Jump to content

Servis ATV-jev, poraba, itd....


rkasteli

Recommended Posts

Mene zanima kok vas kej servisi koštajo pr ATV-jih? Mal sm gledu tole Yamaho Raptor in mi je huda do amena,sam ne vem ce bi se jo splacal met za cestno rabo,poleg tega pa rezervoarji pr teh štirikolesnikih so dost mejhni tko da me zanima kok je tud kej z porabo,če mi zna kdo pomagat.Glede na to da so mašine 2T predvidevam da servisi in poraba ni glih pocen glede na obične motocikle,bi pa rad če mi kdo lahko pove iz prve roke kako zadeva stoji.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jakATV

    15

  • off-road

    15

  • XXXL

    8

  • rkasteli

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mašine so v glavnem 4T,poraba bencina konkretno za Yamaho raptor 660 je okoli 6 l/100km ! Glede servisov me kontaktiraj na PM. Aja a si mislu raptor 350 ali 660.Opozorim naj te da 660 nima homologacije!

Link to post
Share on other sites

Yukon 150 mi je svoje čase popil 3,5 l/100 km.

Madonca kako si ga pa vozu??? Meni ni nikoli piu ispod 5l. Še dva kolega sta ga mela, njima tudi ni šlo ispod 4,5l. Si imel dodatno zategnjeno pipco al je kje drugod fora? Servis za yukona je biu kar drag (tja na vič sem ga vozu). Potem sem kupu Kymcota, piu je približno toliko kot Yukon, le da je biu 250 ccm. Servis za Kymcota je biu pol cenejši od Yukona!!!

Oboje se mi je zdelo mal švoh, zato sem trenutno v fazi kupovanja.

Link to post
Share on other sites

Madonca kako si ga pa vozu??? Meni ni nikoli piu ispod 5l. Še dva kolega sta ga mela, njima tudi ni šlo ispod 4,5l. Si imel dodatno zategnjeno pipco al je kje drugod fora? Servis za yukona je biu kar drag (tja na vič sem ga vozu). Potem sem kupu Kymcota, piu je približno toliko kot Yukon, le da je biu 250 ccm. Servis za Kymcota je biu pol cenejši od Yukona!!!

Oboje se mi je zdelo mal švoh, zato sem trenutno v fazi kupovanja.

Si uporablu kej Kymcota za kake dalše ture ala kako morje al pa kej tazga,oziroma kako se ti je zadeva obnesla kej na cesti,avtocesti...

Link to post
Share on other sites

Si uporablu kej Kymcota za kake dalše ture ala kako morje al pa kej tazga,oziroma kako se ti je zadeva obnesla kej na cesti,avtocesti...

Na morje sem šu parkrat, ena lepših tur mi je bla čez Jezersko v Železno kaplo, pa nazaj čez Pavličevo sedlo, pa mal do slapa Rinka in čez Velko planino nazaj. S Kymcotom sem naredu cca 5000 km, večinoma po cesti. Zadevca gre kar uredu, le pospeški so mal švoh, če hočeš kak kamion prehitet. Po AC sem vozu samo enkrat, ker sem bejžu pred dežjem. Dolgčas in tuga, kokr meni večina motoristov.

Link to post
Share on other sites

Na morje sem šu parkrat, ena lepših tur mi je bla čez Jezersko v Železno kaplo, pa nazaj čez Pavličevo sedlo, pa mal do slapa Rinka in čez Velko planino nazaj. S Kymcotom sem naredu cca 5000 km, večinoma po cesti. Zadevca gre kar uredu, le pospeški so mal švoh, če hočeš kak kamion prehitet. Po AC sem vozu samo enkrat, ker sem bejžu pred dežjem. Dolgčas in tuga, kokr meni večina motoristov.

Kake hitrosti se da sploh kej dosegat z 250 kubičnim štirikolesnikom?

Link to post
Share on other sites

Končna hitrost pa je okrog 80km/h, kar je bolj malo, samo to tak vsak ve, da atv-ji niso narejeni za visoke hitrosti :) .

Lp

Zdejle zadn mesec k se mal zanimam za tele mašince sm zvedu da ma en iz sosedne vasi 250 kubicnga Kymcota in k sm se znim pogovarju je reku da ga brez broblema stegne tja do 140km/h...Je pa dau neke distančnike še na kolesa za boljšo stabilnost glede predelav ma pa gor cestne gume,športni izpuh in če sm ga prov zastopu neke športne filtre na mašini.Me pa zanima kok je kej resnice lohk na temu in kok je nabiju?

Link to post
Share on other sites

Zdejle zadn mesec k se mal zanimam za tele mašince sm zvedu da ma en iz sosedne vasi 250 kubicnga Kymcota in k sm se znim pogovarju je reku da ga brez broblema stegne tja do 140km/h...Je pa dau neke distančnike še na kolesa za boljšo stabilnost glede predelav ma pa gor cestne gume,športni izpuh in če sm ga prov zastopu neke športne filtre na mašini.Me pa zanima kok je kej resnice lohk na temu in kok je nabiju?

