Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


TRANS

Priporočene objave

Pozdravljeni!

 

Po današnjih 300 in nekaj km sem imel en problem. Pri 95km/h se je pojavil zelo močan zvok, kot da bi se vključil ventilator na hladilniku za hlajenje hladilne tekočine. Zvok je bil takšen kot da bi se v max obrate zavrtel. Glasen zvok. Zavore niso ker se ni nič občutlo in tudi ni vplivalo na hitrost. Prihaja iz predela kjer je hladilnik hladilne tekočine. Sem se hotel ustaviti da bi videl vzrok, ampak je pri 80km/h izginil zvok.

Zanima me če ste vi imeli kakšno podobno situacijo ali mogoče ve kdo vzrok.

 

Drugače pa motor OK, za mojo višino je idealen. Za najin (jaz in boljša polovica) stil vožnje dosti moči. Me je pa po 170km brez pavze začela malo zadnjica boleti. Moja je tudi po koncu vožje malo pojamrala... Bo treba sedež podreti in vstaviti gel in ga malo polepšati. Moti me pomankanje moči med 2.000 in 2.500 obrati. Mogoče so membrane slabe, smeti,..... motor je stal 1.5 leta tako da je treba kak 1K ali 2 odpeljat da se vidi kako in kaj. Me še pa nekaj zanima pri 100km/h se ćutijo male vibracije po celem motorju in trajajo do 120-130km/h, več še nisem šel. Ali je to normalno? Za menjalnik je normalno da je bol grob?

 

Hvala,

LP

Popravljeno . Popravil marcc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upoštevaj da imajo  XTZ 750 za sabo 20-25 let in da niso  cestni turerji.

Bolečine po 170 km?Po 1000km na sedežu enobatne endure sem zelo pogrešal sedež superce.Res pa te utrudi sopotnica  ki ti po sedežu zleze na hrbet.

Gel sedež in grbina kot pri Vari reši problem.

Pomanjkanje moči?Relativen pojem.Zame je avion napram hard endurci,vendar če  pogosto voziš sopotnico obstaja veliko boljših mopedov.

Bolj kot pomankanje moči so mogoče res prisotne vibracije med 4-5? tisoč obrati (100km/h?).je pa spet res kaj si prej vozil.Če si presedlal s kake hard endurce je prava milina,hudič mora biti če si imel prej zlato krilo.

Grob menjalnik?Pa to ni Honda,to je Yamaha (vsaj ni BMW...)

Rahlo skrb vzbujajoč je samo tisti močan zvok.Dvomim da ti je deloval ventilator pri tisti hitrosti.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fly,

hvala :D

Vibracije so med 4.000 in 5.000 obrati, torej ni panike.

Torej moram ugotoviti samo tisti zvok :hmm:

Vrjetno ni bil ventilator ampak takšen zvok je bil. Kazalo za temparaturo je bil na nuli. bom malo preveril.

 

Drugače je zakon motor, si nisem mislil da tako lepo pelje. Navora dosti.

 

Hvala.

LP

Popravljeno . Popravil marcc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

marcc še ena finta je pri teh moto starinah.Praviloma lepše tečejo na (kvalitetno)polsintetiko kot pa na čisto sintetiko.Ko sem zamenjal sintetiko za  polsintetiko je leše začel teči motor in šaltat menjalnik.Pri zračno hlajeni TTjki je razlika še bolj občutna.

Zgleda da jima Motul 5100 kar prija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem nalil Motul 5100 15W50.

 

Imam en problem glede homologacije. Delta mi jo ne more izdati, ker je motor 91l. Takrat še ni bilo homologacij. Kaj naj naredim če dam Akrapota gor?

Ali je že kdo imel podoben problem?

 

LP

 

Da se malo nasmejite :D

 

Popravljeno . Popravil marcc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ozzie,

jaz tudi. Bi te pa prosil, če mi lahko odgovoriš na dva kratka uprašanja.

 

Ker motor nima indikatorja za količino bencina v rezervarju, kdaj greš tankat. Gledaš na kilometrino ali da ti crkne in daš na rezervo? Vrjetno gledaš na kilometrino, torej na okol 250-300km greš tankat?

 

Ker je to moj prvi motor, ki ima suhi karter (zunanji rezervar olja) me skrbi glede ujetega zraka v sistemu ko bom nalil sveže olje. Ali je tisti vijak z križnim nastavkom in okoli njega matica za zrak spuščat? Nahaja se na strani kjer je tačka, seveda pod mašino in je pod kotom?

Grem prebrat teh 30. strani, sigurno kje piše :)

 

LP

... prej ali slej ti zrak porine ven.... je pa tam nekje tisti šrauf, če se prav spomnim...

