Jump to content
  • Sign Up
BC

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)

Recommended Posts

sebar
pred 2 urami, miklavc pravi:

V takem stanju kot je na sliki sem motor stehtal s polnimi tanki, orodjem, prvo pomočjo, GPS,... pač pripravljen za vožnjo in je tehnica pokazala 238kg. Plan je prit na cca 205kg če se bo dalo :ninja: 

 

Agregat zamenjaš za en 125 kavni mlinček pa bo :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
xtzs
pred 3 urami, miklavc pravi:

 

 

V takem stanju kot je na sliki sem motor stehtal s polnimi tanki, orodjem, prvo pomočjo, GPS,... pač pripravljen za vožnjo in je tehnica pokazala 238kg. Plan je prit na cca 205kg če se bo dalo :ninja: 

Pravzaprav občudujem voljo in entuzijazem takšnih borcev.....:grupni:

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc
pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Optimist:hmm:

Večni optimist :D Človek morš visoko ciljat, da vsaj kam prideš :) 

 

pred 3 urami, sebar pravi:

Agregat zamenjaš za en 125 kavni mlinček pa bo :P 

Ne se hecat ;) za resne terene mam itak EXC450Raid :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
KuC

Živijo,

morda malo OT, pred mesecem ali dvema se je na a-netu prodajal siv 990 iz Maribora. Morda motor katerega izmed vas?

Zanima me ali ga je prodajalec prodal ali ne.

Hecno da na a-netu ni v decembru niti ene 990ke...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 7 urami, KuC pravi:

Živijo,

morda malo OT, pred mesecem ali dvema se je na a-netu prodajal siv 990 iz Maribora. Morda motor katerega izmed vas?

Zanima me ali ga je prodajalec prodal ali ne.

Hecno da na a-netu ni v decembru niti ene 990ke...

Čedalje bolj bojo cenjeni stari ADV KTM , AT in XTZ750 ker današnji motorji so naloudani z vso elektronsko šaro , ki je ponekod v svetu res nadloga , če te začne hecat .

Share this post


Link to post
Share on other sites
rokied
pred 7 urami, KuC pravi:

Živijo,

morda malo OT, pred mesecem ali dvema se je na a-netu prodajal siv 990 iz Maribora. Morda motor katerega izmed vas?

Zanima me ali ga je prodajalec prodal ali ne.

Hecno da na a-netu ni v decembru niti ene 990ke...

Na avtonetu je en 990 ADV... https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13717133&display=KTM 990

Jaz čakam na kakšno 990 R, če ne bo treba pa v tujino (za SMR sem se kar načakal ?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 3 urami, Kmet2 pravi:

Čedalje bolj bojo cenjeni stari ADV KTM , AT in XTZ750 ker današnji motorji so naloudani z vso elektronsko šaro , ki je ponekod v svetu res nadloga , če te začne hecat .

Posebni modeli (ala Dakar) 990 Adv in novejši letniki so precej cenjeni ker ratujejo vedno dražji če se gleda na moto.it...

Share this post


Link to post
Share on other sites
TTONE
pred 10 urami, KuC pravi:

Živijo,

morda malo OT, pred mesecem ali dvema se je na a-netu prodajal siv 990 iz Maribora. Morda motor katerega izmed vas?

Zanima me ali ga je prodajalec prodal ali ne.

Hecno da na a-netu ni v decembru niti ene 990ke...

to je prodajal Luka Sabol, 040735769

mislim, da še ni prodal, dosegljiv je zvečer po 19. uri, ker dela v Avstriji

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
janD

Zdravo, ali kdo od vas uporablja Mitas E-10 gume, razmišlam da bi dou na mojga zadej E-10ko, pa me mal zanima kok vm kej zdrzi kilometrou, trenutno mam metzeller karoo, sicer super guma, idin mal draga kokr jo neverjetn hitr zmankuje. Pa zdej kako se kej obnese na cesti, zdej razumlivo glede na tip gume da nemoreš verjetn glih tace bruset, sam tak za neko nurmalno vožnjo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
miklavc

E-10  nisem nikoli uporabljav, tako da ti tukaj ne morem svetovat, najbolj da se obrneš na kaka tuj forum, boš imel verjetno več sreče.

Na svojem zaenkrat ostajam na E-09 zadaj in MT-21 spredaj, gre na Jezersko po avstrijski strani tudi po stopalkah če se potrudiš, ampak ne priporočam :D

Pri gumah morš prvo sam pri sebi razčistit kje in kako se boš vozil, potem pa izbiraj gumo za tako vožnjo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gasperX
Ob 18. 1. 2019 ob 19:46, janD pravi:

Zdravo, ali kdo od vas uporablja Mitas E-10 gume, razmišlam da bi dou na mojga zadej E-10ko, pa me mal zanima kok vm kej zdrzi kilometrou, trenutno mam metzeller karoo, sicer super guma, idin mal draga kokr jo neverjetn hitr zmankuje. Pa zdej kako se kej obnese na cesti, zdej razumlivo glede na tip gume da nemoreš verjetn glih tace bruset, sam tak za neko nurmalno vožnjo? 

