Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Vse je odvisno od tega koliko ti obvladaš motor.

Tudi res. Pa kolk nor si. Se spomnite une fotke, ko je ena yamaha r1 do sprednjega žarometa skoraj v blatu?

Je pa dejstvo, kakorkoli obračaš, da ob pogojih:

- na dveh različnih motorjih, npr. LC8 in VStrom-u,

- ki sta opremljena s serijsko opremo,

- isti voznik,

- na istem terenu (off road),

dosti lažje vozi LC8.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje si to zasleil, brskam tle po njihovih spletnih straneh, pa ne najdem nič.. Me zanima, ker do zdej sem vedno zrihtal Šel olje po smešnih cenah, in če res obstaja, bi se rad pozanimal za kolko ga dobim...

Super, zelo dobre novice s tvoje strani... Izvedel sem od Sommer KTM, enega izmed največjih KTM dealerjev v Evropi... Na webu baje še ni... Ti se kar pozanimaj kako in kaj. Enega interesenta že imaš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primerjava z raznoraznimi Vstromi, KLV-ji, Caponordi in podobnim šrotem, neustrezna.

Ej Noise, in ti se imaš za nekega motorista...! :BUA: A še nisi slišal za bonton motoristov?! Kako lahko motorje, ki koštajo okrog 2,5 mio zmerjaš z ''šroti'' ?! Mal se ozri okrog sebe, pa boš videl, da veliko nas, ki ne serjemo dnar ko drek, moramo ful ful delati (eni od nas še zraven tega študiramo), da si lahko privoščimo nam všečen motor...govorim nasplošno, ne samo dotične motorje (KLV, V-Strom, Vara...).

Vsak svoje najbolj hvali-in ja, tvoj LC8 je pa nartabulš in oh in sploh...Sj sm že prej reku, LC8 je res pravi stroj, ni pa bog napram drugim (KLV, V-Strom...in podobnim ''šrotem'', kot si jih ti poimenoval). Se oprašičujem za :topic: , ampak je blo treba povedat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, opombe na mestu, moja pripomba pa popolnoma neustrezna, čustvena in neprofesionalna. Bila je izrečena iz osebnega vidika in jo vzamem nazaj.

Mea culpa, ne bom več. :oops: :blush: :blush: :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh, preveč se hvalite s temi kravami. tej mopedi so predvsem  za se fajn pelat po asfaltu pa po kakem makedamu. tisto blato pa raje našroko zaobidite, razen če vas ni za vsako kravo ena četica za ven vlečt. al pa je kdo od vas Meoni.

Pa brez zamere..

:yea2: :lol1: :lol1: :OK:

ME & BLADZO

post-907-1105443647_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MOTOVILC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Super, zelo dobre novice s tvoje strani... Izvedel sem od Sommer KTM, enega izmed največjih KTM dealerjev v Evropi... Na webu baje še ni... Ti se kar pozanimaj kako in kaj. Enega interesenta že imaš :)

Noise, ne preveč razveseljive novice.. jaz ponavadi dobim olje od enega pooblaščenega dilerja pri nas, ampak tega olja u Slo sploh ni in zaenkrat niti ne bo.. :?

tole so mi poslali iz Shell Adrie:

ADVANCE X RACING 4T 20W-60 v Sloveniji zaenkrat še ne prodajamo, ker ni

povpraševanja. Na voljo je samo v pakiranju 4x4 lit. Cene še nimamo, ker ga

nimamo v prodajnem programu. Ob dovolj velikem povpraševanju (vsaj 200 lit)

lahko postavimo tudi ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah ni panike, bomo pa naročil iz Nemčije. :D

No, al pa Motorexa probali...

Hvala vseeno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dajte no ne se spuščat na osebno raven. baje je motosvet zato da izmenjujemo mnenja ne pa da se kregamo kdo ma boljši motor, kdo serje denar in kdo ga ne!

noise ali imaš kako fotko sommerjevega pokrova za airbox?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Nimam :photo: , se mi je preveč mudilo, ko sem ga gor montiral :blush: --- bom naredil fotko, ko bom vrgel dol tanke (imam za montirat te dni cel kup stvari)...

Je pa spodaj ena fotka PRIREJENEGA Sommerjevega pokrova za AIR BOX... En američan je malo predeloval zadevo (razširil odprtino za približno 50-100%) in se igral z nastavitvami vplinjačev... kljub temu... zadeva izgleda približno tako...

PS: Je pa samo na levi strani (gledano v smeri vožnje) zadeva.

post-1-1107724942_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najnovejša pridobitev: set Excelovih feltn z nameščenimi Desertkami in Haanwheel špicami, extra debelim šlauhom in bead lockom spredaj in zadaj...

Zakaj?

1) na 1,6" in 2,5" feltne gredo sedaj offroad gume klasičnih dimenzij (90-90-21 in 140-80-18), ki se jih poleg tega dobi tudi v vsaki vukoj****...

2) feltne so take, kot morajo biti --- niso mehke, kot da bi bile iz putra (kot so to originalne)...

3) menjava gum sedaj tudi izven garaže ni več problem...

:eek: :yea2: :yea2: :yea2:

post-1-1107725560_thumb.jpg

post-1-1107725594_thumb.jpg

post-1-1107725653_thumb.jpg

post-1-1107725727_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje lep pozdrav vsem!

