Jump to content

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Recommended Posts

Super guma ima na zalogi ali so samo v ceniku?

Lahko kdo preveri, sam sem v tujini, pa bi bil zelo vesel informacije, oz. bi kr narocil v primeru, da jih imajo.

Hvala ze v naprej.

Igor

Link to comment
Share on other sites

No, jst mam pa zdej en čist malo drugačen problemček. in sicer, na števcu se mi je en gumb strgal in zdej ne morem dnevnega števca resetirat. A to ni naj hujše. Zdej se mi vlaga v števcu nabira in sm mogu že 2X razstavt števc in ga pucat. Če mi ga skuri je pa 400€, kar je kr dosti (zaradi enga gumbka)

Zato prosim, če kdo kaj ve, kje bi se ta gumbek dalo dobit?

Link to comment
Share on other sites

Glede gumbka ne vem, upam, da boš našel ugodno rešitev.

Men je pa začela zadnja bremza cvilit. Mi gre že na žive, kar zacvili vsakič ko pritisnem. Ploščice še ni zmanjkalo, je pa res da se vozim precej po mokrem in blatnem...

Kdo ve kako bi rešil, da neha cvilit?

Je kaka posebnost pri menjavi zavorne tekočine?

Jaz to nameravam narest naslednji vikend, ker olje očitno ne zdrži več mojega tempa. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Glede gumbka ne vem, upam, da boš našel ugodno rešitev.

Men je pa začela zadnja bremza cvilit. Mi gre že na žive, kar zacvili vsakič ko pritisnem. Ploščice še ni zmanjkalo, je pa res da se vozim precej po mokrem in blatnem...

Kdo ve kako bi rešil, da neha cvilit?

Je kaka posebnost pri menjavi zavorne tekočine?

Jaz to nameravam narest naslednji vikend, ker olje očitno ne zdrži več mojega tempa. :rolleyes:

Probaj očistit zavorne klešče s kakšno ne preveč grobo krtačo in z brusnim papirjem malo pobrusi ploščice :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Evo menem jaz pa sem se spravil nad Avenčerja pri 40.000 km, da se ne bom zredil čez zimo sem začel delat velik servis in in iskat napake na KTM-u. :naughty:

Začel sem slačit KTM-a in izpust olja

pc310095.jpg

Link to comment
Share on other sites

...sledi nastavitev ventilov, odstraniš zračni filter, fergazerje in airbox

pc310099.jpg

pc310100.jpg

...odstraniš pokrov ventilov in spodaj je zmeda odmičnih gredi in ventilov

pc310108.jpg

...malo preveriš

pc310117.jpg

...in pogledaš kaj imaš, zmeriš in poiščeš pravo podloško

pc310107.jpg

pc310112.jpg

pc310113.jpg

...nered, ki nastane pizkušaš spravit nazaj v prvotno stanje, če kaj ostane se spomnita na cajte šraufanja APN 6S, več je ostalo, bolj je letel

pc310106.jpg

pc310118.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

...po pavzi in dobri južini (goveja juha, restan krompir in pohana pipika z solato + :kava: ) razmišljam o fergazerjih, ki jih operem, izpiham, pregledam membrane, izmerim položaj TPS senzorja, nastavim kar je potrebno nastavit in ga postavim nazaj v airbox kamor spada...

p1010091.jpg

... in pojavile so se prve težave, čist slučajno sem pregledal bancinsko pumpo in ugotovil, da so šli kontakti, sledilo je urgentlo klicanje Letečega na silvestrovo, še pred večerjo :yes:, mimogrede pumpo je že porihtal - zamenjal kontakte, jaz pa tudi zmontiral nazaj

pc310119.jpg

pc310121.jpg

...tu in tam se mi je na offrodu pri zelo vročem motorju pojavil problem pritiska olja, zato sem zamenjal ventil iz rezervoarja na oljno pumpu...kot izgleda po prvem testiranju sem zadel

015.jpg

Edited by Temty
Link to comment
Share on other sites

A moraš pri KTM-u obvezno dol pobrat tudi fergazerje?

