Jump to content

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Recommended Posts

Skoraj sem pozabil biti tipičen slovenček na Motosvetu O:-) , isto zadevo sem probal z prejšnjim motorom in dobil sem nagradno trikratno popravljanje zadnjega dela :whistle:

PS: moram pazit, da KTM ne izpade kot najslabši - vsaj dokler ga jaz vozim :lol1:

pa140051.jpg

pa140059.jpg

dsci0165.jpg

dsci0166.jpg

LP

:kava: O:-)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Evo čist iskreno, kar se tiče rednega servisa z ventili, oljem.... brez problema pač reden servis, stane kolikor stane, kar se tiče bencinske pumpe, nimam pojma zakaj glih moja, med vsemi ADV ki sem jih videl v SLO ne poznam razen preventivne menjave pri ca 80k km nobene, isto pumpo ima tudi Honda Varadero in isti problem, pač me je presenetilo po :kava: , kar se tiče celindra sklopke pa mislim, da je krivda čist na strani KTM-a, znana napaka, celinder sem rastavil in opazil da so res zamenjali o-ring z semeringom, bom čez vikend poslikal, da bo bolj jasno, zakaj ne tesnijo vredu, enostavno pride do obrabe ohišja in začnejo spuščat, pri mojem načinu uporabe in vožnje držijo ca 25-30.000 km, pri normali uporabi pa ti z gotovostjo jamčim, da ti novi celindri držijo več kot 60-70.000 km, torej rešitev za mene imaš omenjeno v zgornjih postih, dvojno tesnenje in mir.

Amortizer, ko sem ga kupil motor, je bil motor skoraj dve sezoni na miru in je puščal o-ring na ročici, ki omogoča nastavitev kompresije, dal sem zamenjat in ker je eden izmed vrlih serviserjev zamenjal samo ta o-ring, kljub mojemu naročilo, da če že razdira naj zamenja vse in naj ne uporablja obstoječih rabljenih o-ringov, verjetno je vzrok tukaj, amortizer ni spustil 2X na istem mestu!!!

Verjetno vseh teh problemov nebi našel v kolikor bi se motor uporabljal, kot se jih uporablja 90 %, pa naj gre za Varadera, V-Stroma, GS-a... vse je isto :xx: , ko začneš gonit po bregih, pač ni več samo redno vzdrževanje, npr. vzdrževanje cestaka na cesti in pisti je verjetno različno!

V vsakem primeru mislim, da je to trenutno edin motor na tržišču, ki odgovarja mojemu načinu motoriziranj, upam da še kak Japonec kdaj kaj pogrunta, mogoče pa naslednjo zimo gledamo slike predelave Yamahe Tenere 660 v kako rally zadevo :photo: , ko se omirim pa grem nazaj na.... :hmm:

LP

Ok, hvala za pojasnilo....s serviserji je pa križ, to vem....

Škoda da KTM ne odpravi te "znane" napake na cilindrih sklopke....in upam, da nadomestni cilinder (tisti ki ne pušča-aftermarket zadeva) ni preveč draga zadeva....

pa prosim ne limaj več slik iz Transfargarašana.....pri meni obuja spomine in cel ekran je že poslinjen....najraje bi ga takoj zakurblal in gasa.....ah prelepa dežela Romunija....

Edited by bmw
Link to comment
Share on other sites

A tista silikonska tuba na travi pred BMW jem je bila ponucana kar med turo, da je mal olje vkp držalo na kardanu?:whistle:

Raje odprem Scottoiler na maksimum, pa bo glih tako špricalo :P

Tut jaz sem pri prehodu iz Honde na KTM prešel z zavedanjem, da zapuščam japonsko-hondaško preciznost v izdelavi,

ampak glede na to da takega motorja pri Hondi ali pa drugje niso naredili, sem pač odšel po najprimernejše za moj slog drugam, k drugi znamki.

V zakup pa vedno vzameš prednosti in slabosti.

Ampak, kot rečeno pri advenčurju je par v naprej znanih hib, ki se jih zlahka odpravi in to je to.

