Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

  • 2 mesecev pozneje...

Pa glih za vršt temo spet malo v ospredje...

U petek pride moja kravca iz servisa in iz navadnega 950 postane S :evilgrin:

Kaj pa vi? Ste jih že poštimali kaj za letos???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sigurno, da smo ga poštimali :yea2: . 1 maj se bliža in znim večja tura :010

Popravljeno . Popravil dopolaoro
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

U petek pride moja kravca iz servisa in iz navadnega 950 postane S :evilgrin:

A ste poštimali menjavo? Je ratalo vse ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa glih za vršt temo spet malo v ospredje...

U petek pride moja kravca iz servisa in iz navadnega 950 postane S :evilgrin:

Kaj pa vi? Ste jih že poštimali kaj za letos???

Kak pa maš visok moped, komaj segnem do tal ;)

Zdaj pa samo gasa :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak pa maš visok moped, komaj segnem do tal ;)

Zdaj pa samo gasa :boobies:

Ziv orange banda.

Če koga zanima predelava oz. znižanje sedeža s tem da se vgradi gel, zaščita Adventurja s cevmi SW Motech, centralna stojala, Trax kovčki, gume.....Vse to in še več na: http://www.ready-2-race.com/ boobies.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ziv orange banda.

Če koga zanima predelava oz. znižanje sedeža s tem da se vgradi gel, zaščita Adventurja s cevmi SW Motech, centralna stojala, Trax kovčki, gume.....Vse to in še več na: http://www.ready-2-race.com/ boobies.gif

spemer! :ninja:

:P

hvala za info btw :OK:

če že reklamirašnapiši še ceno za conti TA komplet gum za naše lubice,

da vidimo če se splača kupovat v slo.

Popravljeno . Popravil Electric
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

od 190,00 do 204,00euro kpl,odvisno od dobavitelja.

trail atack

- 90/90/21V

-150/70/18V

Cene

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste poštimali menjavo? Je ratalo vse ok?

Ej.... jst sm z menjavo kar zadovoljen. Zdej mi je višina komi prava. Mislm... Boljše je kot prej :D

Kar pa se delovanja tiče... KOT NOVO!!!! :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

:yea1:

Zgleda, da ste vsi prodali mopede :?

Tema je čisto zamrla :cry:

Popravljeno . Popravil dopolaoro
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da ste vsi prodali mopede :?

Tema je čisto zamrla :cry:

Dopusti so :evilgrin: ... ali pa šraufamo.

Opozorilo za kuplung cilinder :cry: na Adventure 990. Na prvem, ki ga vozi IBA, mu je crknil na furi v Španiji. Za mojega sem kupil "nahbau" iz GB (bo prijatelj zrihtal še enega :naughty: ) in prišel mi je hudo prav, ko je prejšnji petek crknil na mojem 300 km od doma. Planirana fura s mojo :wub: čez Madžarsko - Srbijo - Črno Goro - ... se je zvečer končala v MB, kjer sem cilinder zamenjal. No, naslednji dan (v soboto) sem obstal na AC 1200 m pred izvozom za Karlovac. Počena špica na zadnjem kolesu je predrla zračnico in jebi ga... Moja vraževerna :wub: je dala komando poklicati sina, ki je s prikolico prišel po naju.

Sicer je bilo rečeno, da je moj KTM, ki je novejši od sinovega, odpravil "napačo" kuplung cilindra z dvojnim semeringom... Žal je iz razstavljenega videno, da se je gumica O ringa "nucala" na steni cilindra in zaradi preribanja spustila

Doma sem bil kakšno uro, ko me iz bolnice kliče prijatelj iz Celja (Mravak). S Hondo se je na cesti Radizelu - Slivnica pred Mariborom bočno zabil v avto, ki je zapeljal pred njega. Čaka ga operacija, včeraj prestavljen iz MB v CE.

Tako sem nedeljo preživel za roštiljem....

Konec tedna pa bo treba nekam...

.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dopusti so :evilgrin: ... ali pa šraufamo.

Opozorilo za kuplung cilinder :cry: na Adventure 990. Na prvem, ki ga vozi IBA, mu je crknil na furi v Španiji. Za mojega sem kupil "nahbau" iz GB (bo prijatelj zrihtal še enega :naughty: ) in prišel mi je hudo prav, ko je prejšnji petek crknil na mojem 300 km od doma. Planirana fura s mojo :wub: čez Madžarsko - Srbijo - Črno Goro - ... se je zvečer končala v MB, kjer sem cilinder zamenjal. No, naslednji dan (v soboto) sem obstal na AC 1200 m pred izvozom za Karlovac. Počena špica na zadnjem kolesu je predrla zračnico in jebi ga... Moja vraževerna :wub: je dala komando poklicati sina, ki je s prikolico prišel po naju.

