Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

@Nightmare to kar ti opisuješ gre pri KTMu iz spodnjega ohišja motorja (nad alternatorjem) čez protipovratni ventil (motor>airbox) v zračni filter.

SAS sistem jemlje svež zrak iz filtra in ga dovaja za izpušne ventile. Tako se doseže boljše-čistejše izgorevanje. Problem nastane, ko zapreš plin in EM ventil zamudi ali se okvari, se pojavi močno pokanje - sekanje.

Kovidiš koliko krame in potencialnih težav s tem odstraniš, se hitro odločiš, da boš vse skupaj odstranil.

Ali je kdo na mesto SAS ventila že namestil dodaten predal v tem stilu? Zdi se mi uporabno, ampak glede na ceno, mislim, da se bom enkrat sam lotil izdelave.

ktm sas.JPG

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm.... 690ka ima to na pokrovu ventilov. Zdaj ne vem ali je pri meni kriv letnik, trg ali vse, da teh elektromagnetnih ventilov nimam več ampak je le direktna povezava z vmesnim rezervoarjem s prekati kateri potem vrne utekočinjeno olje nazaj v motor pline pa v Airbox in potem v izgorevalno komoro. 

Vem pa, da so imele tudi starejše 690ke el. magnetne ventile in prav tako poimenovan sistem SAS.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lep čas nazaj, smo trije iz poljske kupili relokatorje stranskega stojala.
IMG_20170219_181545.thumb.jpg.c297115a59626e3a26edb098f40171c1.jpg

Danes sem končo našel malo časa za montažo, ampak ni šlo vse po maslu. Nažalost imata 03 in 04 letnik 950 ADV okvir spodaj malo drugačen kot modeli od 05 naprej in je bila ena ojačitev v napoto.
IMG_20170326_201502.thumb.jpg.61866e3df31272903b272a8172c66cc6.jpg
IMG_20170326_201453.thumb.jpg.abb3644b011ff50f05fff9cbe64c1113.jpg
 

Nič kaj takega kar se nebi z malo rezanja in brušenja dalo odpravit, bo pa treba malo opazovat kaj se dogaja z nosilem pri polni obremenitvi (polni kovčki,...) v primeru da bi prišlo s časom do pokanja, bom pa zadevo zavaril in ojačal. Sam raje vidim da pokne kos jekla za par € kot pa blok motorja. Ni najlepše je pa funkcionalno.
IMG_20170326_210603.thumb.jpg.869513f641a2f218cc40c53bb5cc3f86.jpg

 

Pri končni montaži je potrebno najprej priviti stransko stojalo na ploščo z vgreznimi vijaki in jih dobro zategniti. Ker potem ko se plošča privijači na oviri sta ta dva vgreznena vija obrnjena proti ohišju motorja in dostop z imbusom ni več mogoč.
IMG_20170326_213022.thumb.jpg.5550475be7947e3d10e19454d944bc8d.jpg

Končana montaža, z nekaj barve na vijakih za lažje preverjanje če so se slučajno odvili
IMG_20170326_215013.thumb.jpg.7c1d122adab90755727d43555c926c3c.jpg
 

Naslednja stvar na seznamu je manjava semeringa na osi od balanserja. Zato tudi olje v air-boxu ki sem ga našel med manjavo zračnega filtra. 

Lp!

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo vprašam...kje je fora v tem relokatorju stojala oziroma kaj je narobe s serijskim? Sam nisem še opazil česa spornega, pa me zanima.

Lp, lightning

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, lightning pravi:

Samo vprašam...kje je fora v tem relokatorju stojala oziroma kaj je narobe s serijskim? Sam nisem še opazil česa spornega, pa me zanima.

Lp, lightning

Največji problem pri originalni pritrditvi je da je zadeva privijačena v blok motorja, ki pa ni poceni za zamenjat, če se zlomi in se lahko zlomi (glej google in tuje forume).

Takšen relokator stojala pa prenese vpetje stojala iz bloka motorja na okvir. 

Bi ti priložil slike s tujih forumov in linke pa sm na faksu in pišem s telefona.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, miklavc pravi:

Največji problem pri originalni pritrditvi je da je zadeva privijačena v blok motorja, ki pa ni poceni za zamenjat, če se zlomi in se lahko zlomi (glej google in tuje forume).

Takšen relokator stojala pa prenese vpetje stojala iz bloka motorja na okvir. 

Bi ti priložil slike s tujih forumov in linke pa sm na faksu in pišem s telefona.

Hvala za pojasnilo, ker ga nimam dolgo ga nisem še tako preštudiral.

Lp, Lightning

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, lightning pravi:

Hvala za pojasnilo, ker ga nimam dolgo ga nisem še tako preštudiral.

