Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


TRANS

Priporočene objave

ce pravite da je tako nevarno se vozit z spusceno tacko,jo bom kr dol odseraufal.motor bom pa naslanjal na zid ali drevo i.p.d. volk sit ovce cele evrcki pa v zepu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zaradi ene tačke na XTZ morate novo temo odpirat in delat forum nepregleden... . Mislim, da vsak mopedist ve, zakaj je stransko stojalo in stikalo zanj.

Kje si ICE :worship: , pogrešam KLONK!

lp andrej

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pa je še meni crknil regler... Ugotovil čez vikend. Sem pravkar kupil na ebayu novega, cca 40 €... dotlej pa motor miruje... Po mojem sem ga pa itak skuril sam, ker sem imel premočan polnilec.

lp

Robo imaš pač smolo ,ker mislim da so že letnik 92 z močnejšim reglerjem.Drugače pa ne se hecat,ker tisti od TTR je kljub rebrom prešvoh!

Poišči kaj od sledečega (v tvojem koncu je tudi precej rabljenega):

-ducati energia 12V 35 A (6žic)ekv.Shingenden SH 673-12

-original je 5A8

-poleg Ducati energija je dober tudi od SGRja,če ima 6 žic je cena dvojna kot 5 žic!

-Majestic 250-400

- vsi suzuki GSXR

-TDM 850

-R6 in R1

-meni služi dobro od piagio X9 500

itd.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Sem montiral kedo kit za fergazer;

obcutjivo se ej zmanjsala poraba, samo na nizkih obratih poka...

je tudi vam to ratalo?

a ste dali original dizo ali samo odsraufali pilot jet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Fantje lep pozdrav!

Eno mnenje rabim, najraje od koga, ki je s tole Super Tenerejko že dalj časa v resni zvezi :)

Namreč, rabim en dober zanesljiv motor za kakšno malo daljše potovanje proti rusiji in tam okoli pa da ga nebi blo extra škoda za pač povsod kamor pot nanese...vglavnem v oči mi je padla tale tenerejka predvsem ker so relativno poceni, zanesljive, močne, okretne tud na kaki razje*ani cesti (na stran to, da sem itak že cel lajf na yamahah). Vozil še nisem, ampak npr.XT660R, ki je bla še do junija v garaži bi bla enostavno prešvoh za karkoli podobnega, zato gledam kej v stilu ST...

Kaj pravite, bi se 20 let stara tenerejka z druge roke še obnesla narest kak ornk izlet?? Je velik stvari ki lahko na tem motorju pokleknejo na taki vožnji? Predvidevam, da lepo ohranjen 20 let star motor z lahkoto prenese kakih 100/150kkm...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da si si že sam odgovoril! Če boš kupil dobro ohranjenega in ga še dobro in pravilno poservisiral, je verjetno ta motor eden izmed bolj primernih za ta podvig. Tudi, če ti ga ukradejo, ali ga uničiš, zaradi tega ne boš bankrotiral. Na raznih tujih forumih imaš precej opisanih potovanj s tem motorjem. Tudi trije tipi iz Krškega so pred nekaj leti odšli na potovanje do Capetown-a in, če se prav spomnim, je enemu počil okvir, ostalo pa je baje da bilo BP. Seveda pa so motorje predhodno na Delta Team-u Krško zrihtali kot se šika. Skratka, če ti uspe dobiti dobro ohranjenega in redno servisiranega, nabavi. Podobna Africa Twin je precej dražja in verjetno je dražje tudi servisranje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

zivjo

v roku 14 dni bom narocil nekaj delov za svoj motor z ene od teh dveh strani: http://www.kedo.com/ ali http://off-the-road.de/ in ce kdo razmislja o nakupu iz teh dveh strani pa bi si delil postnino naj sporoci. ce pa pozna kaksno stran z manj postnine naj pa tudi pove :) (kedo ma 20 offtheroad pa cca 15€) prosim ce mi napisete na zs

LP matija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Fantje, ali je že kdo izmed vas delal upgrade luči?

 

Svetijo kot sveče, zato...