Temty glede cilindra sklopke pa tut mene zanima, upam da res prpopaš slike in pokažeš v čem je finta.

A se da kaj preventivno rešit?

Edited by Ni3ous
Link to comment
Share on other sites

Najboljši preventivni poseg je kit celinder in bat ki ga je Temty prilepil par postov višje.

Moj zaenx še dela, bomo pa videli kakšno bo stanje na servisu, predvidevam pa da bom preventivno zamenjam pa dalje gasa.

KTM advenčer je specifika, ali ti je všeč ali pa ne, ampak jaz sem po prvi vožnji odločil in vzel v zakup določene težave,

ki pa sta jih Temty in pa Simon preventivno odpravila in dejansko razen težav z desnim zapestjem na cesti nimam težav, no je pa res da je Temty krivec za nakup mojega advenčerja, tako da bilo kaj se zgodi je on kriv :whistle:

Pa da ne pozabim, jaz sicer nimam takšnih izkušenj kot vi, ampak koliko sem do zdaj imel možnost sedeti na različnih motorjih je vsaj zame ktm adventure edino veliki enduro na katerem se resnično enduro sedi, sploh z original 950 sedežem.

Vozi kdo izmed vas gume pirelli mt21, sem jih gledal pa tako na oko delujejo vsaj zame več kot dovolj za teren :OK:

Link to comment
Share on other sites

Najboljši preventivni poseg je kit celinder in bat ki ga je Temty prilepil par postov višje.

Moj zaenx še dela, bomo pa videli kakšno bo stanje na servisu, predvidevam pa da bom preventivno zamenjam pa dalje gasa.

KTM advenčer je specifika, ali ti je všeč ali pa ne, ampak jaz sem po prvi vožnji odločil in vzel v zakup določene težave,

ki pa sta jih Temty in pa Simon preventivno odpravila in dejansko razen težav z desnim zapestjem na cesti nimam težav, no je pa res da je Temty krivec za nakup mojega advenčerja, tako da bilo kaj se zgodi je on kriv :whistle:

Pa da ne pozabim, jaz sicer nimam takšnih izkušenj kot vi, ampak koliko sem do zdaj imel možnost sedeti na različnih motorjih je vsaj zame ktm adventure edino veliki enduro na katerem se resnično enduro sedi, sploh z original 950 sedežem.

Vozi kdo izmed vas gume pirelli mt21, sem jih gledal pa tako na oko delujejo vsaj zame več kot dovolj za teren :OK:

jaz sem bolj patriot in sem se odločil za SAVA Rock rider. Podoben profil in se prav lepo pelje po terenu.

Link to comment
Share on other sites

Temty -

Vsaka cast. Bravo za report in ves trud, ki si ga porabil s slikami in opisom!

Jaz osebno se na mojem motorju se ne upam spravit v tako delo, predvsem zaradi pomanjkanja izkusenj in posledicno znanja.

Ko bom nastavljal ventile ali cistil fergazerje se bom pa sigurno obrnil na vas ali tebe Temty, kajti rad bi sam opravil izpod ocesom mojstra.

No vsekakor svoj mopet redno sam servisiram.

Nazadnje pred parimi dnevi sem opravil tudi jaz svoj zimski servis. Zamenjal sem cel sprednji del (vilice, krize, lezaje, krmilo, kolo, diske...)

Testiral vceraj po ne prav lepem vremenu, 5 min, tako da sem potem vse skupaj takoj pospravil v garazo....

Rezultati in kkaksna slikca sledi ( a kaj ko ne vem ce spada to v KTM temo ) ;)

Link to comment
Share on other sites

Ti samo veselo limaj, nas zanima, na koncu pa sam eno besedo naveži na KTM, da ne bo offtopic :P

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tudi na tvojem sem že nastavljal ventile pa menjaval verižni set....sem tudi takrat delal z dušo trance_43_wavetowel2.gif

PS: največ se glih na terenu naučiš, jaz sem na prvi kaput kuplug celindru z vilco pa žlico o-ring zamenjal slap.gif

LP

Matej

Ej, zaj se mi je malo posvetloslap.gif .

