Skoči na vsebino

Yamaha XTZ 750 Super Tenere


TRANS

Priporočene objave

Mislim, da bi kar od vseh pasal, nisem pa siguren.

Nekaj časa nazaj sta se v salamoncu dve tdm850 po delih prodajale, drugače se pa na ebay.de vedno kaj najde.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A ima slučajno kdo kako idejo za nove inbus vijake na sprednjih zavornih čeljustih, ki držijo ploščice na mestu?

Glave so pobrane, že prejšnji lastnik je ob menjavi torx zabil noter, da jih je odtegnil, potem pa iste nazaj zašraufal. :slap:

Berem, da imajo v nemčiji na yamaha servisu samo "zlate" za dobrih 6 Eur po komadu, tako da sem klic v delta team že opustil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaksne kvalitete in dimenzije morajo biti ?

doma imam "nekaj" V2A inbus vijakov....... (ca. 1.000 razlicnih dimnezij)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima slučajno kdo kako idejo za nove inbus vijake na sprednjih zavornih čeljustih, ki držijo ploščice na mestu?

Glave so pobrane, že prejšnji lastnik je ob menjavi torx zabil noter, da jih je odtegnil, potem pa iste nazaj zašraufal. :slap:

Berem, da imajo v nemčiji na yamaha servisu samo "zlate" za dobrih 6 Eur po komadu, tako da sem klic v delta team že opustil.

Jaz sem dal kar m6 imbus vijak če celo čeljust in najlonsko matico na koncu. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Zopet razmisljam o prodaji moje superce. Tezko mi je sicer. Clovek se kr naveze na to zival. Spominja me na kobilo; tako velko-mocno, lepotico v starih casih, izkuseno, malo nerodno, malo neumno, vendar smrtno borbeno predvsem zaradi uzivanja v jahanju :)

S punco sva letos kruzala po italiji, nekje do Peruge sva prispela, nazadnje pa sva koncala na hrvaskih otokih. Motor je bil res polno obremenjen predvsem s kilazo in se je res dobro odrezal. Varno in sigurno, brez problemov.

Pravkar sem zamenjal zobnika in ketno (DID komplet), pa tudi vilice sprednje sem obnovil (Primec)

Tukaj se neizmerno zahvaljujem Climberju, ker mi je pomagal z rabljeno desno cevjo od vilice, namrec prejsna moja je bila udarjena-nekaj tudi ravnana najbrz, kar me seveda ne preseneca (nategi pri nakupu rabljenega motorja padajo obratnosorazmerno s stevilom stevilom kupljenih :) )

Tukaj je nastal mali problem, ki mi gre resno na zivce in sem precej jezen zato jo tudi prodajam - Vilice so po obnovi prevec mehke, motor plese v ovinkih (prej ni plesal), vidim da imam tudi lezaj prevec zategnjen sedaj, ker mi motor rine po svoje in ga je tezko vozit ravno in mirno brez rok. Zadnji amortizer se mi zdi da je tudi u k...u in je potreben tudi menjave.

Motor seicer se vedno tece gladko in lepo in brez problemov in ne kaze nobenih znakov da bo pocas umru.

Imate kaksen predlog?

Al mi je pa samo dolgcas in ne vem s kom naj se pogovarjam o mojem motorju :)

Ps: Nismo sli niti enkrat skupi en krog, skoda. (oz vsaj jaz ne) :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(nategi pri nakupu rabljenega motorja padajo obratnosorazmerno s stevilom stevilom kupljenih :) )

:lol1:

Če bi res kupil tak klump, kot ti hočeš povedat, potem nebi nikoli naredil toliko kilometrov kot si jih.

Moraš tudi računat, da bo motor kmalu polnoleten in mu tudi pripada malo šraufanja. ;)

Zakaj si pa šel vilice rihtat, če so bile pa v redu? Glede tršanja imaš tudi v tej temi dosti napisanega, ali pa naj kar primec zrihta zadevo. :hmm:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vilce sem mogu dat rihtat ker je olje vn tekel (najbrz so semeringi popustili, pa udarjena je bila ena cev in se cuti na otip da ni ravno in gladko, kjer bi moralo bit)

predvidevam da je sedaj dal notri primec preredek olje, pravi 15w (default je 10w), je pa ornk premehko napram prej in ne razumem... ali res ni dal 15w ali pa je potrebno se gostejsega.

zaenkrat se ne vem kje naj gostejse olje kupim, ker bom najbrz sedaj to sam naredil....

ti si pisal neki o motornem olju, da se ga da lahko notri, ce sem prav razumel, mislim da se bom probal temu ognit in kupit pravo vzmetno olje

specifikacijo "klumpa" si najbrz vsak od naju razlaga drugace...