Moja me bo danes dobesedno obesila, ker že dve uri berem vse vaše komentarje od leta 2003;)

Sam sem vedno bil pristaš Hondi. Leta 95 sem kupil prvi pravi motor Hondo Transalp. Ta je bila še original Japonska. 99. ponovno Transalp vendar je bila Italijanska. Pila je liter več... okrog 6l/100km, menjalnik ni bil tako precizen... pa še nekaj napak je imela. 2002. sem presedlal na VTR 1000F... vas moram razočarat... meni znese naredit tudi 170km z enim tankom;) Sam sem ful zadovoljen z njo in če bi naš zakon in moja denarnica dopuščala bi jo najraje obdržal in kupi še LC8;) V Švici imaš eno registracijo in več vozil... saj tako pravi stric;)

Ktm me je čisto obsedel... samo bojim se, da bom razočaran, ker s Hondo res nisem imel večjih problemov. Zanima me še koliko košta vzdrževanje KTM-a? Je potreben računalnik pri servisu al lahko to opraviš sam? Skratka pozno je že... upam, da se slišimo v kratkem.

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ktm me je čisto obsedel... samo bojim se, da bom razočaran, ker s Hondo res nisem imel večjih problemov. Zanima me še koliko košta vzdrževanje KTM-a? Je potreben računalnik pri servisu al lahko to opraviš sam? Skratka pozno je že... upam, da se slišimo v kratkem.

Lep pozdrav!

Hehehe, nobenega računalnika. Fergazer itd. Na voljo so tudi kompletni servisni manuali, tako da lahko (z orodjem in znanjem) verjetno vse poštimaš sam.

Kaj pa vem, nekih hudih stroškov z vzdrževanjem tega motorja nimam.

Sicer pa -- pojdi v MB in se zapelji s testnim. Pol pa bomo res lahko govorili o obsedenosti muhuahhahaha... :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepa pridobitev  :OK:  koliko pa to velja v € ?

Uhh... :ninja: :ninja:

set feltn je trenutno v akciji pri Sommerju, so pa tudi edini se mi zdi, pri katerih lahko kupiš cel set (vilice, pesto, feltna).... €1.000

... pol pa še diski in zobčenik cca €450

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... pol me je pa trgovec malček nategnu... je rekel, da lahko pri vsakem motorju zveš zgodovino... kao diagnostika.

Škoda, da je malček premrzlo za testno vožnjo. Upam, da ni testna vožnja sam 10km!

Mariborčan prodaja modrega... no ja... nikol nism kupoval rabljenega... nikol se pa ne ve, če me že kakšn ni prehitel;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm... pol me je pa trgovec malček nategnu... je rekel, da lahko pri vsakem motorju zveš zgodovino... kao diagnostika.

Aja, to pa ja. Sam ne kot diagnostika, ampak oni to na servisu noter kucajo vse kar se je dogajalo z motorjem... tam lahko zveš.. ni pa to računalnik na motorju, ki bi ti zmetal ven vse kar je bilo narejeno... Ampak računalnik kot interni ktm website (baza), kjer je to vse noter zabeleženo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, to pa ja. Sam ne kot diagnostika, ampak oni to na servisu noter kucajo vse kar se je dogajalo z motorjem... tam lahko zveš.. ni pa to računalnik na motorju, ki bi ti zmetal ven vse kar  je bilo narejeno... Ampak računalnik kot interni ktm website (baza), kjer je to vse noter zabeleženo...

Se mi je kar zdelo, ker nisem opazil nobenega konektorja za diagnostiko... sicer je lahko bil skrit;) Hja... ni kej ko preizkusiti... vsi pozitivna mnenja... razen pri porabi olja... prepustimo sreči;)

Aha... moj kolega je imel KLR 650 kateri mu je na 400km spil liter olja;) pa nič kadilo za njim;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da ne postavljam neumno vprašanje!;)

Je kakšna drastična razlika med modelom 03 in zadnjim modelom? Bi naredil veliko neumnost, če bi kupil model 03 druge roke? Kakšna bi bila po vašem cena takega motocikla brez dodatne opreme... recimo po evrotaksu? Sej vem, da vsak posameznik postavi svojo ceno... sam prašat ni greh... upam, da bo šlo pri odgovorih;) Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena je vedno odvisna od povpraševnja B) Jaz sem rabljenega iskal celo leto pa jih ni, tak da je to po evrotaxu = neskončno. Zdaj imaš končno enega na avtonetu, tak da imaš samo 2 opciji, avtonet :fight2: motor jet.

pred enim dnevom si imel še tretjo, to je kupiti testnega od motor jeta, ampak tega jokerja sem že jaz potegnil.

p.s. dobra roba se ne prodaja, sploh pa ne poceni,... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem ga peljal je bil cist lusten motorcek, samo za teren se mi zdi pretezak, za po cesti so pa boljse masince. Vecino km pa povprecen voznik naredi na cesti. Nabavil bi ga ,c e bi imel cas za Tunis ali kaj takega. No, mogoce bi mi potem manjkal kardan, ker se mi ne da z verigo ukvarjati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem ga peljal je bil cist lusten motorcek, samo za teren se mi zdi pretezak, za po cesti so pa boljse masince. Vecino km pa povprecen voznik naredi na cesti. Nabavil bi ga ,c e bi imel cas za Tunis ali kaj takega. No, mogoce bi mi potem manjkal kardan, ker se mi ne da z verigo ukvarjati.

Saj dol se ne smeš nič ukvarjati z verigo, bogneda, da bi kaj mazal, ker se pesek gor prime :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!