Jump to content

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Recommended Posts

k smo že glih pr tem, ma kdo mogoče od raid garage evo 6 vetrobran? me zanima kak se kej obnese prot originalu? al pa un rally kit od raidgarage? ?

Link to comment
Share on other sites

janD, sam imam prav Evo6 od RadeGarage. V bistvu sem original menjal bolj zaradi prostora, saj sem imel nek čuden nosilec za GPS, ki ni omogočal da bi zadevo odmaknil od šipe (kasneje sem itak nabavil RAM). Po mojih občutkih s to šipo piha malo bolj, ampak manj turbolentno.

Link to comment
Share on other sites

Po dolgem času se vračam v temo :) moja 950 dobiva malenkostne dodelave, kolikor pač proračun dovoljuje ob udeležbi na reliju z exc450. Danes sem zaključeval levo stran motorja in se mi je zdelo da moram ti dve zadevi predstavit. 

Za vse tiste ki iščete malo zaščite za pokrove sklopke in generatorja, lahko priporočim zaščito HDPE TripleClamp Moto za 950/990 motorje. Na pokrov paše zelo na trdo s priloženimi vijaki pa je montaža končana v par minutah. So zelo dobra alternativa, za tiste, ki se občasno podate na makedam ali pa samo želite zaščititi pokorve pred obrabo od škornjev. Fantje pošljejo zadevo iz Anglije, tako da ni nobene carine ;) zna pa počasi bit zaradi Brexita :) zato pohilajte če jih kdo hoče :) 

img20190401171045.jpg
img20190401172121.jpg

 

-------------------------------------------------------------

Kot drugo pa, jaz sem na svojo 950 zmontiral cev za lažjo menjavo olja. Cev se namontira v oljni rezervoar in potem je za menjavo olja potrebno odviti samo 2 vijaka na šus plati in olje že brez packanja in razstavljanja pol motorja teče v kantico. Cev je narejeni iz istih cevi kot pa so na vsej težki gradbeni mehanizaciji, tako da ni dvoma o vzdržjivosti, če koda zanima kaj takega, me lahko kontakktira na ZS , aja pa to ni cev za 90€+ kot jo prodajajo američani in e-bay ;)
img20190329190952.jpg

 

Je pa za montažo te cevke potrebno malo prirezato vmesni nosilec med tankoma, ampak nič kaj veliko, da bi lahko vplivalo na samo strukturno trdnost nosilca.
img20190329191409.jpg
img20190329191415.jpg

 

Cevka se lepo skrije pod  šus plato k ostalim cevem, med cevjo in tankom pa je tudi več kot dovolj prostora, da se nikjer nič ne drgne ali je kaj v napoto. 
img201904011726251.jpg

 

Naslednji poseg na moji 950 pa je nastavitev TPS senzorja in balansiranje frgazerjev :) raztegovanje vzmetenja in sprememba hidravlike znotraj le-teh pa čaka na finance :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

tale cev je res dobra rešiteu, maš servis narjen v 15min, ne pa da si moras skor dopust uzet.. :D 

 

 

Edited by janD
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tako, še en dan preživet v garaži. Danes končno uspel poštimat frgazerje. Prvo sem preveril stanje TPS senzorja. 
Malo nizka vrednost, ampak še vedno v tovarniški toleranci. 
img20190402162801.jpg

Na hitro nastavim vse vrednosti na moj poceni 5€ voltmeter in zaključim. Ampak ker mi zadeva ni dala miru (OCD :ninja: ) sem si izposodil profesionalni, kalibriran merilni inštrument.
img201904031723061.jpg

Vse kar lahko rečem j, da uživam v delu s kakovostnim orodjem. TPS nastavljen na tovarniško mejo 0,6-3,6V. Slike pri 3,6V nimam, ker mi je zmanjkalo rok za delo in slikanje ob enem :blush: No pa gremo na naslednjo stvar...

Kdo ve kaj delam? :D
img20190403175229.jpg

Balansiranje frgazerjev z domačo pripravo :) Zahvala za idejo gre uporabniku DirtyADV na tujem forumu, bi pa vse, ki se bote tega lotli doma opozoril na nekaj stvari:
1. Če boste prvo nastavljali TPS, ga ne pozabit priklopit nazaj. Med balansiranjem sem skoraj znorel ker je bil prosti tek tako nestabilen da si nisem mogel kaj pomagat z njim pri balansiranjem.

2. V cevkah za nastavljanje, uporabite čim gostejše olje. Živosrebro se uporablja pri teh zadevah z razlogom, bolj kot je olje gosto bolj mirno bo in lažje bo nastavljanje. 

3. Če uporabljate ITG športni filter, bo potrebno odstranit tudi montažno ploščo. Pro original air boxu pa se držite navodil v priročniku ;) 

Ker zadeve nisem mogel nastavit v prosem teku, sem jo nastavil pri cca 3000rpm. Glede na to kar sem prebral na googlu, nekateri celo svetujejo nastavitev pri obratih v katerih se največ vozite, ampak z odprtimi Akrapoviči v naši tihi ulici, ga nisem mogel ravno zavrtet na 6000 :D:Dimg20190403185328.jpg

Tako, sedaj pa še samo par zadnjih detajlov pred končim sestavljanjem in testno vžnjo :):bike:

Link to comment
Share on other sites

:OK:

A večje dile pa nisi imel pri roki:D

 

Na splošno naj bi se sinhronizacija opravljala malo nad "štandgasom". Pri BMW npr. tester zahteva 1700 obr/min...

