Skoči na vsebino

Yamaha XVS 650 Dragstar


Dave

Priporočene objave

Ice --- aaaaaaa, zdaj mi je jasno, zakaj so ravne balance (krmila) pogosto tako svinjsko ozke...

Kaj pa varianta, da bi bila sicer ravna, ampak na konceh samo malo zavita, radi položaja zapestja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha, potem pa ne sodi več v skupino ravnih.

Ravna (metlin štil) je taka, da sta središčnici delov, kjer je ročaj, na isti premici, pa tudi če je vmesni del še tako umetelno zavit. One ostale so pa take, da se središčnici ročajnih delov sekata (običajno) nekje pred motorjem, v ekstremnih primerih pa celo nikoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu, ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu' date= ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press).

Pa daj še ti Yamahco malo ceneje :idea: ! Potem pa bo šla v promet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu, ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press).

Dave,morda je to božje znamenje,ki ti pravi,da je ne prodajaj.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu, ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press).

Pa daj še ti Yamahco malo ceneje :idea: ! Potem pa bo šla v promet.

Danes bil v TC shopu... Speed tripli niso vec popusceni... zdej pa tut yamaha ne bo! Ostala bo se vedno ugodno cenovno pozicionirana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

okej privleku sm eno staro temo na plano

no zanima me če so dragstarji 650 letnik 2001 kej bolj neunečlivi kod sterejši npr.: letnik 1998

al je vseen

1998=2001

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okej privleku sm eno staro temo na plano

no zanima me če so dragstarji 650 letnik 2001 kej bolj neunečlivi kod sterejši npr.: letnik 1998

al je vseen

1998=2001

razen da so se pri nekaterih letnikih 97,98 zrahljale zadnje špice, ki so lahko tudi popokale zaradi tega nevem če so sploh kaj spreminjali, drugače pa je že od začetka motor bil zelo vzdržljiv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

spet sm potegno to temo iz kleti

mam še eno vprašanje

a ma navadn dragstar ožjo gumo vspred kokr classic

gledu sm mal slikce

pa me zanima :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri classicu je dimenzija 130/90-16 (67S)pri tadrugi pa 110/90-18 (61S) usaj tko piše v tehničnih podatkih sam to sem gledov pri 1100 drag star!!

lp miha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razen da so se pri nekaterih letnikih 97,98 zrahljale zadnje špice, ki so lahko tudi popokale zaradi tega nevem če so sploh kaj spreminjali, drugače pa je že od začetka motor bil zelo vzdržljiv

Moj je spustil olje na spodnjem tesnilu cilindra......se dogaja! Drugače pa no ja čoper!

Popravljeno . Popravil DrM - FJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Fantje in dekleta pozdravljeni!

Vidim, da obujam 3 leta staro temo :hmm: .

Moj brat se je odločil, da PRODA svojega ljubljenčka Yamaho Dragstarja 650. Izjemno lepo predelan B) ... Prodaja pa se le zato, ker je že od nekdaj nor na Harleye (Softail Custom).

Če koga zanima K L I K...

Lahko pa brez problema tudi tukaj vprašate- bo on odpisal.

Popravljeno . Popravil Be wild
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega sem pa videl danes v oglasu! Lušna zadeva...sploh belanca se mi dopade..

Če smem vprašat, čigava izdelava je oz. kje jo je kupil, bilanco namreč z vsemi potrebnimi "lajtngami" ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal Louis, mal homemade, mal pa pr Fismotu. Se spomnem ko me je poleti ob polnoči prišel zbudit, da je kupil še mal višjo balanco, če mu jo lahko pridem pomagat "zmontirat" :rolleyes: , kaj sem pa hotel, moja je trdno spala, jaz sem pa smuknil iz postelje v garažo.

Uglavnem, res se je/sva se veliko nadelala s to balanco, pa vse "lajtnge" nove, štrom, kuplung zajla,... Ampak je res fino izpadlo. Pa drugače jaz nisem nek čoper fan, ampak njegov se mi pa res dopade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Uglavnem, res se je/sva se veliko nadelala s to balanco, pa vse "lajtnge" nove, štrom, kuplung zajla,... Ampak je res fino izpadlo. Pa drugače jaz nisem nek čoper fan, ampak njegov se mi pa res dopade.

He, he, .. jaz pa sem gledal če bi ga kupil, pa mi je prva misel prišla, da bi hotel originalno balanco nazaj :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in pravtako je nov pri hiši Yamaha drag star 650 XVS letnik 2000 :yea2: .