 

tankam ko preklopim na rezervo + 50 do 80 km. Preklopim pa ponavadi med 340 in 370 km.... ker mi km števec ne šteje, moram si malce seštevat gps kilometre... ampak gre.

Popravljeno . Popravil Ozzie
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

marcc, ugotovi, kaj ti piska... glede olja tudi jaz vozim m5100, sem si pa pred leti menjal membrane, igle in luknje in spotoma spustil igle za 1 utor. ima več navora pri nižjih obratih, pa še v hribih bolje laufa, ker ima drugače premočno mešanico. Meni se je to obneslo, ima pa verjetn mal manj moči pri visokih rpm... lp p

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že gledal in nč našel. Sem se pelal eno furco podobno kot takrat....vse OK. Prijatelj mi je predlagal da pogledam, če nimam zrak v hladilnem sistemu. Bom še to preventivno preveril. Pojma nimam kaj bi lahko bilo.

 

Ozzie, kje si kupil membrane?

 

Drugače pa zakon mašinca :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zrak najbrž v ekspanziji (najbrž da jo ima) mora biti, preveri pa stanje pokrovčkov.

lahko da tam kaj spušča in se posledično pojavi kak piskajoč zvok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadaj pod pokrovom kjer je akumulator je posodica za hladilno tekočino. Membrane pa dobiš na Kedo.de rabiš 2Kom. cena kosa je 22,50€ +ptt .Ko že enkrat naročaš preglej še igle in puše pa še to naročiš in imaš mir. :OK:

Popravljeno . Popravil Hop
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hladilne tekočine je do črtice v raztezni posodi, pokrovček je tudi tesno gor.

 

Hop,

hvala za info.

 

Mogoče veš kje se da dobiti centralno stojalo?

Na ebay ga ni......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar testiral.

Motor še vedno piska. Ni važna hitrost ampak obrati. Pri 4.700 začne piskati in neha pri 3.000 obrati na minuto. Sprobal sem tudi v vseh prestavah in je enako. jutr še sprobam v leru če je tudi.....

Če ima kdo kakšno idejo naj prosim pove.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem odstranil rezervar. Na boxu vse OK, gumice tudi. Nato sem ga dal na stojalo in ga vrtel v prestavi na 4.700-7.000, nič. Okol 30 minut nato se mi je že motor smilil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, če ti ne cvili več, potem je ok?... mogoče je pa vse sorte. stator, kakšen ležaj, ... pojma nimam tkole na pamet...

manšete sem kupil kar skupaj s fergazerjem - je na ebayu cel kup takih ali podobnih fergazarjev in je najceneje... pri meni se je ful splačalo... "moja rezervna fergazarja" sta od ducatija... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem odstranil rezervar. Na boxu vse OK, gumice tudi. Nato sem ga dal na stojalo in ga vrtel v prestavi na 4.700-7.000, nič. Okol 30 minut nato se mi je že motor smilil.

Možno da se je rezervoar kam drgnil. Poskusi za foro mičkeno namazat gumice kamor je naslonjen tank

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po včerajšnji vožnji 500+ kilometrov se je pokazalo kaj bo treba vse preverit.

Rele za "žmigovce" bo treba menjat, kr se zaganja preden začne delovati. Preveriti vse konektorje v maski, ker po dežju je enmalo šklocalo :D

Dve 12V5W lučke menjat za v števec. Vzadaj kjer je Guma v felki, ki blaži prenos pogona na felgo je poleg gume še lagr crknu. Bom kar vse štiri lagre menjal da bo mir. A mogoče ve kdo koliko stanejo za zadnjo felgo komplet lagri in tesnila?

Zamenjati bo treba "šlavfa" v gumi, ker počasi spuščata in še par malenkosti.

Ne bo dolg cajt.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lezaje in tesnila poberi ven, zmeri, pa poklici trgovino z lezaji. Po moje bo tko najcenejs. Obstajajo pa kompleti od npr. All balls, ki so tud cenovno okej. Za kvaliteto pa ne vem. Se ... ;)

Zracnice sm pa ugodno kupil v Bomag d.o.o.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ležaji so standard, kot ti je svetoval @hajoktejn kljunasto merilo, service manual ali pa napise na ležajih in potem v prvo dobro založeno trgovino z ležaji. V Celju na primer Gita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprednje kolo:17/40/12   2kom

Zadnje kolo:    15/42/13   2kom

                        17/47/14  1kom

V  kitih radi pozabijo še na četrti ležaj zadaj (22/56/16),ki je seveda najdražji.Če ti zadnji zobnik precej diha levo/desno bo treba še tega nabavit.

Semeringe po potrebi.

Pri montaži spredaj previdno na strani zajle,da ne počiš pesto. Pomaga če ga pogreješ .

Vse ležaje prej zamrzneš.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!