Link to comment
Share on other sites

Ob 5. 4. 2019 ob 9:22, Joker pravi:

:OK:

A večje dile pa nisi imel pri roki:D

 

Na splošno naj bi se sinhronizacija opravljala malo nad "štandgasom". Pri BMW npr. tester zahteva 1700 obr/min...

 

Sem imel, ampak je bila pa potem cevka prekratka ;) 

Ja, po manualu bi moral nastavit pri prostem teku cca 1400 obr/min, po pogovorih na raznih tuning forumih pa so predlagali nastavljanje na obrate pri katerih se najbolj pogosto vozi. 

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/3/2019 at 1:04 PM, janD said:

še moja .. :D no ta je na bratovem.. :P 

IMG_20190308_192402.jpg

Jebenti!! 990 ma pa izpust s strani...  Seveda olje useka mimo posode, ki jo res orenk naciljam...  ;)

Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami, miklavc pravi:

 

Sem imel, ampak je bila pa potem cevka prekratka ;) 

Ja, po manualu bi moral nastavit pri prostem teku cca 1400 obr/min, po pogovorih na raznih tuning forumih pa so predlagali nastavljanje na obrate pri katerih se najbolj pogosto vozi. 

 

Tole se mi zdi čudno. Skoraj prepričan sem, da bi bilo treba nastavljati pri napetih pletenicah. Se pravi vsaj malo nad prostm tekom!

Edited by Joker
Link to comment
Share on other sites

Kot je rekel @Joker , ponavadi se sinhronizira malo nad prostim tekom, bol ko imas gas odprt manj pride do izraza sinhronizacija. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Če je kdo zainteresiran imam naprodaj side stand relokator za990adv  z novim setom vijakov ki so potrebni za montažo. 

Cena 50eur 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Če koga zanima, imam trenutno 2 ključa na zalogi za montazo kolesa 32/27mm, cena 15€/kos+poštnina, čez kakšen teden, dva dobim pa nove, ki bodo imel pa še gravuro, bodo pa tisti malo dražji potem. 

so pa super ker ne zasedejo veliko prostora v torbi z orodjem ker so iz 4mm nerjavečega jekla, in dovolj močni da odtegnejo matico na kolesu.  

DSCN6972_Fotor_Fotor.thumb.jpg.8d9dfb7ab226bf60d12af9f0e9a25dc8.jpgDSCN6977_Fotor_Fotor.thumb.jpg.9dd44286d82d867ca11af6dec85d7ba9.jpgDSCN6981_Fotor.thumb.jpg.ebc64c7bc9eaca079b02cafa25739f0a.jpgDSCN6982_Fotor.thumb.jpg.198ce2298ed9286b3670d3b3a8fab700.jpgUntitled.thumb.png.6f5799856133012e3dd2f817e7b66a47.png 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ob 18. 7. 2019 ob 12:25, ANDRE1 pravi:

Če je kdo zainteresiran imam naprodaj side stand relokator za990adv  z novim setom vijakov ki so potrebni za montažo. 

Cena 50eur 

 

napiši telefon, ker nekoga zanima, pa ni član foruma.

 

Link to comment
Share on other sites

Moji veliki pomaranci sem privoscil nove Radetove stopalke??Ce se ze vozim ne velik, pa vsaj tako kupujem prijateljstvo??

IMG_20190828_180202.jpg

IMG_20190828_181128.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni, če se komu doma valjata ta lepi okrogli ogledali, bi ju odkupil. Zaenkrat bi potreboval samo desnega. LpT

Link to comment
Share on other sites

Je že komu tukaj na forumu popustil cilinder sklopke? Da je olje priteklo ven?
PS: je kdo namontiral cilinder sklopke (slave) od proizvajalca Oberon?

lp

Link to comment
Share on other sites

Živjo,

meni je spustil ene 2 meseca nazaj. Sem potem naročil oberon...mislim, da s poštnino nekje 140€.

Pazi pri Oberonu, ker dobiš zraven vijake M6 x45, stock pa je dolžine 50. V navodilih je pisalo, da se uporabi 45, vendar je pri meni enega potegnilo ven, zdraven pa še pobralo navoj, ker je 45 prekratek.....sem pa sam zajeb.... ker nisem prej točno izmeril.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ob 5. 9. 2019 ob 15:22, bzk pravi:

Danes dobil od Oberona. Vzel sem skupaj z tistim podstavkom. Cena s poštnino je bila 176,33€

PS: priloženi vijaki so mere M6x50

lp

 

Če ti kaj masti tam okrog, poglej še semering potisne osi. Moja 950 ima 94.000km na originalnem cilindru, ko sem ga dobil sem samo zamenjal O-ring, letos pa ugotovil da tisti mali semering na potisni osi spušča.

Semering je dimenzij: 9x18x6 

image.png.6af43a2d180098ba00d9290fb00028a7.png

Link to comment
Share on other sites

Ojla. 
Hvala za tole. Bom pogledal. Čakam še nove izpuhe, potem pa malo vožnje da se vidi če kaj pušča. Mastno je bilo itak vse sedaj, in od olja in od masti od verige....

lp

Edited by bzk
Link to comment
Share on other sites

Za našega prijatelja iščemo homologirane izpuhe z db killerji za KTM 990... Ima kdo kake viška?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!