

To so večinoma iz Italije motorji mestnega redarstva. Pri nas pripeljani in porihtani. Ko sem se jaz zanimal ta tak motor so mi tako rekli. Tudi , da na kilometre garantirajo. 

mestnega redarstva?  malo dvomim v to..imajo pretežno skuterje.. bolj verjetno je policijski ..

1500 km na leto ? če imajo samo 150 aktivnih delovnih dni je to 10km/dan.. pri italjanih z njihovimi enosmernimi toliko prevozi že če se želi prestaviti na lokacijo , ki je 1 km stran.. 

če je - teoretična možnost obstaja - vse res , potem je to dober nakup za tako ceno - ostali imajo za višjo ceno med 90 in 100.000 km ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/3/2019 at 8:12 PM, schorpion75 said:

zdravo ima kdo kaksno inf. ce je to res realno kilometri glede na leto hmm malo scarry vse skup

moto guzzi

Par let nazaj sem gledal enega s podobno zgodbo, ni bil redarski je bil kao protokolarni. Res ni bil videt dost vožen, je bil pa cel obtesan. Ne razbit, samo obtolčen. glede na stanje in ceno se mi je zdel celo OK.  

 

@thumper Guzzi=Piaggio=državna firma. Sami sebe rešujejo z nabavami u svojih firmah. ni to Slovenija, kjer se u Renault meče subvencije, na razpisih za polcijo pa VW kupuje. Čist možno, de so vsa redarstva mogla met par motorjev, z zračno hlajenim V90 motorjem.... :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 4. 2019 ob 21:34, bugy2004 pravi:

To so večinoma iz Italije motorji mestnega redarstva. Pri nas pripeljani in porihtani. Ko sem se jaz zanimal ta tak motor so mi tako rekli. Tudi , da na kilometre garantirajo. 

pa ja sam ku sprasujem kolege ko jim omenim to ah kjer se prodaja so vsi panicni...

tak da tak tak malo preverjam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti policijski motorji  in avti se prodajajo na astah -licitacijah v lotih po 5-6 skupaj večino pokupijo razni trgovci in potem od teh privat.Izgleda da ni enostavno kupit tak motor sam privat ker je potem potrebno uredit civilne dokumente in homologacijo.Tukaj je link sicer star za uzorec

http://www.altogardaeledro.tn.it/Aree-Tematiche/Polizia-locale/Avvisi-e-news/Avviso-asta-pubblica-per-vendita-veicoli-del-Corpo-di-Polizia-Locale-Intercomunale-Alto-Garda-e-Ledro

Popravljeno . Popravil Spasku
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Do danes sem bil že 99% prepričan da bom nabavil R 1150 RT, danes sem pa sedel na Norga 1200 in občutek je božanski...sploh ne vem kaj naj in to ni dobro:) Pamet govori RT, občutki so pa skoraj bolj na strani Norga, mašina da res tisti pravi feeling, grmenje napram mirnosti RT-ja. V soboto na par testnih fur pa da vidimo...še vedno pa na forumu ne najdem nič konkretnega o tem motorju razn tega da znajo bit problemi s servisom. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Spet se oglašam po prevoženih cca. 1500km. Ni ne vem kolko, ampak glede na situacijo vseeno kar nekaj. In predvsem dovolj za določene ugotovitve. Mašina dela b.p., to je glavno:) Gume so gor kot rečeno 4 leta stare Roadsmart 2, ki ju bom v torek zamenjal z novima Roadsmart 3. Zgodila sta se dva nepričakovana zdrsa zadnjega kolesa pri sicer nizki hitrosti (enkrat cca. 30, drugič okoli 50), ampak ne bom izzival usode. Zadnja je tud neenakomerno obrabljena, očitno se je človek vozil samo po AC, tako da motor v ovinek pada rahlo čudno in je treba linijo v daljših ovinkih skoz popravljat.

Zadnji kovček se več ne zapira, očitno je ključavnica pokvarjena, tak da bo to treba porihtat. Vse ostalo zaenkrat super! Gor sem dal tud stranska dva, zadeva popolnoma nič ne vpliva na vožnjo, šele pri hitrosti nad 170 se mogoče malenkost (skoraj zanemarljivo) čuti na sprednjem kolesu rahla "nemirnost". 

