Jump to content

Moto Guzzi Norge 1200


Kölm

Recommended Posts

Pravkar, thumper pravi:

ok - če ga ne boš vozil k tistemu zgoraj omenjenemu  serviserju - in boš vseeno imel premalo potrpljenja ter ga boš prodajal me vsaj nekaj prej obvesti - recimo kak mesec - mogoče obstaja minimalna možnost tolk pospravit en kos garaže da še en motor nekam vtaknem

 

Te prej obvestim če pride do prodaje... @thumper se strinjam z teboj. Jezi me to da sem mu pustil motor 2x po dva tedna pa ni nič naredli kot samo vžgal motor. Zato sedaj februarja ima da zadevo sanira ker je zaradi spuščanja tudi bil pripeljan na servis. To sem mu kristalno jasno tudi direktno povedal. Motor je drugače redno servisiran in ima malo kilometrov kar je razvidno iz servisne knjižice.

Edited by bugy2004
Link to comment
Share on other sites

Ob 1. 1. 2021 ob 18:25, Bostjan L pravi:
Če bo kaj pomagalo?!?
Jaz sem servisiral pri italjanih. Enaka cena kot v Sloveniji. Vse zrihtan, updejtan in nazadnje serviser naredi preizkušno vožnjo (kar je v slo nemogoče pri katerikoli firmi :( ).

updejt - pri nevadi ni nič za updejtat ker ima še tovarniško blokirane nastavitve - baje nekaj malega prilagaja računalnik sam (štrom = bljak zame :P) .. pri mojem pa se ponastavitve opravijo pri vsakem "večjem" posegu (pred ali po daljši furi in po nastavitvi ventilov - dosedaj nastavljeni 2x v 86000km)..

kar jaz poznam serviserjev se vsak zapelje z motorjem en krog po malo večjem posegu - recimo menjava zavornih ploščic , ležaja itd.. 

Ob 1. 1. 2021 ob 21:06, bugy2004 pravi:

Te prej obvestim če pride do prodaje... @thumper se strinjam z teboj. Jezi me to da sem mu pustil motor 2x po dva tedna pa ni nič naredli kot samo vžgal motor. Zato sedaj februarja ima da zadevo sanira ker je zaradi spuščanja tudi bil pripeljan na servis. To sem mu kristalno jasno tudi direktno povedal. Motor je drugače redno servisiran in ima malo kilometrov kar je razvidno iz servisne knjižice.

sicer sem napisal @Mfarjan ker se mi zdi , da bo cenejši kot tvoj ko bo "popizdil" ampak ok .. :D

sem pogledal na "spletno mesto" tega iz tomačevega.. zadnja objava o motorjih daaaleeeečč nazaj.. saj ostalo je tudi res za pogledat a mi je takoj postalo jasno , da ne obstaja kakšen resen in velik interes za servisiranje motorjev .. človek se je spustil v projekte "čentomille dolari" restavratorstva - mogoče mu je servis motorjev samo hiter zaslužek tako na levo roko ...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Končno dočakal ta dan. Motor sem peljal nazaj ker sanacija-spuščanje olja ni bilo urejeno. Ugotovil je da je spustilo zgornje tesnilo karterja (ima dva tesnila). Zamenjal je oba tesnila opravil cca 30 km. in zadeva ne spušča. Za enkrat sem zadovoljen ker bi to moral urediti pred 10-timi meseci.

Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, bugy2004 pravi:

Končno dočakal ta dan. Motor sem peljal nazaj ker sanacija-spuščanje olja ni bilo urejeno. Ugotovil je da je spustilo zgornje tesnilo karterja (ima dva tesnila). Zamenjal je oba tesnila opravil cca 30 km. in zadeva ne spušča. Za enkrat sem zadovoljen ker bi to moral urediti pred 10-timi meseci.

sem vesel da si zrihtal .. zdaj se pa ene 2 leti vozite ker sem se odpovedal nabavi še enega motorja zaradi urejanja garaže pa bo šel denar naslednji 2 leti tja in bo minimalno časa za se vozit .. potem se pa slišimo - tablico že imam ..:D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hoj.