ne bi se rad o tem prerekal ali je motor bil v zgodovini dobro ali slabo vzdrzevan, lahko pa povem svoje mnenje, da je motor bil klump - to se ne trudim povedat to je dejstvo, :) , ki ga s svojimi denarnimi vlaganji vanj (ze najmanj 1200€), lahko dobro z dokazili podkrepim...

nadalnje normalno vlaganje je seveda potrebno za to starost, vendar razmisljam o prodaji ker vidim da je potrebno za normalno voznjo tokrat celotno vzmetenje obnovit (zamenjat).

masinka laufa gladko, zdej ko je rotor zamenjan in ko ni vec frnikul v masini.

africa me mika..... draga je

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je pa regler crknil. Oziroma ne vem kako dolgo že ne dela, kot bi moral, opazil sem šele v soboto, ko sem šel ugotavljat, zakaj se prazen akumulator po 50km vožnje še vedno ni nafilal.

Fila samo pod 2ooo obrati, pri višjih pa ne, ampak gre na vhodni strani v kratek stik.

Navitje je ok.

Glede na to, da se mi zdi, mi je že tudi pri prejšnji teneretki luč pod višjimi obrati manj gorela kot pri rahlih obratih, je zgleda to nek serijski problem.

Sem pa končno bremze sestavil in 300mm diski+glavni bremzcilinder od TDMke :OK: Gre na sprednje kolo brez problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..........tokrat celotno vzmetenje obnovit (zamenjat).

masinka laufa gladko, zdej ko je rotor zamenjan in ko ni vec frnikul v masini.

glede na drugi stavek bi ti priporocal se pozanimati kako je z progresivnimi fedri+ olje in novim amortizerjem za ST.

(v info: za bandita 1200 je to stalo ca. € 680.- s postnino; razlika vec kot ocitna in pozitivna).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.ohlins.com/ ce imas prevec denarja (za pisto ok, za cesto prevec) ceprav imajo cestne komponente, so te predrage.

http://www.white-power.de/ "malce" cenejsi kot ohlilns; za na cesto ze skoraj prevec - odvisno od modela.

http://www.wilbers.de/2007/html/wilbers_hy...hoehenverst.htm te imam sam, za na cesto solidno oz. zelo dobro; spet odvisno od modela. imajo SS komponente. tudi technoflex je njihov. cene ok.

http://www.wirth-federn.de/ samo fedre. ostalo od drugih firm (bitubo, ohlins itd.)

http://www.bitubo.com/

http://koni.com/index.php?id=1&L=1

http://www.marzocchi.com/spa/?LN=UK (spet nekaj dragega; samo prednje vilice ?, fedre)

sigurno jih je se vec, a mislim da bos med prvimi stirimi konkretno nasel zelo dobre zadeve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je pa regler crknil. Oziroma ne vem kako dolgo že ne dela, kot bi moral, opazil sem šele v soboto, ko sem šel ugotavljat, zakaj se prazen akumulator po 50km vožnje še vedno ni nafilal.

Fila samo pod 2ooo obrati, pri višjih pa ne, ampak gre na vhodni strani v kratek stik.

Navitje je ok.

Glede na to, da se mi zdi, mi je že tudi pri prejšnji teneretki luč pod višjimi obrati manj gorela kot pri rahlih obratih, je zgleda to nek serijski problem.

Sem pa končno bremze sestavil in 300mm diski+glavni bremzcilinder od TDMke :OK: Gre na sprednje kolo brez problema.

Men je tud regler crknu, mislim da je bil že zanič, ko sem kupil motor. Je preveč filu-akumulator je zurev in se posušu. (edina skrita napaki pri nakupu) Pa mi je eden starega hotu prodat, ki je bil tud zanič. Prebita je bila usmerniška dioda, pa je eno navitje prebijalo na maso- regler se je grel ko hudič, kot moj star regler. Nato sem na starem mojem zanič izbrskal zalito gumo in mi je en kolega elektronik pomeru na osciloskop kaj ne dela. V reglerju je 6 usmerniških diod in napetostni regulator. Ker je crknila ena dioda se je regler grel in crknu. Po podatkih menanikov je na tisti majhni pločevini slabo hlajen, zato sem kopu nov regler v trgovini in naredu ful vel hladilnik z rebri. Stvar špila že dobrih 30000km kar mam SP. Na števcu 67000, pa je niti po razno ne mislim prodat.

Popravljeno . Popravil vegi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A potem imaš ti letnik 1992 ali starejšo? Tiste tovarniško niso imele hladilnih reber na reglerjih, in je bil problem s pregrevanjem.

Jaz imam tudi novega naročenega, 101Eur s poštnino, 3 leta garancije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: No evo pa je še en ST-jaš več jaz jo imam 2 meseca pa vam povem to je zakon motor ma že 77Tkm pa dela ko urca hočem reč kot nov.Vse kar sem menjal na njej D.I.D verižni set pa membrane,sedaj pa jo moram samo še obut v nove gojzarje pol pa bo :photo: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pa še eden ST-jaš več. Motor sem kupil januarja letos(od soseda) in sem prevozil približno 12.000 km(Grčija, Bolgarija in bivša juga). Motor se na cesti dokaj lepo obnaša(tri kufri + sopotnica), razen malo poplesavanja v ovinkih, kar pa ste na forumu že predebatirali.

