Jump to content

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Recommended Posts

karoo navadna (bolj hard po domače) ali karooT (verzija z amopede z abs po domače)???

Sam imam spredaj karooT z kombinaciji z orđinal zadnjo gumo s zadeva pelje po asfaltu zelo dobro, edno guncanje pri nehvaležnih 59km/h me moti.

Imam navadne Karoo. Ker imam dva kompleta koles iščem neko offroad kombinacijo, s katero pa se še vedno da pretransportirat kam po asfaltu do terena. Gunca pa tudi meni tale Karoo okrog 60km/h. Ali imaš kaj uravnotežena (centrirana) kolesa?

Link to comment
Share on other sites

Imam navadne Karoo. Ker imam dva kompleta koles iščem neko offroad kombinacijo, s katero pa se še vedno da pretransportirat kam po asfaltu do terena. Gunca pa tudi meni tale Karoo okrog 60km/h. Ali imaš kaj uravnotežena (centrirana) kolesa?

Imam uravnoteženo. Sicer moram zamenjati centralni ležaj, ampak mislim da je to bolj pogoje s celim delovanjem motorja, nasplošno ta motor ni najbolj hvaležen za naselja pri 50 km/h.

Mogoče se bo guma ulegla, trenutno nekaj preko 600km, upajmo da bo z obrabo bolje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Zdravo.

Pred dvema mesecema sem nabavil KTM950 ADVENTURE l.2004.Motor sem kupil v Murski soboti, gor ima supermoto 17 colske obroče kar naredi motor v ovinkih precej nemiren.Rad bi ga spravil v original stanje pa me zanima, če kdo izmed vas stručkotou(se mi zdi, da vas je kar nekaj)pozna kako pocen varianto?Jst nimam velik pojma k sm še do nedavnega fural cestake....Potreben je tudi temeljit pregled celega motorja pa bi prosil za tel.številko od koga(najraje z dolenjske) k ma cajt in ima advencerja v mezincu :D V priponki je tut odgovor od mojstov iz Kozine pa me zanima kaj mislite o tem?Hvala pa tut za vse informacije k sm jih dobil na vašem forumu.

lp,Johns

KTM950 ADVENTURE.doc

post-28711-024638900 1279191276_thumb.jpg

post-28711-017322400 1279191291_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prav gotovo je advenčer narejen za originalne mere koles. Če so zamenjeni samo obroči, potem je rešitev najbrž jasna: zamenjaj in dej nazaj originalne mere. Če te to v končni fazi stane 300€ (če res prodaš svoje SM za kakih 200), potem se mi to res ne zdi tak strošek. Še vedno bolje, kot da greš kupovat rabljene, ki ne bodo bistveno cenejši, bodo pa verjetno bolj zdelani :)

Ne vem, moje mnenje.

Link to comment
Share on other sites

Prav gotovo je advenčer narejen za originalne mere koles. Če so zamenjeni samo obroči, potem je rešitev najbrž jasna: zamenjaj in dej nazaj originalne mere. Če te to v končni fazi stane 300€ (če res prodaš svoje SM za kakih 200), potem se mi to res ne zdi tak strošek. Še vedno bolje, kot da greš kupovat rabljene, ki ne bodo bistveno cenejši, bodo pa verjetno bolj zdelani :)

Ne vem, moje mnenje.

Zanimivo da sem tole spregledal.

Naj ti služi tale moped, si ga odpeljal frendu pred nosom :)

Opcija je tudi 19/17 setup, sploh če si prej vozil cestake, bi bila mogoče boljša opcija za cestne ture od orginal 21/18.

Drugače pa kot so že prej povedali nabavi kar ti jan priporoča in uživaj dalje, pa še neprimerno boljše obroče boš dobil od orginalnih

Link to comment
Share on other sites

Pa še en x moram zatežit.

Je kdo pripravljen zmetenje iz 990 (200mm) ali 950 low (235mm) verzije. Sam imam 950 high (265mm) se pravi enako kot na novem 990 R za orientacijo.

Žal zdaj že nekaj časa nisem nič zrasel in sem še vedno premali, tako da bom moral znižati motor.

Če je kdo zainteresiran naj se javi čimprej :)

Igor

Link to comment
Share on other sites

Pa še en x moram zatežit.

Je kdo pripravljen zmetenje iz 990 (200mm) ali 950 low (235mm) verzije. Sam imam 950 high (265mm) se pravi enako kot na novem 990 R za orientacijo.