Nadaljujem temo Guzzi. Prva vožnja z motorjem. Motor je neprimerno lažji in tudi "lažje ga je voziti" kot Yamaho FJR. Okreten, tudi na mestu ni problem. To so prvi občutki po cca 150 km. Vendar, mi nikakor ne "gresta" samo dva cilindra in V motor. Pod nizkimi obrati je zadeva katastrofa če primerjam z 4 cilindri. Motor trese . vibrira, tudi sam kardan je z primerjavo Yamahe glasnejši , mogoče je pa na tem motorju zmahan, ne vem.Skratka čista nula. Sedaj, pa vprašanje: ko spustim gas motor kar precej seka nazaj, pa me zanima, ali je potrebno nastavit ventile, je kaj drugega, prejšnji lastnik trdi, da je to normalno za Guzzija. Motor je bil namreč na servisu pri Urbančiču in ta pravi, da je vse OK. Po par sto kilometrih se oglasim in se odločim ali bom še naprej "zadovoljen" lastnik Italijana, ali bom obupal in ostal na preverjenih Japoncih.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Mfarjan said:

To so prvi občutki po cca 150 km. Vendar, mi nikakor ne "gresta" samo dva cilindra in V motor.

V primerjavi s fjr...si mu postavil kar visoka pricakovanja. V2 ni slab koncept, mu moras dat mal vec cajta. Ima svoje care. Po 11ih sezonah l4 sem eno celo porabil za adaptacijo na v2. Zdaj mi je zelo vsec, Ceprav me po 15ih sezonah z v2 me spet mal vlece k l4. Verjetno bo v garazi oboje. 

Link to comment
Share on other sites

pred 21 urami, Mfarjan pravi:

Hoj.

Nadaljujem temo Guzzi. Prva vožnja z motorjem. Motor je neprimerno lažji in tudi "lažje ga je voziti" kot Yamaho FJR. Okreten, tudi na mestu ni problem. To so prvi občutki po cca 150 km. Vendar, mi nikakor ne "gresta" samo dva cilindra in V motor. Pod nizkimi obrati je zadeva katastrofa če primerjam z 4 cilindri. Motor trese . vibrira, tudi sam kardan je z primerjavo Yamahe glasnejši , mogoče je pa na tem motorju zmahan, ne vem.Skratka čista nula. Sedaj, pa vprašanje: ko spustim gas motor kar precej seka nazaj, pa me zanima, ali je potrebno nastavit ventile, je kaj drugega, prejšnji lastnik trdi, da je to normalno za Guzzija. Motor je bil namreč na servisu pri Urbančiču in ta pravi, da je vse OK. Po par sto kilometrih se oglasim in se odločim ali bom še naprej "zadovoljen" lastnik Italijana, ali bom obupal in ostal na preverjenih Japoncih.

splošno mnenje je tako , da so guzziji dobri samo kot motor za ženske  - in za moške ki imajo težave s prostato.. :P

ena zanimivost - številke o prevoženih kilometrih z norge-ji so meni konkretno visoke..leta nazaj so jih kar "masovno" uvažali in in -baje - zbijali kilometre napol ,ali celo na četrt.. nisem pa še slišal o nekih velikih mehanskih težavah oz. okvarah..  ok če se zadnji diferencial obrabi po nekih 160 ali 190 tkm mi je to že nekako sprejemljivo (če je naredil pri nas 60tkm na 30tkm podlage pa so mu zbili 90tkm = 180 tkm) - in 4v agregati so znani po vzdržljivosti.. res uporabljajo 10w60 olje (agip) ki je kar drago .. 

kot sem že povedal - ker mi je norge nekako všeč , sem malo mazohista , je en guzzi pri hiši pa še kaj . posledično urejam garažo v delavnico.. če mislim met guzzija moram najprej udelat servisno mizo.. za vsak slučaj če crkne kajne.. :lol1:

Link to comment
Share on other sites

Hoj. 

