SiR Posted December 13, 2002 Posted December 13, 2002 Ice --- aaaaaaa, zdaj mi je jasno, zakaj so ravne balance (krmila) pogosto tako svinjsko ozke... Kaj pa varianta, da bi bila sicer ravna, ampak na konceh samo malo zavita, radi položaja zapestja?
Brrrm Posted December 15, 2002 Posted December 15, 2002 Ha, potem pa ne sodi več v skupino ravnih. Ravna (metlin štil) je taka, da sta središčnici delov, kjer je ročaj, na isti premici, pa tudi če je vmesni del še tako umetelno zavit. One ostale so pa take, da se središčnici ročajnih delov sekata (običajno) nekje pred motorjem, v ekstremnih primerih pa celo nikoli.
Dave Posted December 16, 2002 Author Posted December 16, 2002 Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu, ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press).
moped Posted December 16, 2002 Posted December 16, 2002 Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu' date= ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press). Pa daj še ti Yamahco malo ceneje :idea: ! Potem pa bo šla v promet.
kekec III Posted December 17, 2002 Posted December 17, 2002 Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu, ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press). Dave,morda je to božje znamenje,ki ti pravi,da je ne prodajaj.....
rokpecar Posted December 17, 2002 Posted December 17, 2002 Bozje znamenje ja!! Ne je prodat!! Kar se pa tice na konc zavitega krmila :) je pa ze original tak na drag star-ju!!
Dave Posted December 17, 2002 Author Posted December 17, 2002 Moja XVS 650 pa se vedno isce nov dom... damn. Pol spomlad ko se bo vse podrazil jo bo pa nekdo kupu, ne (speed tripla lahko dobim za 300.000 manj, ce ga kupim zdaj press). Pa daj še ti Yamahco malo ceneje :idea: ! Potem pa bo šla v promet. Danes bil v TC shopu... Speed tripli niso vec popusceni... zdej pa tut yamaha ne bo! Ostala bo se vedno ugodno cenovno pozicionirana.
Žarko G. Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 okej privleku sm eno staro temo na plano no zanima me če so dragstarji 650 letnik 2001 kej bolj neunečlivi kod sterejši npr.: letnik 1998 al je vseen 1998=2001
Pervy Posted April 11, 2007 Posted April 11, 2007 okej privleku sm eno staro temo na plano no zanima me če so dragstarji 650 letnik 2001 kej bolj neunečlivi kod sterejši npr.: letnik 1998 al je vseen 1998=2001 razen da so se pri nekaterih letnikih 97,98 zrahljale zadnje špice, ki so lahko tudi popokale zaradi tega nevem če so sploh kaj spreminjali, drugače pa je že od začetka motor bil zelo vzdržljiv
Žarko G. Posted May 20, 2007 Posted May 20, 2007 spet sm potegno to temo iz kleti mam še eno vprašanje a ma navadn dragstar ožjo gumo vspred kokr classic gledu sm mal slikce pa me zanima :blush:
sršenar Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Pri classicu je dimenzija 130/90-16 (67S)pri tadrugi pa 110/90-18 (61S) usaj tko piše v tehničnih podatkih sam to sem gledov pri 1100 drag star!! lp miha
Draksler Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 (edited) razen da so se pri nekaterih letnikih 97,98 zrahljale zadnje špice, ki so lahko tudi popokale zaradi tega nevem če so sploh kaj spreminjali, drugače pa je že od začetka motor bil zelo vzdržljiv Moj je spustil olje na spodnjem tesnilu cilindra......se dogaja! Drugače pa no ja čoper! Edited May 21, 2007 by DrM - FJR
Be wild Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 (edited) Fantje in dekleta pozdravljeni! Vidim, da obujam 3 leta staro temo . Moj brat se je odločil, da PRODA svojega ljubljenčka Yamaho Dragstarja 650. Izjemno lepo predelan ... Prodaja pa se le zato, ker je že od nekdaj nor na Harleye (Softail Custom). Če koga zanima K L I K... Lahko pa brez problema tudi tukaj vprašate- bo on odpisal. Edited March 9, 2010 by Be wild
schani_ Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Tega sem pa videl danes v oglasu! Lušna zadeva...sploh belanca se mi dopade.. Če smem vprašat, čigava izdelava je oz. kje jo je kupil, bilanco namreč z vsemi potrebnimi "lajtngami" ?
Be wild Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Mal Louis, mal homemade, mal pa pr Fismotu. Se spomnem ko me je poleti ob polnoči prišel zbudit, da je kupil še mal višjo balanco, če mu jo lahko pridem pomagat "zmontirat" , kaj sem pa hotel, moja je trdno spala, jaz sem pa smuknil iz postelje v garažo. Uglavnem, res se je/sva se veliko nadelala s to balanco, pa vse "lajtnge" nove, štrom, kuplung zajla,... Ampak je res fino izpadlo. Pa drugače jaz nisem nek čoper fan, ampak njegov se mi pa res dopade.
