Jump to content

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Recommended Posts

Hjah še zmeri je 270€. Z australije gor pa ne more bit poštnina glih majhna :S

Nevem mogoče bom kar od SWmotecha vzeu ta visozga.

Sej tud ta ni preveč grd :)

Ravno sem mislil napisa da ima sw visok stranski ščitnik.

Zgleda praktično pri pobiranju motorja, več rok bolje je :)

Link to comment
Share on other sites

Js sem si pa danes vzel čas, zakuril v delavnici in naredil par modifikacij...

-Zmontiral grelne ročke, naročil prek Ebaya: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300357065996

Sprobal na mrazu (0 stopinj) in delujejo zelo v redu. Tole je cenejša in elegantnejša rešitev od raznih Saito/Louis gretih ročk, ki so za povrh še debelejše in imajo manj oprijema. Stikalo sem namestil na armaturko ob strsani, da je pri roki in ne moti obenem, nad armaturo šparam pklac za navi ipd gadgete.

-Zmontiral bočno zaščito motorja. Ta nizka opcija mi je tut estetsko najboljša. Zadnji čas, da sem jih namestil, ker bi blo res :headbang: da grem na bok, medtem ko so ščitniki v garaži na toplem.

-Nameščen je tut manjši(16) zobnik spredaj, tko da je zdej prva prestava mal počasnejša in ga po jeb$%& terenu ni treba skos na sklopki držat.

Zato pa Karoojko trga vse do 3-4 prestave. (upam da zdrži vsaj 1500 km :blink:)

Ja motor je fajn umazan ne tega gledat.:ninja:

post-9811-126063736397_thumb.jpg

post-9811-126063737414_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Js sem si pa danes vzel čas, zakuril v delavnici in naredil par modifikacij...

-Zmontiral grelne ročke, naročil prek Ebaya: http://cgi.ebay.co.u...em=300357065996

Sprobal na mrazu (0 stopinj) in delujejo zelo v redu. Tole je cenejša in elegantnejša rešitev od raznih Saito/Louis gretih ročk, ki so za povrh še debelejše in imajo manj oprijema. Stikalo sem namestil na armaturko ob strsani, da je pri roki in ne moti obenem, nad armaturo šparam pklac za navi ipd gadgete.

-Zmontiral bočno zaščito motorja. Ta nizka opcija mi je tut estetsko najboljša. Zadnji čas, da sem jih namestil, ker bi blo res :headbang: da grem na bok, medtem ko so ščitniki v garaži na toplem.

-Nameščen je tut manjši(16) zobnik spredaj, tko da je zdej prva prestava mal počasnejša in ga po jeb$%& terenu ni treba skos na sklopki držat.

Zato pa Karoojko trga vse do 3-4 prestave. (upam da zdrži vsaj 1500 km :blink:)

Ja motor je fajn umazan ne tega gledat.:ninja:

A te grelne elemente namestiš pod originalne gumjaste ročke, ali kaj, to še nisem videl :?

Link to comment
Share on other sites

Jp, so v obliki vezja/nalepke, in se sname original ročke, nalepi grelne elemente in natakne nazaj original ročke.

Levo ročko je treba prej toplotno izolirat, ker ima KTM Renthal krmilo, ki je iz aluminijeve litine, in odvaja toploto hitreje kot jo grelni element proizvaja, zato kot pravim, prej izolirat, če je krmilo iz Alu.

Desna ročka gasa ima pa itak plastiko in je ok, nalimaš direkt.

post-9811-126064585923.jpg

Link to comment
Share on other sites

no, jst sm si pa zdej zvečer vzeu par urc časa, pa sm si kufre zmontjru :)

mam jih od alposa, pa sm malo združu alpos in GIVI in nastali so alpos kufri z "monolock" zaklepanjem trance_43_wavetowel2.gif

Link to comment
Share on other sites

Opa, nekaj takega js planiram še do pomladi narest. Daj prlimaj kako sliko, da se kaj naučimo.

Link to comment
Share on other sites

No, pa še par slikc za lažjo predstavo smile.gif

vdn-IMAG03.jpgjl4-IMAG03.jpg

ll4-IMAG03.jpg

detajli pa še pridejo ko bo narjeno!!!

Predvidevam da drugi teden k dobim še potreben materjal

Edited by james007
Link to comment
Share on other sites

Boš ojačal na notranji strani z dodatno alu plato glede na to da so 41 literski?