Sedež je vrhunski, mogoče res sili v rahel nagib naprej ampak popolnoma neutrujajoč, mi pa ustreza bit bolj "na tanku" kot nekje zadaj, tud boljša pozicija za menjavanje smeri. No, kakor komu paše:) 

Povprečna poraba zaenkrat 6.2, na AC ga ne šparam po magistralki pa lagano, več al manj med 80 in 110/120.

Kardan je zakon, tud po mestu sem se ga že navadil, tako da već ni tistega cukanja pri speljevanjih in bremzanju v koloni:) Teže ne občutim več niti pri nizki hitrosti, noge dam dol tik preden se ustavim, brez zanašanja levo - desno. Čez 1 teden pa trening varne vožnje na Vranskem, pa da vidimo kak se bo(va) tam odrezal(a):)

IMG_20190608_073959.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Ob 8. 6. 2019 ob 22:01, xyxy pravi:

Spet se oglašam po prevoženih cca. 1500km. Ni ne vem kolko, ampak glede na situacijo vseeno kar nekaj. In predvsem dovolj za določene ugotovitve. Mašina dela b.p., to je glavno:) Gume so gor kot rečeno 4 leta stare Roadsmart 2, ki ju bom v torek zamenjal z novima Roadsmart 3. Zgodila sta se dva nepričakovana zdrsa zadnjega kolesa pri sicer nizki hitrosti (enkrat cca. 30, drugič okoli 50), ampak ne bom izzival usode. Zadnja je tud neenakomerno obrabljena, očitno se je človek vozil samo po AC, tako da motor v ovinek pada rahlo čudno in je treba linijo v daljših ovinkih skoz popravljat.

Zadnji kovček se več ne zapira, očitno je ključavnica pokvarjena, tak da bo to treba porihtat. Vse ostalo zaenkrat super! Gor sem dal tud stranska dva, zadeva popolnoma nič ne vpliva na vožnjo, šele pri hitrosti nad 170 se mogoče malenkost (skoraj zanemarljivo) čuti na sprednjem kolesu rahla "nemirnost". 

Sedež je vrhunski, mogoče res sili v rahel nagib naprej ampak popolnoma neutrujajoč, mi pa ustreza bit bolj "na tanku" kot nekje zadaj, tud boljša pozicija za menjavanje smeri. No, kakor komu paše:) 

Povprečna poraba zaenkrat 6.2, na AC ga ne šparam po magistralki pa lagano, več al manj med 80 in 110/120.

Kardan je zakon, tud po mestu sem se ga že navadil, tako da već ni tistega cukanja pri speljevanjih in bremzanju v koloni:) Teže ne občutim več niti pri nizki hitrosti, noge dam dol tik preden se ustavim, brez zanašanja levo - desno. Čez 1 teden pa trening varne vožnje na Vranskem, pa da vidimo kak se bo(va) tam odrezal(a):)

IMG_20190608_073959.jpg

 

Ob 18. 5. 2019 ob 23:59, xyxy pravi:

To je to, moj je!:) Po 16 letih sem spet na dveh kolesih, kar ne morem verjet da je res:) Zjutraj prepis, pol pa tankanje, vinjeta in direkt iz LJ v MB. Po magistralki sem vozil kot po jajcih, 70 do 100, morem dobit se zaupanje v gume in obnašanje motorja, po AC sem si pa dal duška in zadeva gre noro, navora za izvoz, v 6. pri (zberi poljubno številko haha) dodaš gas in zadeva vleče in vleče in vleče, brez kančka obotavljanja ali občutka pojenjanja moči. Zvok in vibracije, ki jih marsikdo ne mara pa so za moj okus pika na i temu motorju:) Pričakoval sem, da bom po tej poti utrujen ker nisem navajen a sem bil po prvih 150km popolnoma spočit, sedež je vrhunski, roke ravno prav razpete, vseeno pa bolj "športno" kot na RT-ju recimo. Prvih nekaj štartov s semaforja sem kar občutil težo pri počasnem speljevanju ali ustavljanju, na koncu po dobrih 300km vidim, da je motor tudi pri nizki hitrosti zlo lepo obvladljiv:) Vetrna zaščita je glede na mojo višino 195cm dobra, čeprav se nad 130 že kar čuti upor zraka, ni pa moteč, v bistvu se nad tem ne bom pritoževal ker je tud to del čara motorja:) Dobim ga v prsa in ramena in ne tolko v čelado, tako da je glava popolnoma mirna tudi pri višji hitrosti, ni nobenega premetavanja. Čez kak teden, dva pa sprobam se vožnjo s stranskimi kufri. Tolko zaenkrat o prvih vtisih, navdušen sem:)