Kuplung cilinder je IBA menjal v Španiji pri 55 000, jaz ga bom (če je še isti šmorn na 2 leti starem) preventivno zamenjal pred sezono.

Buš me zvrcno?

Danes po 20 uri je toti torek pri Aliju. Pridi, častim pir.

Link to comment
Share on other sites

Vidim, da me bojo počasi poklicali iz KTM-a za povzročitev totalne zmešnjave glede kuplong celidrov :lol1:

Electric :yes:

Diskow brez skrbi bomo pomagali, je pa verjetno še kak večji poznavalec Afrike Twin od mene, sistem nastavitve ventilov je na tvojem motoru dost bolj preprost in prijazen mehaniku :OK: , ne rečt, da si montiral kake WP-je, Ohlinse ali kaj podobnega, ker v tem primeru morem nujno to videt.... :photo:

ata-DEDAiba saj veš da so me same uhe, ko se oglasiš, pol pa dva dni na internetu visim pa študiram kam it najprej :hmm: , pir al pa vodo za mene rajši na kaki turi!

LP

Edited by Temty
Link to comment
Share on other sites

Ko se roba zbira skupaj za vecjo modifikacijo:

WP50 Extreme from KTM640 Adv 1999

Feltna heavy duty, Blatnik ufo (edina nizka varianta, ki pase na te vilice - Ne mi govort k vem da je Grt zapopizdit), teleskopi brez fedrov (skupaj stisnjeni) + neopreni, Magura MX krmilo

post-16025-126331945091_thumb.jpg

Disk 320mm, zajla za stevc, massivni krizi z vpresano osjo - SKF lezaji v salckah

post-16025-126331979037_thumb.jpg

Celjusti + zavora brembo, nove ploscice (organske zaenkrat), Os17mm da lahko dam polza gor, nekaj preload adjusterjev za vilce, NOW Most important: fedri WP 5.2 Nm (za mojo uporabo :) ) in se ostalih par zadev....

post-16025-126331992635_thumb.jpg

Podaljski za krmilo, zdrejani po moji zelji :) (se vedno varni, da niso previsoki), Sprva krmilo Magura Mx (na sliki) sem takoj zamenjal z Magura MX2, da sem dobil se dodatno visino, tako da Mx se sedaj prodaja, ce koga interesira

post-16025-126332019798_thumb.jpg

Sestavljene vilice skupaj. Zascitnih plastik nazalost ne morem montirat, ker sem si zamislil nizek blatnik, tako da zaenkrat imam grde neoprene gor, zamenjal bom pa nazaj na gumjaste skornje, ki so mi cisto vsec, ker so diskretni.

post-16025-126332036548_thumb.jpg

Ko gres v tako menjavo si primoran sprejemat kompromise....

Zaenkrat je to to, par dni kasneje, pa kako zgleda na mopedu, ker se nimam nobenih slik...

Link to comment
Share on other sites

Matr se mi kar sline cenijo, si se kar fajn lotil.

K sreči imam že original dobro vzmetenje, tako da toliko drastičnih posegov ne bom potreboval delat.

Naslednja stvar ki bi se je lotil je povišanje prednjega blatnika v slogu Temty-jevega.

Fantje kdaj je čas za menjavo olja/servis na vzmetenju? Kajti pri brzenju čez makadamske "lojtrice" opažam, da zadnje vzmetnje malo težko "kopira" teren, sicer je pa ok.

