Skoči na vsebino

KTM LC8 950 in 990 Adventure (S)


BC

Priporočene objave

Ma kaki, sam zgleda da žre 1 liter na 1000, pa da ga j...!

Pa to je kot bi pil 2% mešanico :blink:

Mu bo treba povedat, da ni cvajtakter :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaki, sam zgleda da žre 1 liter na 1000, pa da ga j...!

tuki bi lahk kdo malomarno reku "pač avstrijc" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaki, sam zgleda da žre 1 liter na 1000, pa da ga j...!

Liter olja na 1000km :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ??????? Ne morem verjet, toliko je žrl naš star jugo v zadnji fazi!!!!!!!! Če je to res(kar dvomim) bodo morali oranžni krepko razmisliti!!!!!!

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaki liter madona...?

@jest: kar se tiče predelav... kaj te zanima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaki liter madona...?

@jest: kar se tiče predelav... kaj te zanima?

Ja, kaj si pravzaprov menjov. Za zobnik OK, je jasno (kolk je zdaj končna)

Kako je potem s čiščenjem filtra, a je kej ajsi za mašino pol, in kolk zares zgine ta lukna (ki tudi mene jebe, še posebej na makadamu, ko kr počaka pol pa buškne.)

Pa še tista blokada mi ni jasna, a to misliš blokado za obrate al kaj?

Ja za olje je pa tko, men ga na žalost kur glih 1 litr na 1000, vsaj do zdaj (4400 km) je blo tko, pa bencina tud 10 litrov. Je pa res, da so to v glavnem precej kratke ture pa bl na šorf, na lagani turi po cest bi blo verjetn drgač. Mi je pa tud Marko reku, da LC4 lahko kur tud do 8 dcl, ampak fantje pravjo, da jim ga ne kur skor nč, pol pa ne vem. In kolk ga teb kur, olja namreč?

Ja, pa koko se je obnesu v Tuniziji???

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Danes sem ga dobil v roke za slabo urico. Motor je res enkraten. Po enem kilometru sva si že bila domača, kljub temu, da sem šele drugič v življenju peljal več kot 1 cilinder. Motor lepo vleče, nobene brutalnosti, lepo stabilen na hitrih ovinkih. Na terenu mu ne bi dal 200kg, lepo kontrolirano drsi na makadamu, po malo hujših luknjah deluje vzmetenje nekoliko pretrdo. Mogoče bi bil S z več hoda boljši, ali pa bi zadostovala že nastavitev? Na terenu je moči seveda preveč, da bi vso spravil na podlago pa tudi guma ne dopušča kaj bolj ekstremnega. Ga bom imel ko bom velik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na terenu mu ne bi dal 200kg, lepo kontrolirano drsi na makadamu, po malo hujših luknjah deluje vzmetenje nekoliko pretrdo.

Nastavitev je zelo pomembna, ja. Jaz sem imel v Tuniziji smolo, ker nisem imel pravilno nastavljenega za hud teren (dol ga pa nisem znal nastaviti, ker sem, bebec, pozabil knjigo na mizi v Sloveniji)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja za olje je pa tko, men ga na žalost kur glih 1 litr na 1000, vsaj do zdaj (4400 km) je blo tko, pa bencina tud 10 litrov. Je pa res, da so to v glavnem precej kratke ture pa bl na šorf, na lagani turi po cest bi blo verjetn drgač. Mi je pa tud Marko reku, da LC4 lahko kur tud do 8 dcl, ampak fantje pravjo, da jim ga ne kur skor nč, pol pa ne vem. In kolk ga teb kur, olja namreč?

Hmmmmm ... tole me pa močno čudi !

Pri taki porabi olja bi moral met izpušne pline kot pri mešanci, pa tud poraba goriva je izredno visoka ... a je to sam 1, 2, 3 po terenu pa velik kolo v prazno ... a maš originalne gume ?

Kar se pa porabe olja po KTM normativih tiče, je pa poraba do 0,7 l / 1.000 km še v meji regulative ... so dali pisno izjavo. Vem za en primer, ko je Adventure 640 res porabil skoraj 0,5 l / 1.000 km, ko pa ga je dečko po 5.000 km začel malo priganjat po moško, pa se je stvar umirila in padla pod 0,1 l / 1.000 km.