Žal zdaj že nekaj časa nisem nič zrasel in sem še vedno premali, tako da bom moral znižati motor.

Če je kdo zainteresiran naj se javi čimprej :)

Igor

Pozabil napisati da se ob tem zamenja tudi stransko in centralno stojalo.

Link to comment
Share on other sites

Electric, ko sem jaz kupil 990S, me je en forumaš prosil za menjavo, je hotel povišanega.

Sem preveril PM, pa nisem našel, tko da me je očitno vprašal kar v tej temi. Malo pobrskaj, morda najdeš.

Link to comment
Share on other sites

:alko:

Zanimivo da sem tole spregledal.

Naj ti služi tale moped, si ga odpeljal frendu pred nosom :)

Opcija je tudi 19/17 setup, sploh če si prej vozil cestake, bi bila mogoče boljša opcija za cestne ture od orginal 21/18.

Drugače pa kot so že prej povedali nabavi kar ti jan priporoča in uživaj dalje, pa še neprimerno boljše obroče boš dobil od orginalnih

:rolleyes: Hvala za odgovor, samo mislm, da bom dau kr 21/18 pa se bom probal še mau po kakem na izi terenu zapelat.Nimam pojma o zgodovini motorja, samo upam, da je nemiren zarad 17/17 obročev, če je pa še kej drucga sm pa tvojmu frendu naredu uslugo :)Drug teden mi ga Može poservisira pa mal pogleda zakaj je tako žejen 9-10litrou(še bol žejn kot jst :alko: )pol na primorsko zapelat po obroče in gume, pa ogenj :D Se javim pa sporočim kako bo stanje po menjavi, verjetno me bo pa že prej kej zanimalo, pa bom fehtau še za kak nasvet.Hvala in uživajte

Link to comment
Share on other sites

:alko:

:rolleyes: Hvala za odgovor, samo mislm, da bom dau kr 21/18 pa se bom probal še mau po kakem na izi terenu zapelat.Nimam pojma o zgodovini motorja, samo upam, da je nemiren zarad 17/17 obročev, če je pa še kej drucga sm pa tvojmu frendu naredu uslugo :)Drug teden mi ga Može poservisira pa mal pogleda zakaj je tako žejen 9-10litrou(še bol žejn kot jst :alko: )pol na primorsko zapelat po obroče in gume, pa ogenj :D Se javim pa sporočim kako bo stanje po menjavi, verjetno me bo pa že prej kej zanimalo, pa bom fehtau še za kak nasvet.Hvala in uživajte

Vmes smo poznali za motor, je bil vmes pošraufan in poštiman na motorjetu, za kaj več pa probaj kontaktirat temty-ja, ampak vprašanje kaj je vse bilo vmes.

Naj bi blo celo uradno od ktm-a da naj ne vozit 17 spredaj sploh pa ne brez stabilizatorja, tako da zgleda je nekaj na tem da je bil motor podrsan.

Kot boš ugotovil ni ravno neka hvaležna oz ekonomična mašina, ampak vsaj veš zakaj tankaš olje in bencin :boobies: Meni konkretno pije od 7l dalje, lahko še malo manj ampak mora bit res čisto turing tura, zgornja meja pa do 10l ampak v tem primeru ga ne spuščam kaj dost pod 5k rpm. Samo za kaki lahki makadam ti je načeloma 19/17 dovolj, saj so skoraj vse velike endure na tej dimeniji in imaš veliko izbiro gum, sploh za cesto, pa še dobih jih povsod, pa po moje kar je najvolje pri spredaj 19 je širina gume v 110 ki je za ovinke bolj hvaležna od orginal.

Malo na hitro z moje strani, ki sem na začetku sezone skoraj pristal na 19/17.

Če te še kaj zanima pa vprašaj naj ti ne bo nerodno, sploh pa ne na pir povabit :naughty:

Pa še link zakaj ti omenjam 19/17 :evilgrin:

http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/wheels/19_17_setup.html

Link to comment
Share on other sites

Pa še en x moram zatežit.

Je kdo pripravljen zmetenje iz 990 (200mm) ali 950 low (235mm) verzije. Sam imam 950 high (265mm) se pravi enako kot na novem 990 R za orientacijo.

Žal zdaj že nekaj časa nisem nič zrasel in sem še vedno premali, tako da bom moral znižati motor.