Kaj si pravzaprav hotel povedati? Ja res je, motor dela kot motokultivator, mogoče bi bil dober za masažni salon. 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, Mfarjan pravi:

Hoj. 

Kaj si pravzaprav hotel povedati? Ja res je, motor dela kot motokultivator, mogoče bi bil dober za masažni salon. 

Motor mi je pravzaprav bil in je še všečen. Ne bom pa pozabil, ko sem ga opazoval, ko ga je nekdo teral navzgor po ridah. V ovinku je nabil gasa - na okoli 10 metrov je bilo vidno, kako bilanca vibrira levo desno. Takrat mi je postal malo manj všeč. Drugih izkušenj z njim nimam. :)

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, Mfarjan pravi:

Hoj. 

Kaj si pravzaprav hotel povedati? Ja res je, motor dela kot motokultivator, mogoče bi bil dober za masažni salon. 

  vprašati moraš osebo ženskega spola..baje so prečne vibracije bolj blagodejne za njihovo mednožje kot vzdolžne.. :P

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, thumper pravi:

  vprašati moraš osebo ženskega spola..baje so prečne vibracije bolj blagodejne za njihovo mednožje kot vzdolžne.. :P

@Mavti , @Scarabeo 500 kaj je vama smešno? to je izjavila sedanja lastnica guzzija l.2012 pri nekem prodajalcu rabljenih motorjev.. tip se je pošalil da ga bo vzel za ženo.. tam sva bila v soboto - v nedeljo zvečer ga že ni bilo med oglasi.. :lol1:

Link to comment
Share on other sites

pred 27 minutami, thumper pravi:

@Mavti , @Scarabeo 500 kaj je vama smešno? to je izjavila sedanja lastnica guzzija l.2012 pri nekem prodajalcu rabljenih motorjev.. tip se je pošalil da ga bo vzel za ženo.. tam sva bila v soboto - v nedeljo zvečer ga že ni bilo med oglasi.. :lol1:

Zelo drag dildo. :lol1:Neka ji služi. 

Link to comment
Share on other sites

pred 21 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Zelo drag dildo. :lol1:Neka ji služi. 

ja..pr nas je bil ene 3x dražji kot un pr posredniku.. sam nš je bil še nov - nerabljen...:fyou:

Link to comment
Share on other sites

pred 20 urami, thumper pravi:

@Mavti , @Scarabeo 500 kaj je vama smešno?  :lol1:

Ne vem kam je moj učerjšni odgovor spizdil :hmm: v glavnem po napornem šihtu je prav fajn prebrat takele debate in se nasmejat:D

Link to comment
Share on other sites

Debata o V2 in I4 je povsem brezvezna in nepotrebna. Kdor vozi I4, hvali miren tek in pomanjkanje vibracij, kdor vozi V2 hvali navor in pozitivne vibracije. Je pa čisto drug svet. Če ti V2 ni všeč, ti pač ni všeč, samo to je lahko samo posledica subjektivne ocene. Meni, recimo se I4 v večini primerov zdi preveč polikan in kultiviran, skratka dolgočasen. Je pa res, da od vedno vozim skorajda izključno V2. (no, kak 1-valjnik, I2 in kaj podobnega se tudi najde, kajneda tovarišija...).

Guzzijeva Quattrovalvole mašina je povsem dovolj močna, da na ovinkasti cesti dela zgago primerljivim 1200 boxerjem in podobnim. (Meni osebno so GSi osnovna hrana na prelazih). Če se gremo po konjušnici, na grobo 100 konjev in en osel za balanco je POVSEM dovolj za karkoli.

Pozitif vabrejšan pa itak seka na gucljih.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, Dr_Jakob pravi:

Debata o V2 in I4 je povsem brezvezna in nepotrebna. Kdor vozi I4, hvali miren tek in pomanjkanje vibracij, kdor vozi V2 hvali navor in pozitivne vibracije. Je pa čisto drug svet. Če ti V2 ni všeč, ti pač ni všeč, samo to je lahko samo posledica subjektivne ocene. Meni, recimo se I4 v večini primerov zdi preveč polikan in kultiviran, skratka dolgočasen. Je pa res, da od vedno vozim skorajda izključno V2. (no, kak 1-valjnik, I2 in kaj podobnega se tudi najde, kajneda tovarišija...).