kajote Posted April 22, 2010 Posted April 22, 2010 Uglavnem, res se je/sva se veliko nadelala s to balanco, pa vse "lajtnge" nove, štrom, kuplung zajla,... Ampak je res fino izpadlo. Pa drugače jaz nisem nek čoper fan, ampak njegov se mi pa res dopade. He, he, .. jaz pa sem gledal če bi ga kupil, pa mi je prva misel prišla, da bi hotel originalno balanco nazaj :evilgrin:
kevin92 Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 Pozdravljeni! Sem nov na forumu in pravtako je nov pri hiši Yamaha drag star 650 XVS letnik 2000 . Pri temeljitem čiščenju sva z očetom opazila konektor pri sedežu, za katerega pa nevema čemu služi . Če ima kateri idejo, za kaj je le ta dober, bi prosil za komentar Slike: Hvala! 1
hajoktejn Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 pozdravljen ugibam; tema o tem motorju obstaja že? konektor kamor je bla vezana masa od nečesa. 1
kevin92 Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 Samo, masa od česa bi bila vezana? Kabel gre iz konektorja pod oni kromiran dekl na levi (prva slika) 1
MARJA Posted June 18, 2011 Posted June 18, 2011 a res noben neve kaj je to? Serviser Yamah bo 100% vedu.
schani_ Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Zagotovo ni nič orginalnega..vrjetno je prejšni lastnik imel kaj vezano gor...tako da se nima smisla sekirat.. Če te tolk žre, bo najbolje da pokličeš prejšnega lastnika pa ti bo povedal.
Bobber Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Lepo pozdravljeni somotoristi in vsi Vi tisti, navdušeni nad motorji Sem tudi sam motorist in sem pri popravilu svojga motorja naletel na naslednjo težavo, za katero bi rabil dober nasvet poznavalca tele mašinerije. okvirno naj povem da vozim Yamaho Dragstar 650.. Težava je taka. Motor ne daje iskre na zadnji cilinder (v smeri vožne).Probal sem pa že obrnit cinšpule (zadnjo naprej prednjo nazaj), vendar obe delujeta na prednjem cilindru in obe ne delujeta na zadnjem. pick up senzor sem snel ga poizkušal direktno na magnet in deluje vendar je iskra še vedno samo na prednjem cilindru. Sem pa premeril kable ki vodijo od cdi-ja do cinšpule in ugotovil da niso prekinjeni. Sem pa meril signal iz cdi do cinšpul in ugotovil da na zadnji cilinder sploh ne pride signala iz cdi-ja. CDi enoto sem ustavil v drug motor in dela brez težav.... Trenutno sem v situaciji ko enostavno nevem več kaj bi bilo narobe -- zato vas bralce iskreno naprošam za pomoč :unsure: 1
ftp Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Lepo pozdravljeni somotoristi in vsi Vi tisti, navdušeni nad motorji Sem tudi sam motorist in sem pri popravilu svojga motorja naletel na naslednjo težavo, za katero bi rabil dober nasvet poznavalca tele mašinerije. okvirno naj povem da vozim Yamaho Dragstar 650.. Težava je taka. Motor ne daje iskre na zadnji cilinder (v smeri vožne).Probal sem pa že obrnit cinšpule (zadnjo naprej prednjo nazaj), vendar obe delujeta na prednjem cilindru in obe ne delujeta na zadnjem. pick up senzor sem snel ga poizkušal direktno na magnet in deluje vendar je iskra še vedno samo na prednjem cilindru. Sem pa premeril kable ki vodijo od cdi-ja do cinšpule in ugotovil da niso prekinjeni. Sem pa meril signal iz cdi do cinšpul in ugotovil da na zadnji cilinder sploh ne pride signala iz cdi-ja. CDi enoto sem ustavil v drug motor in dela brez težav.... Trenutno sem v situaciji ko enostavno nevem več kaj bi bilo narobe -- zato vas bralce iskreno naprošam za pomoč :unsure: Kabel prebija.
Bremzer Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Lepo pozdravljeni somotoristi in vsi Vi tisti, navdušeni nad motorji Sem tudi sam motorist in sem pri popravilu svojga motorja naletel na naslednjo težavo, za katero bi rabil dober nasvet poznavalca tele mašinerije. okvirno naj povem da vozim Yamaho Dragstar 650.. Težava je taka. Motor ne daje iskre na zadnji cilinder (v smeri vožne).Probal sem pa že obrnit cinšpule (zadnjo naprej prednjo nazaj), vendar obe delujeta na prednjem cilindru in obe ne delujeta na zadnjem. pick up senzor sem snel ga poizkušal direktno na magnet in deluje vendar je iskra še vedno samo na prednjem cilindru. Sem pa premeril kable ki vodijo od cdi-ja do cinšpule in ugotovil da niso prekinjeni. Sem pa meril signal iz cdi do cinšpul in ugotovil da na zadnji cilinder sploh ne pride signala iz cdi-ja. CDi enoto sem ustavil v drug motor in dela brez težav.... Trenutno sem v situaciji ko enostavno nevem več kaj bi bilo narobe -- zato vas bralce iskreno naprošam za pomoč :unsure: Vsaka V mašina ima dva halodajalca (picu-up senzor) ali po naše impulzatorja zato bi bil siguren, da je edan defekten.Je pa to delo za strokovnjaka, 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now