Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


TRANS

Priporočene objave

A ima tudi a-test, da te na tehničnem ne zafrkavajo?

Ta avspuh je bil narejen še preden smo sploh poznali A teste, za ST-jko pa tudi nimaš homologacije tako da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako nimaš homologacije za ST-jko, moja je bla prpelana iz italije in imam homologacijski kartonček...

Uredu, če ni problemov, pa da auspuh samo gor našraufaš, ga mogoče prodaš, pa za koliko?

Ta avspuh je bil narejen še preden smo sploh poznali A teste, za ST-jko pa tudi nimaš homologacije tako da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako nimaš homologacije za ST-jko, moja je bla prpelana iz italije in imam homologacijski kartonček...

Uredu, če ni problemov, pa da auspuh samo gor našraufaš, ga mogoče prodaš, pa za koliko?

Moj nima homologacije pa je tukaj kupljen v SLO. Ja ga prodam. Pa se slišiva na privatnih sporočilih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

En lep zimski pozdrav vsem.

Kot sem nekaj postov nazaj spraševal o rešitvah za mojo do sedaj neubogljivo strujo, povem da se je zadeva uredila in sedaj dela kot švicarska ura. Problem je bil v glavi, saj so bili ventili čisto razštelani, u bistvu sploh ni blo ničveč kompresije ( na enem valju je blo 6, na drugmu pa 4), sedaj pa je na obeh enako in sicer 12. To so zrihtali na uradnem servisu in so rekli da nimam kaj drugega mislit kot samo vozit.

Zanima me kje bi se dalo dobit malo višjo šipo, ker s to originalmo se je prav mučno vozit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

za mojega prijatelja iz sosednje države bi rabil zadnji kovček z nosilcem , ali pa kje bi ga lahko dobil in koliko približno stane .... lp milan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Evo kaj se mi je danes zgodilo in še super da superca ni padla na tla, je pa malo manjkalo. Predlagam, da si vsi pogledate svoje tačke, sicer se bo verjetno zelo teško videlo razpoko, pa še vse je umazano od keten olja. Se pa splača to preverit.

post-9108-0-92089700-1306092348_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

A se komu valjajo stranski scitniki,

pa tisti za masko???

Bi rabu,pa ne dobim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprasanje:

od 3000 do 5000 obratom motor kar neki "strese", potem pa na visjih obratih vihti kot urca.

Ker prej sem imel 4 cilindrase,lahko nisem navajen na to...

kaj bi lahko blo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo majstorji!

vceraj sem nekaj brskal po motorju (menjal komplet auspuh ter dodal se nekaj "fines")

ko pa sem moral prizgati pa sem se zavedal,da je baterija v bistvu brez kisline in mi ni preostalo drugega kot jo pustiti cez noc da se polni.

Koncno sem "upalil" masino, samo je prislo do problemcka:

zadnja luc in osvetlitev stevca ni delala!

Mislu sem da so se prezgale zarnice na zadnji luci (hitro prekontroliral pa so ok),

stop lucka pa je delala brez problema.

Ker sem bil v zamudi sem kar odpeljal do sosednje vasi...

po cca 200mt so se luci cudezno prizgale.

zdaj sumim da nisem kaj premaknil kako zico ali varovalko.

ste imeli podobno izkusnjo?

mi lahko pomagate,lih da ne bom demontiral celega motorja...

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se druga preglavica z elektriko...

vceraj smo se vracali iz Erberga pa je motor smrdel kot po gnilih jajcih:prekuhala se je baterija!!!

Na bencinski sem dodal demineralizirane vode,ampak priznam da celo cesto domov sem imel kar stisnjeno ta zadnjo...

da bi bla stvar popolna,so se se prezgali sprednji luci, tako da so mi ostale le pozicijske in ta dolge.

a je imel kdo kasno podobno izskusnjo?

Kako je to resil???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da te zajebava regler, vsaj tako opisujejo po vseh forumih, kot eden od večina problemov pri ST! Ker si malo nazaj spraševal po delih za ST, si poglej na Avtonet, kjer trenutno nekdo iz Gorenjske prodaja ST po delih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tudi zamenjal regler ( s seboj sem imel rezervnega)ampak se ni nic spremenilo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tudi zamenjal regler ( s seboj sem imel rezervnega)ampak se ni nic spremenilo...