 

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ne. ampak se mi zdi da še kar ok sveti...glede na starost ipd. motorja. Odkar sem pa s kontaktsprejem mal "osvežil" kontakte, je pa zadeva svetlejša...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem luči  pri ST je lahko že "tovarniški".Namreč za različne trge so bile različno močne luči.Če ima kdo smolo kot jaz,potem ima "italijansko"ST in so žarnice 35W-slabše kot fičo! V tem primeru ali če so parabole fuč imaš več opcij:nove H4 (original mislim da so ene 350-400eur/par),ebay rabljene,ali pa od drugega motorja .Jaz sem jih dobil od suzy gsx in noč se je spremenila v dan.Ista velikost in firma samo je malo jahanja z predelavo nosilca,se pa lahko sedaj vozim tudi ponoči.LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ali je že kdo izmed vas delal upgrade luči?

 

Svetijo kot sveče, zato...

 

lp A

SAmo H4 dej notri stem da prej kupiš reducirke

Popravljeno . Popravil ravni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ST forumu sem bral nekaj o relejih, češ da napelješ novo lajtngo in potem preko relejev in stikala zvešeč. A to je že kdo poizkusil?

 

A drugače so od suzy gsx luči enako velike? težave le pri predelavi?

 

Hvala

 

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo jaz mojo zvišal spredaj za 2 cm. Sem probal za 3 pa nisem mogel potem zašravfat nazaj vijak, no nisem hotel pretiravat.

post-9108-0-72915700-1373660241_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ST forumu sem bral nekaj o relejih, češ da napelješ novo lajtngo in potem preko relejev in stikala zvešeč. A to je že kdo poizkusil?

 

A drugače so od suzy gsx luči enako velike? težave le pri predelavi?

 

Hvala

 

lp A

Jaz sem jih pobral na eni starejši GSX,ko sem videl da so ista firma (Kotto) in predvsem ista dimenzija kot 35 W sranje (13 cm).Sicer sem bil prepričan da bo možna direkta zamenjava,a je bilo potrebno kar  nekaj čaranja,ker so ohišja drugačna.Vendar se je močno izplačalo pomatrat.

Včasih se dobi na ebayu tudi original H4 parabole za ST.

Napajanje je izvedeno preko dodatnih varovalk in avto relejev (vsaka luč svoj)direktno z akumulatorja,stare žice so pa za vklop relejev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni.

 

Danes postal novi lastnik tenerejke letnik 92. Jo bo treba porihtati....

Zanima me če ima kdo v PDF service manual?

 

 

LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

 

Danes postal novi lastnik tenerejke letnik 92. Jo bo treba porihtati....

Zanima me če ima kdo v PDF service manual?

 

 

LPM

nemškega . če te zanima pošlji na pm email. lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

 

Motor je ok, no tk tk :D

Plastika je v rasulu, roma na podstrešje. Pride pa Dakar verzija. Na motorju manjka kar nekaj oregionalnih vijakov, ki me zelo motijo. Zamenjati bo treba sprednjo felgo, ker je udarjena in poskakuje pri višji hitrosti. Po levi deklc grem v Nedeljo (prvi dan mi je že ratalo deklc poškodovati da mi je olje začelo ven teči :headbang:  ). Nekaj materiala sem že nabavil. Ostalo pa še sproti. Bom pa dal obnoviti, pregledati mašino. V planu imam tudi obnoviti vzmetje. Ker bom že imel takrat razstavljen motor še bom po vsej vrjetnosti dal speskati rušt in ga ponovno pobarvati. Zamenjati vse potrebne ležaje, semeringe....... Ja, dela bo ogromno.

Enkrat sem že podobno "obnavlu" motor, ampak ne tako celovito kar mi je bilo kasneje žal. Me je za zdaj izočilo.

 

Motor pa zgleda tako:

 

dtrfbh.jpg

 

tfgzi.jpg

 

Zanima me še, če ima kdo izkušnje z Yamaha moto servis Primec? Tja imam namen dati mašino pregledat- obnoviti. V jugovac racing servis imam namen dati obnoviti vzmetje ima že kdo izkušnje?

 

LP

Popravljeno . Popravil marcc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!