Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
BC

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)

Recommended Posts

ANDRE1

Tisti ki želi relokator in ni član foruma naj me kontaktira na andrej.tarmon1@gmail.com . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
janD
Ob 28. 8. 2019 ob 12:57, DAMI34 pravi:

napiši telefon, ker nekoga zanima, pa ni član foruma.

 

opa, evo tel.

041 705 054 

Share this post


Link to post
Share on other sites
janD
Ob 3. 4. 2019 ob 21:42, miklavc pravi:

Tako, še en dan preživet v garaži. Danes končno uspel poštimat frgazerje. Prvo sem preveril stanje TPS senzorja. 
Malo nizka vrednost, ampak še vedno v tovarniški toleranci. 
img20190402162801.jpg

Na hitro nastavim vse vrednosti na moj poceni 5€ voltmeter in zaključim. Ampak ker mi zadeva ni dala miru (OCD :ninja: ) sem si izposodil profesionalni, kalibriran merilni inštrument.
img201904031723061.jpg

Vse kar lahko rečem j, da uživam v delu s kakovostnim orodjem. TPS nastavljen na tovarniško mejo 0,6-3,6V. Slike pri 3,6V nimam, ker mi je zmanjkalo rok za delo in slikanje ob enem :blush: No pa gremo na naslednjo stvar...

Kdo ve kaj delam? :D
img20190403175229.jpg

Balansiranje frgazerjev z domačo pripravo :) Zahvala za idejo gre uporabniku DirtyADV na tujem forumu, bi pa vse, ki se bote tega lotli doma opozoril na nekaj stvari:
1. Če boste prvo nastavljali TPS, ga ne pozabit priklopit nazaj. Med balansiranjem sem skoraj znorel ker je bil prosti tek tako nestabilen da si nisem mogel kaj pomagat z njim pri balansiranjem.

2. V cevkah za nastavljanje, uporabite čim gostejše olje. Živosrebro se uporablja pri teh zadevah z razlogom, bolj kot je olje gosto bolj mirno bo in lažje bo nastavljanje. 

3. Če uporabljate ITG športni filter, bo potrebno odstranit tudi montažno ploščo. Pro original air boxu pa se držite navodil v priročniku ;) 

Ker zadeve nisem mogel nastavit v prosem teku, sem jo nastavil pri cca 3000rpm. Glede na to kar sem prebral na googlu, nekateri celo svetujejo nastavitev pri obratih v katerih se največ vozite, ampak z odprtimi Akrapoviči v naši tihi ulici, ga nisem mogel ravno zavrtet na 6000 :D:Dimg20190403185328.jpg

Tako, sedaj pa še samo par zadnjih detajlov pred končim sestavljanjem in testno vžnjo :):bike:

vidm da mas rottweiler filter, razmislam da bi investirou v podobno zadevsno od tripleclampa, kok pa je stem filtrom glasno zdej, pač je moteč na daljši vožnji al ni panike? pa si kej z frgazerjem se igrou?

Share this post


Link to post
Share on other sites
CAPIROMZY

Zdravo,

Ali kdo potrebuje povišan vizir?

 

image.png.737d38da3e09a3232b9a76c300245b5d.png

 

Lp, Roman

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack
pred 2 urami, CAPIROMZY pravi:

Zdravo,

Ali kdo potrebuje povišan vizir?

 

image.png.737d38da3e09a3232b9a76c300245b5d.png

 

Lp, Roman

Cena?

Share this post


Link to post
Share on other sites
CAPIROMZY

Cena, eh, jebes kes...simbolicna-toceno pivo, topi sendvic ipd. 😉😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
mato295

Kdo pozna dobrega mehanika za KTM na koroškem, najrajši okrog Slovenj Gradca?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
10 minutes ago, mato295 said:

Čisto mrtvilo.....?

Saj še ni konec sezone :)

A bo tale ketna OK? Trenutna je v zelo slabem stanju. Moram hitro zamenjat. Kateri sprej za mazanje priporočate?

https://carpimoto.it/en-SI/48785_KT-3754491744-16-DID-525ZVM-X-Chain-17.htm

 Bo dobra. Jaz uporabljam kar Louisovega S100.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mato295

Hvala.

Sem prestopli v KTM tabor, pa bom verjetno kdaj kaj vprašal....

Kuplen pri SELES KTM. Mogoče kdo pozna bivšega lastnika ali kaj zanimivega ve o motorju....

 

KTM990adv.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mato295

Gume moram zamenjat in razmišljam o Continental TKC 80 ali Mitas E-09 dakar.

A je kdo vozil kaj od tega?

Kolikor sem prebral, naj bi se na asvaltu obe gumi odrezali boljše, kot 50/50 gume, samo kilometrina je kratka....

Share this post


Link to post
Share on other sites
janD

jst mam trenutno spedaj tkc80 zadaj pa mitas e10, men trenutno najboljša kombinacija, na tkc trenutno sezmer zlo mal vidna kakšna obraba po cca 2000km in pela se men fenomenalno, e10 mi pa zadaj zdrži približno 6000km, sam stem da se po cesti vozim normalno, sm pa tja kej bul agresivno, drži pa super, zaenkrat ni še nikol spustla al pa kej, jo lahk do tačke spraveš, če upaš.. 😝 

Share this post


Link to post
Share on other sites
poggy
Ob 26. 10. 2019 ob 21:27, janD pravi:

jst mam trenutno spedaj tkc80 zadaj pa mitas e10, men trenutno najboljša kombinacija, na tkc trenutno sezmer zlo mal vidna kakšna obraba po cca 2000km in pela se men fenomenalno, e10 mi pa zadaj zdrži približno 6000km, sam stem da se po cesti vozim normalno, sm pa tja kej bul agresivno, drži pa super, zaenkrat ni še nikol spustla al pa kej, jo lahk do tačke spraveš, če upaš.. 😝 

Poskusi Karoo 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
janD

sem imel karoo 3, sicer so mi bile dobre gume, idino men so se zdele, da zadnja precej hiter blokira pa koplje na asfaltu in na terenu, pa za ceno so mi zdrzale isto k e10. :kmet:

Share this post


Link to post
Share on other sites
mato295

A sprednja e10 pa ni OK?

Ali ima kdo kak dober predlog za povišanje vizirja? Bi potreboval še za cm višje od trenutnega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mato295

Ve kdo za kak dober nosilec za kovčke?

Lahko tudi samo zgornja plošča, ki ima zraven tudi ročaje pritrjene na strani.

Kaj v tem smislu:

 

TopCase.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Zivnorc
      ...moj prjatu dela "mopede" takih zmogljivosti...sam da ima 60 kg. pa še po hosti se lohka ofroudaš...pa te nben ne bo slišal pa jebal...     
    • GO_Tomi
      Je povedal prjatu, da si je sosed omislil labradorca. Star nekaj let, velik, prijazen, nenasilen, ne skače v ljudi, skratka super kuža. Potem je povedal še, da mu je sosed dal ime Lassie. Sem mislu, da me pobere od smeha :)))
    • krucymucy
      Kawasaki je obelodanil specifikacije njihovega prototipa. 220kg, 10kW, domet 100km.  Ne vem na kaksnih substancah so, ker to je smesno. Zero SR/F ima pri isti tezi 2x domet, 7x moc.  Energica je tezja a ima 107kW motor in 21.5kWh baterijo. 
    • bobi1001
    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!