Jump to content

Moto Guzzi Norge 1200


Kölm

Recommended Posts

Pozdrav

Tudi sam letos postal lastnik Stroja Guzzija :

IMG_20190811_111437.thumb.jpg.77ad4cceac21025940f95c6b0bffcfd0.jpgIMG_20190624_113611.thumb.jpg.b87d368616493e4520803304f2672b6c.jpgIMG_20190619_094719.thumb.jpg.ea4f8a91fd0c9c73eb38b5cab69e6910.jpgIMG_20190619_133454.thumb.jpg.d799304fba881cd292054d49128858e8.jpg

Gume Pirelli Angel GT se vrhunsko obnesejo, v hladnem asfaltu malce loviš zadnji konec, na toplem top. Avspuh že nabavil  bom dal od Norgeja 8 V, ta ni glih lepota...

Morm rečt, va sem več kot zadovoljen z vožnjo , ciklistiko, navorom, veterno zaščito, . Predvsem mi je top robustnost izdelave, kako se sliši kardan, močni materiali...

Imam par  vprašanj, gretje ročk sem sedaj pri  +3 prvič uporabil a nea greje. Je imel kdo okvaro gretja ?

Zanima me tudi na koliko menjat kardan olje, olje mašina 10.000, štelanje ventilov ? Koliko olja gre v mašino, pr kardanu itak odteče na drugi odprtini ko je dovolj...

Žal nisem dobil knjižce zravn...

 

 

 

 

Edited by Offroader
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Olje v motorju 3,6 lit. (obvezno 10w-60), menjalniku (0,5 lit. 85w-90)ter kardanu (0,38 lit. 80w-90) menjati na 10000 km. Vžigalne svečke zunanje menjati na vsakih 10000 km. (navadne), notranje (platinaste)  pa na vsakih 20000 km.. Rezervar ima 23 litrov. Ko lučka zasveti imaš še 4-5 litrov goriva.

Drugače dober servis v Lj. je UBM 041/510-993 g. Boštjan

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

imam eno prošnjo.

rabil bi mnenje sopotnice na norge-ju.. po možnosti ko je etapa dolga 700+ km  motor pa polno naložen.

hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To boš težko našo pri nas, poglej kake tuje forume, pri nas je teh motorjev zelo malo, jaz sem do zdaj na cesti srečal enega :)

Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, xyxy pravi:

To boš težko našo pri nas, poglej kake tuje forume, pri nas je teh motorjev zelo malo, jaz sem do zdaj na cesti srečal enega :)

ma nisem vprašal kolk se jih sreča.. zanima me mnenje sopotnice..

spomladi in do sredi julija so vsaj 3-je zamenjali lastnika na na avtonetu..

kot sem opazil si ti kupil tistega , ki ima led lampe na prednjih vilcah .. 

a maš žensko? a se vozi s tabo? če ja potem jo vprašaj kako se počuti na zadnjem zicu .. hvala

Link to comment
Share on other sites

Trumper, kar spremljaš vidim Guzzije, vem da smo trije novi lastniki Norgejev iz Ljubljane od letos. Moja žal še nima izkušenj z udobjem ti pove , ko dobima dobro varuško...

Zamenjal  original rosfrei cev - avspuh  za lep izdelek avspuha od 8V Norgeja...

 

IMG_20191012_134938.jpg

IMG_20191012_143515.jpg

IMG_20191012_184529.jpg

 

 

 

 

 

IMG_20191012_184803.jpg

Edited by Offroader
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

na skrivaj bi se rad usedel na norgeja ..mogoče bi mel svojo s sabo..a ima kdo lj-okolica voljo me povabit na kavo ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Bi se kaj dobili mi lastniki Norgejev v poletnem času da kako rečemo pa gremo na eno furo ? Je kdo za?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Ob 22. 9. 2019 ob 21:00, bugy2004 pravi:

Olje v motorju 3,6 lit. (obvezno 10w-60), menjalniku (0,5 lit. 85w-90)ter kardanu (0,38 lit. 80w-90) menjati na 10000 km. Vžigalne svečke zunanje menjati na vsakih 10000 km. (navadne), notranje (platinaste)  pa na vsakih 20000 km.. Rezervar ima 23 litrov. Ko lučka zasveti imaš še 4-5 litrov goriva.

Drugače dober servis v Lj. je UBM 041/510-993 g. Boštjan

Pozdra

Ob 22. 9. 2019 ob 22:06, Offroader pravi:

Super, hvala ti Bugy za info.