Norge 2.jpg

Norge 1.jpg

Pozdravljeni,

 

tudi sam sem lastnik Guzzija Norg-a 1200. Zanima me ce ste sami naredili nosilce za spodnje luci? Ali lahko mogoce kaksna dodatna slika? 

Najprej sem iskal zascito motorja - `´crash pade´´ in zelel namestiti identicne luci na okvir teh cevi, ampak nikjer ni mogoce kupiti za Norg-a teh zascit (preveril v ITA, DE, SLO,...). Odlocil sem se, da jih naredim sam s pomocjo mojstra cez letosnjo zimo. Delim potem kako bo uspelo! :)
 

Za dodatno informacijo glede nosilca luci (mogoce se kje lahko kupi?), kam se pritrdi, se zahvaljujem ! 

 

LP

Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Matic88 pravi:

tudi sam sem lastnik Guzzija Norg-a 1200. Zanima me ce ste sami naredili nosilce za spodnje luci? Ali lahko mogoce kaksna dodatna slika? 

Najprej sem iskal zascito motorja - `´crash pade´´ in zelel namestiti identicne luci na okvir teh cevi, ampak nikjer ni mogoce kupiti za Norg-a teh zascit (preveril v ITA, DE, SLO,...). Odlocil sem se, da jih naredim sam s pomocjo mojstra cez letosnjo zimo. Delim potem kako bo uspelo! :)
 

Za dodatno informacijo glede nosilca luci (mogoce se kje lahko kupi?), kam se pritrdi, se zahvaljujem ! 

https://www.guzzitech.com/forums/threads/stucchi-bars-installed-on-norge-with-pics-info.1852/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, thumper pravi:

Hvala vam za trud.

To sem ze preveril, tudi pri Stucciju in nisem prejel odgovora. Prodajali so jih tudi v nemciji pa jih ni vec na voljo. Klical sem potem tudi direktno na Piaggo in tega nimajo. 

Mislim, da ne bo druge, kot da jih ustvarimo sami :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super zadeva, čeprav o tem nisem razmišljal, računam na to da ne bo potrebno :) 

Razmišljam pa o menjavi spodnjih luči, ki ju mam nameščeni na nosilcih pri blatniku, nista mi všeč pa še navoj na eni je pretegnjen in jo od upora zraka skoz nazaj rukne. Ma kdo idejo kje dobit kako lepo led luč (2), ki pa ne stane 100, 130 € + ?

Drugač pa evo, do zdaj prevoženih 5000km, zadeva se pelje fenomenalno, ovinki v levo mi bolj ležijo in sem prišo skoraj do roba, na desno mam še nek podzavestni strah zarad poškodbe noge lani, tega se morem nekak znebit. Parkrat v ovinkih podrsal tud s centralnim stojalom in je kar neprijeten feeling. razmišljam da bi ga odstranil ker ga itak ne uporabljam. Poraba se je ustalila na nekje 5.5l/100km pa ga sploh ne šparam, razen v naselju kjer se omejitev kar držim, pogosto še bolj kot z avtom. 

Me pa zanima kakšne mate izkušnje s tankom za gorivo...nikol mi še ni uspelo tankrat za več kot 22 €, kljub temu da je kazalec kazal da je čisto prazen. To se nikakor ne ujema s podatkom o 23l tanku, zato me zanima kolk bi še naj blo rezerve po tem takem? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!