Upam, da ni preneumno vprašanje, vendar a balance višate zaradi stoječe drže, da je več nadzora nad plinom al zakaj? Mogoče js tle ne vidim take potrebe ker sem samo 179 cm velik in KTM ADV ni ravno majhen? (alpaprevečsedim)

Link to comment
Share on other sites

Ko se roba zbira skupaj za vecjo modifikacijo:

WP50 Extreme from KTM640 Adv 1999

Feltna heavy duty, Blatnik ufo (edina nizka varianta, ki pase na te vilice - Ne mi govort k vem da je Grt zapopizdit), teleskopi brez fedrov (skupaj stisnjeni) + neopreni, Magura MX krmilo

post-16025-126331945091_thumb.jpg

Disk 320mm, zajla za stevc, massivni krizi z vpresano osjo - SKF lezaji v salckah

post-16025-126331979037_thumb.jpg

Celjusti + zavora brembo, nove ploscice (organske zaenkrat), Os17mm da lahko dam polza gor, nekaj preload adjusterjev za vilce, NOW Most important: fedri WP 5.2 Nm (za mojo uporabo :) ) in se ostalih par zadev....

post-16025-126331992635_thumb.jpg

Podaljski za krmilo, zdrejani po moji zelji :) (se vedno varni, da niso previsoki), Sprva krmilo Magura Mx (na sliki) sem takoj zamenjal z Magura MX2, da sem dobil se dodatno visino, tako da Mx se sedaj prodaja, ce koga interesira

post-16025-126332019798_thumb.jpg

Sestavljene vilice skupaj. Zascitnih plastik nazalost ne morem montirat, ker sem si zamislil nizek blatnik, tako da zaenkrat imam grde neoprene gor, zamenjal bom pa nazaj na gumjaste skornje, ki so mi cisto vsec, ker so diskretni.

post-16025-126332036548_thumb.jpg

Ko gres v tako menjavo si primoran sprejemat kompromise....

Zaenkrat je to to, par dni kasneje, pa kako zgleda na mopedu, ker se nimam nobenih slik...

Si se pa v ornk predelavo vrgu :OK:, kakšen fedr boš pa zadaj dal, a okvir motorja (gištel) boš tudi kaj ojačal ?

Čim prej kake slike končne predelave pripopaj :yea1:

Link to comment
Share on other sites

U lepo, kak si rešil v križih, vrat vilice ti paše ali boš moral kaj predelovat?

Edited by Temty
Link to comment
Share on other sites

Upam, da ni preneumno vprašanje, vendar a balance višate zaradi stoječe drže, da je več nadzora nad plinom al zakaj? Mogoče js tle ne vidim take potrebe ker sem samo 179 cm velik in KTM ADV ni ravno majhen? (alpaprevečsedim)

Glede stojece drze: Imam 195cm in vedno sem si zelel sprosceno v stoje vozit. Se na originalnih vilicah sem zacel s poviski na balanci (problem ker so bili skupaj nazaj nagnjeni - preblizu), potem sem si spustil tacke ker je bila drza previsoka. Kupil sem jit tle http://www.motobau.d...aste/main.html. Originalno krmilo je odlicno za mojo lego, sam kaj ko sem z vecjimi vilicami potreboval tudi "sodobno" in mocnejse krmilo....

Zakaj v stoje? Meni osebno odgovarja, predvsem zaradi vidljivosti terena in lazjim absorbiranjem razgibanega terena

Si se pa v ornk predelavo vrgu :OK:, kakšen fedr boš pa zadaj dal, a okvir motorja (gištel) boš tudi kaj ojačal ?

Vem, da so pomisleki za vse te predelave. Ces, kupi si normalen kros ali enduro motor ali KTM. Vendar jaz razmisljam drugace. Rad bi imel mopet, ki me popelje lahko povsod okoli sveta, kadarkoli, kjerkoli, zraven pa mi je vsec malo potrenirat offroad. Vem da me za resen teren ovira teza motorja ter zmankuje konjev. Vendar za mene je vec kot dovolj....

Lansko leto sem sprva posodobil zadaj. Ohlins :)

Za spredaj sem vedno samo sanjal... Zato sem se zadovoljil samo z progresivnimi fedri.... Spredaj pa sanjaril o USD Marzocchi 50mm, vendar je to tak denar, ki ga jaz ne premorem.... Sedaj sem pa se odlocil da vzamem nekaj rabljenega, predvsem pa preverjenega, tako po kvaliteti kot po predelavi.... Okvir ne bom nic ojacal. Ni potrebno.... (preverjeno)

U lepo, kak si rešil v križih, vrat vilice ti paše ali boš moral kaj predelovat?

