Skoči na vsebino

Analogni in digitalni števci, indikatorji...


D.J.

Priporočene objave

Tale link ima dosti slikc.

http://mywebpages.comcast.net/billingsley/sigma.htm

Mislim, da bi bilo bolje razmišljati o LED, kot o pretvorniku z 12 na xxx.

Za cca. 80 - 100 ojro pa dobiš lepe osvetljene števce (digital in analog) pri Lojzu v Avstriji.

www.louis.de (Anbauteile, Instrumente, Koso digital)

Popravljeno . Popravil lasagna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

A ima gdo kakšno idejo, kje dobit poceni analogni ali pa digitalni voltmeter za vgradnjo na motor.

Pregledal sem Conrad voltmeter

Je zanimiv in tudi cenovno sprejemljiv, problem pa mi je na moj moped tole zmontirat.

Blo bi boljše imet kazga manjšega ali digitalnega ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi namestil kakšen vgradni inštrument za elektroniko.

Samo ne vem koliko je tisto odporno na vibracije in vremenske vplive, pa še cena je ziher višja.

Tako da ... ostani na temu.

Koliko natančno pa sploh rabiš??

Ker če ne se lahko naredi na led diode v vrsti da prikazujejo napetost, sam je tisto bolj od uča.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za BAVARCA dobiš orginalni V-meter, pravzaprav ga moraš kupit saj se ne dobi nič, kot sem nekje že zapisal.

IMHO je mesto za montažo v armaturi pod šipo. RT modeli so imeli tam dva pokrovčka za uro in V-meter. Ko še ni bilo vse digitalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal za mojga to ne velja. Kot si zapisal je pri varianti s fiksno šipco. Jaz imam električno in ni prostora za ta okrogel števec. :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa če ima motocikel črno podlogo obratomerja, jest bi pa rad rumeno ali pa belo. Na nekih avtomobilskih forumih sem bral da si svojo podlogo natisneš na prozorno folijo in samo zamenjaš.

Zdaj pa me zanima če je treba originalno odstranit ali se nova folija samo namesti povrhu stare. :hmm:

Ali je kdo že delal kaj podobnega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Mene pa zanima kakšna je razlika med digitalnim in analognim merilnikom hitrosti. Vem, da analogni deluje preko jeklene pletenice.

Zanima pa me na kakšen način deluje digitalni? Ali je potrebno imeti še kakšno dodatno elektroniko?

Lp

Jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Pri mehanskem števcu pletenica vrti magnet, ki je v šalčki. Vrtenje magneta povzraoča vrtinčne tokove, ki zamaknejo šalčko na kateri je igla za prikaz hitrosti.

Pri digitalnem števcu vezje prešteva impulze in jih pretvori v ustrezno hitrost. Pri kolesarskem števcu imaš na kolesu magnet, ki šiba mimo senzorja (tuljava), nastali impulz potuje do vezja...

Pri nekaterih števcih je senzor nameščen nad zobnikom v menjalniku . Zaradi nazobčenosti zobnika, se zopet pojavjajo spremembe magnetnega polja, ki jih vezje ustrezno procesira...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kakšna je razlika med digitalnim in analognim merilnikom hitrosti. Vem, da analogni deluje preko jeklene pletenice.

Zanima pa me na kakšen način deluje digitalni? Ali je potrebno imeti še kakšno dodatno elektroniko?

Lp

Jaka

Digitalni števec vedno potrebuje senzor ,ki daje po obratu en impulz.Vgrajen je pri avtih na diferencijalu pri motorjih na prednjem zobniku verige,pri nekaterih motorjih tudi na diferencijalu npr.BMW.Analogna števca pa postojita vsaj dva-kolikor je meni poznano,namreč razlikujeta se v načinu delovanja in sicer eden deluje popolnoma mehanično se pravi na pletenico (in potom magnet premiče kazalec)drudgi pa na impulz iz diferencijala in s pomočjo elektronike spreminja napetost in s pomočjo tuljave v instrumentu premika kazalec hitrosti.Take kombinirane števce, senzor malo elektronike in kazalec imajo avti že vsaj 20 let. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Oj

Pri iskanju števca sem naletel na težavo. In sicer neznam izračunat unega podatka k-Wert za moje kolo. Ubistvu niti postopka ne zastopm, ki je napisan v navodilih števca. Navodila so tam pod Anleitungen. Bi me lahko prosim kdo razsvetlil?