Sicer je bilo rečeno, da je moj KTM, ki je novejši od sinovega, odpravil "napačo" kuplung cilindra z dvojnim semeringom... Žal je iz razstavljenega videno, da se je gumica O ringa "nucala" na steni cilindra in zaradi preribanja spustila

Se pravi, če hočeš imet bolj živahen vsestranski motor, ga boš moral šraufat,

če pa hočeš zanesljivost in preprosto vzdrževanje, pa se boš moral še vedno držati nekega ne tič ne miš cestno-enduro-križarke... :zzz: iz Džapana.

Kar lepa bera napak za en motorčič http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

Ne razumem pa, zakaj KTM tega v novejših modelih ni popravil ali priznal. Tudi garancijo so iz začetnih 3 leta zmanjšali na 2 leti. Zakaj že ?

Če bi imel denar bi dal priložnost motorčku, toda tudi motomehaniki na polno pljuvajo po KTM.

Meni se tudi servisni intervali zdijo zelo na gosto. Sploh ventilišpil kontrole. In vsi posegi so proti japoncu precej komplicirani in dolgotrajni...

Cena novega ali rabljenih pa ohoho...

:hmm:

LP ( za morebiten odgovor prosim kaj pametnega, ker namen ni bil pljuvanje čez znamko )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dopusti so :evilgrin: ... ali pa šraufamo.

Opozorilo za kuplung cilinder :cry: na Adventure 990. Na p...

Kateri letnik ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri letnik ?

Ima tli leta in 65 000 km :doze: . Če nebi bil s prvim tako zadovoljen (no, malo je bilo porodnih krčev :l_01: ), nebi kupil še enega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se tudi servisni intervali zdijo zelo na gosto. Sploh ventilišpil kontrole. In vsi posegi so proti japoncu precej komplicirani in dolgotrajni...

:hmm:

LP ( za morebiten odgovor prosim kaj pametnega, ker namen ni bil pljuvanje čez znamko )

Govoril z enim ("norim") Baskom, na KTM-u 950 ni nikoli nastavil ventilov (če jih je kontroliral se ne spomnim, ker sem ostal odprtih ust) in ga je prodal pri 96 000 km (tako kot ga on vozi lahko številko mirne duše množite z 2). Tele kontrole ventilov so očitno samo izgovor za dobre zaslužke mehanikov.

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

ali kdo potrebuje močnejšo vzmet za zadnji amortizer?

oznaka 161/228/266) za adv 950/990S/990R.vzmet je malo močnejša in progresivna,vendar ne ustreza za navadnega adv 990 z 210mm hoda.

Cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.......................

No, naslednji dan (v soboto) sem obstal na AC 1200 m pred izvozom za Karlovac. Počena špica na zadnjem kolesu je predrla zračnico in jebi ga...

Napačen podatek! Ni mi špica predrla gume ampak sem pobral kos železa, ker sem vozil desno po odstavnem pasu na AC. Enkrat pač fašeš. Ko se je cesta spucala mi je pri cca 130 km zadnja guma spustla dušo in špico je vtrgala sila mletja. Naslednjih sedem je popokalo zaradi vožnje po prazni gumi, da sem se spucal z AC. Čez tri dni je mojster Bojan saniral kolo in čez vikend sem skočil v Bosno po ovčje kože, Velo Luko po olivno olje in Točak po sir :whistle: . O tem, da sem v soboto nazaj "plaval" po cesti pa tak gre zraven :closedeyes: .

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

hmmm... Jaz sem (z sopotnico) z mojim 950 naredu prbl 2800 km po Provansi (Francija) in mal po Švici, pa edina napaka na motorju je bla vsake toliko prazen rezervoar. Ni blo treba niti olja točit ne nič. Mislm.. motor prava BOMBA!!!! :kva2: ( in upam da tako ostane) :music3:

Pa še naloženega je blo na motorju... Uf... preveč (prtlage mislm).

Mam pa eno vprašanje za vse ki vozijo S izvedbo. (Nevem al je 950 in 990 isto al so kaj zamenjali na vzmetenju).