Tale sistem z podložkami mi je tečen za popizdit, sem ravno v soboto delal kontrolo ventilov na Varaderu in hvalabogu je vse OK. Mi je sistem na Afriki z vijaki precej bolj všeč, ker nimaš vseh črev zunaj če rabiš nastavljati.

Link to comment
Share on other sites

... pa še čisto butasta, včasih se pri pranju z "vapom" snamejo gumjaste zavesice na ohišju ventilatorja, in padejo na celindre ali še slabše na izpuh, in to je to kar smrdi po gumi, gumice enostavno zatakneš nazaj in je popravljeno

p1010095.jpg

...eni vmes trenirajo za novo sezono :photo:

p1010092.jpg

Edited by Temty
Link to comment
Share on other sites

... zadnji amortizer je romal na malo tuninga k Zupinu in menjavo o-ringov, ki so sicer že enkrat crknili in bili zamenjani, torej amortizer je spuščal že drugič!

dsci2014.jpg

... po enournem razbijanju in sprejanju z vsemi odvijači, WD40 in vem kaj še mi je uspelo odstranit nihajki in preverit lećaje izvrtal pa sem tudi 2 mm luknjice da izteka voda iz nikajke

dsci2013.jpg

...ležaji so bili ok, zamenjal pa sem položaj puš - levo z desno, ker so imele že malo odtisov igličnega ležaja, eno sezono še bo šlo, se že sveti in je montirana nazaj

dsci2015.jpg

Edited by Temty
Link to comment
Share on other sites

... pri menjavi dize potisne osi sklopke ( diza je bila OK na mojo željo, sem jo zamenjal z večjo) sem opazil na potisnem celindru sklopke, počeno varovalko!!!, celinder bo po vsej verjetnosti zanič, ker se že pozna rahel oddtis, ker mi je eden že crknil sklepam da bo tudi v kratkem ta, prvi mi ni crknil zaradi varovalke ampak zaradi o-ringa, zaenekrat bom zamenjal varovalko in sporočim kaj bo, drugače pa pride zamenjal s tem, preverjeno boljšim KLIKNI

Trenutni izgleda tako

dsci2012.jpg

Edited by Temty
Link to comment
Share on other sites

U mater sem naredo slovničnih napak , naslednji teden še zamenjam olje in verjetno tudi preventivno semeringe na vilcah, očistim in namažem krmilni ležaj, v roku enga meseca pa dobi še Braking plavajoče diske in Touratech zaščito motorja potem pa bo za letos dovolj.

LP

Link to comment
Share on other sites

A moraš pri KTM-u obvezno dol pobrat tudi fergazerje?

Tale sistem z podložkami mi je tečen za popizdit, sem ravno v soboto delal kontrolo ventilov na Varaderu in hvalabogu je vse OK. Mi je sistem na Afriki z vijaki precej bolj všeč, ker nimaš vseh črev zunaj če rabiš nastavljati.

Ja obvezno je treba, nikakor ne prideš drugače zraven, je airbox čisto nad pokrovi, jaz snamem še rezervoar olja in hladilnik, ker mam cajt. Na spodnji sliki si lahko predstavljaš, kje so ventili

pc310095.jpg

Edited by Temty
Link to comment
Share on other sites

U mater sem naredo slovničnih napak , naslednji teden še zamenjam olje in verjetno tudi preventivno semeringe na vilcah, očistim in namažem krmilni ležaj, v roku enga meseca pa dobi še Braking plavajoče diske in Touratech zaščito motorja potem pa bo za letos dovolj.

LP

Bravo!

Pri naslednjem servisu šraufam sam pod nadzorom mehanika, ker je štala, če se učiš šraufat daaaleč stran z defektom.

LP

Link to comment
Share on other sites

@ Temty.........če ni skrivnost (pa ne jemlji to kot provokacijo prosim) me samo zanima, koliko ima zadeva prevoženih.....

drugače pa pohvale za fotografirano dogajanje okoli servisa motorja.....ravno to je to, kar najbolj pogrešam na tem motosvetu....