Če je kdo zainteresiran naj se javi čimprej :)

Igor

Jep, to sem bil jaz... A je tega že precej časa in žalostna novica zate je, da sem vmes že našel kar sem iskal in opravil premontažo. Žal. Sedaj imam Fuuuull verzijo, 26,5 in to je pa res to!!! :yea1:

Zamenjava vključuje tudi obe stojali, zavorne cevi pa ni bilo potrebno menjat, čeprav imam dvignjeno krmilo za 35mm. Malo sem poenostavil napeljavo vodov, pa je šlo (odstranil zgornje vodilo in tako pridobil kakšen cm prostora za kable.

Želim ti srečo, saj dobro razumem tvojo bolečino :sleep2:

Link to comment
Share on other sites

Jep, to sem bil jaz... A je tega že precej časa in žalostna novica zate je, da sem vmes že našel kar sem iskal in opravil premontažo. Žal. Sedaj imam Fuuuull verzijo, 26,5 in to je pa res to!!! :yea1:

Zamenjava vključuje tudi obe stojali, zavorne cevi pa ni bilo potrebno menjat, čeprav imam dvignjeno krmilo za 35mm. Malo sem poenostavil napeljavo vodov, pa je šlo (odstranil zgornje vodilo in tako pridobil kakšen cm prostora za kable.

Želim ti srečo, saj dobro razumem tvojo bolečino :sleep2:

Sem pred časom pomagal pri menjavi vzmetenja, tako da postopek simpl, sploh shock, napeljava pa je bila dovolj dolga, tako da ni bilo težav.

Ne trpim bolečine, raje zamenjam s kom ki je večji oz mu je njegovo vzmetenje premalo, če pa ostanem na 265 pa mogoče še kaj zrastem :P

Link to comment
Share on other sites

Sem pred časom pomagal pri menjavi vzmetenja, tako da postopek simpl, sploh shock, napeljava pa je bila dovolj dolga, tako da ni bilo težav.

Ne trpim bolečine, raje zamenjam s kom ki je večji oz mu je njegovo vzmetenje premalo, če pa ostanem na 265 pa mogoče še kaj zrastem :P

Če je zamenjava potekala pred kakima dvema tednoma, sva bila tam verjetno skupaj :whistle:

LP

Link to comment
Share on other sites

Če je zamenjava potekala pred kakima dvema tednoma, sva bila tam verjetno skupaj :whistle:

LP

Torej si ti krivec :bum: da imam zadnji mesec psihološke težave glede višine vzmetenja :headbang: , mi je bilo prej lažje ko sem verjel da imam samo 230 hoda, zdaj se pa mantram z 265.

Sem vajen plezat na kravico ni problema :l_01: peljeva se isto :pos: poraba tak vedno zlo niha :alko: na koncu sem še vedno :boobies: sploh po vikend furi po dolomitih.

Link to comment
Share on other sites

sej nekje sem že zasledil nekaj o debati na temo gum Conti TKC 80, samo ne najdem,..zanima me namreč kdo od vas jih je že vozil na motorju in kako se obnesejo, predvsem kolk zdržijo tud asfalta.

Sicer nimam KTM-a, pred kratkim sem spet kupil Cagivo Elefant 900, pa bom moral kmal menjat gume in ne vem kaj bi dal gor, rad bi naredil kakšn off road kilometer in izlet, me pa čaka tud dopust do Dubrovnika in Sarajeva z njo, tko da ne vem a bi dal tkc80 gor al ne? :rolleyes:

v tej temi sprašujem zato, ker se mi zdite nekak najbol merodajni in pošteni ljudje :P

lp David

Link to comment
Share on other sites

sej nekje sem že zasledil nekaj o debati na temo gum Conti TKC 80, samo ne najdem,..zanima me namreč kdo od vas jih je že vozil na motorju in kako se obnesejo, predvsem kolk zdržijo tud asfalta.

Sicer nimam KTM-a, pred kratkim sem spet kupil Cagivo Elefant 900, pa bom moral kmal menjat gume in ne vem kaj bi dal gor, rad bi naredil kakšn off road kilometer in izlet, me pa čaka tud dopust do Dubrovnika in Sarajeva z njo, tko da ne vem a bi dal tkc80 gor al ne? :rolleyes:

v tej temi sprašujem zato, ker se mi zdite nekak najbol merodajni in pošteni ljudje :P

lp David

Kakšno dimenzijo voziš?