LP

hjah bo treba ja. Kr sm jih montjru, pa se ful upogibajo že pri majhnih obremenitvah.

Čeprou zmeri bolj študiram da bi dal ojačitvena rebra in gor še ploščo. Sam mogoče malo brez veze ploščo na rebra.

Nč! treba bo kej preračunat obremenitve in deformacije, pol pa kar narest!

Nism še prou prepričan no kej bom naredu trance_16_dozingoff.gif

Link to comment
Share on other sites

Zanimivo, tole bo kej fasrdiht? No vsaj "dež diht"?

bo bo kr bojo vsi spoji s silikonom pemazani in še guma bo vmes na najbolj izpostavljenih delih.

Link to comment
Share on other sites

Jaz bi ojačal sam imam 32 literske, ki so 6 cm ožji od tvojih, montirani so z Touratehovimi nosilci in je zaenkrat po 16.000 km vse ok.

Hehe... Ni3ous z vodoodponostjo Alposaov je tak, da ko smo prali v njih smo v Touratehovih cote namakali v Alposih pa smo jih sušili :lol1: , no v dežju pa not še ni priteklo nikoli nič.

Edited by Temty
Link to comment
Share on other sites

joj kumi čakm d bojo moji v uporabi :)

sam zdej itak pravijo da bo mraz, tko dA de nebo dalo kej preveč okoli z njimi. Edino kar se bojim je, kako se bom na širino navadu :S zdej ma motor ka 1,08m :S

Link to comment
Share on other sites

joj kumi čakm d bojo moji v uporabi :)

sam zdej itak pravijo da bo mraz, tko dA de nebo dalo kej preveč okoli z njimi. Edino kar se bojim je, kako se bom na širino navadu :S zdej ma motor ka 1,08m :S

Ko prvi špegl zahaklaš se takoj navadiš... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Temty fajn ste izkoristli kufre, he he, vidim da si dobesedno mislil, ko si rekel da ste prali cunje v njih.

No važn de ob ežju ne zmoči vsebine in je že ok.

Hey, tvoj top case mi je pa znan! :whistle:(kerjezdejpostalmoj)

Link to comment
Share on other sites

Temty fajn ste izkoristli kufre, he he, vidim da si dobesedno mislil, ko si rekel da ste prali cunje v njih.

No važn de ob ežju ne zmoči vsebine in je že ok.

Hey, tvoj top case mi je pa znan! :whistle:(kerjezdejpostalmoj)

Ta top case je navajen samih makadamov po tujini, glej da ga ne razvadiš po asfaltih :OK:

Link to comment
Share on other sites

Me zanima kolk GS-ov in ostalih velikanov bi tlele gor preplezal, ker je res hujši teren kt zgleda...

(upam, da kufru počasi postaja jasno :rolleyes:)

http://www.youtube.com/watch?v=sFmObgZ8HPE

To stari...tebi bo pa težko sledit... :worship:

PS: če se bo dalo bom probal zrihtat za drugo zimo gume od Pirellija Rally, te ki se vozijo na Dakaru...upam da se bojo dale v 2010 dobit v normalni prodaji. Dimenzije 90/90-21 in 140/80-18.

LP

Edited by Temty
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

lp

da malo obudim temo,he he

končno so naredili gumo za bolj "cestno" usmejene enduraše.20% off road,80% ostalo.(150/70/18 in 90/90/21)

zanimivo jo bo poskusit čeprav je scorpion AT odlična guma in dober kompromis.

post-5502-126216030685_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Preveč soft za moj okus. Čeprav poleti po zavitih dolomitih bi blo pa sanjsko ga pilit iz ovinkov na powerslide :)

Moja zadnja Karoo, ki sem jo namontiral pred enim mesecem, bo očitno zdržala 2000 kilometrov, tko da moram počasi že gruntat na novo.

Ima kdo kak predlog?

Iščem kej bolj vzdržljivega in še vedno dovolj off road.

Link to comment
Share on other sites

lp

da malo obudim temo,he he

končno so naredili gumo za bolj "cestno" usmejene enduraše.20% off road,80% ostalo.(150/70/18 in 90/90/21)

zanimivo jo bo poskusit čeprav je scorpion AT odlična guma in dober kompromis.

hjah jst sm šou malo na stran od CONTINENTAL-a pogledat pa jih gor sploh ne dobim te dimenzije, te vrste gum. So sam TKC 80 (off road varjanta)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!