Edited by bmw
Link to comment
Share on other sites

@ Temty.........če ni skrivnost (pa ne jemlji to kot provokacijo prosim) me samo zanima, koliko ima zadeva prevoženih.....

drugače pa pohvale za fotografirano dogajanje okoli servisa motorja.....ravno to je to, kar najbolj pogrešam na tem motosvetu....

Očitno ti je ušlo, ko si občudoval slikce! Je napisal na začetku slikovnega gradiva! Zadeva se dogaja po prevoženih 40.000 km !

Sicer pa zelo dobro predstavljeno!

Link to comment
Share on other sites

Huh, svaka ti čast, tut mojo lubico bi blo fajn tkole preventivno poservisirat :)

Js sem zadnjič zavorni cilinder snel in ni nič poškodovano, le rja je bila not??

Sem očistil in je tut mehkejša zdej.

Link to comment
Share on other sites

Bravo!

Pri naslednjem servisu šraufam sam pod nadzorom mehanika, ker je štala, če se učiš šraufat daaaleč stran z defektom.

LP

Hehe, tudi na tvojem sem že nastavljal ventile pa menjaval verižni set....sem tudi takrat delal z dušo :yea1:

PS: največ se glih na terenu naučiš, jaz sem na prvi kaput kuplug celindru z vilco pa žlico o-ring zamenjal :slap:

LP

Matej

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@ Temty.........če ni skrivnost (pa ne jemlji to kot provokacijo prosim) me samo zanima, koliko ima zadeva prevoženih.....

drugače pa pohvale za fotografirano dogajanje okoli servisa motorja.....ravno to je to, kar najbolj pogrešam na tem motosvetu....

Ja kot ti je že Raza napisal se igram te servis na 40.000 km, v bistvu gre za redn servis (vsakih 15000 km), menjava olja in filtrov, menjava svečk, menjava hladilne tekočine, ker je še nisem nikoli zamenjal!, menjava zavornega olja, menjava zračnega filtra in nastavitev ventilov, za hobi pa še pregled in mazanje ležajev nihajke, so še kar OK, malenkost že vidni odtisi apak jih bom pustil, kot sem napisal se le zamenjal levo z desno, na levi je malo več obremenitve zaradi pogona-veriga, pregled in mazanje krmilnega ležaja, preventivno bom verjetno tudi zamenjal semeringe na vilcah in menjal olje, tudi če ne menjam semereingov bom zamenjal olje. To je bilo v prvotnem planu, povsem me je presenetila bencinska pumpa, na kateri okvare nisem pričakoval!!!!! in spet problem z celindrom sklopke, zadnji amortizer je začel mastiti, posledica slabega servisa izpred 1,5 leta, zamenjal sem še vse puše in semerinde na pestih-posledica offroada.

LP

Link to comment
Share on other sites

Ja kot ti je že Raza napisal se igram te servis na 40.000 km, v bistvu gre za redn servis (vsakih 15000 km), menjava olja in filtrov, menjava svečk, menjava hladilne tekočine, ker je še nisem nikoli zamenjal!, menjava zavornega olja, menjava zračnega filtra in nastavitev ventilov, za hobi pa še pregled in mazanje ležajev nihajke, so še kar OK, malenkost že vidni odtisi apak jih bom pustil, kot sem napisal se le zamenjal levo z desno, na levi je malo več obremenitve zaradi pogona-veriga, pregled in mazanje krmilnega ležaja, preventivno bom verjetno tudi zamenjal semeringe na vilcah in menjal olje, tudi če ne menjam semereingov bom zamenjal olje. To je bilo v prvotnem planu, povsem me je presenetila bencinska pumpa, na kateri okvare nisem pričakoval!!!!! in spet problem z celindrom sklopke, zadnji amortizer je začel mastiti, posledica slabega servisa izpred 1,5 leta, zamenjal sem še vse puše in semerinde na pestih-posledica offroada.