Krize povezuje na novo zdrejana os, ki je narejena da pase v okvir motorja. Zakljuci se zgoraj s KTM matico. Kljucavnica lepo pase na zg kriz. Edini problem, ki ga imam sedaj je da sem pozabil nastavit Zavoj (radij) preden sem vse skupaj montiral in stisnil lezaje. Ko sem sel na kratki testni krog sem to seveda pozabil in sem se pri obracanju skoraj prevrnil, ker je kar naenkrat zataknilo. Sedaj nimam dobrega dostopa da bi odvil kontra matico in ko sem jo zelel mi je kljuc preskocil... Upam da bom uspel zrihtat, ko se naslednjic odpravim k motorju....

Ce ne pred 23 Jan pa definitivno konec maja ko bom spet doma.

LP, Peter

Edited by diskow
Link to comment
Share on other sites

Če se bo šel še kdo podobno predelavo, imam za prodat en plavajoči 320 mm disk-malo rabljen.

lp A

Link to comment
Share on other sites

Vidim da so še heroji ki se furajo off road z velikimi endurami. Dobro bi bilo da se kdaj dobimo in gremo skupaj na furo!

p.s. da ne bom glih off topic, KTM je pa zakon!

Edited by mladen
Link to comment
Share on other sites

Matr se mi kar sline cenijo, si se kar fajn lotil.

K sreči imam že original dobro vzmetenje, tako da toliko drastičnih posegov ne bom potreboval delat.

Naslednja stvar ki bi se je lotil je povišanje prednjega blatnika v slogu Temty-jevega.

Fantje kdaj je čas za menjavo olja/servis na vzmetenju? Kajti pri brzenju čez makadamske "lojtrice" opažam, da zadnje vzmetnje malo težko "kopira" teren, sicer je pa ok.

Upam, da ni preneumno vprašanje, vendar a balance višate zaradi stoječe drže, da je več nadzora nad plinom al zakaj? Mogoče js tle ne vidim take potrebe ker sem samo 179 cm velik in KTM ADV ni ravno majhen? (alpaprevečsedim)

Razpon nastavitev zadnjega vzmetenja pri tvojem motorju je skoraj neskončen, sicer nevem kakšen tlak uporabljaš za offroad, meni naprimer odgovarja okrog 1,8 bar-a spredaj in zadaj isto ob uporabi mx zračnic (naravana guma in debelejše), poglej kakšno nastavitev zadnjega amortizerja imaš nastavljeno. Če nimaš navodil javi in bom pobrskal za tabelami za nastavitev vilice in amortizerja.

LP

Link to comment
Share on other sites

Vidim da so še heroji ki se furajo off road z velikimi endurami. Dobro bi bilo da se kdaj dobimo in gremo skupaj na furo!

Poglej pod events/dogodki, konec maja enduro rajdi na sporedu v sloveniji.

KTM-ovi decki jih sestavljajo skupaj

Link to comment
Share on other sites

Huh, temty, na tlak v gumah pa nisem pomislil, pred kratkim sem dal novo gumo gor in nisem preveril koliko so mi jo napumpali. Zna bit da celo na "cestaških" 2,7 bar?!

To bi znalo rešit problem. Z nastavitvijo vzmetenja se nisem še nič ukvarjal, predhodni ladstnik je imel očitno podoben slog, ker mi kar odgovarja in tut v slabem terenu ravno dovolj mehak.

--

Moram omeniti še kaj se mi je zgodilo...

Sem šel menjat zadnjo gumo k vulkanizerju. Snamem doma kolo dol in peljem k "mojstru".

Najprej je debelo gledal, ker je prvič videl tolikšno offroad kolo, potem začne razdirat in je vtrgal ventil in to na zračnici Heavy Duty.

Potem se je pa zgovarjal da to se itak vedno vtrga in tle nima on kaj pomagat. Mi je tko pritisk nabilo, da bi mu najraje sam pokazal kako se to prav naredi.

