Jump to content

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Recommended Posts

igc1 - hvala za link, te spletne strani nisem našel , za to ceno bom seveda kupil pri njih . 

Še eno vprašanje- kako je s spremembo mape.....citiram uporabnika z nekega tujega foruma : 

RESULT !!!
Uploaded the proper EU map for my bike tonight did the 15min reset and went for a spin. WHAT A TRANSFORMATION !!! No more surging backward or forward at the bike's choosing. The bike feels livlier and smoother following this remap. Rolling off the throttle it almost feels like a four cylinder it is that smooth no hesitation this way and that. All in all this can only be put down to the wrong friggin map being installed in the bike by the stealer. 

Oh and I've got the bog standard map with everything enabled which I was going to work through as a process of elimination with a view to improving things further depending on the results of tonight's test ie. O2 sensors are on EPC control is on etc. So hopefully further room for improvement there.

But I am well pleased at the results the bike has been completely transformed for me following the remap and the cable has paid for itself already with credit to TuneEcu and map contributors for allowing all this to happen for free.

Time will tell if things keep on as well as they have started but right now I am very optimistic.

I can't tell you how disappointed I am in the stealer whom I implicitly placed my trust in and went out of my way 160mile round trip to use.

Another success story for people power and all contributors on this board once more. 

Zanima me če je kdo od vas poizkusil enako ? Mene namreč zelo moti ker  pri počasni vožnji po kaki gozdni poti motor preveč "cuka" ko das malo plina oz ga pripreš in nato spet malo odpreš..... to naj bi se dosti poznalo če naložiš drugo mapo. Vem pa da je druga rešitev sprememba zobniškega razmerja. 

Ali je kdo že naložil mapo s te spletni strani : 

http://tuneecu.com/KTM_Tune_list.html - zanima me predvsem kaj je pri tej mapi spremenjeno glede na mapo ki je bila naložena v tovarni leta 2007 ? 

KTM 990 Adventure,  2007 /08 model year
KM601EU0704501Map.hex  OEM      md5checksum KTM 990 Adventure EU 07-08 model years with standard exhaust
Link to comment
Share on other sites

Ali ima še kdo namen naročati relokator za stransko stojalo iz poljske? Danes sem dobil mail da mi lahko pošljejo  in če ima še kdo željo naj pove......tudi poštnina je 20 e v slovenijo, če nas vzame več si razdelimo . 

Bom počakal še kaka dva tedna če se najde kak interesent, potem naročim . 

Link to comment
Share on other sites

@ANDRE1, tisti post govori o primerjavi med US in EU mapo (ali ne?), tako da na tvojem je že po vsej verjetnosti EU mapa. Sam sem probal razliko med EU standard in Akra mapo, pa neke bistvene razlike ni bilo (imam sicer Akrapovič izpuhe).

Glede cukanja pa ja, spredaj manjši zobnik vsekakor pomaga, je pa počasna vožnja na terenu s tem motorjem že v osnovi problem :)

Link to comment
Share on other sites

@ANDRE1 bi se ti pridruzul za nakup :)

kar se pa mape tice pa so razlike. Ze reset in 15 minutno “učenje” se pozna. Sam sem  sedaj kobsem menjal izpuh nalozil “hooligan” map, ki ima nekoliko spremenjen tudi predvzig. Danes sem malo sprobaval po makedamih, pa bo treba se nekaj prilagajanja mape :)

Link to comment
Share on other sites

Glede "cukanja"... Jaz si lastim 950ADV še z dobrimi starimi frgazerji :worship:. Na našem enduro tripo po hrvaški pa sem imel priložnost sprobat 2010 990ADV/R od @igc1 in to "cukanje" ki ga vsi tako sovražite je v bistvu samo odzivnost vbrizga. Vedno ko sem bral o nekem cukanju LC8 sem si to drugače predstavljlal, meni je bila ta odzivnost in dodatni konji ki jih da 990 od sebe ful všeč, skupaj v paketu z daljšim vzmetenjem in bolj agresivnim sedežem je to top motor. 

Če se pa želite znebiti cukanja sta pa 2 najbolj pogosti opciji:
1. G2 Throttle cam system z 400 škripcem cca 100€
2. Menjava EFI s starimi frgazerji cca 1200€ če se vzame FCR41 :kva2:

Kot sem že omenil, meni je bila ta odzivnost agregata zelo všeč in bi brez pomisleka zamenjal moj 2004 950ADV model za 2010 990ADV/R in to predvsem zaradi mašine :) 

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, ANDRE1 pravi:

Zanima me če je kdo od vas poizkusil enako ? Mene namreč zelo moti ker  pri počasni vožnji po kaki gozdni poti motor preveč "cuka" ko das malo plina oz ga pripreš in nato spet malo odpreš..... to naj bi se dosti poznalo če naložiš drugo mapo. Vem pa da je druga rešitev sprememba zobniškega razmerja. 

a ) Več gasa

b )  Več gasa, pa drsat sklopko če je opcija a prehitra

c ) Update končnega prenosa in b... pa ni problema sploh

d ) A sem omenil - več gasa :smoke:

 

Osebno bi bil precej skeptičen do nalaganja SW-ja, ki ni tovarniški oz od preverjenega tunerja. Če lahko greš nazaj na OEM mapping OK, drugače pa je to za vzeti malo z rezervo.