Link to comment
Share on other sites

spredaj 19 zadej 17, spredaj je 100/80 se mi zdi, zadej pa 140

Link to comment
Share on other sites

spredaj 19 zadej 17, spredaj je 100/80 se mi zdi, zadej pa 140

S tkc sam nimam izkušenj, jih je pa vozil frend, pa pravi da mu je spredj mogoče malo mehka karkasa, kilometrino pa ne vem, ker jih vozi samo začeten in konec sezone.

Pri nas vozimo karooT, jaz sem zadovoljen z njimi, sploh cenovno cca 140€ komplet, kilometrov pa nekje od 3000 dalje.

Za kakpno ceno ti ponujajo tkc80?

Kakšen teren imaš namen vozit?

Link to comment
Share on other sites

ma tm blizu 200 eur je komplet,...teren pa karkoli pride nasproti, makadam, pesek, tud mal blata :)

Link to comment
Share on other sites

ma tm blizu 200 eur je komplet,...teren pa karkoli pride nasproti, makadam, pesek, tud mal blata :)

Cenovno meni ne dišijo tkc, saj lahko dobim 2x zadnjo in eno sprednjo gumo karoot.

Dokler je suho s temi gumami nimaš težav, edino tlak je dpobro malo prilagajat, oz se malo poigrati kako ti najbolj ustreza. V blatu sploh pa kakšnem lepljivem se premalo čistijo oz če se ustaviš v kakšni žlaki je guma polna.

Po moje najbolje da probaš tiste ki jih dobiš najceneje, meni osebno karoot ustreza tud po asfaltu, res da ne upam enako kot z orginal scorpioni.

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam TKC-je na KTM690. Zadeva je bolj cestna, gre pa zelo dobro tudi po makadamu in manj zahtevnih terenih, je pa totalna tema v blatu ali na kakšnem listju. Če jih voziš bolj na izi tudi obraba ni tako huda (moja zadnja je zdržala 4k alsvalta in 1,6k makadama, pa bo za silo za še par km, bolj cestne vožnje). Če pa greš bolj na ostro pa jo vidno pobira (na 500-800km mi je prejšnjo pobralo skoraj do polovice). Za zadnjo (140-80/18) sem plačal 83€.

lp

Franc

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam TKC-je na KTM690. Zadeva je bolj cestna, gre pa zelo dobro tudi po makadamu in manj zahtevnih terenih, je pa totalna tema v blatu ali na kakšnem listju. Če jih voziš bolj na izi tudi obraba ni tako huda (moja zadnja je zdržala 4k alsvalta in 1,6k makadama, pa bo za silo za še par km, bolj cestne vožnje). Če pa greš bolj na ostro pa jo vidno pobira (na 500-800km mi je prejšnjo pobralo skoraj do polovice). Za zadnjo (140-80/18) sem plačal 83€.

lp

Franc

Tako pa imaš odgovor od Franca s klanca :naughty:

Pa upoštevaj da ima malo lažji motor, tako da ti ne bo lahko, raje kako turing gumo za veliko enduro pa si miren na asfaltu z dobro km po makamadu pa se da glih tako peljati, frend je prevozil velebit z tourance exp.

Srečno in čem več :boobies: km.

Link to comment
Share on other sites

Pa še en x moram zatežit.

Je kdo pripravljen zmetenje iz 990 (200mm) ali 950 low (235mm) verzije. Sam imam 950 high (265mm) se pravi enako kot na novem 990 R za orientacijo.

Žal zdaj že nekaj časa nisem nič zrasel in sem še vedno premali, tako da bom moral znižati motor.

Če je kdo zainteresiran naj se javi čimprej :)

Igor

Hm, me mika. Bom malo razmislil.

Link to comment
Share on other sites

Tako pa imaš odgovor od Franca s klanca :naughty:

Pa upoštevaj da ima malo lažji motor, tako da ti ne bo lahko, raje kako turing gumo za veliko enduro pa si miren na asfaltu z dobro km po makamadu pa se da glih tako peljati, frend je prevozil velebit z tourance exp.

Srečno in čem več :boobies: km.

lp

za po asfaltu je dobra Continental-ka trail atack, prevoženo imam nekaj čez 8k.profila je še cca 4 mm,sam oprijem je odličen.

Cene

Link to comment
Share on other sites

lp

za po asfaltu je dobra Continental-ka trail atack, prevoženo imam nekaj čez 8k.profila je še cca 4 mm,sam oprijem je odličen.

Cene

Gumy: kolko imaš hoda?

Cene_r: me veseli da delaš dobre km s TA, se spomniš koliko je imela profila kot nova?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!