Še zdej mi je žal da sem plačal 10€ za tisto zračnico.

A se vam zdi res normalno da se tkole ventil utrga, ker, če je že matica ventilčka zagrabila, se jo da vedno kontra prijet, če bi gor prvil dve kontra matici. Ne pa kar na silo obrnit vse skupaj...:headbang:

Tako da čist možno da mi je tut napumpal čist preveč in moram preverit.

Link to comment
Share on other sites

Navaden šalabajzer, če je odtrgal ventil. Meni ga še nikoli niso.

Kar se tiče podlaganja krmila: jaz imam pri 178cm višine podloženo kakšne 3cm in je to sedaj končno motor, ki se ga da peljat v stoje v neki normalni neprisilni drži. Vse hard endure, pa LC4 in podobne zadeve kar sem imel so imeli za moj stil vožnje prenizko postavljeno balanco, tudi če sem podložil. Poglejte kako visoke balance imajo npr. na Dakarju. V stoje se lahko pelje popolnoma vzravnan.

Link to comment
Share on other sites

Temty in ostali na ktm advenčerjih, ste za skupinsko naročilo kuplung celindra, tud če ne bo nič ceneje samo da bo doma pripravljen za montažo.

diskow:

me veseli da ti je uspelo predelat motor, prilepi kako sliko , da vidimo kako zgleda. Pri nas ima en stric podaljšano vzmetenje na afriki, tako da je še višja od mojega 950 :naughty:

ni3ous:

tlak pa le spusti, boš videl čisto drugače se bo moped peljal, sploh prvi del hoda vzmetenja ne stresa več tako, res pa da imaš ti s, ampak me vseeno zanima kakšne nastavitve imaš. Sva isto visoka, sam imam original ktm poviške krmilaki so če se ne motim 18mm, pa bi imel še malo daljše cca 30mm tako kot gumi, pa mogoče rahlo nazaj zamaknjene. Bi moral testirat kako se obnese 2x orginal ktm povišek, po moje bi bilo ravno prav za čisto zravnano držo stoje pri mojih 180cm. Drugače pa se 950 zlo lepo pelje stoje, no vsaj meni zelo paše, pa ne samo na terenu ampak tudi na cesti, sploh ko se naveličam hrupa od vetrne zaščite.

gumy:

poviške ki jih imaš cca 30mm to je domača produkcija ali kupljena zadeva?

Kdo izmed vas kaj sam modificiral vetrno zaščito, oz šipo?

SAm imam turno, pa je bolje kot orginal, bom pa še zamenjal ogledala, ker tudi vrtinčijo zrak, za krajše sploh terenske fure pa bom zgleda orginal šipo malo odrezal pa bi moralo biti bolje, aja pa da ne pozabim še najbolje pa je zgoraj brez, seveda brez šipe :kva2:

Temty:

da ne pozabim sem se spomnil da moram zamenjati izolacije po notranji strani plastik oz. rezervoarjev, da ne bom smrdel več ko kaka rafinerija, ali je še kakšna druga finta razen tiste ki si jo prilepil z gumicami pri radiatorju?

Komaj čakam da pobere sneg, takoj postavim smuči v kot pa na moped :yea1:

Link to comment
Share on other sites

Huh, temty, na tlak v gumah pa nisem pomislil, pred kratkim sem dal novo gumo gor in nisem preveril koliko so mi jo napumpali. Zna bit da celo na "cestaških" 2,7 bar?!

To bi znalo rešit problem. Z nastavitvijo vzmetenja se nisem še nič ukvarjal, predhodni ladstnik je imel očitno podoben slog, ker mi kar odgovarja in tut v slabem terenu ravno dovolj mehak.

--

Moram omeniti še kaj se mi je zgodilo...

Sem šel menjat zadnjo gumo k vulkanizerju. Snamem doma kolo dol in peljem k "mojstru".

Najprej je debelo gledal, ker je prvič videl tolikšno offroad kolo, potem začne razdirat in je vtrgal ventil in to na zračnici Heavy Duty.