 

Link to comment
Share on other sites

Zdravo. 

Na Avtonetu se prodaja Norge 1200 srebrne barve, ali kdo ve kaj več o tem motorju. Je za kupit?. 

 

Link to comment
Share on other sites

2007 ..cena je kar kulturna.. zdaj koliko so realni kilometri je pri vseh , ki niso kupljeni pri nas vprašljivi.. 

mene moti edino to , da je motor 4V in 92 konja , napisal pa je konje od 8v -102 konja pa še tukaj je napisal 80kw/109 konjev(navaden dvoventilc ima črno na sredini glave , 4 ventilc pa ima glave kot stelvio )

načeloma je po mnenju enega guzzista (res pravega) dvoventilc bolj zanesljiv agregat..

Link to comment
Share on other sites

Nisem pogledal prometne. 

Jutri kaj več. Vendar mislim, da se je možak zmotil in samo prepisal podatke iz neta.  Prej bo držalo 92 konj. 

Motor mi je všeč, sem pa skeptičen, je * italijan*, pa mislim, da me čaka  kup nevšečnosti, ali se motim? 

Mogoče je bolje kupiti japonca. 

Link to comment
Share on other sites

in kaj pravzaprav dobiš od japonca?  grdo cbf za katero ne veš kdaj ti bo crknilo navitje ali pa 4 leta starejšo fjr 1300 z 142000km.. 

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, thumper pravi:

in kaj pravzaprav dobiš od japonca?  grdo cbf za katero ne veš kdaj ti bo crknilo navitje ali pa 4 leta starejšo fjr 1300 z 142000km.. 

Imel tri Honde in nobenih problemov. Kupil Guzzija pa se kar nekaj dogaja. Je pa Guzzi lepši za videti Honda pa bolj zanesljiva.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In kakšne težave imaš z Guzzi jem? Kaj pa servis, v Ljubljani. 

Komu peljati.  Je pa zanimivo, vsak svojega konja hvali. Težko bo dobiti realno oceno. Danes si grem ogledat motor, potem bomo pa videli. Na kaj moram biti pozoren? 

Link to comment
Share on other sites

za dobre 4 jurje ni veliko za gledat.. teh motorjev je bilo kar veliko uvoženih pred leti - večina ima zbite kilometre.. pa še kar veselo vozijo .. načeloma najprej vrašaj katero olje ima noter v agregatu ( agip 10w60 mora biti) .. poglej vijake po motorju in spodaj okoli kartwrja . biti morajo skoraj kot novi.. če so poškodovani je šraufal nek šalabajzer .. 

poglej si servisne intervale v navodilih in povprašaj po servisih sedanjega lastnika.. aja - preglej delovanje svetlobnih teles - predvsem zavorne luči posamično na tačko in posamično na ročko..

pred zagonom mora biti agregat 100% hladen !!! (najprej pošlataš glavo in če je hladna še krivino pri izstopu iz glave) da se vidi kako vžge hladen ( guuziji znajo verglat par obratov motorja več kot drugi motorji)..

še  navodilla Predogled priloge Norge1200_012008_Atelier(GB).pdf

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Živ. 

Hvala za informacije in priloge. 

Sem kupil motor, bomo videli spomladi, kako zadeva funkcionira.  Na servisu je bil pri Urbančiču.  Se slišimo spomladi, po kakšni turi. Pa še to, rad bi zaščito mašine, ima kdo to narejeno, ali mogoče načrt, bi izdelal sam! 

Srečno v Novem letu. 

Lp, Marjan

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, Mfarjan pravi:

Živ. 

Hvala za informacije in priloge. 

Sem kupil motor, bomo videli spomladi, kako zadeva funkcionira.  Na servisu je bil pri Urbančiču.  Se slišimo spomladi, po kakšni turi. Pa še to, rad bi zaščito mašine, ima kdo to narejeno, ali mogoče načrt, bi izdelal sam! 

Srečno v Novem letu. 

Lp, Marjan

ta srebrnega? čestitam .. saj bi ga jaz pa ga nimam kam dat.. :P

štange za zaščito? uf ta je pa težka..serijskih nisem našel , za eno ali dve sliki , ki sem ju videl/našel na netu pa močno dvomim da nista fotoshop... 

ne bo drugega kot pogledat vpetja in narediti direkt po motorju - se mi pa zdi , da je pri norgeju to kar problem zaradi oklepa.. od stelvia ne pašejo ...

Link to comment
Share on other sites

Pravkar, Mfarjan pravi:

In kakšne težave imaš z Guzzi jem? Kaj pa servis, v Ljubljani. 

