Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Ce slucajno kdo rabi, prodam stranska alu kovcka s torbami (orginal ktm), nosilce za kovcke in crashbare (sw motech, prasno barvani na oranzno). 

Se raje pa vse skupaj v kompletu z motorjem :)

20171111_154717.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 30. 3. 2017 ob 22:57, miklavc pravi:

Še en projekt na moji LC8 končan, kar pomeni še en korak bližje k prvi vožnji tega motorja :D

Rally pre-filter, kot ga je imel Fabrizio Meoni na svoji Dakar specijalki, to je tista črna gmota pod belanco :) 
Meoni%20Bike%20Naked.jpg

 

Sam proces izdelave delov in pridobivanja mer je bil kar zahteven saj je bilo potrebno kar nekaj obratnega inžinirstva in ugibanja dimezij iz slik. Po ugotovitvi kateri filter je pravi in z nakupom le-tega je zadeva postala malo lažja. V glavne potrebno je bilo narediti aluminjast adapter, ki paše v odrezano cev originalnega air-boxa in bo nosil novi K&N filter. 
img20170327214137.jpg

Testna montaža filtra, preverjaneje pozicije nosilnih stebrov
img20170327221301.jpg

Prva montaža je pokazala zobe... Problem je bil v napačnem vrstnem redu sestavljanja in ne v dimezijah ;-)
img20170329091507.jpg

Kar lepo sede na motor
img20170330213714.jpg
img201703302137141.jpg

V prostorčku med tankoma na izgubiš nobenega prostora, samo pridobiš ogromno luknjo :whistle::ninja:
img20170329220205.jpg

...in ogromen filter ki te pozdravi ob odprtju pokrova :-)
img20170330221059.jpg

Na velikem motorju, ta filter še vedno izgleda OGROMEN :blush:
img20170329094445.jpg

Vse skupaj pa se lepo skrije pod originalne plastike in ni vidno tistim ki jih tako ne briga :cool:
img20170330130946.jpg
img20170330130929.jpg

Sedaj pa je na vrsti tesnilo osi balanserja ali pa obnova vodne pumpe, nisem se še čisto odločl kaj bom poštimal prvo :whistle::slap:

Če bi kdo rad imel enak pred-filter kot 2002 950Rally, je moj sistem na pprodaj. Več pa v ZS. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

ker je zima in nekaj odvečnega časa sem se odločil odstraniti SAS + canister.... sedaj imam vprašanje za vas.....gledam ta link...http://advrider.com/index.php?threads/diy-canisterectomy-sas-removal-990-adv.407113/

kar se tiče odstranitev sas ventila, namestitev 22kohm upora na konektor + obeh ploščic mi je vse jasno. Ni mi pa povsem jasen del kjer je odtranitev "pumpe" ki se nahaja pod varovalkami.....to kar je na sliki spodaj. Čemu služi ta zadeva ? S kakšnim uporom se na konektorju nadomesti upornost te pumpe? 

 

Lp, Andrej[IMG]

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, ANDRE1 pravi:

Pozdravljeni,

ker je zima in nekaj odvečnega časa sem se odločil odstraniti SAS + canister.... sedaj imam vprašanje za vas.....gledam ta link...http://advrider.com/index.php?threads/diy-canisterectomy-sas-removal-990-adv.407113/

kar se tiče odstranitev sas ventila, namestitev 22kohm upora na konektor + obeh ploščic mi je vse jasno. Ni mi pa povsem jasen del kjer je odtranitev "pumpe" ki se nahaja pod varovalkami.....to kar je na sliki spodaj. Čemu služi ta zadeva ? S kakšnim uporom se na konektorju nadomesti upornost te pumpe? 

 

Lp, Andrej[IMG]

Na 950 mam vse samo odklopljeno, kako bo pa na 990 računalnik to sprocesiral pa nevem. Mogoče ti bo tale link v pomoč: http://www.ktm950.info/how/Orange Garage/Emissions Equipment/990/canisterectomy/990_canister_sas_ectomy.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, ANDRE1 pravi:

Ni mi pa povsem jasen del kjer je odtranitev "pumpe" ki se nahaja pod varovalkami.....to kar je na sliki spodaj. Čemu služi ta zadeva ? S kakšnim uporom se na konektorju nadomesti upornost te pumpe? 

 

Vakuumska črpalka za emisijsko navlako je tole, če prav razumem članek. V kosovnici na začetku članka piše kako upore se uporabi - povsod iste 1/4W 22k Ohm. Verjetno taki dovolj dobro simulirajo upornost pogona črpalk... ECU pa zanima samo, če se tam kaj 'premika' al ne. Zadeva je zgleda odgovorna za pumpanje bencinskih hlapov skoz posodo z aktivnim ogljem?  Na linku spodaj si preberi del ki se začne z The Evaporative Canister Filters hydrocarbons...