Potem se je pa zgovarjal da to se itak vedno vtrga in tle nima on kaj pomagat. Mi je tko pritisk nabilo, da bi mu najraje sam pokazal kako se to prav naredi.

Še zdej mi je žal da sem plačal 10€ za tisto zračnico.

A se vam zdi res normalno da se tkole ventil utrga, ker, če je že matica ventilčka zagrabila, se jo da vedno kontra prijet, če bi gor prvil dve kontra matici. Ne pa kar na silo obrnit vse skupaj...:headbang:

Tako da čist možno da mi je tut napumpal čist preveč in moram preverit.

Ko sem menjal gume, me je zanimalo kako je s temi maticami na ventilčkih in večina (vključno s strokovnimi nasveti na internetu) je soglasna, da so nepotrebne oz. celo škodljive, da ti z matico še prej odtrga ventilček in da imajo platišča (v večini primerov) namenoma večje luknje kot je premer ventilčka ravno zaradi tega, da ima ventilček malo več "svobode", ker jih tudi pri "tovarniški" montaži ni bilo, sem matice pač zabrisal v predal (se lepo svetijo, pa mogoče pridejo prav kje drugje).

lp

Franc

Link to comment
Share on other sites

A je možno v naprej sumit, da bo potisni cilinder sklopke crknil, al gre v maloro brez opozorila?

Ker ne bi rad ostal nekje v zabačenih hribih tretje države brez sklopke.

Ko sem razdiral sem le spucal rjo ki je bila noter nekje vmes... sedaj je mehkejša sklopka, kaj pa pomeni rja ki je bila not pa ne vem?!

Ne bi blo slabo met cilindra vsaj na lagru, če ne že preventivno kar zamenjat.

Hja če dobimo kaj ceneje, bi bil js tut v group buy-u.

Pa še fukiš oranžne barve je :)

Tlak v gumah bom pa stestiral ta vikend, najbrž je v tem finta, ker pred menjavo mi v takih pogojih ni tko delal, je pa res da ga od začetka nisem še tko nažigal, niti poznal motorja samega toliko, da bi porajtal vse detajle...

Sicer fotka nima veze s tem zgoraj ampak mal za zabavo....

Še ena fotka, sicer bl slaba, ker je slikano s telefona, pa tut kot ni pravi da bi se videlo kam sem zabredel, ampak ostal sem do vilic v lepljivem blatu, in sva ga dva ornk deca res komaj komaj odlimala ven iz blata in spravila ven na trdnejšo podlago... ampak zabavn je pa blo, mal se je zavleklo, pršel sem domov ponoči, malo na slepo opral z wapom, da se doma ne bi drug dan ob svitu za glavo držali kaj se je zgodil... :)

Drugi dan ko sem prišel zraven pa zagledam, da je bilo še za ene vile robidovne pod njem, he, he.

post-9811-126338948927_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tkole je zgledal brez:

post-16025-126341230953_thumb.jpg

Tale srauf, ki je prevec ven - ni bilo radija, me je krepko zelo zajebaval.

post-16025-126341196696_thumb.jpg

No nakonc smo ga kr odzagal. Po tem se nisem nasel solucije. Treba bo svasat na gestel nekaj , kar bo ustavilo zavoj...

post-16025-126341214376_thumb.jpg

No, tkole je malo montirano in brez mask:

post-16025-126341242455_thumb.jpg

Pa se z druge strani:

post-16025-12634125194_thumb.jpg

Balanza je zdej fajn:

post-16025-126341261482_thumb.jpg

1 disk iz dveh je kompromis, sploh ce je 320 mm, kar ni za teren. Vseeno se rajse ustavim polno obtezen.

post-16025-126341266965_thumb.jpg

Ko ste sprasevali za zadaj: To je ze staro, vendar zlata vredno

post-16025-126341273473_thumb.jpg

to electric: povisan je pa tudi moj motor ze dlje casa...

PS:

Sele zdej vidim, da je moj mopet res redko cist... Tudi ce komaj montiram zadevo

Edited by diskow
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!