Vsi ki radi zapeljete izven cestišča in obiščete kake bolj udarniške poti... Kako ste si vi kaj vzmetenje naštimali? Jaz sem malo gledu po knjigi, pa piše da za MCdam da je boljše si na "šport" nastavitve naštelat. Sam kaj pa še ostali plac za štelanje? Mislm.. Piše npr.: Zavrti 15 klikov v smeri proti urnemu kazalcu, maš na voljo pa še precej več. Kako so kaj to vaše izkušnje? Kaj bi vi priporočali (glede na to da je motor skoraj vedno konkretno obremenjen (s kilažo mislm) in da se tudi po makadamu drajsa!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa Kolm... K si omenu da so dragi... Kaj pa BMW??? Je še malo dražje. Pa tudi oni imajo kake napake. Npr. en prjatu je potoval malo po Turčiji, pa je celo pot šlo vse ok, pol pa ga je mal gonu po brezpotjih in kr naenkrt mu je zadnje kolo zablokiralo, ker je kardan ribnu (pa nč ni omenu da bi mu kej olje spuščalo).Pa takega še rint ne moreš če se ti to zgodi. Tako da.. Majo tudi taki svoje težave. Pa cene tudi visoke. Kar se pa tiče Japoncev... A je sploh kateri k se lahko postavi ob bok KTMu (kar se tisočakov tiče) razen mogoče kaka stara africa twin al kaj podobnega... Sam tej niso tisočaki in spet ni take moči in agresije. Kar se pa novih mopedov tiče (kot so super teneree ipd) pa pojma nimam. Edino za Stroma 1000 lahko povem, da je fajn motorček, sam k ga stisneš ni isto kot adventure. Pa še tako lepi niso :boobies: Tako da... Je pa res da bi lahko bili za kak tisočak cenejši. :sleep2:

Kar se pa tiče ventilov, sem pa v Franciji srečal enega mehanika v enem avtocampu in je nanesla debata na motorje in je tip izjavu, da imajo KTMi (adventureji) samonastavljiva ventile. Da se sami reguljirajo. (sej ga nism preveč razumu, sam neki je govoru da na bazi temperature, ko se segreva mašina, da se pol neki sami nevem kaj...... Uglavnem da je dobro jih pregledat vsake toliko, sam pa da so redki primeri da jih moraš štelat. Zdej nevem... Ne dam roke v ogenj da je to res, ker nisem mehanik. Zato bi prosu koga (če je mehanik) da mi to kaj razloži če je to sploh mogoče el ne.

Kar se pa garancije tiče... Sej vsak pomisli na zaslužek. Tudi pr KTMu so verjetno začeli mal več denarja zbirat za razvoj novih modelov :D hehe ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Na mopedu sem opazil (že pred časom) da se na makadamu dogajajo slabe reči pod prednjim blatnikon (ta nizek blatnik par cm. nad kolesom) in se odločam da bi namontiral ta visokega. Sam nastane en problem. Kako fixirat zajle ob vilcah.

Če je kdo od vas to že kaj rihtu... a bi se dalo dobit kak nasvet al pa kako slikco? Kr nebi rad glih z vezicami spodi stisku :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

lp

Se vsi vozite,da ni nobenega na forumu?he he

Naročil sem Haidenau K60 Scout "M+S"gume,mogoče bo boljši oprijem v hladnem in vlažnem asfaltu,makedamu....

V kratkem poročam kako se obnesejo.

Cena je ok.

90/90-21 54T K60 F M+S SCOUT (21) 62,04 €

150/70B18 70T K60 M+S SCOUT (18) 111,91 €

post-5502-0-17048700-1318061137_thumb.jpg

post-5502-0-21601100-1318061083_thumb.jpg

post-5502-0-87858300-1318061111_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zelo zanima kako se obnese ta guma, predvsem zadnja.

igor

Mene tut :whistle: .....

Aja, med albume sem naložil Korziko 1.del - nadaljevanje sledi. Slikce so že pripravljene....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

Srbski prevod: Heidenou-------AjdeSad

prvi občutki:

-zadnja guma nima enakomerne krivuje zato motor pade v zavoj,vendar se hitro navadiš

-glasna in imaš občutek kot da bi peljal po "nažaganem" asfaltu vendar ni moteče,prej zanimivo

-po makedamu grabi kot nora

-hitro se segreje

-zelo mehka

post-5502-0-67463800-1318319193_thumb.jpg post-5502-0-96023800-1318319124_thumb.jpg

post-5502-0-93494600-1318319037_thumb.jpg

post-5502-0-90037900-1318319078_thumb.jpg

post-5502-0-65904500-1318319230_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!