Pomeri napetost na bateriji v mirovanju in ko motor teče.V mirovanju ima lahko nekaj čez 12V,predvsem pa je važno da vžgan nima preko 14-14.5V Na min je lahko tudi švoh 13,pri srednjih obratih pa mora vzignit vsaj še za volt."gnila jajca"(vrela župca žveplene kisline)je običajo znak skurjenih diod v reglerju in namesto da bi kot vsaka pošteno skurjena zadeva mrknila,se v našem slučaju napetost DVIGNE na 18V in preko,polnilni tok seveda tudi zelo narase in sr@nje je neizogibno.Včasih poleg baterije tudi čentralina ne prenese toliko adrenalina..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah,motor me je pripeljal domou (startali iz Erzberga ob 9.30 in prsli u Trst ob 21.00...gor in dol po hribih in od Velenja do Sezane avtocesta na 130km).

Ka bi blo dobro zamenjat baterijo ali jo se enkrat nafilat samo z vodo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar sem jaz bral srbske in hrvaške forume, ko so fantje imeli podobne probleme kot ti, je bil problem regler. Če boš dal nov akumulator, boš zjebal še tega novega! Mislim, da je brez veze da se zezaš sam s tem, temveč ga pelješ k mehaniku in naj ti zrihta. Razen če imaš voljo, znanje in dobre živce. Jaz osebno nimam nič od tega! :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah,motor me je pripeljal domou (startali iz Erzberga ob 9.30 in prsli u Trst ob 21.00...gor in dol po hribih in od Velenja do Sezane avtocesta na 130km).

Ka bi blo dobro zamenjat baterijo ali jo se enkrat nafilat samo z vodo???

Definitivno ti je pregorel regler. Ko povečaš vrtljaje na motorju, se poveča polnilna napetost todi do 30V in kislina zavre v akumulatorju. Ker si se vozil, si lahko vesel, da nisi scvru še elektronike motorja. Kateri letnik motorja imaš? Pošlji sliko reglerja, pa ti točno napišem kako deluje in kje je problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen

motor je letnik 1991

regler pa je tisti "ta starejsi model",

ki ima pokrovcek iz plasticne mase in gor natiskane stevilke.

Je tisti brez lamel za hlajenje.

Kot rezervnega imam enega od yamahe 3TB ki dela prav,

drugace pa tudi tistga od TTRCa,ki ima lamele za hlajenje.

Sem mislu nabavt tiste lamele za hlajenje procesorjev od PCja,ki se prilimajo s posebnim lepilom...za 10€ bi probal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen

motor je letnik 1991

regler pa je tisti "ta starejsi model",

ki ima pokrovcek iz plasticne mase in gor natiskane stevilke.

Je tisti brez lamel za hlajenje.

Kot rezervnega imam enega od yamahe 3TB ki dela prav,

drugace pa tudi tistga od TTRCa,ki ima lamele za hlajenje.

Sem mislu nabavt tiste lamele za hlajenje procesorjev od PCja,ki se prilimajo s posebnim lepilom...za 10€ bi probal!

Robo imaš pač smolo ,ker mislim da so že letnik 92 z močnejšim reglerjem.Drugače pa ne se hecat,ker tisti od TTR je kljub rebrom prešvoh!

Poišči kaj od sledečega (v tvojem koncu je tudi precej rabljenega):

-ducati energia 12V 35 A (6žic)ekv.Shingenden SH 673-12

-original je 5A8

-poleg Ducati energija je dober tudi od SGRja,če ima 6 žic je cena dvojna kot 5 žic!

-Majestic 250-400

- vsi suzuki GSXR

-TDM 850

-R6 in R1

-meni služi dobro od piagio X9 500

itd.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pase gor tisti od yzf 750r???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pase gor tisti od yzf 750r???

Ne bi vedel,je neka posebna zadeva.Ti poišči od keterega koli velikega motorja/skuterja,glej samo da ni kaka mikro izvedba,obvezno z rebri in priključnimi kabli da se potem ne zezaš s kakimi shemami.Nekaj v tem stilu:

post-1419-0-58054800-1309383730_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robo tako zgleda Ducati elektonika na XTZ.Za primerjavo še reglerček od TTR.Komentar je odveč

LP

post-1419-0-02484600-1309710928_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Robo tako zgleda Ducati elektonika na XTZ.Za primerjavo še reglerček od TTR.Komentar je odveč

LP

Ja,ampak ta originalen je se polovico manjsi!!

Trenutno,dokler ne dobim ta pravga bom potrpel s TTRjevim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni!

Imam Yamaho super tenere let.93 typ 3LD,Dogaja se mi OBCASNO da topel motor brez tezav vzge v neutralu ko pa prestavim v brzino crkne....Takrat tudi v brzini ne vziga(zaganjac se ne odziva).Ko pa ne za*ebava,pa vziga kot mina v brzini ali v neutralu brez posebnostih.sem novi na forumu,prosim za odgovor ali za napotek ce je ze ta tema bila objavljena.Prosim za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!