Upori so navedni kot 1/4 watt 22,000 ohm resistors (Radioshack SKU: 271-1339)

Veliko več branja na to temo - http://ktm950.info/how/Orange Garage/Emissions Equipment/canisterectomy.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čemu sta namenjena konektorja spodaj na sliki? Priključena nista nikamor.Tisti del, ki ga držim v roki je nekakšna brika (uporabljena sta samo 2 pina). Poleg je še en majhen 2 pinski bel konektor, ki tudi ne vem čemu služi?. Rad bi ju speljal drugam saj bi tam spodaj namestil gps tracker + alarm . Prostora bo dovolj.

 

DSC_2017 (1).JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 2. 2018 ob 20:35, ANDRE1 pravi:

Čemu sta namenjena konektorja spodaj na sliki? Priključena nista nikamor.Tisti del, ki ga držim v roki je nekakšna brika (uporabljena sta samo 2 pina). Poleg je še en majhen 2 pinski bel konektor, ki tudi ne vem čemu služi?. Rad bi ju speljal drugam saj bi tam spodaj namestil gps tracker + alarm . Prostora bo dovolj.

 

DSC_2017 (1).JPG

Malo pozno, ampak bolje kot nikoli. To sta konektorja za tovarniški alarm, ki ga marsikdo oz večina odstrani z 990 modelov. Kolikor je meni znano so imeli nekateri kar probleme z njimi. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Miklavc, ali ti je morda poznano oz imas kaksna navodila za odstranitev? 

Če sta res namenjena alarmu jih seveda ne potrebujem in jih odstranim . 

Sem pa včeraj ko sem montiral dodaten ventilator za hlajenje opazil da imam v posodi hladilne tekočine na dnu usedline.....in ko sem malo pobezal z izvijačem se mi je zdelo kot mivka....ali ima kdo kakšno idejo kako je to zašlo v hladilni sistem? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ANDRE1 pravi:

Miklavc, ali ti je morda poznano oz imas kaksna navodila za odstranitev? 

Če sta res namenjena alarmu jih seveda ne potrebujem in jih odstranim . 

Sem pa včeraj ko sem montiral dodaten ventilator za hlajenje opazil da imam v posodi hladilne tekočine na dnu usedline.....in ko sem malo pobezal z izvijačem se mi je zdelo kot mivka....ali ima kdo kakšno idejo kako je to zašlo v hladilni sistem? 

Na 990 elektroniko se ne spoznam najbol (zato pa mam 950 ;) ) Če sta konektorja prazna, je modul že odstranjen. Te konektorje samo lepo nekam skrij pod tisti predalček med tankoma pa si rešen :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

kot sem zgoraj napisal sem opazil mivko v rezervarju hladilne tekočine. obad je tudi napisal od kje je ta mivka prišla v hladilni sistem .... slabo čiščenje odlitkov. Problem se ponavadi opisuje na modelu adventure 950, ampak očitno je tudi na 990. 

Odločil sem se da prvo očistim rezervar. Motor ima trenutno 47000 km, pri 32.000 je bil preventivno zamenjan semering in os vodne pumpe. Danes sem klical na KTM servis. Serviser je rekel da še ni videl takega primera. Povedal sem mu da me čudi, da nihče od serviserjev do danes ni opazil mivke v posodi hladilne tekočine. 

Sedaj sem v dilemi.....ali očistiti samo rezervar, ali očistiti celoten hladilni sistem z vodo ( http://ktm950.info/how/Orange Garage/Cooling System/waterpump/flush/cpmodem_wp/waterpump_overhaul.html ) in ponovno preventivno zamenjati set za popravilo vodne črpalke? 

Na sevisu so mi sporočili part number : 60035055010 ---> set za popravilo vodne črpalke. Na spletu piše da je to kit od 09-13, moj motor je letnik 2007 . Serviser mi je kataloško podal glede na številko šasije mojega motorja, cena je okrog 70 eur. 

Kaj predlagate? Edino kar si res ne želim je to, da zaradi tega obtičim nekje ob cesti.

Popravilo naj bi prišlo nekje 170 eur z delom in materialom, a ker so šalabajzerji nobenemu več ne zaupam in v kolikor se bom odločil za menjavo bom to naredil sam. 