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, obad pravi:

Kakšne prenose pa mate na ADVjih? Serijski 17-42 je res bl za turing.

16/45 pa 118 členkasto verigo. Zelo na tesno gre montaža zadnjega kolesa s to verigo, tako da priporočam 120 členkasto verigo za tak prenos. 

Link to comment
Share on other sites

pred 42 minutami, obad pravi:

Kakšne prenose pa mate na ADVjih? Serijski 17-42 je res bl za turing.

Ziv,

Jaz imam 16/42 pa bom pri menjavi seta najverjetneje sel na 16/45.

Link to comment
Share on other sites

pred 52 minutami, miklavc pravi:

Glede "cukanja"... Jaz si lastim 950ADV še z dobrimi starimi frgazerji :worship:. Na našem enduro tripo po hrvaški pa sem imel priložnost sprobat 2010 990ADV/R od @igc1 in to "cukanje" ki ga vsi tako sovražite je v bistvu samo odzivnost vbrizga. Vedno ko sem bral o nekem cukanju LC8 sem si to drugače predstavljlal, meni je bila ta odzivnost in dodatni konji ki jih da 990 od sebe ful všeč, skupaj v paketu z daljšim vzmetenjem in bolj agresivnim sedežem je to top motor. 

Če se pa želite znebiti cukanja sta pa 2 najbolj pogosti opciji:
1. G2 Throttle cam system z 400 škripcem cca 100€
2. Menjava EFI s starimi frgazerji cca 1200€ če se vzame FCR41 :kva2:

Kot sem že omenil, meni je bila ta odzivnost agregata zelo všeč in bi brez pomisleka zamenjal moj 2004 950ADV model za 2010 990ADV/R in to predvsem zaradi mašine :) 

Ma men se je pa zdel, da tvoj na fergazarje bolj smooth laufa :-). Zna 990 včasih res presenetit in butne, kljub temu, da si gas samo malenkost in nežno odprl. Ti si mojga peljal po asfaltu in verjetno sta šla s Hajoktejnom mal hitrejš in z višjimi obrati, takrat tega ne počenja. Najrajš 990 to počne, ko greš bolj počas po kakšnem trailu, 1. - 2. prestava in je za povrh še v tistem trenutku ketna razbremenjena... potem pa pipneš gas pa skoč... ampak tak je karakter 990ke in tazga morš met rd, drgač mora človk začet kakšno bolj popeglano mašinco iskat :-). Je pa, že jskrablin u četri tačaka zgorej opisal, kako se to rešuje :-)

Z menjavo mape še nisem poskusil, mogoče pride tud to na vrsto, če bom kakšnga guruja spoznal, ki se s tem resno ukvarja...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 18 urami, AJ pravi:

@ANDRE1, tisti post govori o primerjavi med US in EU mapo (ali ne?), tako da na tvojem je že po vsej verjetnosti EU mapa. Sam sem probal razliko med EU standard in Akra mapo, pa neke bistvene razlike ni bilo (imam sicer Akrapovič izpuhe).

Glede cukanja pa ja, spredaj manjši zobnik vsekakor pomaga, je pa počasna vožnja na terenu s tem motorjem že v osnovi problem :)

Ne , potem sem razbral da je ta uporabnik kupil motor na katerem sta bila prej akrapoviča, potem pa preden se je motor prodal so dali gor original izpuh, mape pa niso zamenjali. Potem ko je naložil drugo original mapo ki je bila spisana za original izpuh je večino tega cukanja pri njem izginilo. Nekako sem se sedaj sam zagrel za rešitev G2 Throttle cam system z 400 škripcem cca 100€, kajti motor ima ravno nove zobnike in ketno in nebi sedaj zopet menjaval. Je pa to zamenjal prejšni lastnik pred prodajo, če bi sam kupoval bi že zamenjal razmerje na 16/42 ali celo 16/45 . 

Še vedno zbiram interesente za nakup relokatorja stranskega stojala. Za enkrat smo trije interesenti. 

Link to comment
Share on other sites

On 17/10/2017 at 8:29 AM, ANDRE1 said:

 

Zanima me če je kdo od vas poizkusil enako ? Mene namreč zelo moti ker  pri počasni vožnji po kaki gozdni poti motor preveč "cuka" ko das malo plina oz ga pripreš in nato spet malo odpreš..... to naj bi se dosti poznalo če naložiš drugo mapo. Vem pa da je druga rešitev sprememba zobniškega razmerja. 