Gre se pa za tale števec .

Hvala

Crownless

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tuki so ostali, tudi brezžični: KLIK

Svetujem ti, da se izogibaš brezžičnih števcev. Po mojih izkušnjah ne dajejo natančnih odčitkov, pa še dražji so. Bolje bo če kupiš "navadnega" z žicami. Preizkušeno dela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj

Pri iskanju števca sem naletel na težavo. In sicer neznam izračunat unega podatka k-Wert za moje kolo. Ubistvu niti postopka ne zastopm, ki je napisan v navodilih števca. Navodila so tam pod Anleitungen. Bi me lahko prosim kdo razsvetlil?

Gre se pa za tale števec .

Hvala

Crownless

Najprej zmeriš obseg kolesa v centimetrih. Nato originalni števec odklopiš, kolo pa zavrtiš za 10 polnih obratov - pri tem pa šteješ, kolikokrat se je obrnila zajla.

K = 10 x št.obratov zajle / obseg kolesa

Bi pa to verjetno moral zračunat še preden si kupil števec, ker če K ni 1.4, števec ne bo kazal prav...

D:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekak sm mislu da je tole digitaln števc. Te pa nič. In ne nism še nabavu. Nasrečo. Iščem pa nekaj podobnega izgleda, samo da bo delovalo na digitalno tehnologijo. Najbrž bom težko najdu.

Drgač pa hvala za pojasnilo.

Crownless

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gericke in louis imata v sortimanu tako analogne kot digitalne stevce; in seveda mesanico (digitalna tehnika, analogni prikazovalnik = cager in stevilcnico).

vecinoma tudi zraven pise na katere modele pase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 let pozneje...

Ne vem če je prava tema, iščem pa:

 

1. analogni ali digitalni bolj retro števec za BMW naked

2. kabel za pretvorbo obratov v digitalni signal ( po domače števc zajla ki pretvori v elek signal)

 

Vse to za BMW Boxer 1985-1995

 

Hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Nisem vedel da ta tema obstaja, malce ima malce je že zaprašena ampak ponudba kitajskih aftermarket števcev je velika.

Torej take števce sem že monitral:

ZJ03400-D-3-38.jpg

Tak obratomer se ni preveč izkazal, milim dela ampak kazalček se precej trese torej je natančnost cca. 1000obr.

Tak kazalec hitrosti imam tudi, ampak se dokaj bedno vidi točno hitrost in malce zamuja po mojem občutku.

 

D8209-4.jpgZanima me če je kdo probal montirat take ebay števce?

 

HTB16M8KNXXXXXchXpXXq6xXFXXXp.jpgali takšen

s-l1600.jpg 

 

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

https://www.aliexpress.com/item/FREE-SHIPPING-Motorcycle-LCD-Digital-Speedometer-Black-or-White-14000RPM-motorcycle-Instruments-17-wheel-diameter-KOSO/32658471149.html?spm=2114.13010608.0.0.fnZQ3W

Tega sem montiral na Kawlna. Deluje povsem zadovoljivo. Razen obratomera. Nad 8k rpm se mu je nekaj vtrgalo, in je zacel divje ritati sem in tja. Ko so vrtljaji padli pod 8k rpm, je bilo spet vse OK.

Nisem gledal zakaj, verjetno ga povratna indukcija vzigalnih tuljav zajebava - nisem pa gledal signala z osciloskopom. Verjetno bi z diodo in uporom resil situacijo. Ne vem. Se nisem pretirano sekiral. Sem ga prej prodal. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, ja... ...kontrolke so pri mocnem soncu bolj slabo vidne.

15871662_10154491140083124_5027667699198411257_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A signal za obrate ni enak kot pri original števcu?

Kaj pa un indikator polnosti rezervarja funkcionira na original izhod?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kitajska pošta prispela, katera trgovina ima takšne konektorje? IC, pa kakšen Adel dvomim. 

(Rad bi elegantno priključil števec)

IMG_20170429_191532.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!