 

 

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ANDRE1, tudi jaz sem na svojem (990 l. 2007) pri cca 40k opazil mivko v rezervoarju (tudi mene čudi da tega še serviser ni videl). Pred daljšim potovanjem sem zamenjal vse cevi za silikonske, ker takrat še nisem bil prepričan kaj zadeva sploh je, in sem nekje prebral da bi morebiti to lahko bili ostanki razpadajočih cevi. Ob menjavi cevi sem celoten sistem spral z vodo, ugotovil da so cevi bile popolnoma OK, dobro sčistil rezervoar in zadeva deluje od takrat že 35k. Res pa je, da se je spet nabralo nekaj malega usedlin v rezervoarju. Imam pa na svojem pri 75k še vedno prvo vodno pumpo, semeringe in ležaje imam pri sebi že odkar sem kupil motor, ampak zadeva deluje brez problema...

Čiščenje komplet sistema (pač nekaj krat spustiš vodo skozi) in rezervoarja, ti ne bo vzelo preveč časa. Obenem boš imel zamenjano hladilno tekočino in samo vozi :)

Kataloška št. seta za popravilo (  60035055010  ) izgleda prava, za novejše je št: 61235055010.

LP, Andrej

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo slučajno prekratke noge in bi menjal dolgo vzmetenje (265mm) iz S ali R modela za krajše, standardno :ninja: pravkar obnavljam vzmetenje od EXC450 pa se mi ne da še enih vilic in amortizerja odpirat pa menjat dele za podaljšanje mojih :) 

Popravljeno . Popravil miklavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 21. 2. 2018 ob 16:22, obad pravi:

@ANDRE1 kaksne barve je “mivka” v sistemu?

Se opravičujem za daljšo odsotnost. V tem času sem odstranil rezervar s hladilno tekočino in ga izpraznil ter opral.....in ja, dejansko je bilo notri precej mivke! je bil pa dokončno odstranjen tudi sas in canister system. Aja pa tudi alarm in gps tracker sta zmontirana , sedaj pa čakam samo še lepe dni da se sezona začne :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Po zelo dolgem času spet nekaj dela na moji LC8. Upam da bo tale majčkena predelva komu prišla tudi prav.

1. Odklop stikala stranskega stojala. Kot vsi vemo je primarna funkcija tega stikala, da prepreči vožnjo z iztegnjeno nogo in ugase motor ko ga damo v prestavo. Vse lepo in prav, dokler ne prideš na teren in prešaltaš na vožnjo stoje. Tukaj se, vsaj pri meni, pojavi probelm, da med vožnjo stoje s peto večkrat zahakljam stransko stojalo in ga prestavim ravno toliko da motor zakašlja. S tako "kravo" na kakšnem bolj zahtevenem terenu je lahko to razlika med usphom ali padcem. Zato sem se odločil da to zadevo odklopim.

Postopek je čisto preprost, s stojala odvijemo stikalo in sledimo žicam do konektorja na levi strani motorja pred pokvrovm za generator. Tam najdemo 2 3-polna konektorja, eden je za stojalo, drugi je za EPC. Nas zanima tale za stojalo, ki ga identificiramo po žicah: črna, zelena in rjava. 

Vse kar je tukaj potrebno narediti je, da održemo samo stikalo stran in spojimo žice. Za pravilno delovanje brez dejanskega stikala je potrebno spojiti zeleno in črno žico, rjavo pa izoliramo.
img201803271932321.jpg

To je to, motor sedaj normalo deluje tudi ob iztegnjenem stranskem stojalu, tako da če se odločite za ta poseg bodite previdni, da ne speljete z iztegnjenim stojalom! 

 

2. Odklop senzorjev za 2 in 3 prestavo oz. kako zmešati glavo EPC sistemu :whistle: 

Kaj sploh je EPC? Citat iz strani H.O.W.:
 

Citiraj

Electronic Power Control: 
KOTH: If you have the Electronic Power Control (EPC) system on your bike (all EU spec bikes 950/990 including early '04 USA), you can disable it by snipping the two wires that tell the ECU that the bike is in 2nd or 3rd gear. These are the gears in which the EPC limits engine acceleration to comply with European noise regulations. If you are not in Europe you likely don't have any noise tests to comply with. You will still want to remove the EPC valves from the 950's as they are subject to malfunctioning even when not connected to electrical. The connector for the gear sensor is #2 in the above photo.

yellow-brown = 3rd gear
gray = 2nd gear

Tukaj pide pa sedaj v igro tisti drugi 3-polni konektor katerega sem omenjal prej. Ampak kakor je že v navadi pri KTM elektro shemah, se tudi tukaj barve na shemi in barve žic na motorju niso skladale. 
img201804042005531.jpg

V primeru, da imate na motorju tako obarvane žice, je potrebno prerezati obe 2-barvni žici. Tiste zelene se pa ne dotikat, ker to je senzor za "N" oz nulo, pa ne me vprašat kako to vem :headbang: :blush: 
img20180404201116.jpg

Tako, malo še pa bo moja kobila spet na cesti za še eno sezono, manjka samo še menjava tekočin in filtrov., aja pa montaža registrske tablice :D 
img20180404204129.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede tega EPCja sem sam pri mojem študiral že pred časom pa sem potem malo pozabil na tole modifikacijo. No sedaj si me ponovno spomnil in tukaj je problem.