Olje mora biti obvezno čista sintetika !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je potem s čiščenjem filtra, a je kej ajsi za mašino pol, in kolk zares zgine ta lukna (ki tudi mene jebe, še posebej na makadamu, ko kr počaka pol pa buškne.)

Pa še tista blokada mi ni jasna, a to misliš blokado za obrate al kaj?

Ja za olje je pa tko, men ga na žalost kur glih 1 litr na 1000, vsaj do zdaj (4400 km) je blo tko, pa bencina tud 10 litrov. Je pa res, da so to v glavnem precej kratke ture pa bl na šorf, na lagani turi po cest bi blo verjetn drgač. Mi je pa tud Marko reku, da LC4 lahko kur tud do 8 dcl, ampak fantje pravjo, da jim ga ne kur skor nč, pol pa ne vem. In kolk ga teb kur, olja namreč?

Ja, pa koko se je obnesu v Tuniziji???

Filter je treba v Sahari itak čistit, doma ni pa nič drugače, ker ne zajema direktno ampak preko mrežice. Luknje NI VEČ sploh.

Blokada je zaprtje EPC-ja -- gre za sistem, ki v drugi in tretji nad 3000 obratov dodaja "svež" zrak in s tem malo "zavre" motor ter ga "zaduši" in "utiša". Jaz sem najprej samo začepil EPC-intake na vergazerjih in dovodne cevke pustil kar gor, zdaj na 15k servisu pa smo skinili dol še tiste intake... Naslednji korak je ztelo verjetno odstranitev še SLS sistema... potem pa bo malo več placa tam okrog in dosti manj gužve... Pa motor se bo končno obnašal tako, kot se mora.

Olje nisem meril porabe, ga pa vsake toliko dolijem (a še zdaleč ne toliko kot ti).

V Tuniziji se je obnesel fantastično. Še gremo dol, in to kmalu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:zzz: vidim fantje , da vam je pri motorju za 3 Mio še največji problem poraba bencina ?????? Kaj vi z motori bencin šparate al se vozite. Drugače pa me lahko vidite na plavem KTM 950 ,pa čao !  :yea2:

Še ena tvoja dobra izjava : če žre pod 10 litrov, je trba še malo mimo vlit, naj se ve ... če leti naj tud pije ! B)

Lahko se pa za kamionom v zaveterju tud pelješ ... lepo počas, pa čist mali gas :lol1: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komentar na temo BMW R1200 GS vs. KTM LC8 950 ADV

> Thanks for the comments! I'm going out for a few hour ride and when I

> get back I'll have my decision made but from the sounds of it it's what

> I like in a bike.

> More like the decision's already made ...now I just need to rationalize it.

> Got a funny feeling I'll take a serious ass whipping when I go to peddle

> the GS.

> Any more thoughts? I'm still listening close!

Sorry to ask the obvious but have you test ridden a 1200 and a 950? I can't see how any doubt can remain after that. I took them both for a good ride on the same day (i sent a long story about that to the GSpot, but it might have got 'lost' there; i'll send you a copy if you're interested). After a few minutes on the KTM I couldn't understand why anyone would buy the GS. If KTM were to setup test rides on BMW dealership doorsteps that remarkable technical gadget (the 1200) would become a worst seller overnight. Most folk will read BMW's brochures, their press releases and leaked technical data. And those ARE impressive. But what about a thrilling ride?

The 950 never forgets the most important thing about motorcycling - an exhilarating ride. The 1200 is a good tool for commuting and a bit. The 950 makes moving fun, fun, fun!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

pozdrav od KTM ljubitelja iz hrvaske -cakovec :OK:

i pozdrav svim forumasima

ne bi Vas htio vrdjat s svojim indijanskim slovenskim pa radje pisem hrvatski - ne zamerite .)

Popravljeno . Popravil tomee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnjih treh Motorradih spremljam vztrajnostni test (50.000 km) KTM LC8.

Bilanca po prevoženih 20.000 km je, da so trikrat ostali ob cesti:

- počeno tesnilo glave enega (obeh?) cilindra. Menda standardna napaka. Sledi finančno zahtevno podiranje mašine, brušenje...

- oksidirani el. kontakti črpalke za gorivo.