LP

glede na to, da ne vozim "off road" ne vem, ali je to veliko ali malo napak....namreč čudne so mi vse te okvare (2x cilinder sklopke, 2X amortizer, bencinska pumpa,...) pri 40.000 km , glede na to , da se KTM reklamira kot ultimativna mašina za na teren.....

Link to comment
Share on other sites

Ultimativna mašina v tem segmentu vsekakor tudi je, in kar vse mora prenesti na terenu, ko gre na hard, ni za zamerit malo obsežnejšega rednega servisa.

Ima pa par hib, ki pa niso stroškovno nevem kaj bistvene.

Link to comment
Share on other sites

Ko sem jeseni gledal za zamenjavo je prišel KTM 950 ali 990 v najožji izbor. Najbolj so tudi mene motile hibe ki jih ima saj sem pri Hondi navajen le na redne servise.

Ampak glede na top performanse, ki jih ponuja sem pripravljen to požreti, ker gre tako ali tako za hibe ki so poznane in se jih lahko odpravi takoj po nakupu, ne predstavljajo pa kakšnega bistvenega stroška.

@BMW kolikor vem ga Temty užiga precej na hard po terenu. Pri takšni uporabi se pa posledice poznajo na vsakem motorju, če bi ga gnal le po asfaltu in lepih makadamskih stezicah bi verjetno bilo pol manj stvari za porihtat.

Link to comment
Share on other sites

glede na to, da ne vozim "off road" ne vem, ali je to veliko ali malo napak....namreč čudne so mi vse te okvare (2x cilinder sklopke, 2X amortizer, bencinska pumpa,...) pri 40.000 km , glede na to , da se KTM reklamira kot ultimativna mašina za na teren.....

Evo čist iskreno, kar se tiče rednega servisa z ventili, oljem.... brez problema pač reden servis, stane kolikor stane, kar se tiče bencinske pumpe, nimam pojma zakaj glih moja, med vsemi ADV ki sem jih videl v SLO ne poznam razen preventivne menjave pri ca 80k km nobene, isto pumpo ima tudi Honda Varadero in isti problem, pač me je presenetilo po :kava: , kar se tiče celindra sklopke pa mislim, da je krivda čist na strani KTM-a, znana napaka, celinder sem rastavil in opazil da so res zamenjali o-ring z semeringom, bom čez vikend poslikal, da bo bolj jasno, zakaj ne tesnijo vredu, enostavno pride do obrabe ohišja in začnejo spuščat, pri mojem načinu uporabe in vožnje držijo ca 25-30.000 km, pri normali uporabi pa ti z gotovostjo jamčim, da ti novi celindri držijo več kot 60-70.000 km, torej rešitev za mene imaš omenjeno v zgornjih postih, dvojno tesnenje in mir.

Amortizer, ko sem ga kupil motor, je bil motor skoraj dve sezoni na miru in je puščal o-ring na ročici, ki omogoča nastavitev kompresije, dal sem zamenjat in ker je eden izmed vrlih serviserjev zamenjal samo ta o-ring, kljub mojemu naročilo, da če že razdira naj zamenja vse in naj ne uporablja obstoječih rabljenih o-ringov, verjetno je vzrok tukaj, amortizer ni spustil 2X na istem mestu!!!

Verjetno vseh teh problemov nebi našel v kolikor bi se motor uporabljal, kot se jih uporablja 90 %, pa naj gre za Varadera, V-Stroma, GS-a... vse je isto :xx: , ko začneš gonit po bregih, pač ni več samo redno vzdrževanje, npr. vzdrževanje cestaka na cesti in pisti je verjetno različno!

Še malo daokazov, kaj prenaša

p8101095.jpg

pa105684.jpg

img3603.jpg

V vsakem primeru mislim, da je to trenutno edin motor na tržišču, ki odgovarja mojemu načinu motoriziranj, upam da še kak Japonec kdaj kaj pogrunta, mogoče pa naslednjo zimo gledamo slike predelave Yamahe Tenere 660 v kako rally zadevo :photo: , ko se omirim pa grem nazaj na.... :hmm:

LP

Edited by Temty
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!