Imel na KTM 1050z njimi naredil nekje priblizno 3kkm vec ziher ne ker me je zbila pol ena deklina in je sel motor u ku........ 

Kuma kr zanimiva sam na ovinkih moras bit nezen na asvaltu torej kaksna bi bla kilometrina nimam pojma ampak mislim da vec kot 5kkm jih nebi blo pa se to odvisno od nacina voznje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
janD

@miklavc sej najbrz mora bit podobno na cesti e-09, mislm da kakih drastičnih razlik nebi smel bit, drugače do sedaj sm meu e-07 pa metzzeler karoo, sam se bul po terenu vozm, bi mel mičken bul v tej smeri, sam za kilometrino me sam zato mal zanima ker ga pa tut uporabljam za v službo, pa da zdej nebi glih usak teden gume kupvou. ?  

sem pa že gledu po tujih forumih, sam sem kle porajtu da mas ti na svojmu, pa sm na hitro oceno mislu da maš slučajno e-10..?

@gasperX če jh bo 5k km bom čist zadovoln, sam da jh je več k 4 pa je že uredu.. 

sej najbrz da dokler ne sprobas neves ane..? haha 

Share this post


Link to post
Share on other sites
AJ

Pri obrabi gum je po mojih izkušnjah zelo veliko odvisno od načina vožnje, pri meni je nekako tako, če komu kaj pomeni:

E07 na potovanju z ženo, gladko 7-8k km, sem pa jo zradiral tudi že v 4k km
E09, solo vožnje, pol teren pol cesta, max 2k km (hooligan mode ON)
E07+, vozim trenutno, solo, po 1.5k km je nekje na polovici...

tako da, težko rečt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 9 urami, siks pravi:

Na koliko prevoženih km ste menjali vodno črpalko? Baje, da se menja preventivno?! 

Preventivno na 30kkm , prav tako sem zamenjal hidravlični potisnik za sklopko iz originala na Oberon .

Share this post


Link to post
Share on other sites
AJ

Res je, mehaniki menjajo preventivno, sam sem preventivno material nabavil ko je motor imel 40k km in rekel da bom menjal ko bo zadeva spustila, ampak zaenkrat je pri 80k km še originalna črpalka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lightning

Pri mojem smo rotorcek crpalke in se neko drobnarijo preventivno zamenjali na 60k km. Enako se slave cilinder sklopke za Sigutechovega. Tudi to preventivno, da dam znane "crne" tocke iz glave. 

Lp Lightning

Share this post


Link to post
Share on other sites
janD

Jst vodno črpalko zamenjam približno na usake 20k, samo zamenjam samo semering, osovino samo pregledam da še nima kakšnih utorou. Sm pa tut jst menu že cilinderček sklopke in ročko sklopke, sem pa dal Oberona, od takrat mir z puščanjem..

Share this post


Link to post
Share on other sites
janD

Evo sedez narjen pri Moto Gel iz Kamnika.. ? rees mojster možakar.. :OK: je pa mi predelu sedež od S varjante, ugradiu gel, pa poširu ga je za cca 2cm na usaki strani.

DSCN2944.JPG

DSCN2946.JPG

DSCN2948.JPG

DSCN2950.JPG

DSCN2951.JPG

DSCN2952.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
TTONE

včeraj sem šel po gledat tega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13140589

- motor ima kao 46k km in izredno slabo ohranjen, po slikah z avtoneta zgleda OK

- manjka ogromno delov, podrsan in večkrat skotaljen predvsem po desni strani,

- motor masten iz več strani, ko sem po kratki vožnji odvil šipko za olje je bila suha

- prodajalec se dela kot da ni nič in bi spustil ceno za 200€?!

in odsvetujem nakup in približevanje.

Več na ZS

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZED

Živjo... 

...imam eno vprašanje/prošnjo: ima mogoče kdo na 950/990 ADV, rally screen gor na mopedu? Trenutno uporabljam stock vetrobran, pa mi ravno ne ustreza, saj mi turbolence povzroča ravno pri čeladi. Bi pa seveda pred nakupom rad preizkusil, če bi se s tem rally stanje izboljšalo (ker ima na vrhu zavihan rob). Seveda tukaj pride na vrsto prošnja: fino bi bilo, če bi bil kdo pripravljen posoditi screen za en giro (5min) samo, da se peljem nad cca. 120, kjer se začnejo večje turbolence?

LP 

Share this post


Link to post
Share on other sites
obad

Jz imam KTM touring šipo. Lahko se zmenva za test. Ce ti ustreza tudi menjam za original

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!