Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Ja, tesnenje tudi mene malenkost heca... sploh ko smo se vozili po pesku v Tuniziji pod visokimi obremenitvami, sem moral doliti deci hladilne na dan...

No, sedaj je KTM poslal obvestilo, da bodo stvar takoj poštimali...

PS: Zakja pa bi kaj brusil in razdiral?

Noise Data, tudi motorradovci so na začetku dolivali hladilno po decilitrih. Menda pa potem prvo daljše divjanje s polnim plinom dokončno obračuna z tesnilom.

Brušenje: poberejo se ostanki tesnila in "lepila"

Razdira se pa glavo motorja stran od bloka.

No, v zadnji številki Motorrada so se popravili, da veriga v glavi ni preskočila, pač pa pride pri daljšem zaganjanju do padca tlaka olja, napenjalec verige popusti in od tu potem hrup v motorju.

Je pa zato spet crknila pred kratkim menjana bencinska črpalka.

Na vztrajnostnem testu imajo 7 motorjev pišejo pa samo o dveh: KTM-u in Ducatiju 999. O preostalih ni menda kaj pisati, omenjena dva pa stalno skrbita za presenečenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... omenjena dva pa stalno skrbita za presenečenja.

Presenečenja so vedno na pladnju ... dobra ali slaba ... pa tudi vozniki imajo kar nekaj prstov vmes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... problem je v prednjih vilicah ( predolge in premehke ) pa tudi zavore in mešanica oblog ne bi prenesla vseh obremenitev kot je potrebno.

:huh: Eh no...Pa sej nism mislu sam koles, seveda tut drugo vzmetenje, al pa to dodelano, vsekakor 4batne čeljusti.

To ktmjevci vejo in bi lah takoj prpasali vse to, ker majo sigurno kej po predalih spravlenga .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
a lahko kdo napise razliko u voznji lc8 ter honda varadero?hvala

Čisto drugi feeling oz. čisto drugačna namembnost. Varadero stil vožnje je nekaj v smislu BMW GS oz. še malo "udobnejši", "mehkejši" itd.

Primerjavo KTM LC8 z R1150 GS v vožnji pa si lahko prebereš nekaj strani nazaj (med drugim tudi tukaj: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...65#entry285931) in pa nekaj komentarjev tudi v tej temi na forumu: --> http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=7833

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

varadero se po asfaltu zlo dobr pele sam na makadamu pa res nism meoni,zato sm jo tud prodau ravno zaradi gorskih poti itd.bi kupu lc8.ceprou za dolomite je pa verjetno se najbol zakon super moto-duke.a je tebi cez prelaze kej slabse dihau zarad visine,ka pr duku se kar pozna ko ga sopas ad podna pa do vrha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ceprou za dolomite je pa verjetno se najbol zakon super moto-duke.a je tebi cez prelaze kej slabse dihau zarad visine,ka pr duku se kar pozna ko ga sopas ad podna pa do vrha

100konjski litrski agregat, ki vleeeeeče LC8, nima problemov v Dolomitih. Leti kot zmešan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta tedn grem gledat ena lc sa me prepricale tvoje pohvale motorja

Kako gledat...? Furraaaaattt..... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja,sm iskau tvojo stevilko za kak nasvet pa jo nism dubu,sm dau ara,kva pa vem a sm se naf....u.ma se pele fenomenalno,visoka pozicja,pospeski,doma se jim kar mesa u garaz lc8 pa duke osebi avto pa sto jurjeu uredn. biker for ever

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noise Data, tudi motorradovci so na začetku dolivali hladilno po decilitrih. Menda pa potem prvo daljše divjanje s polnim plinom dokončno obračuna z tesnilom.

No, meni so sedaj zamenjali matice z drugačnimi (+ podložke), ker je bil popolnoma suh in že kar nekaj časa ni bilo nobenega problema s hladilno (pa ga vozim na polno), tesnila nismo menjali. Je pa res, da je bil en vijak na hladilniku masten in skoraj popolnoma odvit (in je zelo verjetno, da je hladilna takrat udarila ven tam).

No, v zadnji številki Motorrada so se popravili, da veriga v glavi ni preskočila, pač pa pride pri daljšem zaganjanju do padca tlaka olja, napenjalec verige popusti in od tu potem hrup v motorju.

Ja, znan problem pri nekaterih čisto prvih motorjih. Pri mojem se to ne dogaja, pri nekaterih lastnikih pa. Garancijsko je potrebno zamenjati eno izmed oljnih pumpic baje...

Drugače pa fun fun fun.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

super motor ki je vreden svojga dnarja,ki vleeeeeeeece in vlece.primerjava z hondo varadero-nemogoce saj je bistveno drugacen.beri,bolsi.lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Sicer pa glede primerjave z varaderom. LC8 se ne da primerjat z nobenim ,ker podobnega sploh ni !!!!Je edini hard enduro :OK: / sn 12 let vozo 520 exc oz. njegove predhodnike / + POTOVALNI STROJ / v enem šubu 1400 km v Romunijo / veš kake so tam ceste ??? :SS pa je leto celo pot 160 do 180 / policija ne čitat tega / :grrr

Ko vidi kante BMW& Co. pa tak prek njih skačem , da jih kap trofi :alien1:

če vas kaj resno zanima pa pišite in me fprašajte !!! :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko vidi kante BMW& Co. pa tak prek njih skačem , da jih kap trofi 

Hm........zanimivo, kaj pa je tisto kar ga dela na cesti toliko boljšega?? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja BMW GS bi ti znal hude preglavice delat, tako v končni hitrosti kot v pospeških,da ne govorim o okretnosti in legi na cesti,tko da ne kar neki govort .)

govorim iz lastnih izkušenj, namreč frend ma GS1200 in se z lahkoto v vseh stvareh primerja z mojo cbro 900, le končna hitrost je malce manjša :D

Pa ne me narobe razumet v vseh pogledih bi imel rajši KTM-a kot BMW-ja .) :grim

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW1200 GS: 225 kg

KTM LC8 : 202 kg

zdej ne vem kje je tukej taka razlika v teži .)

podatki so iz MS kataloga vozil

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW1200 GS: 225 kg

KTM LC8      : 202 kg

zdej ne vem kje je tukej taka razlika v teži  .)

podatki so iz MS kataloga vozil

lp cagiva

tanovi BMW GS ima še ene 20 kg manj od starega ... suh in brez ABSa naj bi tehtal 199 kg ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!