- veriga za pogon odmičnih gredi preskočila. Na srečo brez večjih posledic. Če bi se bati srečali z venitili, bi bilo pa hudo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitsubishi Lancer proti KTM 950:  link

        2003 Mitsubishi Lancer Evolution  -  2003 KTM 950 Adventure

List Price/Tested Price:  $28,987/$30,062  -  $11,998

Engine

Type: cast-iron block, alum. head, turbo inline-4  -  aluminum block & heads, V-Twin

Valvetrain: dohc 4-valve/cyl  -  dohc 4-valve/cyl

Disp./Bore x stroke: 1997 cc/85.0 x 88.0 mm  -  942 cc/100.0 x 60.0 mm

Compression ratio: 10.0:1  -  11.5:1

Horsepower (SAE): 271 bhp @ 6500 rpm  -  est 293 bhp @ 6200rpm

293HP? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnjih treh Motorradih spremljam vztrajnostni test (50.000 km) KTM LC8.

- počeno tesnilo glave enega ( obeh ? ) cilindra. Menda standardna napaka. Sledi finančno zahtevno podiranje mašine, brušenje ...

Ni ravno standardna napaka, se je pa ne več motorjih pojavila delna netesnost, pa tudi ne vem zakaj bi bili potrebno podiranje mašine in zakaj brušenje.

Ktm je vsem uradnim serviserjem že poslal obvestilo, v katerem je navedeno, da je za odpravo eventuelne napake potrebno zamenjati vse štiri matice ki držijo glavo, ter jih podložiti s posebnimi v ta namen prirejenimi vzmetnimi podložkami.

Kjer je s tesnilom vse OK je potrebno menjati matico po matico, tako da eno matico odvijemo, ostale tri matice pa držijo. Če je spustilo tesnilo, je potebno menjati tudi tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novinarji si vse kar dobijo v roke ali pod rit pošteno privoščijo brez občutka krivde in seveda brez obveznosti.

Na koncu koncev pade vse na ramena tistega, ki da nekaj v test.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora je v tem, da novinarji tiščijo vse mopede brez izjeme, rezultati mučenja pa so zelo različni. Po koncu 50.000km testa pri Motorradu namreč vsak moped razderejo na prafaktorje in vse natančno premerijo.

Pri tem lahko ugotoviš, da so stroji, ki jih lahko ne da bi zamenjal en sam del sestaviš in z njimi prevoziš še enkrat daljšo razdaljo (Yamaha 600 fazer, Honda VFR) in so stroji, ki jim že na polovici te razdalje zamenjaš pol drobovja (Ducati ST 2) oz. celo zaribajo (BMW K1200).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Čisto malce off-topic: zelo poučna so tudi Motorradova svetovanja pri nakupu rabljenega motorja. V vsaki številki predstavijo en motor, potem pa povedo kaj vse so opazili na testih (plusi in zlasti minusi), primerjajo modelska leta - opišejo spremembe, kaj pravijo lastniki, mehaniki, svetujejo kako odpraviti opažene pomanjklivosti... IMHO neprecenljivo če kupujemo tak motorček.

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kukr vem, se motorji in avti za novinarje malček boljše sestavljajo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Čisto malce off-topic: zelo poučna so tudi Motorradova svetovanja pri nakupu rabljenega motorja. V vsaki številki predstavijo en motor, potem pa povedo kaj vse so opazili na testih (plusi in zlasti minusi), primerjajo modelska leta - opišejo spremembe, kaj pravijo lastniki, mehaniki, svetujejo kako odpraviti opažene pomanjklivosti... IMHO neprecenljivo če kupujemo tak motorček.

Ker švabsko špreham nič, me zanima če obstaja kakšna ingliš verzija motorrada, ker je zgleda veliko uporabnih podatkov.

Pardon, :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- počeno tesnilo glave enega (obeh?) cilindra. Menda standardna napaka. Sledi finančno zahtevno podiranje mašine, brušenje...

Ja, tesnenje tudi mene malenkost heca... sploh ko smo se vozili po pesku v Tuniziji pod visokimi obremenitvami, sem moral doliti deci hladilne na dan...

No, sedaj je KTM poslal obvestilo, da bodo stvar takoj poštimali...

PS: Zakja pa bi kaj brusil in razdiral?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!