Guzzijeva Quattrovalvole mašina je povsem dovolj močna, da na ovinkasti cesti dela zgago primerljivim 1200 boxerjem in podobnim. (Meni osebno so GSi osnovna hrana na prelazih). Če se gremo po konjušnici, na grobo 100 konjev in en osel za balanco je POVSEM dovolj za karkoli.

Pozitif vabrejšan pa itak seka na gucljih.

Stari ti po nekaj mesecih spez dihaš samostojno?

Link to comment
Share on other sites

Ob 26. 4. 2021 ob 17:20, thumper pravi:

  vprašati moraš osebo ženskega spola..baje so prečne vibracije bolj blagodejne za njihovo mednožje kot vzdolžne.. :P

Od tu pride cijazenje po cesti... Ni čudno, če se pa ne more koncentrirat na vožnjo... ????

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, SF pravi:

Od tu pride cijazenje po cesti... Ni čudno, če se pa ne more koncentrirat na vožnjo... ????

ma ni glih tko.. če prepočas pelje pod nizkimi obrati je prehitro konec..

Link to comment
Share on other sites

Pozitivne vibracije ??.  Še vedno sprašujem, ali je normalno, da precej seka nazaj ko spustim gas. Najbolje bo, da peljem na servis.

 

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Mfarjan said:

Pozitivne vibracije ??.  Še vedno sprašujem, ali je normalno, da precej seka nazaj ko spustim gas. Najbolje bo, da peljem na servis.

 

 

Stelvio s športnim zračnim filtrom (bmc) je  več glasnejšega pokanja, kot z origunalnim papirnatem (UFI) zračnim filtrom, pri katerem se skoraj nič ne sliši in ne občuti pokanja. Upam, da sem kaj pomagal :)

Link to comment
Share on other sites

Moj KTM 1290 GT je čisto v stock varianti sekal nazaj, včasih tako da sem se skor ustrašil (če misliš občasno pokanje, ko spustiš gas, pa je bil EURO4) motor še vedno laufa normalno in ima 60kkm.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 18 urami, Mfarjan pravi:

Pozitivne vibracije ??.  Še vedno sprašujem, ali je normalno, da precej seka nazaj ko spustim gas. Najbolje bo, da peljem na servis.

originalno tovarniško imajo guzziji - predvsem med leti 2008 in 2015 - zelo revno mešanico zaradi euro norm..

za guzija od moje je marčelo moral dobiti posebej v tovarni spisan program z višjim vbrizgom bencina in so ga - vsaj tako je rekel - naložili na računalnik motorja direktno iz tovarne po netu ko ga je priklopil ... popravek programa je zahteval marčelo zaradi ugašanja segretega motorja pri obratih prostega teka - guzi nima vijaka za nastavljanje prostega teka (kot recimo moj boni efi pri katerem je možnost "naloudanja " različnih že spisanih softwear-ov s strani serviserja in nastavljanja števila obratov prostega teka ročno - nisem verjel a je mogoče ) kar je res moteče sploh za neizkušenega voznika.

Link to comment
Share on other sites

Hvala zaenkrat. Peljem na servis. V Polhovem Gradcu naj bi bil nek mojster za Guzzije.

Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, Mfarjan pravi:

Hvala zaenkrat. Peljem na servis. V Polhovem Gradcu naj bi bil nek mojster za Guzzije.

Černač Andrej  041/521-013  Jaz mu ga peljem konec naslednjega tedna ker UBM d.o.o. ni sposoben in nima volje urediti zadevo z spuščanjem olja pri mojem MG. 

Edited by bugy2004
Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, Mfarjan pravi:

Hvala zaenkrat. Peljem na servis. V Polhovem Gradcu naj bi bil nek mojster za Guzzije.

Andrej Černač je odličen mojster tudi za angleške motorje (še posebej iz 50ih in 60ih). Pa za Ducatije tudi...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!