Ker imam sam kvadraten konektor na stikalu prestav sem zadevo odklopil in dal kontakt, da vidim, če je lučka "N" res ugasnila. Lučka je ugasnila, lučka "FI" pa je utripala. Za siguro ponovno priklopim konektor in lučka tudi po priklopu in ponovnem kontaknu ne gori. Prav tako se na števcu ne pokaže N med prikazom prestav ko šaltam po brzinah in ostane na zadnji znani brzini.

Večkrat poiskusil, se šel peljat, odklopil akumulator a lučka se ne prižke in črke N med prikazom prestav se ne pojavi.

Naj ponovim, konektor sem le odklopil, dal kontakt in priklopil nazaj brez kakršnegakoli ščipanja žičk.

Kdo ve kako "N" ponovno najti med prestavami?

 

Hvala

 

 

Lp, Samo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri, če je v računalniku prisotna kakšna napaka. Mogoče pomaga, če jo pobrišeš.

Utripanje FI lučke je sigurno pomeilo neko napako. S števila - zaporedja utripov lahko ugotoviš katera napaka je.

Popravljeno . Popravil obad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, obad said:

Preveri, če je v računalniku prisotna kakšna napaka. Mogoče pomaga, če jo pobrišeš.

Utripanje FI lučke je sigurno pomeilo neko napako. S števila - zaporedja utripov lahko ugotoviš katera napaka je.

Ja saj preko računalnika verjamem, da se zadeva da rešit ampak do servisa bolj težko pridem sam pa te zadeve nimam. Sem upal, da obstaja kakšna rešitev kako napako odpravit sam.

FI je utripal ko je bil senzor odklopljen in ko ga priklopim nazaj neha.

Hvala

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Nightmare pravi:

Glede tega EPCja sem sam pri mojem študiral že pred časom pa sem potem malo pozabil na tole modifikacijo. No sedaj si me ponovno spomnil in tukaj je problem.

Ker imam sam kvadraten konektor na stikalu prestav sem zadevo odklopil in dal kontakt, da vidim, če je lučka "N" res ugasnila. Lučka je ugasnila, lučka "FI" pa je utripala. Za siguro ponovno priklopim konektor in lučka tudi po priklopu in ponovnem kontaknu ne gori. Prav tako se na števcu ne pokaže N med prikazom prestav ko šaltam po brzinah in ostane na zadnji znani brzini.

Večkrat poiskusil, se šel peljat, odklopil akumulator a lučka se ne prižke in črke N med prikazom prestav se ne pojavi.

Naj ponovim, konektor sem le odklopil, dal kontakt in priklopil nazaj brez kakršnegakoli ščipanja žičk.

Kdo ve kako "N" ponovno najti med prestavami?

 

Hvala

 

 

Lp, Samo 

Kot si sam ugotovil za 990 ta postopek ne velja, ker ti zacne EFI prikazovat napako, zato rabis drugačen, "športni" senzor ali pa malo predelaš originalnega. Več info na linku:

http://advrider.com/index.php?threads/sommer-ktm-gangsensor-sport.324232/

Pred kratkim se je prodajal en rabljen na UK KTM Forumu za cca £15. Bom probal najti oglas.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Nightmare pravi:

Ja saj preko računalnika verjamem, da se zadeva da rešit ampak do servisa bolj težko pridem sam pa te zadeve nimam. Sem upal, da obstaja kakšna rešitev kako napako odpravit sam.

FI je utripal ko je bil senzor odklopljen in ko ga priklopim nazaj neha.

Hvala

 

Lp, Samo

Si se kaj peljal?

Probaj, če mogoče "prime" 15 minutni "reset" (vžgeš (hladnega) in pustiš čisto pri miru 15 min) , v tem času naj bi se "nastavil" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo brskal po internetu (rahlo puščanje olja na senzorju menjalnika) . Pravijo, da če si izklopil senzor pri priklopljenem akumulatorju je edina rešitev računalnik (v to sicer dvomim, ker sem iztaknil konektor, pa ni bilo problemov, nisem pa dal kontakta... ) . Je pa moj 2008 in lahko da je malo bolj "neumen" (še sreča) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!