Pri temeljitem čiščenju sva z očetom opazila konektor pri sedežu, za katerega pa nevema čemu služi :? .

Če ima kateri idejo, za kaj je le ta dober, bi prosil za komentar :)

Slike:

img20110617095512.jpg

img20110617095546.jpg

Hvala! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljen

ugibam; tema o tem motorju obstaja že? konektor kamor je bla vezana masa od nečesa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zagotovo ni nič orginalnega..vrjetno je prejšni lastnik imel kaj vezano gor...tako da se nima smisla sekirat..

Če te tolk žre, bo najbolje da pokličeš prejšnega lastnika pa ti bo povedal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Lepo pozdravljeni somotoristi in vsi Vi tisti, navdušeni nad motorji

Sem tudi sam motorist in sem pri popravilu svojga motorja naletel na naslednjo težavo, za katero bi rabil dober nasvet poznavalca tele mašinerije. okvirno naj povem da vozim Yamaho Dragstar 650..

Težava je taka. Motor ne daje iskre na zadnji cilinder (v smeri vožne).Probal sem pa že obrnit cinšpule (zadnjo naprej prednjo nazaj), vendar obe delujeta na prednjem cilindru in obe ne delujeta na zadnjem. pick up senzor sem snel ga poizkušal direktno na magnet in deluje vendar je iskra še vedno samo na prednjem cilindru. Sem pa premeril kable ki vodijo od cdi-ja do cinšpule in ugotovil da niso prekinjeni. Sem pa meril signal iz cdi do cinšpul in ugotovil da na zadnji cilinder sploh ne pride signala iz cdi-ja. CDi enoto sem ustavil v drug motor in dela brez težav.... Trenutno sem v situaciji ko enostavno nevem več kaj bi bilo narobe -- zato vas bralce iskreno naprošam za pomoč :unsure:

:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni somotoristi in vsi Vi tisti, navdušeni nad motorji

Sem tudi sam motorist in sem pri popravilu svojga motorja naletel na naslednjo težavo, za katero bi rabil dober nasvet poznavalca tele mašinerije. okvirno naj povem da vozim Yamaho Dragstar 650..

Težava je taka. Motor ne daje iskre na zadnji cilinder (v smeri vožne).Probal sem pa že obrnit cinšpule (zadnjo naprej prednjo nazaj), vendar obe delujeta na prednjem cilindru in obe ne delujeta na zadnjem. pick up senzor sem snel ga poizkušal direktno na magnet in deluje vendar je iskra še vedno samo na prednjem cilindru. Sem pa premeril kable ki vodijo od cdi-ja do cinšpule in ugotovil da niso prekinjeni. Sem pa meril signal iz cdi do cinšpul in ugotovil da na zadnji cilinder sploh ne pride signala iz cdi-ja. CDi enoto sem ustavil v drug motor in dela brez težav.... Trenutno sem v situaciji ko enostavno nevem več kaj bi bilo narobe -- zato vas bralce iskreno naprošam za pomoč :unsure:

:?

Kabel prebija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni somotoristi in vsi Vi tisti, navdušeni nad motorji

Sem tudi sam motorist in sem pri popravilu svojga motorja naletel na naslednjo težavo, za katero bi rabil dober nasvet poznavalca tele mašinerije. okvirno naj povem da vozim Yamaho Dragstar 650..

Težava je taka. Motor ne daje iskre na zadnji cilinder (v smeri vožne).Probal sem pa že obrnit cinšpule (zadnjo naprej prednjo nazaj), vendar obe delujeta na prednjem cilindru in obe ne delujeta na zadnjem. pick up senzor sem snel ga poizkušal direktno na magnet in deluje vendar je iskra še vedno samo na prednjem cilindru. Sem pa premeril kable ki vodijo od cdi-ja do cinšpule in ugotovil da niso prekinjeni. Sem pa meril signal iz cdi do cinšpul in ugotovil da na zadnji cilinder sploh ne pride signala iz cdi-ja. CDi enoto sem ustavil v drug motor in dela brez težav.... Trenutno sem v situaciji ko enostavno nevem več kaj bi bilo narobe -- zato vas bralce iskreno naprošam za pomoč :unsure:

:?

Vsaka V mašina ima dva halodajalca (picu-up senzor) ali po naše impulzatorja zato bi bil siguren, da je edan defekten.Je pa to delo za strokovnjaka,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!