Motor ima sedaj 73.000 km in potrebno bi ga bilo malo pošraufati. Kaj svetujete? Ima še kdo superco s toliko ali več kilometri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Pa še eden ST-jaš več. Motor sem kupil januarja letos(od soseda) in sem prevozil približno 12.000 km(Grčija, Bolgarija in bivša juga). Motor se na cesti dokaj lepo obnaša(tri kufri + sopotnica), razen malo poplesavanja v ovinkih, kar pa ste na forumu že predebatirali.

Motor ima sedaj 73.000 km in potrebno bi ga bilo malo pošraufati. Kaj svetujete? Ima še kdo superco s toliko ali več kilometri?

Lp

Moja ma 77K pa sem ji zamenjal ketnico za ventile pa ventile naštelal sem izredno zadovoljen z njo je trpežna k sto bogu (moram potrkat :rolleyes: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Moja Berta jih ima letos že 78 000 in nekaj. Jaz se pa žal ne morem ravno na trepalnice metat, kako trpežen motor je. Že res, da sem tretji lastnik in jo lahko še tako božam, popravila se sama ne bo.

- Servisirana je bila redno (naj bi bila)

- pri 50 000 so bili menjani batni obročki

- pri 53k , ko sem jo kupil, oba zobnika + veriga

- pri 60k generalni servis (ležaji motorne gredi, pogonska gred, vodila verige za odmično gred

Pri razstavljanju zadnje roke (tam, kjer je spodaj vpet amortizer) sem opazil, da je vijak nagrižen in ima roka ''luft'', tko da bo treba spet mal pomigat. In tefloni pešajo. Družba pravi, da za mano smrdi po olju in se moram tako vedno jaz voziti zadnji v kolonci.

Zadnje čase ne vžiga rada, posebno ko je mrzla. Se mi zdi, da takrat dela samo na en cilinder, pol se pa še ta drug zbudi.

Drugače pa dela, na cedilu me ni pustila še nikoli in nikjer.

Ali ima mogoče kdo odveč aluminjasti del, kjer so ročke za sopotnika. Jaz sem svojega rahlo zlomil na 4 dele. :whistle:

Za letnik 92. Nov je 202 EUR, se pravi 1/10 celega motorja, tolk pa ne dam zanjga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah. Takle mamo, ampak se borimo. Tole sezono bo še, makar jo rinem do morja pa nazaj. Pol bom pa enga lepega dne vzel kredit (to bo tut tisti dan, ko me bo žena zadavla) in bom kupil nekaj mlajšega.

Samo kaj?

BMW je predrag, Aprilia Caponord... italjan, ne vem kako se obnese, Triumph tiger 955 - ga težko najdeš, noben vijak ne paše nikamor, Honda Varadero - gosposka bolj ko ne cestna reč, TDM 900 - preveč touring, Suzuki Vstorm mi je pa grd, da Cagive ne omenim.

Je videt, kot da sem zbirčna Metka, ampak motor more bit ''ta prav'' Najboljš bi blo, da bi naredil tut nov super tenerejko, če so že tenerejko. Če bi zgledala približno tako + 2 cilindra in ene 90-100 KM. Evo mene, 1.kupca :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sayo, iz tvojih ust v japonska ušesa.

Za ene 7 al pa 8 000 Ojrov. :yes: In z ene 4 litre porabe. :yes: In s cagarjem za količino goriva in s tistim čudom, ki kaže v keri prestavi maš. :yes: In z velko nosilnostjo zame, zanjo in prtlago. :yes: In z deljenim sedežem, da moja ne bo kar naprej proti men drsela. :yes: In brez enojne luči v obliki sklede za solato. :BUA:

Oh, lepo bi blo. Pustmo se presenetit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in potem se bomo vsi prebudili iz prelepih sanj. Motor, ki si ga opisal je 10k€ pa skoraj ni važno kdo ga naredi.

so pa že v Motorrad-u (lani) nekaj risal jamaho z V-motorjen cca1100kubov izgled pa približno kot nova 660 tenere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa danes zvedel eno fino novico. Mojster, ki vari aluminij mi je povedal, da se bodo dale ročke za sopotnika pošvasat in jih bo še malo ojačal. :010 In me bo prišlo to 10 -15 Ojrov in ne 209.

Očitno se tovrstne grehe da popravit. Sicer ne bo super lepo za pogledat, ampak za enduraše lepota in lesk tko nimata posebne vrednosti, vsaj zame ne. Važn da gre, kamorkoli in dolgo časa.

Če koga zanima, kdo je ta as, ki švasa aluminij, naj mi sporoči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!