Lp, Lightning

Ni problema :-) tudi jaz ga imam šele slabe 3 mesece ;-) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, miklavc pravi:

Lep čas nazaj, smo trije iz poljske kupili relokatorje stranskega stojala.
IMG_20170219_181545.thumb.jpg.c297115a59626e3a26edb098f40171c1.jpg

 

 

 

 

De best, Miklavc, sem vedu, da se boš kmal tega lotil, po telih fotkah, ki si jih prilepil je tolk dobro opisan, da bom znal tudi jaz sestavt :-)))

BTW, še en neumen vprašanje a se mora tist senzor za pozicijo stranskega štenderja tud kam prestavit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, igc1 pravi:

De best, Miklavc, sem vedu, da se boš kmal tega lotil, po telih fotkah, ki si jih prilepil je tolk dobro opisan, da bom znal tudi jaz sestavt :-)))

BTW, še en neumen vprašanje a se mora tist senzor za pozicijo stranskega štenderja tud kam prestavit?

Senzor lahko ostane tam kjer je. Pozicija samega stojala se spremeni samo za slabe 10mm bolj ven ob bloka motorja, relacija, naprej-nazaj ostane enaka.

Edino pazi ko boš delal, da imaš zraven kakega pomočnika ali pa lahko motor vsaj na steno nasloniš, ker en vijak, ki ga moraš odstranit, drži centralno stojalo na okvir, tako da med montažo novega stojala, motor ne more stati na centralnem stojalu. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, lightning pravi:

Samo vprašam...kje je fora v tem relokatorju stojala oziroma kaj je narobe s serijskim? Sam nisem še opazil česa spornega, pa me zanima.

Lp, lightning

Evo, da ti še odgovorim s slikami, kaj se lahko zgodi. Linki vodijo do originalnih tem na advrider.com

Blaga oblika: Link950_crack.jpg

 

Hujša oblika: Link
IMG_20120304_073144.jpg

Do tega pa lahko pride zaradi preobremenitve stojala (polno naložen motor) ali udarca ob kakšno oviro med vožnjo (robnik, kamen,...) scenarijev je več, aluminij kot tak pa ima tudi svoje meje nosilnosti, katere pa so nižje od jekla ki je uporabljen v okvirju. Konec koncev pa tista jeklena plošča stane cca 25€ brez poštnine nov blok motorja pa cca1830€ (za part. nr: 60030000044 pri ktm-oprema.si)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 9. 4. 2017 ob 22:05, miklavc pravi:

Tech Tip!

Če med menjavo zračnega filtra najdete kakršne koli sledi olja v air-boxu je verjetno čas da zamenjate sednilo na osi od balanserja. Samo tesnilo pride cca 2€ v lokalni trgovini z inžinirsko robo. 

Napita guma od zračnega filtra okrog leve odprtine:
img20170219180353.jpg

Tesnilo se nahaja v pokrovu od generatorja. Pred odpiranjem motorja, obvezno tuširanje
img20170408101151.jpg

Staro KTM tesnilo ki je vidno deformirano zaradi obrabe:
img20170408105029.jpg

Novo SKF tesnilo dimenzij 12x20x5, zmontiran z obilico olja
img20170408105824.jpg

Po menjavi je potrebno zadevo samo še sestaviti nazaj skupaj in zategnitit po specifikacijah, 10Nm za te vijake.
img20170408112048.jpg

Za kakšno sezono ali dve bo že zaleglo :cool:

Nekam velik je tale moment ključ za 10nm :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Kawl pravi:

Nekam velik je tale moment ključ za 10nm :)

 

Dobro si opazil :-) Je kar na zgornji meji po velikosti za te vijake. Na žalost proračun zarenkrat še ne dovoljuje dveh ali treh moment ključev ;-) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nažalost se zaradi izrednih finančnih razmer moram posloviti od moje preljube 950-ke. Če obstaja kak kandidat oz pozna kdo koga ki išče poštiman ADV motor naj se javi v ZS. Kar je bilo na motorju narejeno je v zgornjem postu in bolj podrobno tukaj na advriderju: http://advrider.com/index.php?threads/950-rehab.1197227/ 

  • Žalosten 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
pred 27 minutami, Kawl pravi:

Tole je kdo gledal ?

Kaj lahko pričakuješ od toliko kilometrov + števec trenutno ne dela verjetno zaradi abs senzorja, tako da je vprašanje če jih ima sploh samo toliko... Laufa sicer lepo ni slišati nekih čudnih zvokov ....

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11052308&display=KTM 990 ADVENTURE ABS

Jaz osebno še nisem slišal v moto vrstah kdaj dobre besede o MotoHit, tako da se jih jaz izogibam, čeprav imajo nekaj zanimivih motorjev na zalogi. Pomoje lahko za tak denar pri kakšnem privat prodajalcu dobiš boljši motor z manj kilometri in več dodatne opreme. 