Distančnike, auspuh in še kej lohk daš gor, zadevca postane bolj stabilna, lepši zvok dobi, kak konjček skoči u mašino itd. Ampak da bi s Kymcotom letu 140 pa skor ne verjamem. Tut če bi mu ga ratal tok navit, neb biu več ceu (on alpa motor). Sam sm vozu Kymcota s špotrnim auspuhom in po klancu navzdol blizu 100 in verjemi, da ni biu niti malo prijetn občutek, ker skoz loviš balanco, panično gledaš, če je kje kaka luknja (ki te lohk stane glave) itd.

Po moje je maximum kok se še da vozit z ATV-ji okol 100, use ostalo je res preveč. Si pa želim boljše pospeške, zato sem prodau Kymcota.

Link to post
Share on other sites

Tole so distančniki.Po 6 cm na vsako stran,tako,da se kolotek razširi iz originalnih 106 cm na 118 cm,kar izboljša stabilnost in hitrost v ovinkih,predvsem na asfaltu.

140 pa Kymco sigurno ne gre.Da pa se dobiti hitrost okoli 110 km/h,zamenjati pa moraš vplinjač-original je keihin 22,zamenjani pa je keihin 28,športni izpuh,prvi zobnik,ki naj bo za 1 zob večji od originala,boljši zračni filter in podobne malenkosti!

Takole pa potem zgleda razširjen atv

post-8405-1138209739_thumb.jpg

post-8405-1138209856_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Zdejle zadn mesec k se mal zanimam za tele mašince sm zvedu da ma en iz sosedne vasi 250 kubicnga Kymcota in k sm se znim pogovarju je reku da ga brez broblema stegne tja do 140km/h...Je pa dau neke distančnike še na kolesa za boljšo stabilnost glede predelav ma pa gor cestne gume,športni izpuh in če sm ga prov zastopu neke športne filtre na mašini.Me pa zanima kok je kej resnice lohk na temu in kok je nabiju?

:kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

:ninja: :ninja: :ninja: :ninja: :krneki: :krneki:

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Mene zanima kok vas kej servisi koštajo pr ATV-jih?

Za SYM TRACK RUNNER 200 je prvi že na 300km in je stal cca. 15.000 SIt (menjava olja v motorju in menjalniku)

drugi je bil na 1000 km in koštal isto.

Naslednji je pa na 3000 km

Zanima me kakšni sprej za mazanje verige je najbolj primeren za omenjeni ATV :?

Edited by Ventil
Link to post
Share on other sites

Trenutno pri hiši imam samo sprej za verige cestnih motorjev (D.I.D in Motul za CBR) in nevem, če je najbolj priporočljivo mazat z istim sprejem tudi ketno na ATv-ju, glede na to, da je pri ATv-ju prisotno veliko prahu, včasih tudi vode .) sprej za kros verige pa bi že verjetno bile za .)

Link to post
Share on other sites

Z omenjenimi spreji mazal verigo,ki se je uspešno borila 9300 km.Razen da se je "podaljšala" za ene dva člena,drugega ni bilo za opazit."O"ringi lepi,ketna mehka itd...Vozil pa sem se povsod,tudi pozimi !Dvomim,da bi ji kakšni drugi specialni cross spreji podaljšali življensko dobo,kajti na pretegnjenost verige mislim,da ti spreji nimajo vpliva.Se je pač utrudila :grim

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

bratranc je kupu atv. pa je bil glih deževen dan pa smo se kar po dežju vozil. pol je pa počas začel trokirat. ko dodaš plin več kot pol, ga zamori, kot bi hotu crknt, sam ne.

pol pa je drug dan zjutrej čist normalno delal, čaz nekej časa pa spet. zdej pa ful težko vžge, včas sploh noče, aja pa iz airboxa je mel bencin pocurljal.

a mogoče kdo ve kaj bi blo narobe?

Link to post
Share on other sites

bratranc je kupu atv. pa je bil glih deževen dan pa smo se kar po dežju vozil. pol je pa počas začel trokirat. ko dodaš plin več kot pol, ga zamori, kot bi hotu crknt, sam ne.

pol pa je drug dan zjutrej čist normalno delal, čaz nekej časa pa spet. zdej pa ful težko vžge, včas sploh noče, aja pa iz airboxa je mel bencin pocurljal.

a mogoče kdo ve kaj bi blo narobe?

Država porekla.... :kva2: :kva2: :kva2:

Verjetno bo treba mal filter zraka in vplinjač očistit...

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Vsi spreji,ki se uporabljajo za mazanje( in čiščenje verig) pri motorjih,so uporabni tudi za mazanje(in čiščenje) verige pri omenjenem ATV-ju

lp

Da bo mazanje in skladiščenje ATV-a lažje obstajajo stojala oziroma nastavki za obstoječe stojalo" motorja ".

Cene

post-5502-1156835335_thumb.jpg

post-5502-1156835361_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

A ma to kj veze. dej razlož to, ker mi je zanimivo to, da je trokiral ravno ob deževnem vremenu. smo mislili da bi bilo treba napeljavo bolj zaščitit. sam forgazer???

Še sedaj nisi povedal, za kateri ATV gre? :angry2:

Nepravilna nastavitev vplinjača lahko vpliva na delovanje motorja pri različnih vremenskih pogojih: vlaga ali suho vreme, nadmorska 100m ali 2000m,... samo to se dogaja pri mašinah, ki so ''narejene'' za optimalne pogoje na enem mestu (za dirke). kaj je bilo pa s tvojim narobe, pa ne morem vedeti.

Sumim pa, kot sem že dejal, komuniste.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!