Ali je kdo že naložil mapo s te spletni strani : 

http://tuneecu.com/KTM_Tune_list.html - zanima me predvsem kaj je pri tej mapi spremenjeno glede na mapo ki je bila naložena v tovarni leta 2007 ? 

KTM 990 Adventure,  2007 /08 model year
KM601EU0704501Map.hex  OEM      md5checksum KTM 990 Adventure EU 07-08 model years with standard exhaust

Precej sem eksperimentiral z mapami in se pozna razlika, ampak dalec najvecjo razliko je naredila zamenjava zadnjega zobnika za 45, odstranitev SAS in odstranitev 2nd butterflies (to so tiste lopute).

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, GregorL pravi:

Ima kdo slucajno orginal "mickey mouse" ogledalo za adventure-ja viska? 

A to rabiš?

IMG_20171024_124930.thumb.jpg.e894a07a86abce570238ab2aefa1955d.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
8 hours ago, miklavc said:

Fantje, kaj pravite na to. 181kg in 300mm hoda vzmetenja :kva2:

231551801364472487012327.jpg
231675451365128286946747.jpg230315431364496717009904.jpg

Moker al suh?

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 4. 11. 2017 ob 6:29, Nearrain pravi:

Moker al suh?

 

 

Nimam pojma :blush: še čakam da se lastnik odzove na PM :) Po vsej verjetnosti je to suha teža, glede na to, da ima tale zadeva 193kg suhe teže oz 212 mokre pa je pod plastikam kar dodelana.

img_1901-jpg.889136

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Včeraj sem iz čiste radovednosti stehtal mojo LC8. Tehnica je pokazala 237kg z vso opremo kot na sliki in do vrha polnim tankom. 

img201708151939371.jpg

Čez zimo bo treba v fitnes, motor pa na dieto :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

A je tukaj kak interesent ki ima 950 ADV/S ali 990 ADV/R in bi menjal njegov original sedež za KTM PowerParts ERGO Sedež (20mm nižji z gel vložkom)?? Meni je za off-road tale sedež preširok, nebi ga pa rad odpiral in razrezal da bi dobil željeno obliko.

5a42c02d55dcc_ktmtouringseat.thumb.JPG.a34fdd5aa2b6be8305cfdaca458c1d9b.JPG

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pozdravljeni,

včeraj sem se lotil montaže relokatorja stranskega stojala na 990adv. Relokator sem naročil pri poljakih.....link zgoraj. 

Sedaj me zanima kdo od vas že ima izkušnje z njihovim "kitom" --relokator + vijaki. 

Prvo mi ni jasno zakaj so zraven matice na dveh krajših vijakih? Zakaj sta na relokatorju 2 luknji "podrejani"v konus ? V tem ne vidim smisla....tudi glede celotnega relokatorja sem malo skeptičen..... stransko stojalo še vedno pride vpeto na iste vijake ki gredo v blok mašine !

Edina razlika je v tem da je relokator dodatno pritrjen še z enim vijakom ki gre na okvir....ampak to za mene ni resničen relokator, kajti blok lahko še vedno poči!

Ima kdo od vas slike s tem relokatorjem ki ga je naročil pri poljakih ? 

Link to comment
Share on other sites

pred 32 minutami, ANDRE1 pravi:

Pozdravljeni,

včeraj sem se lotil montaže relokatorja stranskega stojala na 990adv. Relokator sem naročil pri poljakih.....link zgoraj. 

Sedaj me zanima kdo od vas že ima izkušnje z njihovim "kitom" --relokator + vijaki. 

Prvo mi ni jasno zakaj so zraven matice na dveh krajših vijakih? Zakaj sta na relokatorju 2 luknji "podrejani"v konus ? V tem ne vidim smisla....tudi glede celotnega relokatorja sem malo skeptičen..... stransko stojalo še vedno pride vpeto na iste vijake ki gredo v blok mašine !

Edina razlika je v tem da je relokator dodatno pritrjen še z enim vijakom ki gre na okvir....ampak to za mene ni resničen relokator, kajti blok lahko še vedno poči!

Ima kdo od vas slike s tem relokatorjem ki ga je naročil pri poljakih ? 

Relokator je čisto ok. Poglej par strani nazaj kjer je nekaj slik od moje montaže na 950. 

Stransko stojalo se prisravfa na relikator s pomočjo 2 vijakov z vgrezno glavo, prosi 2 luknji pa se prisravfata na okvir, najdaljši vijak gre skozi centralno stojalo namesto trenutnega. Relokatorja NE sravfas na blok motorja, samo na okvir. 

Kakšna slika pa zvečer ko bom doma, če bo še kaj nejasnosti.

Lp.

Link to comment
Share on other sites

Aha sedaj mi je jasno :) ko sem bil pri motorju mi pa nikakor ni šlo v glavo kaj so mislili pri izdelavi......ampak sedaj vidim da je res vse ok :) Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!