Skoči na vsebino

Kawasaki KLR (KLX) 650


Zhuk

Priporočene objave

Sem zadovoljen lastnik starejšega Tengai-a. Sedaj imam en problem in sicer mi je med vožnjo (dokaj hitro) začel teči bencin iz uplinjača. Teče tudi, kadar je motor ugasnjen. Bencin gre ven iz čisto spodnje cevke(na dnu šalčke). Do sedaj sem narazen vzel šalčko in nisem videl nič neobičajnega.

Mi lahko daste kakšen nasvet na kaj moram biti pozoren oz. kaj je vzrok temu.

Hvala za odgovore.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

plovc v fergazarju ne zapira dovod goriva pravočasno, rešitev pa je da mejčkn ukriviš plehek na plovcu, kamor je zahaklana piramidica, ki zamaši dovod, tako da prej zapre

lahko pa je tut gumast vrh piramidice poškodovan in brizglja mimo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

plovc v fergazarju ne zapira dovod goriva pravočasno, rešitev pa je da mejčkn ukriviš plehek na plovcu, kamor je zahaklana piramidica, ki zamaši dovod, tako da prej zapre

lahko pa je tut gumast vrh piramidice poškodovan in brizglja mimo

:OK:

Grem takoj sprobat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Nekje sem zasledil, da ima ameriška "A" verzija klr-ja enako motor kot "C" evropska verzija, je pa razlika v konjskih močeh, evropski model ima 6 konjev manj. V čem je štos, če je enaka mašina? Ima evropska verzija kakšno blokado, ki se jo da enostavno odstranit, da bi sprostil tistih šest konjičev? Saj ni veliko, pa vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje sem zasledil, da ima ameriška "A" verzija klr-ja enako motor kot "C" evropska verzija, je pa razlika v konjskih močeh, evropski model ima 6 konjev manj. V čem je štos, če je enaka mašina? Ima evropska verzija kakšno blokado, ki se jo da enostavno odstranit, da bi sprostil tistih šest konjičev? Saj ni veliko, pa vseeno.

Če se ne motim je v evropski KLR vgrajen katalizator, kar (sploh pri enocelindraših) pobere nekaj konjičev. Tudi XT 600 E je imel 40 konjev, starejše verzije pa 45.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Wings! :yea2:

Ps: Zna bit skor mal preveč glasen...včasih....ponoč...! :whistle:

Popravljeno . Popravil tato
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

A je že kakšen KLR znalec iz tega foruma zmontiral na KLR kupljen v SLO letnik 02, 03 ali 04 kakšen večji rezervoar? Naprimer tale: http://www.dual-star.com/index2/Brand/Kawa...y_fuel_tank.htm se mi zdi precej zanimiv (s svojimi 30l veliko boljši za "huda" off road potovanja v zamaknjene kotičke našega planeta kot originalen 14l "revček").

SkySam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Mene pa zanima kakšne izpuhe imate na KLRčkih in kaj priporočate.

Hvala

:OK:

WINGS. Zelo lep, močan zvok, mogoče ponoči oziroma med stavbami celo preveč glasen. Vendar je meni všeč. Priporočam.

Ima mogoče kdo kakšno idejo, kako si na KLR-ju zagotoviti vsaj malo vetrne zaščite? Kajti nad 100 km/h je le preveč vetra v prsa in glavo. Mogoče vetrni ščitnik od prenovljenega KLE oziroma Z 1000?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A je že kakšen KLR znalec iz tega foruma zmontiral na KLR kupljen v SLO letnik 02, 03 ali 04 kakšen večji rezervoar? Naprimer tale: http://www.dual-star.com/index2/Brand/Kawa...y_fuel_tank.htm se mi zdi precej zanimiv (s svojimi 30l veliko boljši za "huda" off road potovanja v zamaknjene kotičke našega planeta kot originalen 14l "revček").

SkySam

Jaz imam original ta velik rezevoar, vendar je moj KLR letnik 88 tak ta ma tudi nekaj konjev več. Pojma nimam kak je prišo v Slovenijo, ker sem jaz že najmanj 3 lastnik. Pa še nekaj nasvetov, 1.zadaj navrtaj izpuh z 6 luknjami cca fi 15-20mm, boš dobil ta pravi sound, 2. če voziš dosti off-road demontiraj plastiko pod motorjem in zamenjaj z konkretnim aluminijastim ščitnikom debeline 5-7mm (origana se ne da dobit, ti pa lahko kteri naredi ki zna aluminij švasat), 3. če voziš off-road menjaj prestavno razmerje na verigi iz 15/43 na 14/43 ali 14/44.

Drugače pa moram rečt zelo robusten motor, sem prevozil cca 80.000km tudi daljše turing variante pa dosti off-road pa še kar gre, vendar bom počasi moral razmišljati o generalki, ker že precej olja požere.

post-11162-1147178547_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Jaz imam original ta velik rezevoar, vendar je moj KLR letnik 88 tak ta ma tudi nekaj konjev več. Pojma nimam kak je prišo v Slovenijo, ker sem jaz že najmanj 3 lastnik. Pa še nekaj nasvetov, 1.zadaj navrtaj izpuh z 6 luknjami cca fi 15-20mm, boš dobil ta pravi sound, 2. če voziš dosti off-road demontiraj plastiko pod motorjem in zamenjaj z konkretnim aluminijastim ščitnikom debeline 5-7mm (origana se ne da dobit, ti pa lahko kteri naredi ki zna aluminij švasat), 3. če voziš off-road menjaj prestavno razmerje na verigi iz 15/43 na 14/43 ali 14/44.