Komu peljati. 

Takole motor je slovenski imam dokumentacijo. Po zamenjavi olja 10W-60 je začelo spodaj pri karterju spuščati. Odpeljal Urbančiču kateri pove, da je spustil semering na glavni gredi. Zamenja semering ter opravi servis. Pridem domov po 4-ih km. in spet spušča. Dvakrat me je naročil na termin in vsakič nič naredil (30 dni je skupaj imel motor na servisu) češ, da ne spušča (karter pa ves od olja in kaplja po tleh) oz. ima druge projekte. Račun sem normalno plačal in mu dal zadnjo možnost da zadevo uredi v februarju 2021 če ne zadeva gre na inšpekcijo. Druga stvar je , da motor ne vžge (pregori varovalka 15A za rele vžiga). Zamenjaš novo varovalko in vžiga dokler spet ne pregori ter ponovi vajo. Na tujih forumih sem zasledil, da je to ena hiba na Guzzijih in je potrebno narediti obvod elektrike in je zadeva rešena. Ja to so te Italijanske fore. Drugače je motor lepo vodljiv, navora ima zelo veliko, majhna poraba goriva ter velik domet cca 400 km. (veliki razervar 23 lit.) Ni slab lahko pa bi bil boljši.

wiring_old.GIF

wiring_new.gif

2007_Norge_ABS_wiring.gif

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hvala za odgovor. 

Dobil sem podobne odgovore, kar se motorja tiče. Šlampasto, kot večina italijanske robe. Dizajni vrhunski, kvaliteta pa diametralno nasprotna. Sedaj je kar je. Ali si naredil obvod na elektriki?, sam ali mehanik. Od kod si? 

Lp

Link to comment
Share on other sites

Ob 31. 12. 2020 ob 7:01, Mfarjan pravi:

Hvala za odgovor. 

Dobil sem podobne odgovore, kar se motorja tiče. Šlampasto, kot večina italijanske robe. Dizajni vrhunski, kvaliteta pa diametralno nasprotna. Sedaj je kar je. Ali si naredil obvod na elektriki?, sam ali mehanik. Od kod si? 

Lp

ok - če ga ne boš vozil k tistemu zgoraj omenjenemu  serviserju - in boš vseeno imel premalo potrpljenja ter ga boš prodajal me vsaj nekaj prej obvesti - recimo kak mesec - mogoče obstaja minimalna možnost tolk pospravit en kos garaže da še en motor nekam vtaknem.. 

se mi je pa ena misel prikradla glede na trenutne izkušnje @bugy2004 - ne obstajajo slabi motorji - samo slabi serviserji.. (seveda ob predvidevanju , da lastnik dokaj redno skrbi za potrebno vzdrževanje).

in ja - dober serviser z izkušnjami bo pogledal tudi za znanimi serijskimi napakicami in predlagal njihovo sanacijo sam od sebe - bi pričakoval da ti te stvari "natrese" ob prvem obisku..

jaz recimo določene stvari na motorjih opravljam sam , določene pa dela serviser.. je pa to tako : spisek ma listku , potem pa še "pa poglej še ostalo in če je za zrihtat (pa ni ravno dodatnih 400e in ne ravno nujno) potem -do nekih 100/120e(recimo menjava ležaja na pestu kolesa ali v glavi okvirja )  - splon ne kliči ampak zrihtaj! 

popizdim pa , da vozilo pride iz rok "top serviserja" v slabšem stanju kot je šel tja..

ok nevada po servisu in nastavitvi ventilov nikoli ne vžiga tako kot pred servisom - in ja vsakič (dosedaj 3-je servisi ) je isti rezultat do nekih 500 prevoženih potem se unese... 

da mi pa olje kaplja zaradi nezamenjanega bakrenega tesnila vijaka za izpust olja (strošek v trgovini nekih par deset centov) ga je pa najebal (če ga nima ker je zmanjkalo nej me pokliče ga grem jaz kupit spotoma ali pa namenoma - še pet mu jih častim zraven)) 

Edited by thumper
Link to comment
Share on other sites

Če bo kaj pomagalo?!?
Jaz sem servisiral pri italjanih. Enaka cena kot v Sloveniji. Vse zrihtan, updejtan in nazadnje serviser naredi preizkušno vožnjo (kar je v slo nemogoče pri katerikoli firmi :( ).
 
 
Res da se moraš pripeljati do italjanskega serviserja (pol tanka goriva).
 
 
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!