Vso srečo pri nakupu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kawl pravi:

Tole je kdo gledal ?

Kaj lahko pričakuješ od toliko kilometrov + števec trenutno ne dela verjetno zaradi abs senzorja, tako da je vprašanje če jih ima sploh samo toliko... Laufa sicer lepo ni slišati nekih čudnih zvokov ....

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11052308&display=KTM 990 ADVENTURE ABS

Za ta dnar maš od @Leteči perfektnen motor. Preverjen in odličen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem jaz januarja 2016 svojega odpeljal iz MotoHit, je tale motor ravno prisel. Ker me je odbijala barva in ker takrat ni bilo servisnega kljuca za ta motor, sem odpeljal drugega (l. 2006, ki se ni imel kodiranega kljuca).

z mojim sem zaenkrat zelo zadovoljen :)

p.s. Takrat je bila cena cca. 7500eur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vprašanje kako je res s tem motorjem. Kaj lahko vseeno pričakuješ pri tem motorju  da bi se lahko  pokvarilo....

Na tujih forumih berem da pri teh kilometrih zna biti že zgornji konec motorja zrel za servis.... se pravi batni obročki ipd...

Kako je s tem.... 

Potreben bi bil tudi servis vilic to ni problem, ker to na redim sam... pa špice so tudi bolj boge vidit...

Leteči ne bo vzel moj 33let star motor v račun :D

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko ti povem kako je bilo pri mojem z 80000km - letnik 2006.

Sem letos naredil generalko - tudi obročke menjal - ampak samo zato, ker sem jih prej naročil - so bili stari dejansko še kot novi - tudi na cilindru nobenih napak - če original sledi od honanja. So pa seveda druge stvari - verigi ventilov sta lahko že raztegnjeni (pri men sta bili sicer še ravno na meji in bi še šli, pa sem vseeno menjal), španarji ventilov in pa klasika - vodna pumpa.

 

Mene na mojem motijo samo vibracije (okoli 5000 rpm se kar čuti (ravno obrati za lagano vožnjo), pa tudi čisto spodaj ((2000 do 3000) ni tak gladek) in poraba ki je nekje 7,6l (okoliški hribi - asfalt -  brez nekega resnega terena) - kar ti da cca 250km dosega.

 

Srečen nakup želim,

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Kawl pravi:

Ja vprašanje kako je res s tem motorjem. Kaj lahko vseeno pričakuješ pri tem motorju  da bi se lahko  pokvarilo....

Na tujih forumih berem da pri teh kilometrih zna biti že zgornji konec motorja zrel za servis.... se pravi batni obročki ipd...

Kako je s tem.... 

Potreben bi bil tudi servis vilic to ni problem, ker to na redim sam... pa špice so tudi bolj boge vidit...

Leteči ne bo vzel moj 33let star motor v račun :D

 

LP

 

Mislim,da je strah odveč,če je bil dokaj redno servisiran pri mojstru ki to obvlada.

Pri 141k km smo odprli motor zaradi(mastenja)  puščanja olja med tesnilom cilindra in blokom motorja.Obraba gl. ležajev, obročkov  in cilindra minimalna(glede na to,da je bil motor odprt je bilo smiselno menjati gl. ležaje , obročke,verigo odmične gredi in  napenjalec verige.Motor dela odlično (  166 k km), sklopka še prva prav tako prednji diski.

Servis vilic in zadnjega Amortizerja  je bil pri približno 100 k km(ni nikjer mastilo) menjano z Hyperpro  progresivnimi vzmetmi.

Špice so pa občutljive na sol kot tudi vsi "Al" deli,po vožnji( v zimskem času) potrebno sprati .

 

lp  Cene

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, cene_r pravi:

 

Mislim,da je strah odveč,če je bil dokaj redno servisiran pri mojstru ki to obvlada.

Pri 141k km smo odprli motor zaradi(mastenja)  puščanja olja med tesnilom cilindra in blokom motorja.Obraba gl. ležajev, obročkov  in cilindra minimalna(glede na to,da je bil motor odprt je bilo smiselno menjati gl. ležaje , obročke,verigo odmične gredi in  napenjalec verige.Motor dela odlično (  166 k km), sklopka še prva prav tako prednji diski.

Servis vilic in zadnjega Amortizerja  je bil pri približno 100 k km(ni nikjer mastilo) menjano z Hyperpro  progresivnimi vzmetmi.

Špice so pa občutljive na sol kot tudi vsi "Al" deli,po vožnji( v zimskem času) potrebno sprati .

 

lp  Cene

 

kdo ti je pa delal in koliko je stalo vse skupaj? če je možno po posameznih postavkah?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!