Drugače pa moram rečt zelo robusten motor, sem prevozil cca 80.000km tudi daljše turing variante pa dosti off-road pa še kar gre, vendar bom počasi moral razmišljati o generalki, ker že precej olja požere.

Jst sm tud lani kupil KLR 650, l.97, zdej pa moram zamenjati verigo, pa pravi kolega da je Regina tud kar dobra. Zanima me če ima kdo navodila v slo. ali v angleščini, ker meni je nek motorist zrihtal v nemščini pa mi je zelo tuje.

drgač laufa dobro, zdej mi je šla zračnica, ap ketno morem zamenjat, pa zobnika. ni pa veliko servisov za klr-je v slo, razen Elisa v Domžalah.

post-11592-1149610140.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi zdi, da za konkreten offroad temu motorju manjka en hladilnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Včeraj sem šel pogledat enega KLRja letnik 87, pa bi ga rad opisal, da ne bo mogoče še kdo šel brezveze gledat.

Če ne paše sem, pa moderatorji prestavte.

Gre se za tole: http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?ID=941012#

motor je bil nazadnje registriran leta 90. Prepis baje je možen.

Mašino ima od KLR 500; se pravi številke oz tip motorja v prometni ni ok.

Baje je bila pozimi menjana odmična gred, ketna, ... ampak meni se zdi preveč stare svinjarije na glavi, da bi bilo karkoli šraufano pred kratkim.

Sprednje vilce, bremzcilinder(in najbrž felga) so od nečesa drugega, polža za števec ni

sprednja felga je udarjena

Glavni sprednji bremzcilinder je od neke yamahe

Zadnji amortizer tudi ni originalen-pri zgornjem vpetju so ga malo s flexom pobrusili da je pasal.

hladilnik je v bogem stanju, kar s plastiko je bil popravljan.

Zunanjost je nasplošno boga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na opisano cena 100.000 sit?

toliko bi pa mogoče bil vreden, če se res da registrirat.

Ampak je toliko drobnarij za poštimat, da me je minilo.

150 želi za njega.

Še pošteno pelat se nisem mogel, ker je zmanjkalo bencina, ali pa je kaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Išče se os v menjalniku, na katero je prišraufan šalthebl.

KLR 500, 600, 650, Tengai, katerikoli letnik.

Če kdo pozna koga, da mu leži v garaži kak spodnji konec mašine, se priporočam.

Ja, nekej na dveh kolesih sem kupu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

majstri, prejle sm menjal zajlo za zauh (čok) (deva ceu kup :BUA: ) pa sm še mal u fergazer pogledu, k sm odpru pokrov fergazerja, sm na membrani opazil manjšo zarezo dolgo kakšne 3mm, a je to kaj narobe a je to še dobro za nekaj časa??? pa tut nevem a sm jo to js naredu a je to že blo. pelje se pa zaenkrat še normalno tko k prej :D kaj vi pravte a je za zamenat??? je pa 37k sit :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dela normalno? Pred mnogimi leti, ko je men membrano na KLRju precvikalo, je motor s težavo šel 120km/h.

Začasno sem jo zaflikal s silikonom. Enih 5000 km je zdržala, naprej pa ne vem, ker sem prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tengaiček je končno sestavljen in registriran.

Kolk pa kaj gume pumpate?

Sprednja 1.5bar po navodilih se mi zdi malo. Na Super teneretki sem pumpal sprednjo 2.3bar, pa niti ni tolk težji motor. Sicer sem imel nekoč tudi klrja, ampak mi spomin peša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Če imaš srečo, je na spodnjem delu vilic en mini šraufek M6, ki ga odšraufaš, spumpaš vilice, naliješ novo olje pa je.

Če ne je pa na spodnjem delu vilic vijak, ponavadi imbus s katerim je prišraufan blažilnik. Če ti ga uspe odšraufat, ponoviš postopek zgoraj. Fajn je če imaš pnevmatsko pištolo, ker se blažilnik rad zavrti in ne moreš dobro zategnit. Takrat je treba vilce podret in s posebnim orodjem prijet blažilnik.

Lahko pa odšraufaš cel krak dol z motorja, na vrhu odvijačiš čep in paziš na feder in morebitne podložke, obrneš vilico na glavo, malo spumpaš, počakaš da vse ven steče, naliješ olje nazaj, parkrat stisneš vilico brez vzmeti, da ni zraka med oljem, et voila. :)

Za količino olja pa poglej v service manual. Lahko se orientiraš po količini izteklega olja +~0.5dl. Celotna količina bo verjetno okrog 300ml, uporabiš lahko ATF olje za avtomatske menjalnike.

Mimogrede lahko še pogledaš vodila, če so izrabljena do kovine, ti lahko spraska vilico in ti začne puščat olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!